لینک فایل پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx

مقدمه :

تعریف تشویق

از نظر لغوی کلمه تشویق از واژه شوق و علاقه گرفته شده و به باب تفعیل (تشویق) شده است و از نظر اصطلاحی تشویق، بر ایجاد رغبت و علاقه به انجام یک کار در فراگیران گفته می‌شود.

انگیزه سازه ای فرضی است که رفتار را قابل فهم و پیش بینی پذیر می کند و یک نیاز فطری رشد و روانشناختی است که به رفتار فرد جهت و نیرو می بخشد (رئیس سعیدی. 1394). انگیزش عاملی بسیار مهم و یکی از شروط اساسی یادگیری الکترونیکی است ( کاوه، 1389). انگیزش با یادگیری ارتباط دارد مشکلات انگیزشی باعث می شود که دانش آموزان در حد توانایی، شایستگی خودشان عمل نکرده و پایین تر از حد انتظار کار کنند ( اشجعی و شاکری، 1393). معلم خوب کسی نیست که بیشترین چیزها را یاد می دهد، بلکه آن کسی است که شوق آموختن و فهمیدن را در دانش آموزان ایجاد می کند انگیزش و یادگیری با یکدیگر ارتباط دارند، زیرا یادگیری فرآیند فعالی است که مستلزم کوشش عمدی وآگاهانه است. حتی اگر دانش آموزی از توانایی بالایی برخوردار باشد، هنگام یادگیری توجه کافی نداشته باشد و از خود کوشش نشان ندهد قادر به یادگیری نخواهد بود (مصیبی و صادقی نیا، 1394). انگیزش میان همة عوامل مؤثر بر یادگیری، اهمیت بیشتری دارد تا آن جا که گفته شده است، سه عامل مهم در یادگیری عبارتند از: الف- انگیزش ب- انگیزش ج- انگیزش. پژوهش‏ها نیز نشان داده است که، انگیزش دانش‏آموزان در یادگیری اهمیت مطلوب‏تری در مقایسه با هوش دارد. انگیزش قوی به یادگیری استوار، و انگیزش کم به یادگیری کم می‏انجامد. در واقع انگیزش، موتور یادگیری است و میزان یادگیری دانش‏آموزان را به حداکثر می‏رساند. باید دانش‏آموز را تشنه یادگیری کنیم؛ زیرا با این کار خود او به دنبال یادگیری خواهد رفت. بین انگیزش و یادگیری رابطة دوسویه است، نه یک سویه. بارها دانش آموزانی را دیده شده است که از لحاظ توانایی و استعداد یادگیری بسیار شبیه به هم هستند، اما در پیشرفت تحصیلی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. این جنبه از رفتار آدمی به حوزه انگیزش مربوط می شود. تاثیر انگیزش بر فرایند یادگیری دانش آموزان به معلم کمک می کند تا در طرح و اجرای برنامه های آموزشی خود روش های بهتری را به کار ببندند. شناخت و تحلیل مناسب انگیزش فراگیران برای کارآیی و اثربخشی فعالیت های یاددهی و یادگیری اهمیت زیادی دارد. دانش آموزان با انگیزه به یادگیری اشتیاق داشته و سختکوش هستند. معلم با انگیزه دانش آموز را با انگیزه می کند و دانش آموزان با انگیزه می توانند انگیزه معلم را افزایش دهند. با توجه به وجود عقل در بشر، نقش انگیزش در انسان جهت پیشرفت نسبت به سایر جانداران قابل توجه است. در واقع انگیزش موتور محرک تلاش و فعالیت برای تثبیت یادگیری و تدریس است. دانش آموز بی انگیزه نه تنها رغبتی به درس خواندن و یادگیری نشان نمی دهد، بلکه با بی تفاوتی و بی توجهی خود چه بسا برای کار کردن دانش آموزان دیگر در کلاس نیز مزاحمت ایجاد کند. تا انگیزه نباشد هیچ کس هیچ چیزی را یاد نخواهد گرفت. قلب آموزش و پرورش انگیزش است. صاحب نظران معتقدند انگیزه می تواند همانند یک نیرو در ایجاد یادگیری مؤثر باشد و نوآموزان و فراگیران را با علاقه هرچه بیشتر به سوی آن هدایت کند (حسنلو، 1391). بارها دانش آموزانی را دیده ایم که از لحاظ توانایی و استعداد یادگیری بسیار شبیه به هم هستند اما در پیشرفت تحصیلی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. این جنبه از رفتار آدمی به حوزه انگیزه مربوط می شود موفقیت تحصیلی از مسائل مهم آموزشی و روان شناسی است که رابطه تنگاتنگی با انگیزه دارد (فتحی، 1393). صاحبنظران تعلیم و تربیت همواره بر تأثیر انگیزه های مختلف بر اثربخشی و بازده یادگیری تأکید داشته اند (کیان، 1393). متغیر انگیزه پیشرفت بیشترین سهم پیش بینی را برعملکرد تحصیلی دارد (ساجدی و شفیع زاده، 1394). مطالعات نشان داده است که جهت گیری انگیزشی نقش مهمی در عملکرد تحصیلی، یادگیری، شایستگی در مدرسه و ادارک علیت برای موفقیت و شکست دارد (آلبوغبیش و همکاران، 1393). انگیزش، نیروی ایجاد کننده، نگهدارنده و هدایت کننده ی رفتار است. مفهوم انگیزش برای روان شناسان و معلمان، مهم تر از هوش و استعداد است. زیرا تا دانش آموز برانگیخته نشود، نمی توان از هوش و استعداد او در یادگیری استفاده کرد ( گلوی و نجفی، 1393). مطالعات نشان می دهند که در میان عوامل متعدد و گوناگون (فردی و محیطی) تأثیرگذار بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان، انگیزش نقش برجسته و بلکه مهم تری را ایفا می نماید. شناخت و تحلیل مناسب انگیزش فراگیران برای کارآیی و اثربخشی فعالیت های یاددهی و یادگیری اهمیت زیادی دارد. انگیزش عامل بسیار مهم و اغلب مهم ترین شرط یادگیری است و اهمیت آن اغلب از هوش کلی نیز بیشتر می باشد. مجموعه ای از عوامل مرتبط با یکدیگر بر انگیزش دانش آموزان برای یادگیری تاثیردارند. این مجموعه ممکن است شامل ویژگی های یادگیرنده، برنامه های درسی به لحاظ کمی و کیفی، ویژگی های معلمان، شرایط ویژگی های محیط آموزشی، فعالیت ها و تکالیف یادگیری و سایر عوامل محیطی باشد. شناخت این عوامل معلم را در انتخاب مناسب تدابیر و فعالیت های یاددهی و یادگیری و تعامل اثربخش با فراگیران و در نهایت افزایش اثربخشی تدریس یاری می نماید (کاوه، 1389). سوال مقاله این است که: آیا انگیزش، از عوامل بسیار مهمی است که موجب تثبیت یادگیری و تدریس در دانش آموز می‌شود؟ چه رابطه ای بین انگیزش و تثبیت یادگیری وجود دارد؟



مقاله حاضر ضمن تعریفی از انگیزش، تاثیر آن را بر تثبیت یادگیری و تدریس بررسی می کند. و در آخر، راهکارها و پیشنهاداتی جهت افزایش انگیزش ارائه داده می شود.





2- بیان مساله:



2- 1- تعریف انگیزش:



انگیزه سازه ای فرضی است که رفتار را قابل فهم و پیش بینی پذیر می کند و یک نیاز فطری رشد و روانشناختی است که به رفتار فرد جهت و نیرو می بخشد. الگوهای رفتاری که به عنوان شاخص های انگیزشی یادگیری در دانش آموزان مطرح است، عبارتند از جهت توجه و فعالیت، پافشاری در رفتار، سطح فعالیت، انگیزش مداوم و عملکرد است. انگیزش در رفتار کلاسی، در فضای آموزشی، در رفتار یادگیری دانش آموزان نقش به سزایی دارد. تکالیف درسی مدرسه می بایست احساسی از رشد شایستگی در فرد ایجاد کند تا سائق انگیزشی دانش آموز فعال گردد. هم چنین تکالیف درسی بایستی سطح دشواری متوسط و چالش انگیز داشته باشد تا تلاش و کوشش مناسب را بطلبد. نحوه معرفی تکالیف و مطالب یادگیری توسط معلم بر روی اشتیاق یادگیری دانش آموزان تأثیر گذار است و متخصصان تعلیم و تربیت امروزه بیشتر بر ارزشیابی توصیفی معلم از نحوه تلاش و عملکرد دانش آموز تأکید دارند تا ارزش های کمی. عامل دیگری که بر انگیزش و یادگیری دانش آموز موثر است پاداش هایی هستند که اگر به عنوان مشوق یا کارکرد کنترل اجتماعی به کار گرفته شوند انگیزش را در دانش آموزان کاهش خواهند داد. معلمان در نظام انگیزشی باید دانش آموزان را در جهت برانگیخته شدن انگیزش درونی هدایت کنند تا از احساس غرور و شایستگی لبریز شوند و سطح انگیزش و یادگیری فرد را بهبود و ارتقاء بخشند (رئیس سعیدی، 1394). انگیزش عاملی بسیار مهم و یکی از شروط اساسی یادگیری الکترونیکی است و به عنوان یک موضوع مهم باید در طرح های برنامه درسی شناخته شود. بنابراین انگیزش نقش بسیار مهمی در فرایند یادگیری الکترونیکی به عهده خواهد داشت (کاوه. 1389). انگیزش به نیروی ایجاد کننده، نگهدارنده و هدایت کننده رفتار گفته می شود. انگیزش عاملی است که رفتار مشخصی را تحریک و هدایت می‏کند و پاسخی است به این سؤال که اساس یادگیری علم چیست؟ از لحاظ پرورشی، انگیزش هم هدف است و هم وسیله. تمام برنامه های درسی که برای آن ها فعالیت های مربوط به جنبه های عاطفی در نظر گرفته شده است دارای هدف های انگیزشی هستند. به عنوان وسیله، انگیزش به صورت آمادگی روانی یک پیش نیاز یادگیری به حساب می آید و تاثیر آن بر یادگیری کاملا آشکار است. اگر دانش آموزان نسبت به درس بی علاقه باشند به توضیحات معلم توجه نخواهند کرد، تکالیف خود را با جدیت انجام نخواهند داد و بالاخره پیشرفت چندانی نصیب آن ها نخواهد شد. اما اگر نسبت به درس علاقمند باشند، هم به توضیحات معلم با دقت گوش خواهند داد، هم تکالیف درسی خود را با جدیت انجام خواهند داد، هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در زمینه مطالب درسی خواهند رفت، و هم پیشرفت زیادی نصیب آن ها خواهد شد. بدون انگیزش، یادگیری ممکن نیست و جایی که یادگیری نباشد تدریسی وجود ندارد. مفهوم انگیزش برای روان شناسان و معلمان، مهم تر از هوش و استعداد است. زیرا تا دانش آموز برانگیخته نشود، نمی توان از هوش و استعداد او در یادگیری استفاده کرد. یافته ها نشان می دهند که انگیزش، مهم ترین شرط یادگیری است و عوامل زیادی از قبیل: ویژگی های دانش آموزان، ویژگی های معلمان، متغیرهای آموزشی، متغیرهای جو کلاسی و برنامه های درسی بر انگیزه دانش آموزان تأثیر می گذارند (گلوی و نجفی، 1393).



2- 2- اهمیت انگیزش:







مطالعات نشان می دهند که در میان عوامل متعدد و گوناگون (فردی و محیطی) تأثیرگذار بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان، انگیزش نقش برجسته و بلکه مهم تری را ایفا می نماید. شناخت و تحلیل مناسب انگیزش فراگیران برای کارآیی و اثربخشی فعالیت های یاددهی و یادگیری اهمیت زیادی دارد. انگیزش به حالت های درونی موجود زنده که موجب بروز، هدایت یا تداوم رفتار او به سوی نوعی هدف می شود، اطلاق می شود. در تعلیم و تربیت انگیزش پیشرفت اهمیت برجسته ای دارد، این اغلب با رفتار بالفعل فراگیران در نیل به اهداف همبستگی دارد رفتار و عملکرد دانش آموزان در تحصیل بر حسب سطح انگیزش پیشرفت آنان متفاوت است. انگیزش عامل بسیار مهم و اغلب مهم ترین شرط یادگیری است و اهمیت آن اغلب از هوش کلی نیز بیشتر می باشد. مجموعه ای از عوامل مرتبط با یکدیگر بر انگیزش دانش آموزان برای یادگیری تاثیر دارند. این مجموعه ممکن است شامل ویژگی های یادگیرنده، برنامه های درسی به لحاظ کمی و کیفی، ویژگی های معلمان، شرایط ویژگی های محیط آموزشی، فعالیت ها و تکالیف یادگیری و سایر عوامل محیطی باشد. شناخت این عوامل معلم را در انتخاب مناسب تدابیر و فعالیت های یاددهی و یادگیری و تعامل اثربخش با فراگیران و در نهایت افزایش اثربخشی تدریس یاری می نماید (کاوه، 1389). انگیزش مهم ترین شرط یادگیری است. دانش آموزان با انگیزه به یادگیری اشتیاق داشته، علاقمند، کنجکاو، سختکوش و جدی هستند. این دانش آموزان به راحتی موانع و مشکلات را از پیش پای خود بر می دارند، زمان بیشتری برای مطالعه و انجام تکالیف مدرسه صرف می کنند، مطالب بیشتری می آموزند و پس از پایان دوره دبیرستان به تحصیلات ادامه می دهند. صاحب نظران تعلیم و تربیت همواره بر تأثیر انگیزه های مختلف بر اثربخشی و بازده یادگیری تأکید داشته اند. افرادی که معدل بالاتری دارند انگیزش بیشتری برای یادگیری دارند و کسانی که در عملکرد تحصیلی ضعیف تر هستند، انگیزه تحصیلی آن ها هم کمتر است. به علاوه، مشخص شد افرادی که رشته مورد نظر خود را با علاقه انتخاب کرده اند از انگیزه تحصیلی بیشتری برخوردار هستند (کیان، 1393). صاحب نظران معتقدند انگیزه می تواند همانند یک نیرو در ایجاد یادگیری مؤثر باشد و نوآموزان و فراگیران را با علاقه هرچه بیشتر به سوی آن هدایت کند. در بررسی نظام های تعلیم و تربیت همواره شیوه هایی اتخاذ شده که رشد انگیزه را در افراد تقویت کنند تا سریع تر به اهداف مورد نظر دست یابند (حسنلو، 1391). برای این که ما چیزی را یاد بگیریم باید: به یادگیری آن راغب باشیم، قدرت و توانایی یادگیری آن را داشته باشیم، فرصت و امکان یادگیری آن به ما داده شود، در آن چه یاد می گیریم راهنمایی لازم شده باشد. از این چهار عامل، سه عامل قدرت، فرصت و راهنمایی وقتی سودمند خواهند بود که ما یاد گرفتن را بخواهیم، یعنی محرک یا انگیزه ای ما را به آموختن برانگیزد، زیرا همان طور که می دانیم یادگیری عبارت از تغییر کم و بیش دائمی در رفتار است که در نتیجه فعالیت خود فرد انجام می گیرد. فرد نیز وقتی فعالیت می کند که عاملی او را به این فعالیت برانگیزد، پس بدون انگیزه و برانگیختگی یادگیری وجود نخواهد داشت بنابراین هرگونه آموزشی باید بر نیازها و انگیزه های اساسی و فرعی در دانش آموزان مبتنی باشد و رغبت های آن ها را برای آموختن برانگیزد. وجود انگیزه نه تنها با آغاز یادگیری ضروری است، بلکه برای ادامه و تقویت آن و حل مسائل و مشکلاتی که پیدا می شود و کاربرد آموخته ها در اوضاع تازه نیز ضرورت دارد و بدین سبب که انگیزه قوی دقت و تمرکز فعالیت ذهنی را زیاد می کند، پیدایش خستگی را به تاخیر می اندازد و پذیرش راهنمایی را در یاد گیرنده بیشتر می کند. به این ترتیب انگیزه یا محرک، شرط ضروری هرگونه یادگیری است (محمدی، 1390).







2- 3- تاثیر انگیزش در تثبیت یادگیری و تدریس:



پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن به عنوان یکی از متغیرهای محوری و اساسی در آموزش و پرورش، همواره مورد توجه محققان و روانشناسان تربیتی بوده است. تحقیقات چند سال اخیر در این مورد، بیشتر از آن که به نقش عوامل غیر قابل کنترل نظیر هوش و حافظه بپردازد، به نقش عناصر آموزش پذیر و کنترل پذیر، نظیر فراشناخت، عوامل محیطی و عوامل شناختی تاکید دارند. هم چنین مطالعات نشان داده است که جهت گیری انگیزشی نقش مهمی در عملکرد تحصیلی، یادگیری، شایستگی در مدرسه و ادارک علیت برای موفقیت و شکست دارد (آلبوغبیش و همکاران، 1393). نتایج نشان داد که متغیر انگیزه پیشرفت بیشترین سهم پیش بینی عملکرد تحصیلی را دارد (ساجدی و شفیع زاده، 1394). انگیزش با یادگیری ارتباط دارد مشکلات انگیزشی باعث می شود که دانش آموزان در حد توانایی، شایستگی خودشان عمل نکرده و پایین تر از حد انتظار کار نمایند مربیان زمینه ای را فراهم آورند که در دانش آموزان به درگیری در فعالیت های یادگیری برانگیخته شوند (اشجعی و شاکری،1393). بارها دانش آموزانی را دیده ایم که از لحاظ توانایی و استعداد یادگیری بسیار شبیه به هم هستند اما در پیشرفت تحصیلی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. این جنبه از رفتار آدمی به حوزه انگیزه مربوط می شود موفقیت تحصیلی از مسائل مهم آموزشی و روان شناسی است که رابطه تنگاتنگی با انگیزه دارد (فتحی، 1393). انگیزش مهم ترین عامل رفتارهای گوناگون و درحقیقت نیروی محرک فعالیت های انسان و عامل جهت دهنده آن ها است. می توان اهمیت انگیزش را در یادگیری این گونه بیان داشت که اگر دانش آموز نسبت به دروس بی علاقه باشند و یا از سطح پایین انگیزش برخوردار باشند به توضیحات و درس معلم توجه نمی کنند، تکالیف خود را با جدیت انجام نمی دهند و در دروس خود پیشرفت چندانی به دست نمی آورند. بالعکس اگر دانش آموزان به مطالب درسی علاقه مند باشند یا دارای سطح بالایی از انگیزش باشند، هم به توضیحات معلم با دقت گوش داده و تکالیف درسی خود ر ا با جدیت انجام خواهند داد و هم به دنبال کسب و جمع آوری اطلاعات بیشتر در زمینه مطالب درسی خواهندرفت و متعاقب آن پیشرفت خواهندکرد. معلم با استفاده از تدابیرآموزشی می تواند بعد از ایجاد توجه و دقت در دانش آموزان آن را در سطح مطلوب حفظ نماید. اگر دانش آموز معتقد باشد که درگذشته، در یادگیری مطالب مشابه با مطالب جدید موفق بوده است با علاقمندی و دقت به مطالب جدیدگوش فرا داده و آن ها را می آموزد، اما اگر به این اعتقاد رسیده باشدکه یادگیری مطالب جدید نیز مانند یادگیری مطالب مشابه درگذشته منجر به شکست خواهد شد، نسبت به یادگیری آن مطلب از خود علاقه نشان نخواهد داد. تلاش اغلب معلمان، به جای افزایش انگیزه یادگیری در دانش آموزان، اغلب صرف آرام ساختن و منضبط نگه داشتن کلاس می شود. هر کاری که تقریبا معلمان در کلاس انجام می دهند، اثر انگیزشی بر روی دانش آموزان دارد. با وجود این اثرات انگیزشی متعدد، معلمان ابزار کمی برای درک انگیزش و نحوه افزایش آن در دانش آموزان خود دارند. معلم خوب کسی نیست که بیشترین چیزها را یاد می دهد، بلکه آن کسی است که شوق آموختن و فهمیدن را در دانش آموزان ایجاد می کند. انگیزش و یادگیری با یکدیگر ارتباط دارد، زیرا یادگیری فرآیند فعالی است که مستلزم کوشش عمدی وآگاهانه است. حتی اگر دانش آموزی از توانایی بالایی برخوردار باشد، هنگام یادگیری توجه کافی نداشته باشد و از خود کوشش نشان ندهد قادر به یادگیری نخواهد بود. برای این که دانش آموز بتواند از برنامه های درسی حداکثر بهره را ببرد، باید معلم زمینه ای فراهم کندکه در آن دانش آموز به درگیری در فعالیت های یادگیری برانگیخته شود. نقش فعال دانش آموزان در امر تدریس، تاثیر زبانی و بازخوردهای موثر معلم، تسلط معلم برمطالب و... از عوامل ایجاد انگیزه و عملکرد موثر بر یادگیری است (مصیبی و صادقی نیا، 1394). اگر دانش آموزانی که از توانایی بالا برخوردارند، هنگام یادگیری توجه کافی نداشته باشند و کوشش از خود نشان ندهند، قادر به یادگیری نخواهند بود. پس پدیده مهمی که در یادگیری همیشه ضروری است، انگیزش یا برانگیختگی است. درباره تاثیر انگیزش بر یادگیری، پژوهش های زیادی انجام شده است. مهم ترین عاملی که مستقیم با میزان یادگیری رابطه مثبت نشان داد، سطح توانایی یادگیرندگان بود. پس از آن، دو عامل مهم دیگر، یکی آموزش معلم و دیگری انگیزش برای یادگیری بودند. دانش آموزانی که انگیزش تحصیلی بالایی دارند، فعالیت های تحصیلی بیشتری را می پذیرند، تکالیف درسی بیشتری انجام می دهند و در نتیجه موفقیت بیشتری کسب می کنند (محمدی، 1390).



3- روش شناسی تحقیق:







نوع روش تحقیق کیفی بوده و در این پژوهش، 12 مقاله مرتبط درباره تاثیر انگیزش و درگیر نمودن دانش آموزان در تثبیت یادگیری و تدریس مورد بررسی قرار گرفت. ابزار جمع آوری داده ها مشاهده ای- تحلیل محتوا بود.



کلمات کلیدی : تشویق کردن افزایش یادگیری دانش آموزان انگیزشی یادگیری تشویق کردن تشویق و تنبیه کردن نقش تشویق و تنبیه آموزش و تشویق کردن
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx

تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان | pdf pdf63.codetalk.ir/ap-pdf/21794/html‏ - ذخیره شده 13 آوریل 2019 ... برای مشاهده توضیحات کامل روی لینک کلیک کنید. ... فرمت فایل اصلی: docx ... تشویق کردن; افزایش یادگیری دانش آموزان; انگیزشی; یادگیری; تشویق کردن; تشویق و تنبیه کردن; نقش تشویق و تنبیه ... این تحقیق در مورد تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان در 140 صفحه و در قالب ورد می باشد. پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان prozhe.marketfile.ir/product-48127-PSYCHOLOGY.aspx‏ - ذخیره شده تشویق کردن افزایش یادگیری دانش آموزان انگیزشی یادگیری تشویق کردن ... لینک دوستان ... فرمت فایل: docx حجم فایل: 250 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 140. این تحقیق در مورد تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان در 140 صفحه و در ... تاثیر انگیزش بر فرایند یادگیری دانش آموزان به معلم کمک می کند تا در طرح و ... پروژه تحقیقتشویق تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان در ... centerproject.iran-kadoo.ir/.../پروژه+تحقیقتشویق+تاثیر+آن+در+افزایش+یادگیری+دانش+آموزان+در+140صفحهdocx.html‏ - ذخیره شده پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه- .... فرمت فایل word: (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات : 73 صفحه مقدمه:چه ... دانلودتحقیق درباره ی ایمنسازی 29 ص – ریموت پروژه khabarfariman.ir/remote/دانلودتحقیق-درباره-ی-ایمنسازی-29-ص/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به دانلودتحقیق درباره ی ایمنسازی 29 ص را که در دسته بندی علوم پزشکی قرار دارد را ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 32 ایمن‌سازی در ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx. طرح درس روزانه راهنمائی – design - mizban مقاله net.mizbang.ir/design/طرح-درس-روزانه-راهنمائی/‏ - ذخیره شده 1 مه 2018 ... بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به طرح درس روزانه راهنمائی را که در دسته ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx. تشویق کردن افزایش یادگیری دانش آموزان انگیزشی یادگیری تشویق ... مطالب ابر دانلود - فایل متنی textfile.mihanblog.com/post/tag/دانلود‏ - ذخیره شده پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 250 کیلوبایت مقاله تاثیر تشویق در افزایش یادگیری دانش آموزان - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-EPSCONF03-EPSCONF03_108=تاثیر-تشویق-در-افزایش-یادگیری-دانش-آموزان.html‏ - ذخیره شده هدف از انجام دادن پژوهش حاضر بررسی تاثیر تشویق در افزایش یادگیری دانش آموزان بود. ... حجم فایل: ۳۵۷.۴۹ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۸ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت ... روشهای مناسب تربیتی و غنی کردن محیط پرورشی، یادگیری دانش آموزان را ارتقا داد ... این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد ... پروژه تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ... www.gigadoc.ir/.../پروژه-تأثیر-تکنولوژی-بر-پیشرفت-تحصیلی-و-درسی-دانش-آموزان-ابتدایی‏ - ذخیره شده فرضیه اصلی : کاربرد تکنولوژی آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدای مؤثر است. ... وفنون تدریس هستند که می توانند خواندن، بحث کردن و ‌فلیم دیدن، حل مسأله، پژوهش و … ... هدف از تحقیق در واقع پی بردن به اهمیت تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت ... بستن رسانه ها و وسایل کمک آموزشی باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می شود؟ پایان نامه بررسی تاثیر تشویق بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ... www.gigadoc.ir/.../پایان-نامه-بررسی-تاثیر-تشویق-بر-پیشرفت-تحصیلی-دانش-آموزان-مقطع-ابتدایی-ناحیه-1-اردبیل‏ - ذخیره شده در این پروژه می خواهیم بدانیم که چه نوع تشویق اثر مثبت در زمینه یادگیری دارد و چه نوع ... آیا واقعا تشویق بیش از روش های دیگر مانند تنبیه بر پیشرفت تحصیلی دانش ... تشویق به جا ولو به یک نگاه و لبخند اعتماد به نفس را افزایش داده انرژی روانی او را .... در مورد تقویت و تنبیه روانشناسان مطالعات و تحقیقات زیادی انجام داده اند حاصل ... تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان | original apa-original.tarikabazar.ir/apa-original/21794/html‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2018 ... فرمت فایل اصلی: docx ... تشویق کردن; افزایش یادگیری دانش آموزان; انگیزشی; یادگیری ... در مورد تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان در 140 صفحه و ... تاثیر انگیزش بر فرایند یادگیری دانش آموزان به معلم کمک می کند تا در ... تحقیق بررسی تاثیر یادگیری همیاری بربهبود بیان نوشتاری دانش ... تصاویر برای لینک فایل پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx دانلود تحقیق کتابخانه با لینک مستقیم – default default.jahancloob.ir/.../دانلود-تحقیق-کتابخانه-با-لینک-مستقیم/‏ - ذخیره شده پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه- ... یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx برای شما در دسترس است دانلود فایل… کسب درآمد از فروش فایل - همکاری در فروش فایل دانشجویی - loxblog.Com www.stufiles.loxblog.com/.../کسب%20درآمد%20از%20فروش%20فایل.htm‏ - ذخیره شده همکاری در فروش فایل دانشجویی - کسب درآمد دانشجویی از فروش و بازاریابی فایل. ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در .... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد .... یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx پروژه-و-تحقیق-تشویق-کردن-و-تاثیر-آن-در - ... تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان | 61169 dl70.olympiclordegan.ir/61169.html‏ فرمت فایل اصلی: docx. تعداد صفحات: 140. حجم فایل: 250 کیلوبایت. تشویق کردن; افزایش یادگیری دانش آموزان; انگیزشی; یادگیری; تشویق کردن; تشویق و تنبیه ... پاورپوینت برج مسکونی B3 مهستان – پیش نویس زنده - earthcafe earthcafe.ir/draft/پاورپوینت-برج-مسکونی-b3-مهستان/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت برج مسکونی B3 مهستان به همراه لینک دانلود ... در طراحی و جانمایی این پروژه سعی شده است تا ضمن ایجاد کمترین اشرافیت بر برجهای ... بررسی و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx ... افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx به همراه لینک دانلود دانلود فایل مقدمه ... دانلود مقاله کامل درباره سیستم حقوق و دستمزد شرکت پیشگامان چاپ و ... tourantalya-linktrip.ir/.../دانلود-مقاله-کامل-درباره-سیستم-حقوق-و-د/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در ... تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان | view word57.bavareto.ir/ap-view/21794/html‏ فرمت فایل دانلودی:. zip. فرمت فایل اصلی: docx. تعداد صفحات: 140. حجم فایل: 250 کیلوبایت. تشویق کردن; افزایش یادگیری ... این تحقیق در مورد تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان در 140 صفحه و در قالب ورد می باشد. مقدمه: ... لینک کمکی · دانلود فایل .... پروژه روش های تشویق خلاقیت در کودکان. تردیدی نیست که ... پاورپوینت نقد بنا در یزد – کامپرس مقاله sedayekhak.ir/compress/پاورپوینت-نقد-بنا-در-یزد/‏ - ذخیره شده توضیحات: فایل پاورپوینت نقد بنا در یزد ،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش،همراه ... و پرورش به همراه لینک دانلود دانلود فایل مقدمهدر این گزارش کار درباره فعالیتهای ... بررسی و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه- ... دانلود پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل پروژه فایل کامل پاورپوینت برنامه ریزی ... دانلود طرح توجیهی تولید سرنگ – سرویس پروژه simcardmajazi.ir/service/دانلود-طرح-توجیهی-تولید-سرنگ/‏ - ذخیره شده فایل کامل دانلود طرح توجیهی تولید سرنگ به همراه لینک دانلود ... بررسی و تحقیق- تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx. تشویق ... دانلود تحقیق کامل درباره تئوری حسابداری – block - seda پروژه sedayepooya.ir/block/دانلود-تحقیق-کامل-درباره-تئوری-حسابدا/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در ... بررسی رمانتیسم – modify مقاله - seopole seopole.ir/modify/بررسی-رمانتیسم/‏ - ذخیره شده رمانتیسم فرانسه با آنکه نخست تحت تاثیر ادبیات بیگانه بود فاصله به صورت ... تشویق کردن فایل کامل بررسی و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx به همراه لینک دانلود دانلود فایل ... دانلود فایل ورد Word پروژه بهینه سازی بهره بر داری از مخازن نفتی به روش Gas lift فایل کامل بررسی ... دانلود برتر فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانایی های ... titifile.ir/?p=8888‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2017 ... این اختلال ممکن است در توانایی ناکامل افراد در گوش دادن، فکر کردن، صحبت ... چگونگی تعامل میان دانش آموز و محیط، محیط‌های یادگیری نامناسب، روابط ...... دانلود سریع با لینک مستقیم فایل دانلود مستقیم پیشینه پژوهشی و مبانی نظری .... docx اختصاصی از ژیکو پروژه و تحقیق-تشویق و تاثیر آن در افزایش یادگیری بررسی بور در خاک – history - telegrami پروژه telegrami-channels.ir/history/بررسی-بور-در-خاک/‏ - ذخیره شده تشویق کردن فایل کامل بررسی و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx به همراه لینک دانلود دانلود فایل مقدمه :تعریف ... دانلودتحقیق درباره ی بیماری لکه سفید ماهی 20 ص – network - denj پروژه denjweb.ir/network/دانلودتحقیق-درباره-ی-بیماری-لکه-سفید-م-2/‏ - ذخیره شده 1 مه 2018 ... بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به دانلودتحقیق درباره ی بیماری لکه ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و ... انواع,آزمونها ,(,سنجش,و,ارزشیابی,آموزشی,),رشته,بهداشت,مدارس,9,ص,دانلود ... پروژه و تحقیق- تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx. شهر الکترونیک – create پروژه shopcamp99.ir/create/شهر-الکترونیک/‏ - ذخیره شده تشویق کردن فایل کامل بررسی و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx به همراه لینک دانلود دانلود فایل مقدمه :تعریف ... جزوه درسی رئولوژی دکتر گوهر پی دانشگاه امیرکبیر تهران – پروژه های ... cafe-javab.ir/جزوه-درسی-رئولوژی-دکتر-گوهر-پی-دانشگاه/‏ - ذخیره شده تشویق کردن فایل کامل بررسی و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx به همراه لینک دانلود دانلود فایل مقدمه :تعریف ... جزوه آموزشی مطالعه خانه های هوشمند – ترنس پروژه saadattalar.ir/tranc/جزوه-آموزشی-مطالعه-خانه-های-هوشمند/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به جزوه آموزشی مطالعه خانه های هوشمند را که در دسته بندی کتاب ، جزوه قرار دارد را در صورت نیاز دانلود ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx. تشویق کردن افزایش ... تحقیق درباره 13 آبان.doc 13 آبان.doc با لینک… تحقیق در مورد حشرات. تحقیق در مورد اپیدمیولوژی بالینی و کنترل تب مالت (Brucellosis) 36 ص sepantadesigners.ir/.../تحقیق-در-مورد-اپیدمیولوژی-بالینی-و-کنت/‏ - ذخیره شده ,اپیدمیولوژی,بالینی,و,کنترل,تب,مالت,(Brucellosis),36,صبنام,خدا,تحقیق در مورد اپیدمیولوژی بالینی و کنترل تب مالت ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 36 بنام خدا اپیدمیولوژی ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx . 696 – خرید و دانلود تحقیق: بررسی علل و عوامل و مکانیزم نحوه ... host4joomla.ir/.../696-خرید-و-دانلود-تحقیق-بررسی-علل-و-عوامل/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به 696 – خرید و دانلود تحقیق: بررسی علل و عوامل و مکانیزم نحوه شکل‌گیری فرآیند ... پروژه و تحقیق-تشویق کردن و تاثیر آن در افزایش یادگیری دانش آموزان- در 140صفحه-docx ... آزادی را که در دسته بندی علوم انسانی قرار دارد را در صورت نیاز دانلود نمایید. jprdr nvl,vn آزادی لینک دانلود و خرید…