مشخصات فایل
عنوان:بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی
قالب بندی:word
تعداد صفحات:6
محتوا
چکیده
مقدمه
روش
نتایج
بحث و نتیجهگیری
منابع
بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی میزان پیشبینی انواع جهتگیری هدف شامل: تسلط رویکردی، تسلط اجتنابی، عملکرد رویکردی و عملکرد اجتنابی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده، شامل: بعد گفت و شنود و بعد همنوایی بود. شرکتکنندگان پژوهش شامل 435 دانشآموز دختر (215 نفر) و پسر (220 نفر) دبیرستانهای مختلف شهر شیراز بودند. برای سنجش جهتگیری هدف از مقیاس هدفگرایی الیوت و مکگریگور و برای سنجش ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده از مقیاس تجدیدنظر شده کوئرنر و فیتزپاتریک استفاده شد. یافتهها نشان داد که گفت و شنود خانواده جهتگیریهای هدف تسلط رویکردی و عملکرد رویکردی و همنوایی خانواده اهداف تسلط اجتنابی، عملکرد رویکردی و عملکرد اجتنابی را بصورت مثبت پیشبینی میکنند. بنابراین ارتقاء گفت و شنود خانواده پیشبینیکننده اهداف تسلط و عملکرد رویکردی فرزندان است، در حالی که تأکید بر همنوایی در خانواده اهداف اجتنابی و عملکرد رویکردی را پیشبینی میکند.
کلیدواژهها: جهتگیری هدف، ابعاد ارتباطی خانواده: گفت و شنود و همنوایی.
مقدمه
نظریة جهتگیری هدف، یکی از جدیدترین رویکردهایی است که در سه دهة اخیر به حیطة روانشناسی انگیزش وارد شده است. این نظریه عمدتاً حاصل تلاش روانشناسانی است که در حیطههای انگیزش، رشد، روانشناسی تربیتی و روانشناسی اجتماعی فعالیّت میکنند. تایلر (1976، به نقل از نوشادی، 1383) جهتگیری هدف را شامل بخشی از دانش، نگرش و مهارتها میداند که افراد را در برآوردن نیازهایشان به طرز مؤثری یاری میدهد. در واقع جهتگیری هدف بیانگر الگوی منسجمی از باورهای فرد است که سبب میشود فرد به طرق مختلف به موقعیّتها گرایش پیدا کند و درآن زمینه به فعالیّت بپردازد و نهایتاً پاسخی را ارائه دهد (ایمز،1992).
هسته مفهومی نظریهها و مدلهایی که به بحث پیرامون رویکرد هدف پیشرفت پرداختهاند، بر قصد و نیت فعالیت و رفتارهای مرتبط با پیشرفت متمرکز است (الیوت و مک گریگور، 2001)، در رویکرد هدف پیشرفت به عوض پرداختن به این که فراگیر در موقعیت پیشرفت به «چه» چیز میخواهد برسد، ادراک فراگیر از «چرایی» تلاش در موقعیتهای پیشرفت را محور بحث قرار میدهد (اردن و ماهر، 1995، به نقل از جوکار،1384).
در تقسیمبندیی که توسط الیوت و مک گریگور (2001) از اهداف پیشرفت، صورت گرفت، مدل چهارگانه اهداف پیشرفت به وجود آمد. بر اساس این مدل چهار نوع جهتگیری هدف تعریف میشود که عبارتند از: اهداف تسلط رویکردی، اهداف تسلط اجتنابی، اهداف عملکرد رویکردی و اهداف عملکرد اجتنابی
از آنجا که اهداف پیشرفت متفاوت در محیط آموزشی منجر به نتایج مثبت و منفی متفاوتی میشوند، پیبردن به عوامل تأثیرگذار و پیشایندهای این اهداف بسیار با اهمیت است، از جمله این پیشایندها عوامل فردی و اجتماعی هستند. خانواده به عنوان عمدهترین نهاد اجتماعی و اولین نظام مؤثر بر نحوه رشد و تحول کودکان و نوجوانان میباشد (سامانی، 1381).
در زمینه ارتباط مستقیم الگوهای ارتباطی خانواده و انواع جهتگیریهای هدف، تحقیقات پیشین مستقیمی موجود نمیباشد، اما بین ویژگیهای فرزندان خانوادهها با انواع الگوهای ارتباطی و مشخصات و پیامدهای بعضی از انواع جهتگیری هدف همپوشیهایی یافت میشود.
ویژگیهای افراد با جهتگیری تسلط رویکردی از نظر رفتارهای انطباقی و سازگارانه، توان بالای حلمسئله و رهبری، رفتار جستجوی کمک، کارآمدی تحصیلی، نگهداشتن روابط مؤثر و رفتار برطبق هنجارهای اجتماعی، افزایش عزت نفس و کاهش اضطراب و افسردگی (سوینی، آرو و نیمیویرتا، 2007) با ویژگیهای گفت و شنود خانواده همپوشی دارد. بنابراین از یک سو با در نظر گرفتن این نکته که سبک مقتدر اهداف تسلط رویکردی را مورد پیشبینی قرار میدهد و ویژگیهای سبک مقتدر با بعد گفت و شنود خانواده همپوشی دارد و از سوی دیگر با توجه به همپوشی ویژگیهای بعد گفت و شنود و ویژگیهای اهداف تسلط رویکردی میتوان انتظار داشت که بعد گفت و شنود خانواده فرزندان را به سمت اهداف تسلط رویکردی سوق دهد. با توجه به همپوشی ویژگیهای سبک سلطه جو و بعد همنوایی در الگوهای ارتباطی خانواده و این نکته که سبک سلطهجو در تحقیقات پیشین اهداف تسلط رویکردی را پیشبینی نکرده است، سوال تحقیق در زمینه ارتباط بعد همنوایی با اهداف تسلط رویکردی همچنان باقی میماند.
نتایج تحقیقات در زمینه رابطه متغیرهای مختلف و جهتگیری عملکرد رویکردی نشان داده است که بعضی مطالعات برتاثیرات منفی جهتگیری عملکرد رویکردی بر رفتارها، عواطف و شناخت فرزندان و برخی به تاثیرات مثبت جهتگیری عملکرد رویکردی تاکید دارند (پینتریچ، 2002). میدلتون و مایدلی (1997) در زمینه رابطه جهتگیری عملکرد رویکردی با کارآمدی تحصیلی، یادگیری خود نظم بخش و جستجوی کمک به این نتیجه رسیدند که بین این متغیرها رابطه معناداری وجود ندارد. بنابراین یافتن همپوشیهایی بین این هدف و بعد گفت و شنود و همنوایی دشوار به نظر میآید.
موارد فوق در رابطه با جنبه رویکردی اهداف تسلطمدار و عملکردی بود، این در حالی است که مشخصههای اهداف عملکرد اجتنابی، از نظر ویژگیهای اضطراب و استرس، ناامیدی، سازگاری و ارتباط ضعیف، عدم جستجوی کمک، عزتنفس پایین با ویژگیهای همنوایی خانواده همپوشی دارد (پینتریچ، 2002). در این راستا با توجه به همپوشی ویژگی اهداف عملکرد اجتنابی و بعد همنوایی الگوهای ارتباطی میتوان انتظار داشت که همنوایی موجود در خانواده افراد را به طرف جهتگیری عملکرد اجتنابی سوق دهد. با توجه به اینکه بعد گفت و شنود با سبک مقتدر از نظر ویژگیها دارای همپوشیهایی است و این سبک فرزندپروری بر طبق تحقیقات پیشین اهداف عملکرد اجتنابی را پیشبینی نکرده است، به این ترتیب سوال تحقیق در زمینه رابطه گفت و شنود خانواده و اهداف عملکرد اجتنابی همچنان باقی میماند.
همچنین در زمینه ویژگیهای رفتاری هدف تسلط اجتنابی بررسی نشان میدهد، به دلیل وجود فرایندهای متضاد در این نوع جهتگیری (فرایندهای مثبت به دلیل وجود بعد تسلط و فرایندهای منفی به دلیل وجود بعد اجتنابی) پیشبینی دقیق اهداف تسلط- اجتنابی کار دشواری است (الیوت، 1999) و کارهای پژوهشی بسیار اندکی در این زمینه وجود دارد. بنابراین با توجه به عدم هماهنگی در تحقیقات پیشین در زمینه اهداف تسلط اجتنابی سوال تحقیق همچنان باقی میماند.
با توجه به اهمیّت جهتگیری هدف و تأثیر آن در عملکرد افراد، به ویژه در موقعیّتهای تحصیلی و همچنین نقش این جهتگیریها در فرایند یادگیری- یاددهی، شناسایی پیشبینها و عوامل مؤثر بر آن میتواند گامی در جهت شناسایی و رفع مشکلات انگیزشی یادگیرندگان در محیطهای آموزشی باشد.
روش
دانشآموزان دوره متوسطه مشغول به تحصیل در شهر شیراز جامعه آماری این پژوهش را تشکیل میدهند. به منظور انتخاب اعضای گروه نمونه از طبقه اجتماعی متوسط، دو ناحیه از بین نواحی چهارگانه شهر شیراز 15 کلاس به صورت تصادفی انتخاب شدند. این کلاسها شامل دانشآموزان دختر و پسر پایههای اول، دوم و سوم بود. به این ترتیب 441 دانشآموز دختر و پسر با روش خوشهای تصادفی چندمرحله ای انتخاب شدند و به عنوان گروه نمونه مورد تحقیق قرار گرفتند. ابزارهای استفاده شده در این پژوهش عبارتند از:
الف) مقیاس اهداف پیشرفت: مقیاس این مدل شامل 12 گویه میباشد و هر هدف 3 گویه را در بر میگیرد، این مقیاس از نوع لیکرت است. الیوت و مک گریگور (2001) با استفاده از روش تحلیل عامل و با چرخش واریماکس 4 عامل از این مقیاس استخراج کردند. این عوامل عبارت بودند از: 1- اهداف تسلط رویکردی، 2- اهداف تسلط اجتنابی، 3- اهداف عملکرد رویکردی و 4- اهداف عملکرد اجتنابی که روی هم رفته %5/81 کل واریانس را تبیین میکردند. در ایران نیز این مقیاس مورد بررسی قرار گرفته است. خرمایی (1385) از طریق تحلیل عاملی به روش مؤلفههای اصلی همراه با چرخش واریماکس، ساختار عاملی مقیاس را تأیید نمود. در پژوهش حاضر نیز میزان آلفای کرونباخ ابعاد بین 65/0 تا 77/0 به دست آمد.
ب) ابزار تجدیدنظر شده الگوی ارتباطی خانواده: مقیاس الگوی ارتباطی خانواده یک مقیاس خودسنجی است که درجه موافقت یا عدم موافقت پاسخدهنده را در دامنهای 5 درجهای درباره 26 گزاره که در زمینه ارتباطات خانوادگی او هستند، میسنجد. این ابزار ابعاد گفت و شنود و همنوایی را میسنجد، بدین صورت که 15 گزاره اول مربوط به بعد گفت و شنود و 11 گزاره بعد مربوط به بعد همنوایی است. کوئرنر و فیتزپاتریک (2002) روایی (محتوایی و سازه) و پایایی (آلفای کرونباخ و بازآزمایی) این مقیاس را مطلوب گزارش کردهاند. در ایران نیز کوروشنیا (1385) روایی (تحلیل عاملی) و پایایی (آلفای کرونباخ) مطلوبی برای این مقیاس به دست آوردهاند. در پژوهش حاضر نیز میزان آلفای کرونباخ گفت و شنود 88/0 و همنوایی 85/0 به دست آمد.
کلمات کلیدی : بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی,
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:
لینک منبع :
لینک فایل بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی -6 صففحهرابطه علی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت گیری های دینی با سرزندگی ...
mobile.gen2017.ir/mobile/966176/html - ذخیره شده
22 فوریه 2019 ... رابطه علی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت گیری های دینی با سرزندگی ... های دینی با
سرزندگی تحصیلی، نقش ابعاد خودکارآمدی دارای 38 صفحه می باشد و دارای ... فایل ورد
می باشد و در فایل اصلی رابطه علی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت ... هدف از مطالعه حاضر
بررسی نقش میانجی گری ابعاد خودکارآمدی در رابطه ... لینک کمکی ...
بررسی رابطه ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده با میزان اضطراب و ...
docx.gen2017.ir/docx/763311/html - ذخیره شده
8 ژانویه 2019 ... بررسی رابطه ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده با میزان اضطراب و افسردگی فرزندان ...
ارتباطات خانواده با میزان اضطراب و افسردگی فرزندان دارای 18 صفحه می ... فایل ورد
می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد الگوهای ارتباطات ... موجود بین ابعاد
الگوهای ارتباطات خانواده (جهت گیری گفت و شنود و جهت ... لینک کمکی ...
فایل word بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و مولفههای ...
mendeleypaperss.icpes.ir/Mendeleypaperss/719387/html - ذخیره شده
فایل word بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و مولفههای خودکارآمدی ...
هدف از این مطالعه بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده(جهت گیری گفت و
...
فایل word مقاله بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده ...
progresspaperss.icpes.ir/progresspaperss/1017303/html
فایل word مقاله بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و ... و جرأت
ورزی در دانشجویان با واسطهگری تنظیم هیجان دارای 32 صفحه می باشد و دارای ... هدف این
پژوهش بررسی نقش واسطهای تنظیم هیجان در رابطه الگوهای ارتباطات ... بود که جهت
گیری گفتوشنود و همنوایی به منزله ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده به ... لینک کمکی
...
پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی ...
khabarfariman.ir/.../پروپوزال-بررسی-رابطه-جو-عاطفی-خانواده/ - ذخیره شده
دریافت از لینک پایین پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... بررسی
رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان در 10 صفحه ورد ...
روش نمونه گیری ... فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.
... و ارتباطات خانوادگی سایر جنبههای زندگی نوجوان مانند موفقیت تحصیلی را تحت ...
فایل word تحقیق رابطه بین جهتگیری مذهبی و تابآوری در بین مادران ...
files.icoac.ir/files/37954/html - ذخیره شده
14 نوامبر 2018 ... بهرامی احسان, هادی و آناهیتا تاشک, (ابعاد رابطه میان جهتگیری مذهبی و سلامت ... کیانی
, احمد رضا, بررسی رابطه ابعاد جهتگیری مذهبی با نوع مرزهای ارتباطی در ... ارشد,
رشته مشاوره خانواده, دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, دانشگاه علامه ... پژوهش حاضر
با هدف بررسی رابطه بین جهتگیری مذهبی و تابآوری در ... لینک کمکی ...
فایل word تحقیق رابطه جهتگیری مذهبی و خود مهارگری | 38161
files.icoac.ir/files/38161/html - ذخیره شده
8 نوامبر 2018 ... فایل word تحقیق رابطه جهتگیری مذهبی و خود مهارگری دارای 20 صفحه می باشد و
دارای ... بهرامی احسان, هادی, (ابعاد رابطه میان جهت گیری مذهبی و سلامت روانی و ارزیابی
... پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه جهتگیری مذهبی اسلامی و عوامل آن, ... بین سطوح
اقتصادی خانواده, در عوامل جهتگیری مذهبی افراد, تفاوت ... لینک کمکی ...
ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی ...
www1.e-gandoman.ir/form1/855/html - ذخیره شده
10 ژوئن 2019 ... عنوان فایل: ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی.
توضیحات مختصر » ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت ...
پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی ...
manano.ir/refer/پروپوزال-بررسی-رابطه-جو-عاطفی-خانواده/ - ذخیره شده
25 آوریل 2018 ... انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان,بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با ... اهداف
اصلی و فرعی پژوهش ... فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می
باشد. ... نفس اجتماعی دریافت از لینک پایین پروپوزال رابطه سرسختی و عزت نفس
... جهت گیری ساختمان مجتمع مسکونی Neo bankside,خط آسمان مجتمع ...
لینک مرتبط » مقاله با موضوع بررسی رابطه بین هوش هیجانی و ...
behnoushdl.myucare.ir/behnoushdl/37350/html - ذخیره شده
31 مارس 2019 ... رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان (. ... مقایسه
IQ و EQ تفاوتEQ با IQ تاریخچه هوش هیجانی ابعاد 5گانه هوش هیجانی. ... دسته بندی:
وورد نوع فایل: .doc (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 72 صفحه ... قم) چکیده:
هدف از این مطالعه بررسی رابطه هوش هیجانی و خستگی شدید است.
فایل ورد بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی ...
learning.incdl.ir/learning/702280/html - ذخیره شده
فایل ورد بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره ...
لینک دانلود ... در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی 95-1394
دارای 18 صفحه می ... روش این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نوع تحقیق،
توصیفی – پیمایشی ... روش نمونه گیری مورد استفاده در این پژوهش تصادفی طبقه ای
می باشد برای ...
فایل ورد بررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزت نفس با ...
examining.incdl.ir/Examining/787236/html - ذخیره شده
فایل ورد بررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزت نفس با پیشرفت ... لینک
دانلود ... خانواده و عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی دارای 27
صفحه می ... خانواده به گونه های مختلف می تواند جهت گیری انگیزشی نوجوان را در
راستای ... به این لحاظ پژوهش حاضر با هدف تحلیل روابط ساختاری متغیرهای کارکرد
خانواده و عزت ...
بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی ...
https://www.farsnews.com/.../بررسی-رابطه-بین-ابعاد-الگوهای-ارتباطات-خانواده-استادان-و-جرأت-ورزی-در - ذخیره شده
10 مه 2017 ... هدف این پژوهش بررسی نقش واسطهای تنظیم هیجان در رابطه الگوهای ... صفحه اصلی ....
در این مطالعه 317 دانشجوی دختر و پسر دوره کارشناسی سال تحصیلی ... به طور کلی
نتایج حاکی از آن بود که جهت گیری گفت وشنود و هم نوایی به منزله ابعاد الگوهای
ارتباطات خانواده به ... برای مشاهده کامل مقاله روی فایل مقابل کلیک کنید.
پیشرفت تحصیلی و عزت نفس تحصیلی - پروژه و تحقیق دانشجویی
projecti.ir/.../بررسی-رابطه-عزت-نفس-با-پیشرفت-تحصیلی/ - ذخیره شده
نام محصول: پایان نامه بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در میان دانش ...
یکی از مهم ترین صفات بشری برای رسیدن به هدف هایی که انسان در پیش دارد ... قدرت
تصمیم گیری و ابتکار ، خلاقیت ، سلامت فکر و بهداشت روانی ارتباط ... بنابراین
ارزش وجودی عزت نفس به عنوان بعدی از ابعاد شخصیت انسان و ارتباط ..... لینک های مهم
.
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرسختی،ابعاد و نظریه های سرسختی ...
fetch.7appleid.ir/ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-سرسختی،ابع-2/ - ذخیره شده
ابعاد و نظریه های سرسختی,ادبیات نظری سرسختی,پیشینه تحقیق سرسختی,دانلود
مبانی ... (فصل دوم )در 16 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده. ... که توسط دینر(2003) تحت عنوان بررسی رابطه بهزیستی ذهنی با کمال
گرایی و ... دانلود فایل تحقیق بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت
تحصیلی ...
مبانی نظری سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی – viewer
viewer.iderutconf.ir/مبانی-نظری-سلامت-روانی-و-پیشرفت-تحصیلی/ - ذخیره شده
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی(فصل دوم) در
44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. ... فرد سالم به
عقیده آدلر از مفاهیم و اهداف خویش آگاهی دارد و عمل کرد او مبتنی بر نیرنگ و ... قادر به
دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
مقاله بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده پرخاشگری و عزت نفس ...
https://www.civilica.com/Paper-NCPSY02-NCPSY02_070=بررسی-رابطه-بین-الگوهای-ارتباطی-خانواده-پرخاشگری-و-عزت-نفس-دانش-آموزا... - ذخیره شده
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل ...
خرید و دانلود فایل PDF مقاله ... براین اساس هدف پژوهش حاضربررسی رابطه بین
الگوهای ارتباطی خانواده گفت و ... الگوهای ارتباطی خانواده، گفت و شنود، همنوایی، عزت
نفس، پرخاشگری ... برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده
نمایید.
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی خانواده و والدین ...
interface.javooneirani.ir/دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-الگوه/ - ذخیره شده
ادبیات نظری الگوهای ارتباطی زوجین,الگوهای ارتباطی,الگوهای ارتباطی خانواده ...
خانواده و والدین در 28 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده. ... ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده2-3-2-1 جهت گیری گفت و شنود2-3-2-2 جهت
گیری ... زن در پیشرفت تحصیلی از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی رابطه شغلی
معلمین…
پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی ...
nanotour.ir/submit/پروپوزال-بررسی-رابطه-جو-عاطفی-خانواده/ - ذخیره شده
دریافت از لینک پایین پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... روش
نمونه گیری ... فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد. ... از
آن دارد و ارتباطات خانوادگی سایر جنبههای زندگی نوجوان مانند موفقیت تحصیلی را
تحت تاثیر ... هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه جوعاطفی خانواده با انگیزه
پیشرفت ...
تحقیق درمورد آزمایش خمش تیر 10 ص – script - seo-site مقاله
seo-websites.ir/script/تحقیق-درمورد-آزمایش-خمش-تیر-10-ص/ - ذخیره شده
20 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت ...
فولادی، آلومینیومی و برنجی می باشد که دانشجویان باید ابعاد آنها را اندازه گیری
نمایند. ... تحقیق درباره؛ تأثیر شغل والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ...
تحقیق در مورد بررسی رابطه میان جهت گیری هدف با خود تنظیمی یادگیری و ...
دوشنبه 3 تیر 1398 ساعت 00:03