عنـــــــوان
صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
5
1 -1- مقدمه
6
1-2- بیان مسأله
7
1-3- ضرورت انجام پژوهش
9
1 – 4 – اهداف پژوهش
11
1 – 4 – 1 – هدف کلی
11
1 – 4 – 2 – اهداف فرعی
11
1 – 4 – 2 – اهداف فرعی
11
1– 5 – 1 – سوال ها ی پژوهش
12
1 – 5 – 2 – فرضیه های پژوهش
12
1 – 6 – تعریف مفاهیم و متغیرهای پژوهش
13
1-6-1- کیفیت زندگی کاری
14
1-6-2- مدیریت ارتباط با مشتری
17
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
19
2 – مقدمه
20
2-1- بررسی نظریه های پیرامون کیفیت زندگی کاری
20
2-1-1- مفاهیم و تعاریف کیفیت زندگی کاری
20
2-1-2- تاریخچه کیفیت زندگی کاری
23
2-1-3-رویکردهای کیفیت زندگی کاری
24
2-1-4- اهداف کیفیت زندگی کاری
30
2-1-5- نسل های سه گانه برنامه های کیفیت زندگی کاری
30
2-1-6- تعابیر نوین کیفیت زندگی کاری
33
2-1-6-1- مدیریت کیفیت فراگیر
33
2-1-6-2- توانمند سازی کارکنان
33
2-1-6-3- مهندسی مجدد (باز مهندسی) سازمان
34
2-1-7- شاخص های کیفیت زندگی کاری
35
2-1-8-مؤلفه های کیفیت زندگی کاری والتون
36
2-1-8-1- پرداخت منصفانه و کافی
37
2-1-8-2- محیط کار ایمن و بهداشتی
38
2-1-8-3- تأمین فرصت رشد و امنیت مداوم
38
2-1-4-8- وابستگی اجتماعی زندگی کاری
39
2-1-8-5- فضای کلی زندگی
39
2-1-8-6- یکپارچگی و انسجام اجتماعی در سازمان
40
2-1-8-7- قانون گرایی در سازمان
40
2-1-8-8- توسعه قابلیت های انسانی
40
2-1-9- راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری
41
2-1-9-1- انسانی تر کردن کار
41
2-1-9-2- طراحی شغل
41
1- رهبری مؤثر و رفتار سرپرستی
41
2- توسعه مسیر ترقی
42
3- جداول کاری منعطف
42
4- ارتباط با کارکنان
42
5 – نوسازی سبک سازمانی
43
2-2- بررسی مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
44
2-2-1- پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری
45
2-2-2- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری
46
2-2-3- مفهوم جدید خدمت به مشتریان
48
2-2-4- اهداف CRM
49
2-2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت
49
2-2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول
49
2-2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت
50
2-2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز
50
2-2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا . رابینسون
50
2-2-5-دیدگاه های مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
51
2-2-5-1- دیدگاه اول :تلقی CRM به عنوان یک فرآیند
51
2-2-5-2- دیدگاه دوم: تلقی CRM به عنوان یک استراتژی
52
2-2-5-3- دیدگاه سوم: تلقی CRM به عنوان یک فلسفه
52
2-2-5-4- دیدگاه چهارم : تلقی CRM به عنوان یک توانمندی
53
2-2-5-5- دیدگاه پنجم : تلقی CRM به عنوان تکنولوژی
53
2-2-6- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
54
2-2-7- چالش های اجرایی CRM
55
2-2-7-1- هزینه راه اندازی اولیه
56
2-2-7-2- ابزارهای کاربردی یکپارچه
57
2-2-7-3- همکاری بخش های مختلف
57
2-2-8- اندازه گیری رضایت مشتری
57
2-3- بررسی پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع
57
2-3-1- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
57
2-3-2- پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع در داخل از کشور
60
2-4- جمع بندی پایه های تجربی
65
2-5- مدل تحلیلی پژوهش
66
فصل سوم: روش شناسی
67
3-1- نوع و روش پژوهش
68
3-2- جامعه آماری مورد بررسی
68
3-2-1- جامعه آماری
68
3-2-2- حجم نمونه
68
3-2-3- واحد تحلیل
68
3-2-4- شیوه نمونه گیری
69
3-4- روش و ابزار گردآوری اطلاعات
70
3-4-1- پرسشنامه کیفیت زندکی کاری
70
3-5- تعیین قابلیت اعتبار یا روایی ابزار پژوهش و قابلیت اعتماد یا پایایی پژوهش
71
3-5-1- اعتبار یا روایی ابزار پژوهش
71
3-5-1-1- اعتبار محتوای پژوهش
72
3-5-2- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار پژوهش
72
3-6- روش های تحلیل آماری
75
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
76
4- مقدمه
77
4-1- نتایج توصیفی یک متغییره
78
4-1-1- وضعیت جنسی پاسخگویان
78
4-1-2- وضعیت تحصیلات پاسخگویان
79
4-1-3- وضعیت سنی پاسخگویان
80
4-1-4- وضعیت سابقه کار پاسخگویان
81
4-1-5- آماره های توصیفی کیفیت زندگی کاری کارکنان
82
4-1-5-1- آماره های توصیفی میزان منصفانه و کافی بودن پرداخت ها از دیدگاه کارکنان
82
4-1-5-2- آماره های توصیفی بهداشتی و ایمن بودن محیط کار از دیدگاه کارکنان
84
4-1-5-3- آماره های توصیفی میزان تمین فرصت رشد و امنیت مداوم از دیدگاه کارکنان
85
4-1-5-4 آماره های توصیفی میزان قانون گرایی در سازمان از دیدگاه کارکنان
86
4-1-5-5- آماره های توصیفی میزان وابستگی اجتماعی زندگی کاری از دیدگاه کارکنان
89
4-1-5-6- آماره توصیفی فضای کلی زندگی کارکنان از دیدگاه خود آنان
90
4-1-5-7- آماره های توصیفی میزان یکپارچگی و انسجام اجتماعی در سازمان
90
4-1-5-8- آماره های توصیفی میزان توسعه قابلیت های انسانی از دیدگاه کارکنان
94
4-1-6- آماره های توصیفی میزان مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی شهر بهشهر
95
4-2- روابط بین متغیر ها و نتایج تحلیل استنباطی چندمتغییره
96
4-2-1- آزمون فرضیه های پژوهش
96
فرضیه 1 : رابطه بین پرداخت منصفانه حقوق و مزایا به کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری
104
فرضیه 2: رابطه بین میزان ایمن وبهداشتی بودن محیط کاری کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری
104
فرضیه 3: رابطه بین میزان تأمین فرصت رشد و امنیت مداوم برای کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری
106
فرضیه 4: رابطه بین میزان قانون گرایی عوامل سازمان و کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری
107
فرضیه 5: رابطه بین یکپارچگی و انسجام کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری
107
فرضیه 6: رابطه بین فضای کلی زندگی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری
108
فرضیه 7: رابطه بین میزان وابستگی اجتماعی زندگی کاری کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری
109
فرضیه 8: رابطه بین امکان توسعه قابلیت های فردی برای کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری
110
4-3- نتایج استنباطی تحلیل مدل های چند متغیره تحقیق
111
4-3-1- برازش مدل تحلیل رگرسیون چند متغیره
111
4-3-2- مدل برازش عوامل تبیین کننده مدیریت ارتباط با مشتری
111
4-4- تحلیل مسیر تأییدی بر اساس مدل معادلات ساختاری
114
4-5- برازش مدل
118
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
120
5-1- مقدمه
121
5-2- نتایج تجربی
122
5-2-1- نتایج تجربی توصیفی
122
5-2-2- نتایج تجربی استنباطی
123
5-3- بحث در نتایج
127
5-4- محدودیت های تحقیق
130
5-5- پیشنهادهای پژوهش
131
5-5-1- پیشنهادهای کاربردی
131
5-5-2- پیشنهادهای پژوهشی
134
منابـع: منابع فارسی و لاتین
135
الف: منابع فارسی
136
ب) منابع لاتین
138
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان ...
doccity.ir/.../بررسی-رابطه-کیفیت-زندگی-کاری-و-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-سازمان-های-دولتی-استان-- - ذخیره شده
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی
استان . کد فایل: 5594; قیمت: 8,500 تومان; فرمت فایل دانلودی: .zip; حجم فایل: 6,350
...
مقاله بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در ...
https://www.civilica.com/Paper-ICMM01-ICMM01_0395=بررسی-رابطه-کیفیت-زندگی-کاری-و-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-سازمانهای-... - ذخیره شده
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای دولتی ...
حجم فایل: ۳۹۲.۹۱ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۸ صفحه با فرمت PDF قابل ... یوسف
فیض الهی - حسابرس دیوان محاسبات استان ایلام ... جامعه آماری تحقیق حاضر شامل
کلیه کارکنان رسمی سازمانهای دولتی در شهر ایلام می ... کد مقاله/لینک ثابت به این
مقاله.
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان
dlform2.keybood.ir/all/31063/html - ذخیره شده
کیفیت, بررسی, مشتری, زندگی, رابطه, مدیریت, کاری, سازمان, ارتباط ... با مشتری
در سازمان های با فرمت DOC بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با ...
تصاویر برای لینک فایل بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان مازندران
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در ...
dlform5.keybood.ir/all/31064/html - ذخیره شده
کیفیت, بررسی, دولتی, مشتری, زندگی, رابطه, مدیریت, مازندران, کاری, استان, ...
ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان مازندران و دارو بیمار را بررسی رابطه ...
consequently | 31638
consequently.etock.ir/consequently/31638/html - ذخیره شده
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی
استان مازندران ... کیفیت, بررسی, دولتی, مشتری, زندگی, رابطه, مدیریت, مازندران,
کاری, استان, سازمان, ارتباط ... لینک کمکی .... فایل ورد ارائه مدلی برای حل مسائل
ارضاء محدودیت با استفاده از سیستمهای چند عامله سایت ما بررسی رابطه کیفیت
زندگی ...
فایل ورد بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با رضایت شغلی دبیران ...
learning.incdl.ir/learning/702236/html - ذخیره شده
فایل ورد بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با رضایت شغلی دبیران ... لینک دانلود
... نورآباد لرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی
می ... نام کنفرانس یا همایش : دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت
و ... که هرگاه کارکنان یکسازمان از شغل خود رضایت داشته باشند، سازمان آنها نیز دارای
...
دانلود پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد رضایت مشتری
www.gigadoc.ir/پایان-نامه/q/رضایت-مشتری - ذخیره شده
برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد رضایت مشتری و پروژه دانشجویی و ... روش
تحقیق بررسی رابطه میان بانکداری الکترونیکی در بانک های خصوصی و دولتی و ...
کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقه غرب استان مازندران .... پایان
نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران.
دانلود پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد رضایت مشتریان بانک
www.gigadoc.ir/پایان-نامه/q/رضایت-مشتریان-بانک - ذخیره شده
روش تحقیق بررسی رابطه میان بانکداری الکترونیکی در بانک های خصوصی و دولتی
و ... کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقه غرب استان مازندران ...
روش تحقیق اندازه گیری و مقایسه کیفیت ارائه خدمات بانکی به مشتریان با ... پایان
نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران.
Blog - سوالات آزمون ضمن خدمت مدرسه آماده
www.khnschool.ir/blog - ذخیره شده
10 مارس 2019 ... مقاله بیس پایان نامه: کاوشی در رابطه با ادراک حسابرسان بخش دولتی بر روی .... ارائه
روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت ..... بررسی رابطه بین
مولفه های کیفیت زندگی کاری با رفتار ضد بهره ور کارکنان بانک .... و تعهد سازمانی:
مطالعه موردی کارکنان بانک ملی استان مازندران نمونه پروپوزال پر شده ...
پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت – دانلود مقاله تحقیق پروژه
https://azarim.ir/پایان-نامه-های-دانلودی-رشته-مدیریت/ - ذخیره شده
دانلود رایگان متن کامل پایان نامه ارشد رشته مدیریت: بررسی رابطه بین شیوه های ...
پایان نامه : بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان
های ... مدیریت :بررسی موانع استقرار سیستم اطلاعات مدیریت در ادارات دولتی استان
ایلام ...... شناخت اثربخشی آموزش های ضمن خدمت کارکنان فرماندهی انتظامی استان
مازندران ...
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در ...
s2.kadooyab.ir/33241.html
مشابه «بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های
دولتی استان مازندران»؟ ... لینک کمکی ... بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و
مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان مازندران | 33256: مقاله پژوهشی در
فایل word و 30 صفحه همراه با فهرست منابع مقدمه یافته های پژوهش در ارتباط با
فرضیه ...
علیرضا معطوفی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان
gorganiau.ac.ir/?part=menu&inc=menu&id=946 - مشابه
مسئول بروزرسانی طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان 1394. ....
گرفتن استراتژی های محیطی در بانک اقتصاد نوین استان گلستان و مازندران، 1394
.... بررسی مقایسه ای کیفیت خدمات بانکداری دولتی و خصوصی شهرستان گرگان،
1394 ... بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های
تابع ...
[PDF] اصل مقاله
journals.ssrc.ac.ir/article_792_ce0baf33f235f82ebb9a5144e8c7623c.pdf
28 ژوئن 2010 ... ﻦ ﺷﺮﻛﺖ در ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎی ﺑﺪﻧﻲ اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ و ﻛﻴﻔﻴﺖ زﻧﺪﮔﻲ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن اﺳﺘﺎن ﻣﺎزﻧﺪران ... 27 ... ﺑﺮرﺳﻲ راﺑﻄﻪ
ﺑﻴﻦ ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ﻓﺮدی و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ زﻣﺎن در ﻣﺪﻳﺮان ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﻲ داﻧﺸﮕﺎه. ﻫﺎی ... ﺑﺪﻧﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎی دوﻟﺘﻲ
ﻛﺸﻮر ..... ارﺗﺒﺎط. ﺑﻴﻦ. ﻣﺪل. ارزﻳﺎﺑﻲ. ﻋﻤﻠﻜﺮد. ﺑﺎ. ﻣﺤﻴﻂ. ﺑﻴﺮوﻧﻲ. و. دروﻧﻲ. ﺳﺎزﻣﺎن. ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎ ..... ﻧﺘﺎﻳﺞ
ﻣﺸﺘﺮی. ﺗﻌﺪاد ﻛﺎرﻛﻨﺎن و اﻋﻀﺎ ﻫﻴﺎت ﻋﻠﻤﻲ ﻣﺸﺎرﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪه در اﻣﺮ ورزش ﺑﻪ. ﻛﻞ آﻧﻬﺎ.
بررسی تأثیر CRM بر کیفیت ارتباط با مشتری : پایان نامه ارشد ...
https://www.dgload.com/.../تأثیر-crm-بر-کیفیت-ارتباط-با-مشتری/ - ذخیره شده
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺒﺐ اﯾﺠﺎد ﯾﮏ راﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ ﺑﯿﻦ ﺳﺎزﻣﺎن و ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻧﺶﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻮﺟﺒﺎت رﺳﯿﺪن ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﻪ ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ
... در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ روﯾﮑﺮد ﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ از ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی(CRM) ﭘﺎ ﺑﻪ ﻋﺮﺻﻪ ﮔﺬاﺷﺘﻪ اﻧﺪ.
.... بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از
فایل همان ... DOC رابطه بین نهادینه سازی اصول اخلاقی و کیفیت زندگی کاری و
پیامدهای ...
endless | 31316
endless.chlorophyll.ir/endless/31316/html - ذخیره شده
در سال 1394 به صورت فایل ورد (100 صفحح) و قابل ویرایش می باشد . ... بررسی
رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان ...
بررسی رابطه کیفیت زندگی بر اختلال هویت یابی جنسیتی | endless ...
endless.chlorophyll.ir/endless/31314/html - ذخیره شده
لینک کمکی ... بررسی رابطه کمال گرایی والدین با عزت نفس جرأت ورزی و خودکارآمدی
فرزندان آن ها ... بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در جهاد
کشاورزی ... زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان
مازندران راز ... قیمت فایل بررسی رابطه کیفیت زندگی بر اختلال هویت یابی
جنسیتی.
همه مقاله ها و پایان نامه ها درباره مدیریت حوادث - مقالات
saltoz.asblog.ir/post/1265 - ذخیره شده
پایان نامه رشته مدیریت: بررسی تاثیر استقرار نظام پیشنهادات بر کارآمدی نظام
پاسخگویی حرفه ای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس ... واحد نراق
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت دولتی-گرایش نیروی ....
دانلود پایان نامه ارشد : مدیریت ارتباط با مشتری و رابطه آن با کیفیت زندگی کاری
در سازمان ...
angelita | 31287
angelita.parandfa.ir/angelita/31287/html - ذخیره شده
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در جهاد کشاورزی
شهرستان در سال 1394 ... در سال 1394 به صورت فایل ورد (100 صفحح) و قابل ویرایش
می باشد . ... لینک کمکی ... بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با
مشتری در سازمان های دولتی استان مازندران هر گاه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و
...
دانلود فایل با عنوان دانلود مقاله امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و ...
javaher.notefiles.ir/.../دانلود-فایل-با-عنوان-دانلود-مقاله-امنیت-شغلی-با-رویکرد-ایمنی-و-سلامت-و-نقش-آن-در-نگهداری-کارکنان-سازمان- - ذخیره شده
چکیدهاین مقاله به بررسی یکی از عوامل مهم نگهداری کارکنان یعنی. ... لینک دانلود ...
شرقی) بررسی رابطه بین سبک های رهبری و عزت نفس کارکنان در سازمان های دولتی شهر
... مطالعه : سازمان جهادکشاورزی استان مازندران) عوامل کلیدی موفقیت در پروژه های پیاده
سازی ... کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی مدیریت
و ...