لینک فایل بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی -6 صففحه

مشخصات فایل

عنوان:بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی

قالب بندی:word

تعداد صفحات:6

 

محتوا

چکیده

مقدمه

روش­

نتایج

بحث و نتیجه­گیری

منابع

 

 

 

بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی

 

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی میزان پیش­بینی انواع جهت­گیری هدف شامل: تسلط رویکردی، تسلط اجتنابی، عملکرد رویکردی و عملکرد اجتنابی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده، شامل: بعد گفت و شنود و بعد همنوایی بود. شرکت­کنندگان پژوهش شامل 435 دانش­آموز دختر (215 نفر) و پسر (220 نفر) دبیرستان­های مختلف شهر شیراز بودند. برای سنجش جهت­گیری هدف از مقیاس هدف­گرایی الیوت و مک­گریگور و برای سنجش ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده از مقیاس تجدیدنظر شده کوئرنر و فیتزپاتریک استفاده شد. یافته­ها نشان داد که گفت و شنود خانواده جهت­گیری­های هدف تسلط رویکردی و عملکرد رویکردی و همنوایی خانواده اهداف تسلط اجتنابی، عملکرد رویکردی و عملکرد اجتنابی را بصورت مثبت پیش­بینی می­کنند. بنابراین ارتقاء گفت و شنود خانواده پیش­بینی­کننده اهداف تسلط و عملکرد رویکردی فرزندان است، در حالی که تأکید بر همنوایی در خانواده اهداف اجتنابی و عملکرد رویکردی را پیش­بینی می­کند.

کلیدواژه­ها: جهت­گیری هدف، ابعاد ارتباطی خانواده: گفت و شنود و همنوایی.

 

مقدمه

نظریة جهت‌گیری هدف، یکی از جدیدترین رویکردهایی است که در سه دهة اخیر به حیطة روان‌شناسی انگیزش وارد شده‌ است. این نظریه عمدتاً حاصل تلاش روان‌شناسانی است که در حیطه‌های انگیزش، رشد، روان‌شناسی تربیتی و روانشناسی اجتماعی فعالیّت می‌کنند. تایلر (1976، به نقل از نوشادی، 1383) جهت‌گیری هدف را شامل بخشی از دانش، نگرش و مهارت­ها می‌داند که افراد را در برآوردن نیازهایشان به طرز مؤثری یاری می‌دهد. در واقع جهت‌گیری هدف بیانگر الگوی منسجمی از باورهای فرد است که سبب می‌شود فرد به طرق مختلف به موقعیّت‌ها گرایش پیدا کند و درآن زمینه به فعالیّت بپردازد و نهایتاً پاسخی را ارائه دهد (ایمز،1992).

هسته مفهومی نظریه‌ها و مدل‌هایی که به بحث پیرامون رویکرد هدف پیشرفت پرداخته­اند، بر قصد و نیت فعالیت و رفتارهای مرتبط با پیشرفت متمرکز است (الیوت و مک گریگور، 2001)، در رویکرد هدف پیشرفت به عوض پرداختن به این که فراگیر در موقعیت پیشرفت به «چه» چیز می­خواهد برسد، ادراک فراگیر از «چرایی» تلاش در موقعیت­های پیشرفت را محور بحث قرار می­دهد (اردن و ماهر، 1995، به نقل از جوکار،1384).

در تقسیم­بندیی که توسط الیوت و مک گریگور (2001) از اهداف پیشرفت، صورت گرفت، مدل چهارگانه اهداف پیشرفت به وجود آمد. بر اساس این مدل چهار نوع جهت­گیری هدف تعریف می­شود که عبارتند از: اهداف تسلط رویکردی، اهداف تسلط  اجتنابی، اهداف عملکرد رویکردی و اهداف عملکرد اجتنابی

از آنجا که اهداف پیشرفت متفاوت در محیط آموزشی منجر به نتایج مثبت و منفی متفاوتی می­شوند، پی­بردن به عوامل تأثیرگذار و پیشایندهای این اهداف بسیار با اهمیت است، از جمله این پیشایندها عوامل فردی و اجتماعی هستند. خانواده به عنوان عمده­ترین نهاد اجتماعی و اولین نظام مؤثر بر نحوه رشد و تحول کودکان و نوجوانان می­باشد (سامانی، 1381).

در زمینه ارتباط مستقیم الگوهای ارتباطی خانواده و انواع جهت­گیری­های هدف، تحقیقات پیشین مستقیمی موجود نمی­باشد، اما بین ویژگی­های فرزندان خانواده­ها با انواع الگوهای ارتباطی و مشخصات و پیامدهای بعضی از انواع جهت­گیری هدف همپوشی­هایی یافت می­شود.

ویژگی­های افراد با جهت­گیری تسلط رویکردی از نظر رفتارهای انطباقی و سازگارانه، توان بالای حل­مسئله و رهبری، رفتار جستجوی کمک، کارآمدی تحصیلی، نگه­داشتن روابط مؤثر و رفتار برطبق هنجارهای اجتماعی، افزایش عزت نفس و کاهش اضطراب و افسردگی (سوینی، آرو و نیمیویرتا، 2007) با ویژگی­های گفت و شنود خانواده همپوشی دارد. بنابراین از یک سو با در نظر گرفتن این نکته که سبک مقتدر اهداف تسلط رویکردی را مورد پیش­بینی قرار می‌دهد و ویژگی­های سبک مقتدر با بعد گفت و شنود خانواده همپوشی دارد و از سوی دیگر با توجه به همپوشی ویژگی­های بعد گفت و شنود و ویژگی­های اهداف تسلط رویکردی می­توان انتظار داشت که بعد گفت و شنود خانواده فرزندان را به سمت اهداف تسلط رویکردی سوق دهد. با توجه به همپوشی وی‍‍ژگی­های سبک سلطه جو و بعد همنوایی در الگوهای ارتباطی خانواده و این نکته که سبک سلطه­جو در تحقیقات پیشین اهداف تسلط رویکردی را پیش­بینی نکرده است، سوال تحقیق در زمینه ارتباط بعد همنوایی با اهداف تسلط رویکردی همچنان باقی می­ماند.

نتایج تحقیقات در زمینه رابطه متغیرهای مختلف و جهت­گیری عملکرد رویکردی نشان داده است که بعضی مطالعات برتاثیرات منفی جهت­گیری عملکرد رویکردی بر رفتارها، عواطف و شناخت فرزندان و برخی به تاثیرات مثبت جهت­گیری عملکرد رویکردی تاکید دارند (پینتریچ، 2002). میدلتون و مایدلی (1997) در زمینه رابطه جهت­گیری عملکرد رویکردی با کارآمدی تحصیلی، یادگیری خود نظم بخش و جستجوی کمک به این نتیجه رسیدند که بین این متغیرها رابطه معناداری وجود ندارد. بنابراین یافتن همپوشی­هایی بین این هدف و بعد گفت و شنود و همنوایی دشوار به نظر می­آید.

موارد فوق در رابطه با جنبه رویکردی اهداف تسلط­مدار و عملکردی بود، این در حالی است که مشخصه­های اهداف عملکرد اجتنابی، از نظر ویژگی­های اضطراب و استرس، ناامیدی، سازگاری و ارتباط ضعیف، عدم جستجوی کمک، عزت­نفس پایین با ویژگی­های همنوایی خانواده همپوشی دارد (پینتریچ، 2002). در این راستا با توجه به همپوشی ویژگی اهداف عملکرد اجتنابی و بعد همنوایی الگوهای ارتباطی می­توان انتظار داشت که همنوایی موجود در خانواده افراد را به طرف جهت­گیری عملکرد اجتنابی سوق دهد. با توجه به اینکه بعد گفت و شنود  با سبک مقتدر از نظر ویژگی­ها دارای همپوشی­هایی است و این سبک فرزندپروری بر طبق تحقیقات پیشین اهداف عملکرد اجتنابی را پیش­بینی نکرده است، به این ترتیب سوال تحقیق در زمینه رابطه گفت و شنود خانواده و اهداف عملکرد اجتنابی همچنان باقی می­ماند.

همچنین در زمینه ویژگی­های رفتاری هدف تسلط اجتنابی بررسی نشان می­دهد، به دلیل وجود فرایندهای متضاد در این نوع جهت­گیری (فرایندهای مثبت به دلیل وجود بعد تسلط و فرایندهای منفی به دلیل وجود بعد اجتنابی) پیش‌بینی دقیق اهداف تسلط- اجتنابی کار دشواری است (الیوت، 1999) و کارهای پژوهشی بسیار اندکی در این زمینه وجود دارد. بنابراین با توجه به عدم هماهنگی در تحقیقات پیشین در زمینه  اهداف تسلط اجتنابی سوال تحقیق همچنان باقی می­ماند.

با توجه به اهمیّت جهت‌گیری هدف و تأثیر آن در عملکرد افراد، به ویژه در موقعیّت‌های تحصیلی و همچنین نقش این جهت‌گیری‌ها در فرایند یادگیری‌- ‌یاددهی، شناسایی پیش­بین­ها و عوامل مؤثر بر آن می‌تواند گامی در جهت شناسایی و رفع مشکلات انگیزشی یادگیرندگان در محیط‌های آموزشی باشد.

 

روش­

دانش­آموزان دوره متوسطه مشغول به تحصیل در شهر شیراز جامعه آماری این پژوهش را تشکیل می­دهند. به منظور انتخاب اعضای گروه نمونه از طبقه اجتماعی متوسط، دو ناحیه از بین نواحی چهارگانه شهر شیراز 15 کلاس به صورت تصادفی انتخاب شدند. این کلاس­ها شامل دانش­آموزان دختر و پسر پایه­های اول، دوم و سوم بود. به این ترتیب 441 دانش­آموز دختر و پسر با روش خوشه­ای تصادفی چندمرحله ای انتخاب شدند و به عنوان گروه نمونه مورد تحقیق قرار گرفتند. ابزارهای استفاده شده در این پژوهش عبارتند از:

الف) مقیاس اهداف پیشرفت: مقیاس این مدل شامل 12 گویه می­باشد و هر هدف 3 گویه را در بر می­گیرد، این مقیاس از نوع لیکرت است. الیوت و مک گریگور (2001) با استفاده از روش تحلیل عامل و با چرخش واریماکس 4 عامل از این مقیاس استخراج کردند. این عوامل عبارت بودند از: 1- اهداف تسلط رویکردی، 2- اهداف تسلط اجتنابی، 3- اهداف عملکرد رویکردی و 4- اهداف عملکرد اجتنابی که روی هم رفته %5/81 کل واریانس را تبیین می­کردند. در ایران نیز این مقیاس مورد بررسی قرار گرفته است. خرمایی (1385) از طریق تحلیل عاملی به روش مؤلفه­های اصلی همراه با چرخش واریماکس، ساختار عاملی مقیاس را تأیید نمود. در پژوهش حاضر نیز میزان آلفای کرونباخ ابعاد بین 65/0 تا 77/0 به دست آمد.

ب) ابزار تجدیدنظر شده الگوی ارتباطی خانواده: مقیاس الگوی ارتباطی خانواده یک مقیاس خودسنجی است که درجه موافقت یا عدم موافقت پاسخ­دهنده را در دامنه­ای 5 درجه­ای درباره 26 گزاره که در زمینه ارتباطات خانوادگی او هستند، می­سنجد. این ابزار ابعاد گفت و شنود و همنوایی را می­سنجد، بدین صورت که 15 گزاره اول مربوط به بعد گفت و شنود و 11 گزاره بعد مربوط به بعد همنوایی است. کوئرنر و فیتزپاتریک (2002) روایی (محتوایی و سازه) و پایایی (آلفای کرونباخ و بازآزمایی) این مقیاس را مطلوب گزارش کرده­اند. در ایران نیز کوروش­نیا (1385) روایی (تحلیل عاملی) و پایایی (آلفای کرونباخ) مطلوبی برای این مقیاس به دست آورده‌اند. در پژوهش حاضر نیز میزان آلفای کرونباخ گفت و شنود 88/0 و همنوایی 85/0 به دست آمد.

 


کلمات کلیدی : بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی,
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی -6 صففحه

فایل word بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و مولفههای ... mendeleypaperss.icpes.ir/Mendeleypaperss/719387/html‏ - ذخیره شده فایل word بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و مولفههای خودکارآمدی ... هدف از این مطالعه بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده(جهت گیری گفت و ... فایل word رابطه ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و شادمانی در دانش آموزان ... authorspaperss.icpes.ir/Authorspaperss/591372/html‏ - ذخیره شده فایل word رابطه ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و شادمانی در دانش آموزان 13 تا 18 سال ... ارتباطی خانواده و شادمانی در دانش آموزان 13 تا 18 سال شهراصفهان دارای 10 صفحه می باشد ... هدف: بررسی رابطه ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده(جهت گیری گفت وشنود و جهت ... م یتوان به منظور پیشگیری از افسردگی و افت تحصیلی دانش آموزان استفاده کرد. پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی ... khabarfariman.ir/.../پروپوزال-بررسی-رابطه-جو-عاطفی-خانواده/‏ - ذخیره شده دریافت از لینک پایین پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان در 10 صفحه ورد ... روش نمونه گیری ... فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد. ... و ارتباطات خانوادگی سایر جنبههای زندگی نوجوان مانند موفقیت تحصیلی را تحت ... لینک مستقیم فایل پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... me.xteach.ir/.../پروپوزال-بررسی-رابطه-جو-عاطفی-خانواده-با-انگیزه-پیشرفت-تحصیلی-دانشجویان‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل , در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc , ,پروپزال کارشناسی ارشد شامل: ,مقدمه و بیان مساله ,اهمیت و ضرورت پژوهش , اهداف ... با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان قابل رویت می باشد برای دانلود به ... دریافت فایل: دانلود پروژه بررسی رابطه بین سواد والدین با عملکرد ... digit.xteach.ir/.../دریافت-فایل:-دانلود-پروژه-بررسی-رابطه-بین-سواد-والدین-با-عملکرد-تحصیلی-دانش-آموزان-‏ - ذخیره شده مشخصات فایل مورد نظر در مورد لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word ... پژوهش :اهداف پژوهش:تعاریف عملیاتی:تجزیه و تحلیل : جامعه آماری: نمومه آماری و. ... رابطه بین سواد والدین با عملکرد تحصیلی دانش آموزان آماده دریافت می باشد برای مشاهده ... حاکم بر خانواده اشاره کرد که ارتباط مستقیم با سطح سواد و تحصیلات خانواده دارد. فایل word تحقیق رابطه بین جهت‌گیری مذهبی و تاب‌آوری در بین مادران ... files.icoac.ir/files/37954/html‏ 14 نوامبر 2018 ... بهرامی احسان, هادی و آناهیتا تاشک, (ابعاد رابطه میان جهت‌گیری مذهبی و سلامت ... کیانی , احمد رضا, بررسی رابطه ابعاد جهت‌گیری مذهبی با نوع مرزهای ارتباطی در ... ارشد, رشته مشاوره خانواده, دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی, دانشگاه علامه ... پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین جهت‌گیری مذهبی و تاب‌آوری در ... لینک کمکی ... مقاله بررسی رابطه انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمد ی دانشجویان ... https://www.civilica.com/Paper-SEPP01-SEPP01_018=بررسی-رابطه-انگیزه-پیشرفت-تحصیلی-و-خودکارآمد-ی-دانشجویان-دانشگاه-شهید-مدن...‏ - ذخیره شده حجم فایل: ۲۵۲.۸ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۴ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت ... یافته ها نشان داد که بین ابعاد خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی رابطه ... این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد ... عوامل موثر بر خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط . ... بررسی روابط خودکارآمدی جهت گیری هدفی، . لینک مرتبط » مقاله با موضوع بررسی رابطه بین هوش هیجانی و ... behnoushdl.myucare.ir/behnoushdl/37350/html‏ - ذخیره شده 31 مارس 2019 ... رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان (. ... مقایسه IQ و EQ تفاوتEQ با IQ تاریخچه هوش هیجانی ابعاد 5گانه هوش هیجانی. ... دسته بندی: وورد نوع فایل: .doc (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 72 صفحه ... قم) چکیده: هدف از این مطالعه بررسی رابطه هوش هیجانی و خستگی شدید است. دانلود رایگان جدیدترین مقالات ترجمه شده فارسی با فرمت pdf - ترجمه فا https://tarjomefa.com/لیست-مقالات-انگلیسی-با-ترجمه-رایگان-برای-دانلود‏ - ذخیره شده برای مشاهده جزئیات، و دانلود رایگان مقاله انگلیسی به همراه ترجمه روی آن کلیک نمائید . .... ارتباط ابعاد استفاده از رسانه های اجتماعی با عملکرد شغلی: نقش سرمایه اجتماعی ... جهت گیری نظارتی، جهت گیری هدف کارکنان و مدیریت دانش در میان کارکنان خط مقدم در ... ارزش های تاثیر گذار بر رفتار مصرف پایدار: بررسی رابطه مندی زمینه ای ... تحقیق بررسی رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ... edupconf.ir/.../تحقیق-بررسی-رابطه-عزت-نفس-و-پیشرفت-تحصی/‏ - ذخیره شده فایل کامل تحقیق بررسی رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ... این مباحث جذابیت خاصی را برای محقق ایجاد نموده و زمینه های مساعدی را برای پویایی ... در این پژوهش هدف آن است که عوامل متعددی که در پیشرفت تحصیلی موثرند نام برده ... از مرکز 42 صفحه به همراه لینک دانلود دانلود فایل دانلود طرح توجیهی و مطالعات امکان ... بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی ... https://www.farsnews.com/.../بررسی-رابطه-بین-ابعاد-الگوهای-ارتباطات-خانواده-استادان-و-جرأت-ورزی-در‏ - ذخیره شده 10 مه 2017 ... هدف این پژوهش بررسی نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان در رابطه الگوهای ... صفحه اصلی .... در این مطالعه 317 دانشجوی دختر و پسر دوره کارشناسی سال تحصیلی ... به طور کلی نتایج حاکی از آن بود که جهت گیری گفت وشنود و هم نوایی به منزله ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده به ... برای مشاهده کامل مقاله روی فایل مقابل کلیک کنید. مقاله با موضوع بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خودکارآمدی با عملکرد ... armindl.myucare.ir/armindl/37350/html‏ - ذخیره شده 1 آوریل 2019 ... مهارت های ارتباطی یا اجتماعی ... لینک مرتبط » مقاله با موضوع بررسی رابطه بین هوش هیجانی و ... پژوهش بررسی رابطه میان هوش هیجانی و سلامت روانی در سال تحصیلی 85 ... اول متوسطه فرمت فایل: Word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 236 صفحه هدف از ... بررسی رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی ... دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی خانواده و والدین ... export.7appleid.ir/دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-الگوه/‏ - ذخیره شده ابعاد الگوهای ارتباطی خانوادهخانواده همواره به عنوان مهم ترین سیستم انسانی مورد توجه ... که دو بعد الگوهای ارتباطی خانواده یعنی جهت گیری گفت و شنود و جهت گیری همنوایی از ... خسرو شاهی و علیلو (1391) به بررسی رابطه بین سبک های هویت و معنای زندگی در ... تحصیلی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی ... ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرسختی،ابعاد و نظریه های سرسختی ... fetch.7appleid.ir/ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-سرسختی،ابع-2/‏ - ذخیره شده ابعاد و نظریه های سرسختی,ادبیات نظری سرسختی,پیشینه تحقیق سرسختی,دانلود مبانی ... (فصل دوم )در 16 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. ... که توسط دینر(2003) تحت عنوان بررسی رابطه بهزیستی ذهنی با کمال گرایی و ... دانلود فایل تحقیق بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی ... پرسشنامه سلامت روانی 52 سوالی برای دانشجویان جدید الورود e-gandoman.ir/ap/13836/amp‏ - ذخیره شده یک روز بدون درک زیبایی های پرسشنامه سلامت روانی 52 سوالی برای دانشجویان ... لینک کمکی ... بررسی رابطه سلامت روانی افراد درونگرا با سلامت روانی افراد برونگرا ... چکیده: هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط هوش هیجانی باسلامت روانی و پیشرفت ... اجتماعی با سلامت روانی در بین دانشجویان، در قالب فایل word و در حجم 55 صفحه. مبانی نظری سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی – viewer viewer.iderutconf.ir/مبانی-نظری-سلامت-روانی-و-پیشرفت-تحصیلی/‏ - ذخیره شده دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی(فصل دوم) در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. ... فرد سالم به عقیده آدلر از مفاهیم و اهداف خویش آگاهی دارد و عمل کرد او مبتنی بر نیرنگ و ... قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود. بررسی ارتباط شیوه فرزند پروری والدین با کمروئی دختران | 211760 ... docha.ir/docha/211760/html‏ - ذخیره شده عنوان صفحه ... این پژوهش به منظور بررسی ارتباط شیوه فرزندپروری والدین با کمرویی دختران صورت ... جهت بررسی فرضیه های مذکور با روش انتخاب تصادفی 42 دانش آموز مشغول به تحصیل در کلاس دوم دبیرستان از شهر تهران مورد آزمون قرار گرفته اند. ... این پرسشنامه دارای 77 سئوال است که ابعاد مختلف "کنترل – آزادی" و "گرمی – سردی ... بررسی رابطه میزان سواد والدین دانش آموزان با وضعیت تحصیلی ... tourdubai-linktrip.ir/.../بررسی-رابطه-میزان-سواد-والدین-دانش-آمو/‏ - ذخیره شده دانلود فایل. دانلود تحقیق بررسی رابطه میزان سواد والدین دانش آموزان با وضعیت تحصیلی فرزندان آنها در 21 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت ... لینک دانلود فایل پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... pc.msstwo.ir/article/62534‏ - ذخیره شده مشخصات فایل برابر عنوان آن در مورد پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان, رابطه جو عاطفی خانواده , بررسی رابطه ... در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... اهداف اصلی و فرعی پژوهش ... دارد و ارتباطات خانوادگی سایر جنبههای زندگی نوجوان مانند موفقیت تحصیلی را تحت ... مبانی نظری تحقیق تعاریف و ابعاد هوش هیجانی و سلامت روانی (فصل دوم ... sportclips.ir/recover/مبانی-نظری-تحقیق-تعاریف-و-ابعاد-هوش-هیج/‏ - ذخیره شده دانلود مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روانی (فصل دوم)در 82 صفحه در قالب word ... آمدن با مردم و کنترل هیجانهای خویش در رابطه با دیگری و توانایی تشویق و هداست آنان است ... فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود. ... گیری آرزوهای تحصیلی,خودپنداره,نظریه های مربوط دانلود فایل اصلی بررسی میزان … رابطه بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری ... - SID.ir https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=285089‏ - ذخیره شده توسعه ی آموزش جندی شاپور : تابستان 1395 , دوره 7 , شماره 2 ; از صفحه 214 تا صفحه 221 . ... هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با ... واسطه ای خودکارآمدی · رابطه علی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت گیری های دینی با سرزندگی تحصیلی، نقش ابعاد خودکارآمدی ... لینک های مفید. بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و مولفههای خودکارآمدی ... word.gen2017.ir/word/719387/html‏ - ذخیره شده فایل ورد بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و مولفههای خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان ... هدف از این مطالعه بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده( جهت گیری گفت و شنود و ... به این منظور 285 دانش آموز ( 153 دختر و 132 پسر) در سال تحصیلی 94-1393 با روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای از بین دانش ... لینک کمکی ... تکلیف جاماندگان ثبت نام کارت سوخت چیست؟ - ایرنا | خبر فارسی https://khabarfarsi.com/u/72615968‏ 6 روز پیش ... عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می شود. ... واردکنندگان ثبت سفارش می کنند و از سامانه نیما ارز می گیرند یا برای ... جوان 18 ساله در حالی که بیان می کرد فقط خانواده پدربزرگم از به آشوب .... از سامانه ارتباط تاکتیکی سپهر -110 که در این کشور با هدف مقابله با ... لینک های ویژه. دانلود با لینک مستقیم فایل بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت ... zgoldfile.ir/.../بررسی-نقش-واسطه‌ای-باورهای-شناخت-شناسی-بین-الگوهای-ارتباطی-خانواده-و-انگیزش-پیشرفت‏ - ذخیره شده این تحقیق با گرایش روانشناسی عمومی در 123 صفحه با فرمت Word (قابل ... بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت ... در این پژوهش از پرسشنامه 63 گویه ای شومر برای باورهای شناخت شناسی، (1990)، ... هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش واسطه ای باورهای شناخت شناسی در رابطه بین ... لینک خرید فایل پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... nm63.xlesson.ir/.../پروپوزال-بررسی-رابطه-جو-عاطفی-خانواده-با-انگیزه-پیشرفت-تحصیلی-دانشجویان‏ - ذخیره شده باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان , در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc , ,پروپزال کارشناسی ارشد شامل: ,مقدمه و بیان مساله ,اهمیت و ضرورت پژوهش ,اهداف اصلی ... باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه ... :عنوان پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت ... final.xdlfile.ir/.../پروپوزال-بررسی-رابطه-جو-عاطفی-خانواده-با-انگیزه-پیشرفت-تحصیلی-دانشجویان‏ - ذخیره شده هم اکنون فایل با مشخصه ی , در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc , ,پروپزال کارشناسی ارشد شامل: ,مقدمه و بیان مساله ,اهمیت و ضرورت پژوهش ,اهداف اصلی و ... هم اکنون فایل با مشخصه ی پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه ... روش نمونه گیری. پایان نامه رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری ... https://www.downloadprojects.ir/.../رابطه-جهت-گیری-هدف-سبک-یادگیری/‏ - ذخیره شده نوع فایل:ورد ... بلافاصله پس از پرداخت, لینک دانلود پایان نامه رابطه جهت گیری هدف، سبک های ... ۱- بررسی قدرت پیش بینی کنندگی جهت گیری هدف بر یادگیری خود تنظیمی. ... در محیط تحصیلی، خودکارآمدی به باورهای دانشجو در ارتباط با توانایی انجام ... به خصوص زمانی که توسط بزرگسالان در خانه و خانواده الگو گذاری و برنامه‌‌ریزی شود. لینک خرید فایل پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه ... nice.eflink.ir/of/62538/html‏ - ذخیره شده باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پروپوزال بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید. , در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... روش نمونه گیری ... از آن دارد و ارتباطات خانوادگی سایر جنبههای زندگی نوجوان مانند موفقیت تحصیلی را تحت ... لینک مستقیم بررسی رابطه‌‌ی تعارض والدین و فرزندان و خودپنداره‌‌ی ... lp62.xfilegold.ir/nef/9619/html‏ - ذخیره شده جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان تحقیق حاضر با عنوان از سری ... هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه‌‌ی تعارض والد- فرزند و خودپنداره‌‌ی تحصیلی دانش آموزان ... برای تحلیل یافته‌ها از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. ... و بین تعارض مادر و فرزند، با رضایت از زندگی دانش‌آموزان رابطه منفی وجود دارد. لینک فایل دانلود پروژه بررسی رابطه بین سواد والدین با عملکرد ... kn87.efteach.ir/.../دانلود-پروژه-بررسی-رابطه-بین-سواد-والدین-با-عملکرد-تحصیلی-دانش-آموزان-‏ - ذخیره شده دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 12 فهرست و ... پژوهش :اهداف پژوهش:تعاریف عملیاتی:تجزیه و تحلیل : جامعه آماری: نمومه آماری و. ... در مورد دانلود پروژه بررسی رابطه بین سواد والدین با عملکرد تحصیلی دانش آموزان را مشاهده می نمایید .