لینک فایل ازدواج جوانان (word) 16صفحه

عنوان:ازدواج جوانان

صالب بندی:word

تعداد صفحات:16

 

ازدواج جوانان

آنچه در این مجموعه می خوانید:

اهمیت ازدواج

سن ازدواج

تناسب در ازدواج

مهارت هایی برای داشتن ازدواج موفق

عوامل موثر در امر ازدواج

افزایش سن ازدواج

نقش والدین در ازدواج جوانان

مسئولیت دولت در تسهیل امر ازدواج

اصلاح بینش جوانان و خانواده ها نسبت به امر ازدواج

 

قسمتهایی از متن

اهمیت ازدواج

در حالت کلی، انسان موجودی اجتماعی است و نمیتواند بدور از همنوعان خود زندگی با دوام وبا کیفیتی را دنبال کند. او به شبکه اجتماعی نیاز دارد. این شبکه می تواند خانواده، اقوام و دوستان و جامعه ای باشد که او در آن زندگی می کند. ازدواج و خانواده بخش اولیه و کوچکی ازاین شبکه اجتماعی است که موجبات تولید نسل و بقای انسان را فراهم می کند.

پژوهش ها نشان داده اند که افرادی که از این شبکه ها برخوردار نیستند دچار احساس تنهایی می شوند که موجب ضیعف شدن سیستم ایمنی بدنشان میگردد. تعداد دفعاتی که افراد متاهل به خدمات درمانی نیاز پیدا می کنند بسیار کمتر از تعداد دفعاتی است که افراد مجرد و یا طلاق گرفته به این سرویس ها نیازپیدا میکنند.

بنابراین ازدواج به عنوان کوچکترین خانه از این شبکه اجتماعی می تواند در حفظ و بقای سلامتی روحی ، جسمی و روانی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. از طرفی ازدواج که یکی از مراحل مهم در زندگی افراد به شمار می ‌رود، در آن فاکتورهای مهم از جمله: جنبه های اجتماعی، مادی، اعتقادی فرهنگی و جنبه روانی دخیل هستند.

از منظر زیست‌شناسی، موجودی را می توان زنده لقب داد که رشد کند و تولید مثل او فعال باشد. هر عاملی که یکی از این دو را تهدید کند، تهدیدی برای زندگی و حیات یک موجود زنده خواهد بود. از نظر و دید تکاملی، تولید مثل نکردن یعنی انتقال ندادن ژنها به نسل بعدی، که این امر همانند مردن یک موجود زنده میباشد. به عبارتی دیگر، زاد و ولد متضمن استمرار بقاء موجودات است. از نظر فیزیولوژیکی، تاخیر ازدواج برای دختران نه تنها عوارض ناخوشایندی مثل ناباروری، ایجاد یائسگی زود رس و پوکی استخوان بهمراه دارد، بلکه بحران و نابسامانی درون خانوادگی و اجتماعی  نیز برای آنان در پی دارد که به شدت از لحاظ روحی و روانی آنان را دچار مشکل می کند.

 

سن ازدواج

۱ بهترین و معمولی ترین وضعیت ازدواج اینست که سن پسر کمی از سن دختر بیشتر باشد، یا حداقل مساوی باشند( مثلا ۱ الی ۵ سال). این به خاطر اینست که مدت باروری در خانمها محدود بوده و در آقایان نامحدود است.

و اینکه قدرت باروی خانمها زودتر از آقایان شروع می شود، همچنین نیاز است که  آقایان قبل از ازدواج، علاوه بر  بلوغ جسمی و فکری، به استقلال اقتصادی نیز برسند، که این به زمان بیشتری نیاز دارد. هر چند این نکته غیر قابل نقض نیست .
۲ انتخاب همسر یک مسئله چند بعدی است و معیارها و شرایط انتخاب همسر متعدد است. وقتی شما اقدام به انتخاب همسر می کنید باید ۲ مسئله کلی و اساسی را در نظر بگیرید:
الف) همسر انتخابی شما می بایست تمام معیارهای اساسی و مهم مورد نظر شما را که لازمه یک زندگی توام با خوشبختی هست را دارا باشد .

این بدان معنا نیست که در تمام این پارامترها و معیارها صد درصد و کامل باشد ، بلکه به این معناست که حداقل نمره قبولی را داشته باشد.
ب) فرد مورد نظر شما در کل ، باید معدل قابل قبولی در معیارهای مورد نظر شما کسب کند. یعنی اینکه وقتی نمره هر یک از معیارهای ازدواج را که با هم جمع کردید، او میانگین مطلوب را از نظر شما داشته باشد.
خلاصه: در تک تک معیارها حداقل نمره را داشته باشد و در جمع کلی همه معیارها، میانگین مطلوب شما را کسب کند.
اگرچه ممکن است فرد در یک معیار نمره عالی نداشته باشد و نقطه ضعف وی باشد. مثلا دختری که
۲ سال از پسری بزرگتر است ، اما در سایر معیارهای اساسی قوی است، در نتیجه معدل خوبی جهت ازدواج دارد. در ضمن وی در معیار سن هم حداقل نمره قبولی را دارد. لیکن اگر این دختر با همه معیارهای اساسی و خوبی که دارد، ۱۵ سال از پسر بزرگتر باشد ، با وجود اینکه معدل بالایی دارد، لیکن در یک معیار اساسی رد می شود و چنین ازدواجی با ریسک بالایی از طلاق یا نارضایتی در زندگی زناشویی همراه می شود.

۳ اختلاف سنی دختر و پسر نباید آنقدر زیاد باشد که دوره رشدی آنها متفاوت شود و در علاقه ها، سرگرمی ها ، طرز نگرش و بینش و انرژیهای روانی با هم متفاوت و یا احتمالا درگیر شوند. مثلا ازدواج دختر ۱۶ ساله ای را با پسر ۳۰ ساله در نظر بگیرید.

در حالیکه دختر در آغاز راه هیجانات ، علاقمند به شطینت های نوجوانی، کوهنوری و جست و خیز و مهمانی و . هست ، آن آقا کار و تفکر و  مطالعه ، فلیم و موسیقی و گوشه ساکت خانه جهت استراحت را بیشتر می پسندد. همچنین دیدگاه آقا توام با تجربه و احتیاط است و دیدگاه دختر نوجوان ریسک و فعالیتهای نو و بدیع است.
۴ نکته مهم بعدی اینست که علاوه بر سن شناسنامه ای باید به سن و بلوغ عقلی، اجتماعی، فرهنگی و ظاهر وی  نیز توجه کرد. بعضی وقتها دختری ممکن است ۳ سال از پسری بزرگتر باشد، اما با نشاط  و انرژی است. و علاقمندیها و تمایلات مشترکی با پسر دارد. لذا علاوه بر سن تقویمی، لازمست که به ظاهر ، طرز فکر و نگرش هم توجه عمیق شود.
۵ نحوه تفکر پسر  و دختر ، نسبت به اختلاف سنی در ازدواج ( بزرگتر بودن دختر از پسر)، بسیار مهم است. اگر پسری از همان اول با تردید به بزرگتر بودن خانمش بیندیشد. او آمادگی دارد که بعدا با کنایه اطرافیان به هم بریزد و این مسئله را مرتب به رخ خانمش بکشد.

اما در برابر پسری که درگیر این گونه مسائل نیست به سادگی از کنار این مسئله می گذرد. همچنین دختری که به این مسئله (سن زیاد) حساس هست. بعدا هر مسئله را در رابطه اشان به خودش و سن بالایش نسبت می دهد. که این از آسیب پذیریهای چنین ازدواجهایی هست.
۶ نظر پدر و مادر عروس و داماد هم در این زمینه از آنجا مهم است که ممکن است با سخت گیریهای خودشون منجر شوند که دختر و پسر نظرشان کم کم به هم عوض شود. اگر پسر و دختری به شدت تحت نفوذ والدین خودش هست. معمولا نمی تواند خارج از نظر آنها ، دست به چنین ازدواجی بزند.

تناسب در ازدواج   
اگر ازدواج در چهارچوب درستی نباشد، به جای اینکه آرامش‌دهنده باشد آرامش را برهم می‌زند و یا به جای اینکه با کسی رابطه صمیمانه‌ای پیدا کنیم، ممکن است همیشه با او زندگی کنیم، اما کاملا تنها باشیم.
بنابراین، باید چهارچوب‌های اساسی انتخاب همسر را به خوبی بدانیم تا با انتخاب درست به نیازهای بیولوژیک و روانی خود، پاسخ صحیح دهیم.
تناسب خانوادگی
به طور کلی، انسان‌ها در بستر خانوادگی شکل می‌گیرند. چهارچوب خانواده و آنچه که به‌عنوان شکل‌گیری شخصیت در خانواده وجود دارد، از خانواده‌ای به خانواده دیگر فرق می‌کند؛ یعنی هر خانواده بسته به زمینه فرهنگی و تربیتی‌ای که دارد در فرد تأثیر متفاوتی می‌گذارد؛ چرا که نقش تربیت در شکل‌گیری شخصیت مهم است.
جان واتسون- پدر روان‌شناسی- می‌گوید:
۵۰ نوزاد به من بدهید و بگویید چه شخصیت‌هایی لازم دارید؛ دانشمند، پلیس، قاضی، دزد و چه می‌خواهید؟! من مطابق سفارش شما ۲۰ سال بعد این افراد را تحویل می‌دهم. در واقع او می‌خواهد بگوید که تربیت، نقش بسیار پررنگ‌تری از زمینه‌های دیگر مثل ژنتیک یا زمینه‌های خاص دیگر دارد.
خانواده نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دارد، بنابراین افراد در انتخاب همسر، زمانی در کنار کسب نیازهای روانی (که به مراتب مهم‌تر از نیازهای بیولوژیک هستند)، درست پاسخ می‌گیرند و از اضطراب جدایی یا ترس از تنهایی نجات می‌یابند که
۲نفر، از نظر خانوادگی متناسب باشند.
چنان که اشاره کردیم خانواده- بنا به تربیتی که روی فرزندش دارد- نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت او ایفا می‌کند و این مسئله این روزها بسیار نادیده گرفته می‌شود، چرا که دختر و پسر، همدیگر را خارج از بسته خانوادگی می‌بینند؛ ساده‌ترین شکل آن این است که در دانشگاه با هم آشنا می‌شوند، در حالی که نمی‌دانند طرف مقابلشان محصول چه خانواده‌ای است! در شکل دیگر در یک برخورد همدیگر را می‌بینند در حالی که هر دو، دوست دوستان‌شان هستند و شناخت دیگری از یکدیگر ندارند یا به‌صورت تصادفی، با هم آشنا می‌شوند.
انسان‌ها، محصول خانواده‌شان هستند؛ پس بهتر است در زمان گزینش همسر، او را از داخل بستر خانواده دیده و انتخاب کنند و دقت کنند که آیا فرد مورد نظر، از نظر خانوادگی با آنها تناسب دارد یا خیر؟ در اینجا، مفهوم خانواده زمینه‌های تربیتی را باز می‌کند. مثلا فردی می‌گوید که ما از نظر خانوادگی به‌هم می‌خوریم. آیا به طور خاص، بستر فرهنگی و شیوه‌های تربیتی رایج در خانواده را بررسی کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند؟ گاهی
۲ نفر با هم ازدواج می‌کنند و از نظر فرهنگی و خانوادگی به هم شبیه هستند، اما شیوه‌های تربیتی آنها متفاوت است! مثلا در خانواده پسر، زن جایگاه و ارزشی ندارد.

 

 


کلمات کلیدی : ازدواج جوانان ,اهمیت ازدواج,سن ازدواج,تناسب در ازدواج,مهارت هایی برای داشتن ازدواج موفق,عوامل موثر در امر ازدواج,افزایش سن ازدواج,نقش والدین
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل ازدواج جوانان (word) 16صفحه

ازدواج جوانان (word) 16صفحه – portable farseasun.ir/portable/ازدواج-جوانان-word-16صفحه/‏ کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل ازدواج جوانان (word) 16صفحه را مشاهده و در صورت ... فارسی سامسونگ android 6.0.1, G610f j7 prime چهار فایل با لینک مستقیم . ازدواج جوانان (word) 16صفحه – robot - seo-site مقاله seo-websites.ir/robot/ازدواج-جوانان-word-16صفحه/‏ - ذخیره شده 11 آوریل 2018 ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل ازدواج جوانان (word) 16صفحه را مشاهده ... دانلود پاورپوینت باغ فتح آباد تبریز 11 اسلاید لینک پرداخت و دانلود ... فایل word مقاله پیش بینی ازدواج موفق: نقش عوامل زناشویی موثر ... toolkitpaperss.icpes.ir/toolkitpaperss/1090616/html‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2018 ... فایل word مقاله پیش بینی ازدواج موفق: نقش عوامل زناشویی موثر مبتنی ... اجتماعی دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می ... نقش عوامل زناشویی موثر بر ازدواج موفق در زوجهای جوان پرداخته شده است. ... لینک کمکی ... فایل ورد (word) آسیب شناسی ازدواج و علل تاخیرآن در استان گلستان ... elsevierpaper.ttcs.ir/Elsevierpaper/1140726/html‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2019 ... فایل ورد (word) آسیب شناسی ازدواج و علل تاخیرآن در استان گلستان ... شناسی ازدواج و علل تاخیرآن در استان گلستان دارای 16 صفحه می باشد و ... بر متغیر وابسته ( افزایش سن ازدواج جوانان) رابطه معنی داری مشاهده گردید. ... لینک کمکی ... فایل ورد Word عوامل ازدواج موفق | 1207486 imageprocessing.11thivsc.ir/imageprocessing/1207486/html‏ - ذخیره شده 23 فوریه 2019 ... توجه : این فایل به صورت فایل ورد (Word) ارائه میگردد و قابل تغییر می باشد. فایل ورد Word عوامل ازدواج موفق صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در ... (16 صفحه ورد) ... لینک کمکی. لینک مرتبط » فایل ورد Word عوامل ازدواج موفق. فایل ورد Word بررسی عوامل خانوادگی موثر بر بزهکاری جوانان | WORD فایل ورد ... عوامل ازدواج موفق | 32686 - project6 project6.takpower.ir/project6/32686/html‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2019 ... دانلود ... این سایت مجهز به کلیه مقالات پیرامون عوامل ازدواج موفق است. یک مقاله کامل ورد شامل 16 صفحه. مقدمه. ازدواج موفق بستگی به عوامل مختلفی دارد که خیلی از آنها را باید در دوران نامزدی ارزیابی کرد. ... لینک مرتبط » عوامل ازدواج موفق ... و ازدواج های اینترنتی | WORD تحقیق مقایسه معیارهای ازدواج در بین جوانان شهری و ... تحقیق اثر سموم بر بدن – directly manano.ir/directly/تحقیق-اثر-سموم-بر-بدن/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ... و آماده پرینت )تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : 2 اثر سموم بر بدن ... تحقیق درباره ارتباط جنسی پیش از ازدواج رفتن به سایت اصلی لینک دانلود و خرید .... جوان,دانلود تحقیق درباره جوان و جایگاه و استعدادهای جوان,درباره تحقیق درباره ... دانلود word بررسی عوامل موثر جامعه شناختی نگرش جوانان به ازدواج از ... papers.gilastc.ir/papers/911066/html‏ - ذخیره شده لینک دانلود. دانلود word بررسی عوامل موثر جامعه شناختی نگرش جوانان به ازدواج از طریق استفاده از سایت های همسریابی دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در ... دانلود word بررسی فاصله مطلوب ازدواج تا فرزندآوری از نظر جوانان در ... chemistry.gilastc.ir/Chemistry/884256/html‏ - ذخیره شده لینک دانلود. دانلود word بررسی فاصله مطلوب ازدواج تا فرزندآوری از نظر جوانان در آستانه ازدواج دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده ... تحقیق عوامل ازدواج موفق babakdl.myucare.ir/babakdl/25966/html‏ - ذخیره شده 13 آوریل 2019 ... کتاب الکترونیک تحقیق عوامل ازدواج موفق را از اینجا دانلود نمایید. ... فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15 عوامل ازدواج موفق ازدواج موفق بستگی به عو. ... قبل از ازدواج فرمت فایل: power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد ... بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیر اصولی از دیدگاه دانشجویان (. تصاویر برای لینک فایل ازدواج جوانان (word) 16صفحه ازدواج - معرفی لینک و تبلیغات dl8.blogsky.com/tag/ازدواج‏ - ذخیره شده ... آن در تربیت دینی و فضایل اخلاقی- 16 صفحه word · لینک فایل مدیریت منابع انسانی و ضرورت نوگرائی حرفه ای ... لینک فایل موضوع: نگاه اسلام به ازدواج – از صفات همسر مناسب از دیدگاه اسلام- 8 اسلاید ... قالب بندی: word .... زیر 18 سال تشکیل می دهند این آمار اهمیت تحقیق در مسائل جوانان و از جمله مسئله ازدواج را روشن تر می نماید[iii]. جستجوی لینک adss.blogsky.com/tag/دانش‏ - ذخیره شده برچسب‌ها: لینک، فایل، پاورپوینت، دانش، ریاضیاتِ، معماری، آثار، کاشانی...........، کلیپ، ..... نوع فایل: Word. فرمت فایل: ... ازدواج موقت برای جوانان یا نوجوانان دانش آموز یا دانشجو یا سایر افراد، چه مزایا یا مضراتی دارد؟ مزایای ازدواج موقت ..... Created with Raphaël 2.1.0 لینک فایل مقاله مفهوم نوآوری تکنولوژیکی -16 صفحه word. Created ... تحقیق اصول ازدواج موفق و پایدار | description free50.codetalk.ir/ap-description/17910/html‏ - ذخیره شده 22 آوریل 2019 ... دانلود... مقاله ای کامل با چکیده، مقدمه، بیان مساله، هدف و… چکیده: ازدواج موفق و سالم مراحل و نکات متعددی را دربرمی گیرد. نکته ابتدایی این است که در هر ... صفحه 3 از 276 | هزاران فایل در یک سایت - فایل 021 file021.ir/page/3/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره بررسی دلایل ازدواج زودرس در میان جوانان ↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحات ... فایل word مقاله بررسی تاثیر آموزش پیش از ازدواج بر انتظارات ... biomedical.imets.ir/biomedical/78449/html‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2019 ... فایل word مقاله بررسی تاثیر آموزش پیش از ازدواج بر انتظارات زناشویی ... این مقاله دارای 16 صفحه می‌باشد, که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی ... تحقیق آماده در مورد تاریخچه حکم فقهی ازدواج موقت – dynamic html.mizbang.ir/.../تحقیق-آماده-در-مورد-تاریخچه-حکم-فقهی-از/‏ - ذخیره شده Next: ازدواج جوانان (word) 16صفحه ... دانلود پاورپوینت باروک 22 اسلاید لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل: .ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت)… ورزش و دوپینگ | chick | 255732 chick.chlorophyll.ir/chick/255732/html‏ - ذخیره شده ورزش و دوپینگ فرمت: doc تعداد صفحه: 16 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 16 صفحه قسمتی از متن word (doc): 1 بسم ... لینک خرید فایل مبانی نظری خیانت زناشویی، نظریه های ازدواج|وب سایت ... nv.file4use.ir/post/14182‏ - ذخیره شده دارای 16 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. ... نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc ... آن درگیرند، افزون بر این، خیانت یکی از دلایل عمده ی طلاق و از هم پاشیدن ازدواج است (اسچیکلفورد ، گوتز و بیسر ، 2008). عموم مردم اذعان دارند که هر چند عشث رومانتیک می تواند کشش متقابل شدیدی بین زن و مرد جوان به وجود آورد، ولی این ... مقاله مقایسه تطبیقی حقوق زن در اسلام – پرشیا پروژه edupconf.ir/مقاله-مقایسه-تطبیقی-حقوق-زن-در-اسلام/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از ... تحقیق در مورد بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص ... رفتن به سایت اصلی چت رُم و روابط بین افراد و جوانان نوع فایل: word قابل ویرایش 127 صفحه مقدمه: ارتباط بین انسانها… ازدواج جوانان (word) 16صفحه – alone spichart.ir/alone/ازدواج-جوانان-word-16صفحه/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل ازدواج جوانان (word) 16صفحه را مشاهده و در صورت ... پاورپوینت درباره حقوق جزایی عمومی 2 لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* ... تحقیق در مورد نام و لقب هاى دختر پیغمبر 15 ص – نانو فایل nanotour.ir/تحقیق-در-مورد-نام-و-لقب‏هاى-دختر-پیغمب/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 16 صفحه ... 76 ص تحقیق در مورد روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیر اصولی از دیدگ 76 ص, دانلود تحقیق… تحقیق درباره ازدواج اینترنتی – quality online3dprint.ir/quality/تحقیق-درباره-ازدواج-اینترنتی/‏ - ذخیره شده ازدواج,ازدواج اینترنتی,اینترنتی,تحقیق,تحقیق درباره ازدواج اینترنتی,دانلود تحقیق ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (.. doc) ( قابل ... تازه ای را در شکل گیری ارزشها و هویت یابی پیش روی جوانان ما قرار داده است . ... (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از متن word… Microsoft Word Online – با همدیگر بر روی اسناد Word کار کنید https://office.live.com/start/Word.aspx?omkt=fa-IR‏ - ذخیره شده - مشابه با استفاده از نسخه آنلاین Microsoft Word به طور رایگان با دیگران همکاری کنید. اسناد را در OneDrive ذخیره کنید. آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و همزمان با هم کار ... فایل تحقیق در مورد موانع کارآفرینی|دابلیو دابلیو w4c.zgoldfile.ir/lks/17904/تحقیق-در-مورد-موانع-کارآفرینی‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ... و آماده پرینت )تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : موانع کارآفرینی در ... وموانع محبت تحقیق در مورد روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های ... عوامل ازدواج موفق | 32740 | original1 cdn3.tarikabazar.ir/original1/32740/html‏ - ذخیره شده 19 مه 2019 ... دانلود ... با پرداخت هزینه می توانید عوامل ازدواج موفق را به راحتی دریافت کنید. ... یک مقاله کامل ورد شامل 16 صفحه. مقدمه. ازدواج موفق بستگی به عوامل مختلفی دارد که خیلی از آنها را باید در دوران نامزدی ارزیابی کرد. ... لینک مرتبط » عوامل ازدواج موفق ... WORD تحقیق بررسی دلایل ازدواج زودرس در میان جوانان | WORD ... لینک مستقیم فایل تحفیق عوامل ازدواج موفق|ام ایی me.xteach.ir/nil/.../لینک-مستقیم-فایل-تحفیق-عوامل-ازدواج-موفق‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل دانلود تحقیق با موضوع عوامل ازدواج موفق،در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:ازدواج موفق ... ازدواج جوانان (word) 16صفحه daneshjohaa.sellfile.ir/prod-1666340-ازدواج+جوانان+word+16صفحه.html‏ - ذخیره شده ازدواج جوانان (word) 16صفحه. ازدواج جوانان ... تعداد صفحات:16. ازدواج جوانان. آنچه در این مجموعه می خوانید: اهمیت ازدواج. سن ازدواج .... نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه. تحقیق درمورد بزهکاری زنان و مسئولیت کیفری مخففه6ص – menu denjweb.ir/menu/تحقیق-درمورد-بزهکاری-زنان-و-مسئولیت-کی/‏ - ذخیره شده 30 آوریل 2018 ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درمورد بزهکاری زنان و ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت .... 217 دانلود تحقیق: بررسی پورتها و سرویس های پنهان و دفاع در برابر انواع گوناگون آنها 16 صفحه فایل ورد ... سن مناسب برای ازدواج از دیدگاه روانشناسی لینک دانلود و… اختلالات رفتار :: lallwe lallwe.blog.ir/1396/09/19/اختلالات-رفتار_40‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 1996 ... یکی از این اقدامات تصویب طرح تسهیل ازدواج جوانان است که روز یکشنبه به ... برداشت میوه لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل .... نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی ...