لینک فایل تحقیق دباره زلزله -41 صفحه word

مشخصات فایل

عنوان:تحقیق درباره  زلزله 

قالب بندی:word

 

محتویات

زلزله

زمین متغیر و تئوری صفحه زمین ساخت

زمین متغیر

تئوری صفحه زمین‌ساخت

مرز صفحات

گسل و تعاریف مربوط به آن

مقدمه

گسل‌ها

مشخصات گسل‌ها

انواع گسل‌ها

پدیده زلزله

انواع زمین لرزه

مکانیزم خرابی در زلزله

کانون و عمق زلزله

موجهای لرزه ای

اندازه گیری زمین لرزه

شدت زمینلرزه

بزرگای زلزله

علایم و بررسی زمین لرزه

فرضیه پیش بینی درازمدت

فاصله بازگشت

پیگیری تغییر شکل های زمین

فرضیه شکاف لرزه ای

یافتن گسل های جدید

علائم زلزله قریب الوقوع

علائم متصل و منتهى به آغاز زلزله

 لرزه نگاری

پیش بینی زمین‌لرزه

آمادگی فردی

وسایل ضروری 

توصیه های ایمنی قبل از زلزله در منزل 

برآوردهای ایمنی 

اعضای خانواده باید

توصیه های ایمنی قبل از وقوع زلزله در ساختمان‌های اداری

همه کارمندان باید 

 توصیه های ایمنی، حین وقوع زلزله، برای هنگامیکه در خانه هستید

توصیه های ایمنی، حین وقوع زلزله، برای ساختمان‌های اداری

توصیه های ایمنی، حین وقوع زلزله، برای مدارس

چگونه با زلزله روبرو شویم

برای مقابله با زلزله چگونه بسازیم

چگونه آنچه را ساخته‌ایم را  ایمن سازی کنیم

برای قبل از زلزله به چه نیاز داریم؟

آشنایی با علائم زلزله

 آغاز زلزله

آشنایی با جعبه امداد و نجات زلزله

نحوه عملکرد شما

در حین زلزله

پس از پایان زلزله

وضعیت زلزله در شهرهای ایران

تاریخچه زمین لرزه های بزرگ در ایران

نقشه خطر لرزه ای جهان

تاریخچه زمین لرزه های بزرگ در ایران

 

 

زلزله

 

انفجار منحصر به فرد یک آتشفشان، وحشت حاصل از یک زلزله، منظره بی بدیل یک دره کوهستانی، و خسارت ناشی از یک زمین لغزش موارد متناقضی هستند که ما همواره شاهد آن بر روی کره زمین هستیم. کره زمین یک جزء بسیار کوچک از کاینات پهناور است، ولی خانه ماست. کره زمین منابع مورد نیاز برای جامعه پیشرفته و عناصر زندگی ما را تامین میکند. بنابراین آگاهی از این سیاره برای ادامه زندگی ما حیاتی است. پدید آمدن زلزله­های اخیر که حاصل جابجائی در پوسته زمین است، و انفجار مواد مذاب از یک آتشفشان فعال، تنها نمایشگر قسمت‌های پایانی از یک پروسه طولانی است که ساختار کنونی کره زمین را بوجود آورده است. پدیده­های زمین شناسی که در داخل زمین اتفاق می­افتند تنها در سایه توجه به تاریخچه کره زمین و نحوه تغییرات آن در طول سالیان کهن قابل شناخت است.  به همین منظور ابتدا خلاصه‌ای از پیدایش اولیه کره زمین ارائه میگردد.

کره زمین یکی از 9 سیاره­ای است که به همراه چندین قمر و تعداد زیادی اجسام کوچکتر به گرد خورشید می­گردند. طبیعت منظم و مرتبی که بر منظومه شمسی حاکم است، محققان را به این استنتاج هدایت می­کند که زمین و سایر کرات هم زمان با خورشید و از عناصر اولیه یکسانی تشکیل شده باشند. بر اساس فرضیه سحابی[1]، اجسام منظوم شمسی از یک توده بزرگ ابر دوار به نام ابر خورشیدی[2] تکوین یافته است که این توده سحابی غالبا از هیدروژن و هلیم و درصد پایینی از عناصر سنگینتر ترکیب یافته بود.

حدود  5 میلیارد سال پیش، این توده بزرگ ابر از گاز و ذرات ریز بر اساس جاذبه شروع به کشیده شدن به سمت همدیگر کردند. با منقبض شده این ابر مارپیچی بر سرعت چرخش آن افزوده می­شد. با گذشت زمان این توده پراکنده تبدیل به یک دیسک صاف با تمرکز مواد در مرکز آن گردید.

همراه با انباشته شدن مواد برای تشکیل کره زمین، اصابت ذرات سحابی با سرعت بالا و زوال عناصر رادیواکتیو باعث افزایش تدریجی دمای کره زمین گردید. این افزایش دما به اندازه­ای بود که گرمای لازم برای ذوب آهن و نیکل را تامین نمود. پدیده ذوب، حبابهای مایعی از فلزات سنگین ایجاد نمود که به سمت مرکز سیاره زمین فررفتند.

علاوه بر این، در دوره ذوب، توده­های شناوری از سنگ مذاب به سطح کره زمین انتقال یافتند که با استحکام یافتن در سطح کره زمین، پوسته اولیه آن را تشکیل دهند. این مواد سنگی غنی از اکسیژن و عناصر Oxygen Seeking بخصوص سیلیکون و آلومینیوم و مقدار کمتری کلسیم، سدیم، پتاسیم، آهن و منگزیم بودند. این دوره اولیه تفکیک شیمیایی، سه لایه اساسی داخلی زمین یعنی هسته غنی از آهن، پوسته ابتدائی باریک و بزرگترین لایه زمین به نام گوشته را که بین هسته و پوسته قرار دارد را بوجود آورد.

زمین متغیر و تئوری صفحه زمین ساخت

زمین متغیر:

زمین یک کره متحرک است! اگر ما بتوانیم صد میلیون سال به عقب برگردیم، چهره زمین را با آنچه که امروز می­بینیم کاملا متفاوت خواهیم یافت. هیچ اثری از کوههای آلپ یا خلیج مکزیک نخواهد بود، در عوض قاره­هایی در ابعاد، اشکال و موقعیتهای متفاوتی خواهیم یافت. بر خلاف زمین در چند میلیارد سال گذشته هیچ تغیر اساسی در سطح کره ماه بوجود نیامده است (فقط چند گودال اضافه شده است).

تئوری صفحه زمین‌ساخت[3]

در طول چند دهه اخر درباره کره متغیرمان مطالب بسیار زیادی آموخته­ایم. در این مدت تحولی عظیم در فهم ما از زمین بوجود آمده است. این تحول ابتدای قرن بیستم با ارائه پیشنهاد مربوط به جابجائی قاره­ای[4] - تئوری که بیان می­کند قاره­ها بر روی کره زمین حرکت می­کنند – آغاز گردید. این مطلب با فرض ثابت بودن قاره­ها و کف اقیانوسها که تا آن زمان مورد قبول بود در تضاد اساسی قرار داشت و به همین دلیل نیز 50 سال طول کشید تا داده کافی برای اثبات این نظریه جمع آوری شود.

بر اساس تئوری صفحه زمینساخت، پوسته خارجی صلب زمین (لیتوسفر) به تکه­های متعددی شکسته شده است که هرکدام از آنها صفحه[5] نام دارند که در حال حرکت بوده و بصورت بی­وقفه تغییر شکل و اندازه می­دهند. همانگونه که در شکل 1 و شکل 2 مشاهده می­شود، هفت صفحه اصلی در لیتوسفر شناخته شده است. این صفحات عبارتند از: آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اقیانوسیه، آفریقا، اوروآسیا، استرالیا و قطب جنوب.

صفحات با ابعاد متوسط مانند کارائیب، نازکا، فیلیپین، عربی، کوکوس و صفحه اسکاتیا هستند و علاوه بر آنها صفحات متعددی با ابعاد کوچکتر شناخته شده است. توجه نمایید که یک صفحه بزرگ ممکن است شامل یک قاره کامل و سطح بزرگی از کف دریا باشد ( مانند صفحه آمریکای جنوبی). در حالی که هیچ صفحه­ای دقیقا بر اساس مرز یک قاره شناخته نشده است.

صفحات سنگ کره با سرعت بسیار پایین ولی بطور مداوم نسبت به هم درحال حرکت هستند که بطور متوسط 5 سانتیمتر در سال است. این حرکت به بدلیل توزیع نامساوی حرارت در داخل کره زمین است. مواد داغ که در عمق گوشته قرار دارند، به آرامی به سوی بالا حرکت می­کنند و به عنوان یکی از سیستمهای همرفت درونی سیاره عمل می­نمایند. همزمان، قطعت سردتر و چگالتر سنگ­کره در داخل گوشته فرو می­روند. درنهایت حرکت عظیم و کند صفحات سنگ کره منجر به ایجاد زمین لرزه­ها، آتشفشانها و تغییر شکل توده­های بزرگ سنگی به صورت کوه­ها می­گردد.

پدیده همرفت در داخل کره زمین همانند جریان همرفتی است که وقتی کتری پر از آب بر روی آتش قرار داده می­شود در آن اتفاق می­افتد. آب قسمت تحتانی آب قبل از قسمتهای دیگر گرم شده و در اثر انبساط چگالی آن کاهش می­یابد و این باعث جریان یافتن آب به سمت بالا شده و همزمان آب نسبتا سردتر از سطح آب به سمت کف کتری حرکت کرده و آب سرد و گرم جایگزین یکدیگر می­گردد.

 

 

 

 

 

 

شکل 1: صفحات اصلی سازنده سطح کره زمین

 

 

 

 

شکل 2: صفحات اصلی سازنده سطح کره زمین

مرز[6] صفحات:

صفحات تشکیل دهنده سنگ کره بصورت یک توده بهم چسبیده، نسبت به یکدیگر در حال حرکت هستند. با وجود اینکه قسمتهای داخلی صفحات ممکن است متحمل مقداری تغییر شکل گردند، ولی تمام اندرکنشهای اصلی بین صفحات جداگانه، در طول مرز بین آنها اتفاق می­افتد. در حقیقت تلاشهای اولیه برای مشخص کردن مرز بین صفحات بر اساس محل وقوع زمین لرزه­ها بود. صفحات در مرزها سه رفتار کلی نسبت به هم دارند:

  1. مزرهای دورشونده[7]

جائی که صفحات در نتیجه بالا آمدن مواد از گوشته از هم دور می­شوند و بستر جدیدی در اقیانوسها ساخته می­شود. جداشدگی صفحات، غالبا در رشته­کوههای میان اقیانوسی رخ می­دهد. شکافهای ایجاد شده در اثر دور شدن صفحات، بلافاصله با سنگهای مذاب که از استنوسفر بالا می­آید، پرمی­شوند. این مواد گرم، به آرامی سرد شده و بستر جدید اقیانوسی را تشکیل می­دهند. این پدیده میلیونها سال بطور مداوم تکرار می­شود و بدین ترتیب هزاران کیلومتر مکعب بستر جدید ایجاد می­گردد.

این مکانیزم کف اقیانوس آتلانتیک را در 160 میلیون سال گذشته پدید آورده است که به این پدیده گسترش بستر دریا اطلاق می­شود. سرعت بستر سازی در قسمتهای مختلف متفاوت است. این سرعت از 5/2 سانتیمتر در سال در آتلانتیک شمالی تا 20 سانتیمتر در سال در قسمت شرقی اقیانوس آرام متغیر است. با اینکه بیشترین نرخ بستر سازی در مقیاس تاریخ بشر بسیار کند است، ولی کمترین نرخ تولید سنگ­کره به اندازه کافی سریع است که در طول 200 میلیون سال گذشته بستر تمام اقیانوسهای زمین را ایجاد کرده باشد. در حقیقت بستر تمام اقیانوسها که تعیین عمر شده­اند از 180 میلیون سال تجاوز نمی­کند.


  1. Nebular hypothesis
  2. Solar nebula
  3. Plate Tectonics
  4. Continental drift
  5. Plate
  6. Boundaries
  7. Divergent
 
 
 
 
 
 

کلمات کلیدی : تحقیق دباره زلزله ,زمین متغیر و تئوری صفحه زمین ساخت,زمین متغیر,تئوری صفحه زمین‌ساخت,گسل و تعاریف مربوط به آن,پدیده زلزله,انواع زمین لرزه,تو
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق دباره زلزله -41 صفحه word

فایل ورد گزارش تحلیل خطر زلزله تعیینی و احتمالاتی شهر کرمانشاه ... technical.iderutconf.ir/فایل-ورد-گزارش-تحلیل-خطر-زلزله-تعیینی-و/‏ - ذخیره شده این گزارش شامل دو فایل مجزاست: 1- گزارش تحلیل خطر تعیینی 11 صفحه 2- گزارش ... تحقیق درمورد صیانت از جنگل لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل ... فایل ورد گزارش تحلیل خطر زلزله تعیینی و احتمالاتی ... - seo-site مقاله seo-websites.ir/.../فایل-ورد-گزارش-تحلیل-خطر-زلزله-تعیینی-و/‏ - ذخیره شده 11 آوریل 2018 ... ... 11 صفحه 2- گزارش تحلیل خطر احتمالاتی 58 صفحه شامل مشخصات چشمه ها، کاتالوگ زلزله ... Previous: تحقیق درباره؛ زباله عامل بیماری زا یا طلای کثیف ... علی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و ... تحقیق درمورد دلیل پیدایش زمین لرزه (2) با فرمت ورد – reflexive nanovalve.ir/.../تحقیق-درمورد-دلیل-پیدایش-زمین-لرزه-2-با/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت ... زمین لرزه: طبق آخرین بررسیهای به عمل آمده، سطح کره زمین از 12 صفحه برزگ به نام ... تحقیق در مورد زلزله (word) – grid - mizban مقاله ftps.mizbang.ir/grid/تحقیق-در-مورد-زلزله-word/‏ - ذخیره شده 23 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 63 چگونه زمین لرزه اتفاق می افتد ؟ وقایع لرزه :مردم ... تحقیق و بررسی در ورد زمین شناسی زلزله 20 ص – رکورد پروژه tourantalya-linktrip.ir/.../تحقیق-و-بررسی-در-ورد-زمین-شناسی-زلزله-20-ص/‏ - ذخیره شده ,زمین,شناسی,زلزله,20,صفهرست, ,صفحه,تحقیق و بررسی در ورد زمین شناسی ... تحقیق درباره صورتهای مالی اساسی حسابداری مالی فرمت فایل :word (لینک دانلود… لینک دانلود فایل دانلود مقاله علمی پیرامون زلزله و آتشفشان (فرمت ... pvc.xuni.ir/.../دانلود-مقاله-علمی-پیرامون-زلزله-و-آتشفشان-(فرمت-فایل-word-ورد-)تعداد-صفحات-44‏ - ذخیره شده نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان عنوان مقاله :زلزله و آتشفشانقالب بندی ... آتشفشان (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات 44 آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه ... این قطعات هرکدام یک صفحه نامیده می شوند و بطور مداوم و بسیار آرام درکنار هم خلاف ... 481 چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 18 صفحه فایل ورد ... seopole.ir/fax/481-چگونه-یک-ساختمان-ایمن-در-برابر-زلزله-ب/‏ - ذخیره شده 481 چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 18 صفحه فایل ورد ... تحقیق درباره| ادیسون لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و ... دانلود فایل ورد درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی زمین لرزه – ریلود نایس khabarfariman.ir/.../دانلود-فایل-ورد-درس-پژوهی-علوم-پنجم-اب-34/‏ - ذخیره شده درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی زمین لرزه تعداد صفحات:28 فرمت فایل:ورد چکیده ... تحقیق درباره کرم خوردگی دندان فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد … تحقیق در مورد زلزله – پرشیا پروژه edupconf.ir/تحقیق-در-مورد-زلزله/‏ - ذخیره شده تحقیق در مورد زلزله لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 13 صفحه قسمتی از متن ... تحقیق درباره زلزله – quality online3dprint.ir/quality/تحقیق-درباره-زلزله/‏ - ذخیره شده تحقیق,تحقیق درباره زلزله,دانلود تحقیق درباره زلزله,درباره,زلزله ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ... صفحه مقدمه فصل اول: زلزله را بهتر بشناسیم فصل دوم: آمادگی در برابر زلزله فصل سوم: آمادگی ... تحقیق درباره خسارات ناشی از وقوع زلزله – directly manano.ir/directly/تحقیق-درباره-خسارات-ناشی-از-وقوع-زلزله/‏ - ذخیره شده تحقیق,تحقیق درباره خسارات ناشی از وقوع زلزله,خسارات,خسارات ناشی از وقوع زلزله, دانلود تحقیق ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 10 صفحه قسمتی از متن word ... صفحه 3 از 276 | هزاران فایل در یک سایت - فایل 021 file021.ir/page/3/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره بررسی روش های اقتصادی کاهش ضایعات محصولات کشاورزی ↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده ... دانلود مقاله علمی پیرامون زلزله و آتشفشان (فرمت فایل word ورد )تعداد ... amlaaktalayesabz.ir/font/دانلود-مقاله-علمی-پیرامون-زلزله-و-آتشف/‏ - ذخیره شده دانلود مقاله علمی پیرامون زلزله و آتشفشان (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات 44. مقاله در مورد زلزله,تحقیق پیرامون اتشفشان,اتشفشان ها و زلزله ,زلزله های بزرگ اتش ... این قطعات هرکدام یک صفحه نامیده می شوند و بطور مداوم و بسیار آرام درکنار هم خلاف جهتت ... دانلود تحقیق کریم خان زند لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل ... فایل word تحقیق در مورد تحقیق در مورد زلزله و آتشفشان | 35838 papers.icoac.ir/papers/35838/html‏ - ذخیره شده 5 نوامبر 2018 ... فایل word تحقیق در مورد تحقیق در مورد زلزله و آتشفشان ... این قطعات هرکدام یک صفحه نامیده می شوند و بطور مداوم و بسیار آرام درکنار هم خلاف جهت ... تحقیق درمورد زیتون 35 ص – micro talashna.ir/micro/تحقیق-درمورد-زیتون-35-ص/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درمورد زیتون 35 ص را مشاهده و در صورت نیاز آن را ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... دانلود مقاله علمی پیرامون زلزله و آتشفشان(word) 13 صفحه کامل. دانلود تحقیق آماده با موضوع علل زمین لرزه – 20 صفحه ورد – کوالیتی ... nanotour.ir/quality/دانلود-تحقیق-آماده-با-موضوع-علل-زمین-لر/‏ - ذخیره شده کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل دانلود تحقیق آماده با موضوع علل زمین لرزه – 20 ... تحقیق درباره سدهای قوسی قالب فایل(ورد) لینک دانلود پایین صفحه تعداد ... دانلود مقاله علمی پیرامون زلزله و آتشفشان(word) 13 صفحه کامل – نانو ... seoarzon.ir/nano/دانلود-مقاله-علمی-پیرامون-زلزله-و-آتشف/‏ - ذخیره شده دانلود مقاله علمی پیرامون زلزله و آتشفشان(word) 13 صفحه کامل ... تحقیق درمورد بررسی عوامل موثر به حفرات گازی و انقباضی لینک دانلود و خرید پایین… ... تحقیق درباره اسلام در ایران لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ... فایل word مقاله زلزله | 13016 activity.imets.ir/activity/13016/html‏ - ذخیره شده 19 ژانویه 2019 ... دانلود ... فایل word مقاله زلزله دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است. فایل ورد ... تحقیق و بررسی در ورد زمین شناسی زلزله 20 ص – bitmap sedayepooya.ir/.../تحقیق-و-بررسی-در-ورد-زمین-شناسی-زلزله-20-ص/‏ - ذخیره شده زمین,شناسی,زلزله,20,صفهرست, ,صفحه,تحقیق و بررسی در ورد زمین شناسی زلزله 20 ص ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت ... مقاله انقلاب مشروطه ,تحقیق در باره انقلاب مشروطه ,تحقیق درمورد انقلاب مشروطه ... تحقیق در مورد تعریف زلزله 13ص – آرشیو پروژه sedayekhak.ir/archive/تحقیق-در-مورد-تعریف-زلزله-13ص/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد تعریف زلزله 13ص را مشاهده و در صورت نیاز ... دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 13 صفحه قسمتی از ... تحقیق در مورد عبدالرحمان جامی (با فرمت word) لینک … فایل ورد Word تحقیق مدیرت بحران در زلزله | 1261062 machinelearning.11thivsc.ir/machinelearning/1261062/html‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2019 ... بخشی از متن فایل ورد Word تحقیق مدیرت بحران در زلزله : فایل ورد Word ... دو صفحه در ناحیه مرزی بینشان به یکدیگر نیرو وارد می سازند. این نیرو ... تحقیق دزدگیر – دیفالت تکست pdpnetwork.ir/default/تحقیق-دزدگیر/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 12 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : 1 در دنیای پر تلاطـم و ... پاورپوینت درباره پروژه مهندسی زلزله تأثیر زلزله بر سد های خاکی. تحقیق درمورد زلزله ( فایل word ) | دانلود فایل download400.ir/ppt/تحقیق-درمورد-زلزله-فایل-word/‏ - ذخیره شده 27 مه 2019 ... جهت دانلود فایل با نام تحقیق درمورد زلزله ( فایل word ) از سایت دانلود ... به صفحه فروشگاه باز خواهید گشت و لینک های دانلود را مشاهده خواهید کرد و با ... تحقیق درباره، آمادگی دفاعی - بازار-ایرانی bazaare-irani.blogsky.com/1396/.../تحقیق-درباره،-آمادگی-دفاعی‏ - ذخیره شده 15 ژوئن 2017 ... تحقیق در مورد زلزله لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14 زلزله هر چند. .... پروژه فیوز های الکتریکی. doc نوع فایل: word قابل ویرایش 60 صفحه مقدمه: فیوز وسیله ای است ... تحقیق درباره زمین در آغاز شکل گیری – global spichart.ir/global/تحقیق-درباره-زمین-در-آغاز-شکل-گیری/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 8 صفحه قسمتی از متن word (. ... خاکی,تأثیر, خاکی,دانلود پاورپوینت درباره پروژه مهندسی زلزله تأثیر زلزله بر سد های خاکی,زلزله ... لینک مستقیم فایل تحقیق درباره زمین لرزه ها |ام آی mihan.xteach.ir/fs/1704110/تحقیق-درباره-زمین-لرزه-ها-‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل تحقیق درباره زمین لرزه ها قابل رویت می ... این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 25 صفحه تهیه شده است. دانلود با لینک مستقیم فایل دانلود تحقیق در مورد مدیریت بیمه |زِد جی zgoldfile.ir/fs/644768/دانلود-تحقیق-در-مورد-مدیریت-بیمه-‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 19 فهرست و توضیحات:عنوان. دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان زلزله و آتشفشان ۲۳ ص – pixel sportclips.ir/pixel/دانلود-تحقیق-آماده-در-قالب-word-با-عنوان-زل/‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان زلزله و آتشفشان ۲۳ ص ... منبت کاری‌ چوب‌فرمت فایل: ورد- Word مرجع فایل - قابل ویرایش ) تعداد صفحه : 6منبت کاری‌ چوب‌ ... تحقیق درباره زلزله – روبات پروژه simcardmajazi.ir/robot/تحقیق-درباره-زلزله/‏ - ذخیره شده تحقیق,تحقیق درباره زلزله,دانلود تحقیق درباره زلزله,درباره,زلزله ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ... صفحه مقدمه فصل اول: زلزله را بهتر بشناسیم فصل دوم: آمادگی در برابر زلزله فصل سوم: آمادگی ... تحقیق در مورد زلزلة 17 آگوست در ترکیه 32 ص – modify 728irancell.ir/.../تحقیق-در-مورد-زلزلة-17-آگوست-در-ترکیه-32-ص/‏ - ذخیره شده 17 آگوست 2018 ... تحقیق در مورد زلزلة 17 آگوست در ترکیه 32 ص ,زلزلة 17 آگوست در ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 45 صفحه قسمتی از متن .doc : زلزلة 17 آگوست ، سال ... تحقیق درباره شهر سازی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و ...