لینک فایل بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع -14 صفحهword

مشخصات فایل

عموان:بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع

قالب بندی:word

تعداد صفحات:14

 

محتویات

چکیده

مقدمه

روش

ابزار های پژوهش

مقیاس محیط فراشناختی یادگیری

مقیاس مدیریت منابع

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

منابع

 

 

 

چکیده

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت بود. منظور از راهبردهای مدیریت منابع، راهبردهای مدیریت زمان و مکان، تنظیم تلاش، یادگیری با همسالان و کمک خواستن است. بدین منظور تعداد 398 نفر (205پسر و 193دختر) از دانش
آموزان اول دبیرستانی شهر شیراز با میانگین سنی 3/15 به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند.
این آزمودنی ها به مقیاس های محیط فراشناختی یادگیری و راهبردهای مدیریت منابع پاسخ دادند. روایی و پایایی مقیاس ها با استفاده از روایی همگرا و آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفت و رضایت بخش بود. نتایج نشان داد که بین ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری و راهبردهای مدیریت منابع رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد (01/0p<). نتایج تحلیل رگرسیون چند متغیره نیز بیانگر این بود که مباحثه دانش آموز با معلم، حمایت عاطفی، صدای دانش آموزان و حمایت و تشویق معلم به عنوان ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری قادر به پیش بینی راهبردهای مدیریت منابع بودند. بطورکلی نتایج این پژوهش بیان می دارد که محیط های آموزشی با داشتن ویژگی هایی نظیر تعامل دانش آموزان با هم و با معلم، حمایت عاطفی، اظهار نظر دانش آموز و حمایت و تشویق معلم می تواند بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع تأثیرگذار باشد.

کلیدواژه ها: محیط فراشناختی یادگیری؛ راهبردهای مدیریت منابع؛ مدیریت زمان و مکان؛ تعامل درون کلاسی.

 

 

مقدمه:

راهبردهای مدیریت منابع[1] راهبردهایی هستند که یادگیرندگان از آن برای کنترل و اداره محیط یادگیری و مطالعه نظیر مدیریت در تنظیم وقت، نحوه تلاش، انتخاب محیط مطالعه و کمک گرفتن از افراد دیگر مثل معلمان، همسالان، منابع و مانند آن استفاده می کنند. این راهبردها به دانش آموزان کمک می کند تا با محیط سازگار شده و آن را با توجه به اهداف و نیازهای خود تغییر دهند (زیمرمن و مارتینز-پونز[2]،1986).

     با استفاده از این راهبردها یادگیرندگان قادر می شوند تا زمان، مکان و حمایت های لازم هنگام مطالعه و یادگیری را انتخاب و تنظیم نمایند. در واقع راهبردهای مدیریت منابع جزئی از راهبردهای یادگیری خودگردان[3] هستند.

     خودگردانی[4] عبارت است از کنترل، هدایت و تنظیم اعمال برای رسیدن به اهداف
و اکتساب اطلاعات
 (پاریس و پاریس[5]، 2001 ). فرآیند خود
گردانی در یادگیری به دنبال فعال نمودن یادگیرنده و پذیرفتن مسئولیت از طرف وی نسبت به مسائل آموزشی روزمره خود می
باشد. یادگیری خودگردان به فعالیت
های رفتاری، فراشناختی و انگیزشی دانش
آموزان که در جریان یادگیری
شان سهیم هستند اطلاق می
شود (زیمرمن، 1998).

راهبردهای یادگیری خودگردان به دانش
آموزان کمک می کنند تا مطالب ارائه شده در آموزشگاه
ها را نه تنها بهتر بفهمند، بلکه در امور تحصیلی خود
 انگیخته، فعال و علاقه
مند باشند و پیشرفت تحصیلی قابل توجهی کسب نمایند.

 افراد خودگردان، بر اساس معیارها و اهدافی که برای خود مشخص کرده
اند رفتار خود را مورد قضاوت و ارزیابی قرار می
دهند، سپس بر اساس اینکه کدام یک از رفتارها با اهداف و معیارهای شخصی آنها هماهنگی دارد خود را پاداش یا تنبیه می
کنند. به عبارت دیگر راهبردهای خودگردانی سبب انعطاف پذیری در رفتار یادگیردنده می شوند و به او کمک می کنند تا هر زمان که برایش ضرورت داشته باشد روش و سبک یادگیری خود را تغییر دهد (موسوی،1387).

زیمرمن (1995) نشانه
های یادگیری خودگردان را عبارت از هدفمند بودن، مدیریت زمان، تمرین معنی
دار و جهت
دار، کاربرد

 مناسب راهبردهای شناختی
و
 فراشناختی و احساس خود کارآمدی می داند.

پنتریچ، اسمیت، گارسیا و مک کیچی[6]‌ (1991) راهبردهای مدیریت منابع در یادگیری را شامل چهار راهبرد مدیریت زمان و مکان، تنظیم تلاش، یادگیری به کمک همسالان و کمک خواستن از دیگران می دانند.

     منظور از مدیریت زمان و مکان توانایی فرد در کنترل و تنظیم زمان و سازماندهی محیطی است که برای مطالعه کردن در نظر می گیرد (استفانو و سالیسبری-گلنون[7]،2002). یادگیرندگان خودگردان از مهارت هایی نظیر استفاده از یک جدول زمانی یا انتخاب مکانی مناسب برای مطالعه برخوردار هستند (فولادچنگ،1383).

     تنظیم تلاش یک راهبرد مدیریتی دیگر است که حاکی از تمایل فرد برای انجام تکلیف و مداومت بر انجام آن تا اتمام تکلیف است. این راهبرد بویژه در مواجهه با تکالیف مشکل دارای ضرورت و اهمیت است (استفانو و سالیسبری-گلنون،2002؛ فولادچنگ،1383)

     یادگیری به کمک همسالان به معنای همکاری با همکلاسی ها و تمایل به ارائه کمک به دیگران و بحث و  تبادل نظر با آنها است. استفانو و سالیسبری-گلنون (2002) معتقدند که این راهبرد بر ساخت اجتماعی دانش از طریق تعامل با همسالان تأکید دارد.

     در نهایت کمک خواستن نیز به تمایل فرد به دریافت کمک از دیگران اشاره دارد (فولادچنگ،1383). پژوهشگران در خصوص کمک خواستن از دیگران سه بُعد اساسی با عناوین شناختی-فراشناختی، انگیزشی-هیجانی و اجتماعی-تعاملی را شناسایی کرده و مورد بررسی قرار داده اند (پاستینن، کوکونن، تلوانن و پالکینن[8]،2004). در بعد شناختی –فراشناختی تمرکز اصلی روی رفتار سوال پرسیدن است. بعد انگیزشی-هیجانی اغلب از طریق جهت گیری هدف، ادراک شایستگی های فردی، خودکارآمدی و عزت نفس مشخص شده و مورد بررسی قرار گرفته است. بعد اجتماعی- تعاملی به ویژگی اجتماعی نظیر فرایند کمک خواستن و نقش عوامل موقعیتی در آن اشاره دارد (پاستینن و همکاران،2004).

     استفاده از مهارت ها و راهبردهای یادگیری خودگردان، ازجمله راهبردهای مدیریت منابع، مستلزم ایجاد محیطی است که در آن به دانش آموزان توانایی های کنترل و استفاده از این راهبردها آموزش داده شود. پژوهش های متعددی بر آموزش دادن راهبردهای یادگیری خودگردان به دانش آموزان اذعان داشته اند (فولادچنگ،1383). برخی از محققان به جای آموزش مستقیم راهبردها به دانش آموزان، بر ایجاد محیط های یادگیری تاکید دارند که بتواند بطور غیر مستقیم این قبیل توانایی ها را انتقال دهند (توماس[9]،2003، اسکراو و مشمن[10]،1995). در واقع این راهبردها باید بخشی از ساختار کلاسی شوند. ایجاد محیط های یادگیری با جهت گیری فراشناختی تلاشی در این راستا است.

فراشناخت به دانش، آگاهی و کنترل تفکر فردی و استراتژی های یادگیری اشاره دارد (فلاول[11]،1988؛ بوکریز[12]، پنتریچ و زیدنر[13]،2000 ). حجم وسیعی از پژوهش‌های داخلی و خارجی نشان داده‌اند که آموزش دانش و مهارت فراشناختی منجر به ارتقاء یادگیری و افزایش بهتر عملکرد یادگیرندگان در حل مسأله می‌گردد (سوانسون[14]،1990؛ فولاد چنگ،1383).

     محیط یادگیری فراشناختی بر دیدگاه سازنده
گرایی اجتماعی استوار است. در این دیدگاه بر نقش و اهمیت زبان، فرهنگ و تعاملات اجتماعی در کسب دانش و معرفت تأکید می شود (توماس،2003). توماس (2003) چندین ویژگی را برای محیط یادگیری فراشناختی بیان می کند؛ این ویژگی ها عبارتند از تقاضاهای فراشناختی[15]،
مباحثه بین دانش آموزان[16]، مباحثه دانش آموز با معلم[17]، کنترل توزیع شده[18]، صدای دانش آموز[19]، تشویق و حمایت معلم[20] و حمایت عاطفی[21].

     تقاضاهای فراشناختی به این اشاره دارد که از دانش آموزان خواسته می شود تا از چگونگی یادگیری شان و اینکه چطور می توانند یادگیری شان را بهبود بخشند آگاه شوند. در مباحثه بین دانش آموزان و مباحثه با معلم، دانش آموزان در خصوص فرایندهای یادگیری شان با هم و با معلمشان بحث می کنند. صدای دانش آموز بیانگر این نکته است که دانش آموزان احساس کنند که این حق را دارند که از معلمشان در خصوص روش های و برنامه های آموزشی اش سؤال بپرسند.


[1] Source management  strategies

[2] Zimmerman  & Martinez - pons

[3] self – regulated learning strategies

[4] [4] self – regulation

[5] Paris

[6] Pintrich, Smith, Garcia and McKeachie

[7]  Stefanou & Salisbury-glennon

[8] Puustinen, Kokkonen, Tolvanen & Pulkkinen

[9] Thomas

[10] Schraw, G. & Moshman

[11] Fllavel

[12] Boekaerts

[13] Zeidner

[14] Swanson

[15]- Metacognitive demands

[16]  Student-student discourse

[17]  Student-teacher discourse

[18]  Distributed control

[19]  Student voice

[20]  Teacher encouragement & support

[21]  Emotional support


کلمات کلیدی : بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع -14 صفحهword

پاورپوینت عربی هفتم درس نهم – report - seo-site مقاله seo-websites.ir/report/پاورپوینت-عربی-هفتم-درس-نهم/‏ - ذخیره شده کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل پاورپوینت عربی هفتم درس نهم را مشاهده و در صورت نیاز آن را دانلود کنید. پاورپوینت عربی هفتم ... Previous: بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع ... تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید 22 صفحه word | قابل… تحقیق در مورد تنیا یا کرم کدو – net net.mizbang.ir/تحقیق-در-مورد-تنیا-یا-کرم-کدو/‏ - ذخیره شده 3 آوریل 2018 ... کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد تنیا یا کرم کدو را مشاهده و در صورت نیاز آن را دانلود کنید. ... 1 صفحه word | قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ ... Previous: بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع. تحقیق در مورد آسیب شناسی سازمان – report - seo-site مقاله seo-websites.ir/report/تحقیق-در-مورد-آسیب-شناسی-سازمان/‏ - ذخیره شده 2 آوریل 2018 ... کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد آسیب شناسی سازمان ... 6 صفحه word | قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل .... محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع را مشاهده و در صورت نیاز آن را دانلود کنید. بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر… دانلود مقاله کامل درباره مفهوم فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) – fresh spichart.ir/fresh/دانلود-مقاله-کامل-درباره-مفهوم-فن-آوری/‏ - ذخیره شده کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل دانلود مقاله کامل درباره مفهوم فن آوری اطلاعات و ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده ... بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از ... محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع را مشاهده و در ... تحقیق درباره حقوق شهروندی؛ مسؤولیت مشترک دولت–ملت – media clothing-mariana.ir/media/تحقیق-درباره-حقوق-شهروندی؛-مسؤولیت-مش/‏ کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره حقوق شهروندی؛ مسؤولیت مشترک دولت–ملت را مشاهده و در صورت نیاز آن را دانلود کنید. ... لینک دانلود پایین صفحه حقوق شهروندی از واژگانی است که به‌تازگی به ادبیات سیاسی و ... بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع. برچسب یادگیری - لینک ها linkz.blogsky.com/tag/یادگیری‏ - ذخیره شده لینک فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم سطح علمی و علاقه به یادگیری دانش آموزانم ... دانش آموزان سال اول دبیرستان به درس زیست شناسی سعی نموده ام که از روش های جدید و ... فرهنگی - manhost.ir zg52.manhost.ir/nfile/tag/فرهنگی‏ - ذخیره شده هدف این تحقیق بررسی رفتار کارآفرینانه منابع انسانی در سازمان میراث فرهنگی ... دانلود با لینک مستقیم فایل نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران ... عنوان دانلود پاورپوینت (اسلاید) محیط، سازمان و نظریات آن دسته مدیریت (مبانی ... از زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی. پروژه دلایل افزایش سن ازدواج در ایران و راهبردهای کاهش آن - پی اس دی فایل psdsell.ir/.../پروژه+دلایل+افزایش+سن+ازدواج+در+ایران+و+راهبردهای+کاهش+آن.html‏ دانلودمقاله ارشد مدیریت بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با میزان موفقیت ... دانلود مقاله مقایسه راهبردهای یادگیری دانش آموزان موفق وناموفق فصل اولمقدمه محیط ... در برنامه ریزی منابع سازمان چکیدهسالیان متمادی برنامه های کاربردی مورد استفاده در ... که از طریق ازدواج، تولید مثل و تربیت فرزندان با هم زندگی کرده و نقش حیاتی پاورپوینت مواد غذایی و گروه های غذایی – share - line line.honareahpazi.ir/share/پاورپوینت-مواد-غذایی-و-گروه-های-غذایی/‏ - ذخیره شده 2 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل .... محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع را مشاهده و ... بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر… روزنه علم www.rozanehel.loxblog.com/‏ - ذخیره شده 26 سپتامبر 2017 ... -کاملترین فایل بررسی نقش نظام آموزشی در نهادینه سازی حجاب ... -پرسشنامه برنامه‌ریزی منابع سازمان میناهان 1998 ... -خرید آنلاین دستورالعمل های سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ILO ... ارشد حسابداری – بررسی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر ویژگی‌های .... -دانلود پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی -کامل و جامع Author: admin | wkb866 wkb866.kiafayl98.ir/author/admin/‏ فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال ... بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب مرگ)) را در ادامه ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر ... تحقیق درباره تاریخچه یاهو از ابتدا تا کنون :: مقاله wtosay.blog.ir/.../تحقیق-درباره-تاریخچه-یاهو-از-ابتدا-تا-کنون_70‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 1996 ... تحقیق درباره تاریخچه یاهو از ابتدا تا کنون 5 صفحه word | قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از تحقیق تاریخچه ... بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع ... دانلود فایل بایوس لپ تاپ Lenovo ThinkPad R61i . برگ ریزان www.bargrizuan.loxblog.com/‏ 21 ژانویه 2017 ... سریعترین روش برای یادگیری زبان برزیلی : .... و دریافت · برترین پکیج بررسی رابطۀ ویژگیهای شخصیتی وسلامت روان دربین دانش آموزان مقطع .... مورد خرید یا اجاره داراییها (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه ..... شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید. آموزش کامل خیاطی با سیما عمرانی - اورجینال - روزنه علم rozanehel.titrblog.ir/archive1396-7-2.html‏ 26 سپتامبر 2017 ... -برترین فایل پایان نامه بررسی مدیریت در صنعت IT ... ارشد حسابداری – بررسی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر ویژگی‌های کیفی ... مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه استان بوشهر - دانلود فایل ... تجزیه و تحلیل شغل ( فصل سوم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت ) ..... -خرید آنلاین تغییر محیط اوراکل 8 oracle دانلود پاورپوینت آشنایی با FATF(مفهوم،اعضاء FATF،مقررات ... taleshfile.iran2kadoo.ir/.../دانلود+پاورپوینت+آشنایی+با+FATFمفهوم،اعضاء+FATF،مقررات،دستورالعمل+ها،کارکردها،اقدامات+و+راهبردهای+ایران....‏ - ذخیره شده دانلود پاورپوینت آشنایی با میمون ها(ویژه دانش آموزان پایه ابتدایی) ... ایران) در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. ... و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیق در مورد نقش انگلستان بهتر است ... قالب فایل(ورد)لینک دانلود پایین صفحهتعداد صفحه:8بخشی از متنگروه ضربتی ... پرسش مهر 96 | آراد لینک aradlink.ir/پرسش-مهر-96/‏ 6 ا کتبر 2017 ... در سایت آرادلینک، فایل پرسش مهر 96 بهترین کیفیت، سریعترین زمان و کمترین حجم را از فهرست علوم ... بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری کلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع -۱۴ صفحهword ... تامین dlproje.rozblog.com/tag/تامین‏ - ذخیره شده پاورپوینت بررسی زنجیره های تامین در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt دانلود کامل فایللینک منبع و پست ... لینک منبع و پست :پاورپوینت بررسی نقش و جایگاه دولت در تامین مسکن ..... [PDF]نقش و مشارکت سازمان های مردم نهاد در توسعه حقوق محیط زیست ..... مدیریت آموزشی - بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور ... برگ ریزان bargrizuan.monoblog.ir/‏ 18 ژانویه 2017 ... سریعترین روش برای یادگیری زبان برزیلی : ..... دانلود فایل کامل در مورد معماری و کاربرد و ویژگی های معماری کنونی CUDA · کاملترین فایل شیپ ... مطالب برای ماه 12 سال 1397 » صفحه 2761 » اس تی کمک www.filehelp.ir/1397/12/page/2761/‏ خرید و دانلود دانلود مقاله روشهای نوین در آموزش و یادگیری بزرگسالان ... تعریف شده است، یعنی توانایی و کارایی ما نتیجه ی برخوردهای گذشته ما با محیط است. ... بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر کارایی سرمایه فکری در شرکت های پذیرفته شده در ... نوع فایل:PDF ... روش آماری مورد استفاده جهت آزمون فرضیه های مطرح شده در این پژوهش داده های ... اوربیتال رنگی orbitycolor.blogtez.com/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... بسته تمامی منابع یادگیری زبان کودکان ورژن 2013 - اورجینال ... -برترین پکیج بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با میزان موفقیت - دانلود فایل ... - کاملترین فایل پاورپوینت آموزشی معرفی و بررسی نقش آب نما در معماری ... -دانلود فایل ( پایان نامه بررسی رابطه بین برخی ویژگی های ...... خرید بک لینک ... صنوبرانه sanubarfcw.toonblog.ir/archive‏ 4 سپتامبر 2017 ... -دانلود فایل ( تحقیق راههای افزایش علاقه دانش آموزان به خوشنویسی) ... -دانلود (مقایسه باورهای فراشناختی، راهبردهای کنترل فکر و ویژگی های شخصیتی ... -دریافت فایل پایان نامه بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی .... -دانلود (پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از ... صفحه 11 - صبا کامپیوتر sabacampiut.deyblog.ir/page/11‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2017 ... دانلود فایل کامل پاورپوینت بررسی میکروکنترولر های سری AVR به همراه تصاویر .... خرید فایل( پاورپوینت نقش استراتژیک منابع انسانی در موفقیت سازمان) ... برترین فایل دانلود پاورپوینت کارگزار (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت ..... راهبردهای شناختی و فراشناختی با میزان موفقیت تحصیلی دانش آموزان شهری و ... بلاگ - نسیم بهاران naceembh20.niloblog.com/archive1396%7C5.php‏ 20 آگوست 2017 ... کاملترین فایل مقایسه‌ی‌ سبک‌شناختی دانش‌آموزان راهنمایی عشایری و شهری ... کاملترین فایل بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش ... خرید آنلاین مبانی نظری و پیشینه تحقیق محیط های یادگیری (فصل دوم ..... خرید آنلاین دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و کسب مزیت ...... -پرسشنامه فراشناختی ولز 1997 دانلود تحقیق روانشناسی تربیتی - دانلود تمامی کتابهای هری پاتر file4u.iran-kadoo.ir/645087/دانلود+تحقیق+روانشناسی+تربیتی.html‏ فروش انلاین فایل ...... دانلود تحقیق بررسی اثر مهد کودک بر هوش دانش آموزان پایة اول ( دختر و پسر ) .... بالابردن کیفیت یادگیری و بهبود وضعیت تربیتی دانش¬آموزان مدارس با استفاده از ..... نقش فرد و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری او به‌عنوان یک انسان در سازمان در چند دهه ..... پروژه مقایسه راهبردهای یادگیری دانش آموزان موفق و ناموفق. doc. کاملترین فایل مبانی نظری خلاقیت ,رویکردهای مختلف خلاقیت,جهت ... accessfile.ir/blog/1396/11/.../کاملترین-فایل-مبانی-نظری-خلاقیت-رویکر/‏ 25 ژانویه 2018 ... همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان ... دراین قسمت ابتدا مبانی نظری مربوط به خلاقیت، جهت گیری های هدف و ... ی انگیزه ی ذاتی فرد، دانش و توانایی ها و مهارت های مربوط به موضوع می داند. ... لذا خلاقیت حاصل مجموع عوامل شخصی، فرایند و محصول است که در یک محیط اجتماعی ...... ﻣﺤﯿﻂ آﻣﻮزﺷﯽ. سیگما طرح - لاین بلاگ sigmatarhtb.lineblog.ir/archive/2016-09-30/page/7‏ - ذخیره شده 30 سپتامبر 2016 ... برترین پکیج 800 نقشه سازه ساختمان در محیط اتوکد//اورجینال ... فروش دانلودی ترجمه مقاله تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در طراحی - کاملترین فایل .... فروش فایل بررسی تأثیر ناکامی در میزان پرخاشگری بین دانش آموزان دختر و پسر ... دانلود مدیریت منابع انسانی{ دانشگاه صنعتی شریف} - خرید آنلاین و دریافت صفحه 39 - دانلود جدیدترین مقالات و پایان نامه ها 1395 agoogle.avablog.ir/page/39‏ 14 مه 2016 ... پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات ... بررسی ارزش نقش ارتباط رسانهای فنی در توسعه سیستم های اطلاعاتی .... پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS) ... ارتباط عوامل موفقیت مدیریت دانش در افزایش خلاقیت و یادگیری سازمان. ...... تبادل لینک هوشمند. نحوه ایجاد و حذف خط افقی در Word - فایل مارکت https://www.filemarket.org/how-to-create-and-delete-a-horizontal-line-in-word.html‏ 26 فوریه 2018 ... اگر شما در حال نوشتن یک گزارش طولانی در برنامه ورد مایکروسافت آفیس هستید و می‌خواهید بخش‌های مختلف موجود در متن را با استفاده از یک خط افقی از ...