لینک فایل پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر-46 صفحه word

مخصات فایل

عنوان:پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر

قالب بندی:word

تعداد صفحات:46

 

 

محتویات

 

فهرست مطالب

 

مشخصات محل کارآموزی.. 1

بازکردن یک صفحه جدید. 2

قسمت image size. 2

قسمت resolution. 2

جعبه ابزار. 4

ابزارهای انتخاب... 4

ابزارهای رنگ آمیزی.. 5

ابزارهای ایجاد شکل، مسیر و متن.. 6

ابزارهای مشاهده. 7

کلیدهای میانبر ابزار. 8

ابزارها و کلیدهای میانبر آنها 8

نوار tool options. 10

منوها 10

منوهای file و edit 10

منوی image. 11

منوی layer 12

منوی select 12

منوی filter 13

منوی view... 13

استفاده از خطوط راهنما 14

منوی window... 15

منوی help. 15

تنظیم پیش فرضهای برنامه یا preferences. 15

ابزارهای انتخاب... 16

ابزار lasso. 19

ابزار polygonal lasso. 20

ابزار magetic lasso. 21

ابزار magic wand. 22

پالت brushes. 22

کادر محاوره brush options. 23

گزینه های brush. 25

ابزار sharpen. 25

ابزارهای متمرکز کننده. 26

ابزار blur 26

لایه های تنظیم. 27

استفاده از پالت layers. 28

تمرین: ایجاد یک لایه جدید. 29

فیلترهای sharpen. 30

فیلترهای sharpen و sharpen more. 31

فیلتر sharpen edges. 32

فیلتر unsharp mask. 32

فیلترهای blur 33

فیلترهای blur و blur more. 34

فیلتر gaussian blur 34

تغییر اندازه. 35

تغییر اندازه یک تصویر. 36

تغییر اندازه صفحه کار. 37

قراردادن یک تصویر درون متن.. 38

انفجار نور. 39

 

 

 

 

بازکردن یک صفحه جدید

برای باز شدن یک صفحه جدید از منوی File گزینه New را انتخاب کنید. در این کادر امکان وارد کردن عنوانی برای فایل جدید در قسمت name وجود دارد. می توانید عبارت my new page را تایپ کنید یا در حال حاضر نام خاصی درنظر نگرفته و آن را به صورت untitled باقی بگذارید. در ادامه اجزای دیگر این کادر را بررسی می کنیم.

قسمت image size

در این قسمت می توانید اندازه ابعاد صفحه خود را برحسب واحدهای پیکسل، اینچ، سانتی متر، نقطه و پیکا تعیین نمایید. در قسمت width پهنا و در قسمت height در ازای صفحه قابل تنظیم است. برای استفاده از واحد مورد نظر خود روی علائم جهت دار کادر واحدها کلیک کرده و از منوی بازشوی مربوطه واحد دلخواه را انتخاب کنید. ما در این قسمت ابعاد 5´6 اینچ را که حدود 12´13 سانتی متر است برگزیده ایم. این ابعاد برای نمایش یک صفحه نمونه اندازه مناسبی است.

قسمت resolution

مفهوم resolution یا درجه وضوح برای چاپگر به معنی تعداد نقاط جوهری در اینچ و برای مانیتور تعداد پیکسل ها در یک اینچ می باشد درجه وضوح فاکتور بسیار مهمی است زیرا تعیین کننده کیفیت تصویر می باشد. هرچه درجه وضوح بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز افزایش می یابد ولی از طرفی به حافظه بیشتری نیز نیاز خواهد داشت. درجه وضوح مناسب برای تصویر چاپی بین 150 تا 300 dpi[1] (نقطه در اینچ) است.

در قسمت contents گزینه white را انتخاب کنید. درنتیجه صفحه کار شما سفید خواهد بود.

اگر می خواهید نتیجه کار خود را از طریق یک چاپگر جوهر افشان رنگی نمایش دهید، درجه وضوح 300dpi کافی است. درجه وضوح 300dpi تنها برای کارهای چاپی حرفه ای کاربرد دارد.

پس از کلیک دکمه OK در کادر محاوره ای new پنجره سفید و جدیدی مشاهده خواهد شد. به این پنجره، پنجره فعال می گویند که در آن صفحه کار با پوشش سفید رنگی به نمایش در می آید. لازم به ذکر است که در محیط فتوشاپ امکان باز کردن چندین پنجره به صورت هم زمان وجود دارد ولی همیشه تنها یکی از آنها پنجره فعال خواهد بود که روی بقیه پنجره قرار می گیرد. ایجاد ویرایش تصویری، امکان پذیر است که در پنجره فعال قرار داشته باشد. اشاره گر ماوس را در گوشه سمت راست و پایین پنجره قرار داده، پس از تغییر شکل اشاره گر پنجره را به سمت خارج درک کنید. همان طور که ملاحظه می کنید ابعاد پنجره تغییر کرده ولی اندازه صفحه کار را تغییر دهید که گزینه های image/canvas size را انتخاب کنید. دستور canvas size امکان تغییر پهنا و درازای صفحه کار را فراهم می نماید.

البته برای تغییر ابعاد صفحه کار از طریق دستور imabe size نیز وجود دارد ولی از طریق canvas size فضای بیشتری برای تصویر موجود می توان ایجاد نمود.

جعبه ابزار

جعبه ابزار فتوشاپ مانند جعبه رنگ و جعبه ابزار یک نقاش تمام ابزارهای لازم جهت ترسیم، رنگ آمیزی، پاک کردن و غیره را در خود نگه می دارد. در صورتی که از نگارشهای گذشته فتوشاپ استفاده کرده باشید، متوجه می شوید که موقعیت برخی از ابزارها تغییر کرده، تواناییهای بعضی از آنها افزایش یافته و چند ابزار جدید اضافه گشته است. علاوه بر این پالت tool options نگارشهای قبلی، نوار tool options اضافه شده است. به طور کلی ابزارهای جعبه ابزار فتوشاپ را می توان به چهار گروه تقسیم نمود:

  • ابزارهای انتخاب
  • ابزارهای رنگ آمیزی
  • ابزارهای ایجاد شکل، متن
  • ابزارهای مشاهده

ابزارهای انتخاب

گروه ابزارهایی که در قسمت بالای جعبه ابزار واقع شده اند، ابزارهای انتخاب می باشند. از این ابزارها جهت انتخاب تمام یا بخشی از یک تصویر استفاده می شود. این گروه خود بر سه دسته marpuee ، lasso و magic wand تقسیم می گردد. منطقه انتخاب شده توسط کادر خط چین چشمک زنی مشخص می گردد. اگر ابزار marpuee یا lasso را انتخاب کرده باشید با کلیک و درگ روی هر قسمت از تصویر آن قسمت انتخاب می شود.

ابزار magic wand قسمت های تصویر را بر اساس رنگ انتخاب می کند. با تعیین میزان تشابه رنگ می توانید با کلیک کردن تمام پیکسل های هم رنگ یا پیکسل هایی که تشابه رنگ دارند را انتخاب نمایید. آخرین ابزار این گروه ابزار move است. پس از انتخاب تمام یا بخشی از یک تصویر به کمک این ابزار می توانید قسمت انتخاب شده را به محل یا صفحه دیگر منتقل سازید.

ابزارهای رنگ آمیزی

ابزارهای این گروه شامل airbrush ، paintbrush ، pencil ، rubber stamp می باشند. تمام این ابزارها به نوعی کار رنگ آمیزی دیجیتالی انجام می دهند، درست مانند ابزارهای رنگ آمیزی مشابه غیردیجیتالی خود توسط ابزارهای airbrush ، pencil و paintbrush می توان پهنا و زاویه را تغییر داد.

ابزارهای pencil و paintbrush در یک قسمت جعبه ابزار قرار دارند. ابزارهای پاک کننده گوناگونی تحت عنوان eraser وجود دارند که بخشی یا بخشهایی از تصویر را پاک می نمایند. سطح مقطع پاک کن می تواند چهارگوش، شبیه قلم مو یا رنگ پاش باشد. دو پاک کن تک منظوره جهت حذف خودکار رنگ انتخابی یا زمینه وجود دارد.

ابزار history brush یکی از ابزارهای بسیار مفیدی است که با پنجره history ترکیب شده و شما را قادر به بازگشت (undo) و تکرار (redo) تغییراتی که انجام داده اید یا ایجاد اثر قلم موی خاص و دلخواه می نماید. ابزار art history brush امکان ایجاد حالتهای رنگ آمیزی گوناگون را فراهم می کند.

ابزار gradient در زمینه تصویر شیب رنگ ایجاد می کند، حتی می تواند طیف رنگی مانند رنگین کمان به وجود آورد. ابزار paint bucket که با ابزار gradient در یک جا واقع شده است، مناطق انتخاب شده را با رنگ مورد نظر شما پر می نماید.

بالاخره: ابزارهایی برای جابه جایی، ایجاد حالت بلوری و تغییر وضوح تصویر وجود دارند. این ابزارها عبارتند از sponge/burn/dodge و smudge/sharpen/blur. این ابزارها به صورت مجموعه هایی هستند که برای دسترسی به تمام آنها باید از منوهای بازشو استفاده کرد. در درس ساعت هفتم با عنوان «ابزارهای رنگ آمیزی و هنری» و درس ساعت هشتم با عنوان «رنگ آمیزی دیجیتالی» و درس ساعت نهم با عنوان «تغییر رنگ» به طور مفصل درباره این ابزارها توضیح داده خواهد شد.

ابزارهای ایجاد شکل، مسیر و متن

ابزارهای این گروه را نمی توان به سادگی گروه ابزارهای انتخاب و رنگ آمیزی دسته بندی کرد. این ابزارها کارهای مفید گوناگونی انجام می دهند. حرف T معرفی type است. این ابزار امکان ایجاد متن و نوشته را روی تصاویر شما فراهم می سازد. ابزار path با آیکنی شبیه قلم مشخص شده مسیرهایی مانند خطوط و اشکال را رسم می کند. پس از اینکه توسط ابزار path خط یا شکلی را ترسیم کردید به کمک ابزارهایی می توانید نقاطی را روی مسیر مذکور ایجاد کرده و در شکل مسیر تغییراتی به وجود آورید. ابزارهای گروه path می توانند به صورت ابزارهای انتخاب و رنگ آمیزی به کارگرفته شوند. درباره طرز استفاده از ابزارهای path در درس ساعت سیزدهم با عنوان «مسیرها» مطالب زیادی فراخواهید گرفت.

ابزارهای مشاهده

این گروه ابزارها شامل دو ابزار hand و zoom می باشند. ابزار zoom با آیکن ذره بین و ابزار hand با آیکن دست مشخص شده است. پس از انتخاب ابزار zoom با کلیک روی تصویر یا صفحه کار درصد بزرگ نمایی افزایش می یابد و چنانچه هنگام کلیک کردن کلید alt (ویندوز) یا options مکینتاش را پایین نگه دارید از درصد بزرگ نمایی کاسته می گردد.

برای تغییر بزرگ نمایی بخش مشخصی از تصویر نیز می توانید پس از انتخاب ابزار zoomروی قسمت دلخواه عمل کلیک و درگ را انجام دهید. با افزایش درصد بزرگ نمایی تصویر امکان مشاهده تمام قسمتهای تصویر در صفحه نمایش وجود نخواهد داشت؛ بنابراین به کمک ابزار hand می توان تصویر را جابه جا کرد و قسمتهای مورد نظر آن را مشاهده نمود. ابزارهای eyedropper و measure نیز جزء این گروه محسوب می گردند.

ابزار eyedropper از رنگ محلی که در آن کلیک انجام داده اید نمونه برداری کرده و آن را به رنگ فعال تبدیل می نماید. درنتیجه می توانید با این رنگ به رنگ آمیزی قسمتهای دلخواه بپردازید. ابزار measure ابعاد و زوایای تصویر را اندازه گیری می کند. با انجام عمل کلیک و درگ بین دو نقطه قادر خواهید بود فاصله آن دو نقطه را اندازه گرفته و در پنجره inpo مشاهده نمایید. برای محاسبه یک زاویه، ابتدا یک خط اندازه گیری ایجاد کنید و سپس اشاره گر ماوس را روی یکی از نقاط ابتدایی یا انتهایی خط مذکور قرار دهید. کلید alt (ویندوز) یا options (مکینتاش) را در حالی که روی سر دیگر پاره خط کلیک می کنید پایین نگه دارید.

کلیدهای میانبر ابزار

یکی از راههای انتخاب ابزارهای جعبه ابزار این است که روی آیکن مربوطه کلیک کنید ولی فتوشاپ روش آسان تری برای دسترسی به ابزارها در اختیار شما می گذارد. به جای کلیک ابزار مورد نظر می توانید حرف میانبر مربوط به آن ابزار را تایپ نمایید. به منظور انتخاب ابزارهایی که در پالت ابزار دیگری قرار گرفته و پنهان شده اند، به همراه کلید میانبر مربوطه باید کلید shift را نیز پایین نگه دارید.


[1] Dots-per-inch


کلمات کلیدی : پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر,کاراموزی,کاراموزی رایگان,کاراموزی مهندسی
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر-46 صفحه word

فایل دانلود گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر (فرمت فایل Word ... w4c.zgoldfile.ir/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-در-آموزشگاه-کامپیوتر-(فرمت-فایل-Word-ورد-و-با-قابلیت-ویرایش)تعداد-صفحات-46‏ - ذخیره شده لینک دانلود. دانلود گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر (فرمت فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 46 ... آموزشگاه های آزاد زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی ، خدمات قابل ارائه توسط این موسسات ، نحوه جذب کارآموز ، برگزاری دوره و دوره های قابل ارائه توسط این موسسات و همچنین آشنــایی با ... دانلود با لینک مستقیم فایل گزارش کارآموزی طراحی صفحات وب|زِد جی zgoldfile.zgoldfile.ir/fs/594372/html‏ - ذخیره شده دانلود فرمت فایل: ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 96 فصل اول تاریخچه ... کامپیوتر (فایل Word)تعداد صفحات 46 دانلود گزارش کارآموزی در شرکت طراحی شبکه ... لینک مستقیم فایل دانلود گزارش کارآموزی در کارگاه الکترونیک ... medu.xuni.ir/fs/474550/html‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل دانلود گزارش کارآموزی در کارگاه الکترونیک (فرمت فایل Word ورد doc ) تعداد صفحات 25 قابل رویت می باشد برای ... دریافت فایل: دانلود گزارش کارآموزی در پست برق مترو -تعداد صفحات ... digit.xteach.ir/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-در-پست-برق-مترو--تعداد-صفحات-46--فرمت-فایل-word-ورد‏ - ذخیره شده مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود گزارش کارآموزی در پست برق مترو -تعداد صفحات 46 -فرمت فایل word ورد آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه ... لینک مستقیم فایل دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در دانشکده - تعداد ... mihan.xteach.ir/.../لینک-مستقیم-فایل-دانلود-گزارش-کارآموزی-حسابداری-در-دانشکده---تعداد-صفحات-14--فرمت-فایل-word-ورد-‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل عنوان گزارش : کارآموزی ... پروژه آماده شناخت و طراحی معماری روستا روستای قلات فایل ورد(word) و 44 صفحه ترجمه ی مقاله ... سنگی (فرمت Word ورد doc)تعداد صفحات 46 صفحه دانلود پروژه کارآفرینی تولید ... دانلود گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر (فایل Word)تعداد صفحات ... tourantalya-linktrip.ir/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-در-آموزشگاه-کام/‏ - ذخیره شده دانلود گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر (فایل Word)تعداد صفحات 46 ... دانلود حل مشکل ,ERORR 1009 , آیفون , با لینک مستقیم مربوط به دسته بندی نرم افزار ... دانلود گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر (فرمت فایل Word ... mizbang.ir/insert/دانلود-گزارش-کارآموزی-در-آموزشگاه-کام/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2018 ... دانلود گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر (فرمت فایل Word وباقابلیت ویرایش) تعداد صفحات 46 ... 588 - بررسی سهام و بورس و بازار آن - 25 صفحه فایل ورد فهرست: بورس و مفهوم آن بازار بورس چیست؟ ... فرمت فایل: ورد –Word و قابل ویرایش تعداد صفحات: 13 تحلیل بودجه لینک، عموماً در ارتباطات بی‌سیم وماهواره‌ای ... دانلود گزارش کارآموزی در پست برق مترو -تعداد صفحات 46 ... - مقاله manano.ir/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-در-پست-برق-مترو-ت/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2018 ... عنوان گزارش کارآموزی : کارآموزی در پست برق مترو قالب بندی : Word شرح مختصر ... Previous: دانلود فایل ورد Word پروژه نقش طراحی پایگاه داده‌های توزیع شده و Grid ... خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است. فرمت فایل word ورد khabarfariman.ir/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-در-پست-برق-مترو-ت/‏ - ذخیره شده کارآموزی در پست برق مترو,سیستم کنترل,کاراموزی رشته برق,سیستم اسکانا ... دانلود گزارش کارآموزی در پست برق مترو -تعداد صفحات 46 -فرمت فایل word ورد ... 4 ,2 ,با لینک مستقیم در دسته بندی نرم افزار های آماده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل ... گزارش پروژه آجر سیمان - کارخانه سنگ شکن بتن https://cienciaydesarrollo.mx/Sand-Maker/06-Thu/28516.html‏ - ذخیره شده memaribana.comدانلود پروژه آزمایشگاه مصالح بنایی در قالب word ... سیمان 46 6. ... گزارش کارآموزی تاریخچه سیمان در جهان(مدیریت صنعتی) دسته: مدیریت بازدید: 8 بارفرمت فایل: ... سیمان در جهان(مدیریت صنعتی)در 56 صفحه ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط . .... دانلود گزارش کار آزمایش تعیین وزن واحد و فضای خالی سنگدانه ها ( لینک ... گزارش کارآموزی برق | دانلود فایل گزارش کارآموزی WORD https://www.ir-translate.com/PU/FSP.aspx?id=208‏ - ذخیره شده - مشابه دانلود رایگان گزارش کارآموزی برق به فرمت WORD برای دانشجویان مهندسی برق. ... نهایت از لینک مستقیم دانلود موجود در همان صفحه، دانلود گزارش کارآموزی برق میسر خواهد بود. ... کد محصول. 1007864. نوع فایل های ضمیمه. Word. تعداد صفحات فارسی. 46. پاورپوینت درباره فضای فاز و انسامبل میکرو کانونیک - sun پروژه sunrank.ir/shortcut/پاورپوینت-درباره-فضای-فاز-و-انسامبل-می/‏ - ذخیره شده لینک دانلود پایین صفحه بررسی سیستم آماری Macrostates V,P,T, J, P, ,… ... پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر-46 صفحه word مخصات فایل عنوان:پروژه کارآموزی رشته ... گزارش کارآموزی لیتوگرافی و چاپ firedl.myucare.ir/firedl/24548/html‏ - ذخیره شده 11 آوریل 2019 ... دانلود گزارش کارآموزی با موضوع لیتوگرافی و چاپ، در قالب word و در 75 ... فایل: WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 23 صفحه مقدمه: ... مجموعه لینک دانلود گزارش کارآموزی رشته ها و مراکز صنعتی و دانشگاهی ... elmifile.4kia.ir/.../مجموعه-لینک-دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-ها-و/‏ - ذخیره شده مجموعه لینک دانلود گزارش کارآموزی رشته ها و مراکز صنعتی و دانشگاهی مختلف (5500 ... دانلود گزارش کارآموزی در پست برق مترو -تعداد صفحات 46 -فرمت فایل word ورد ... دانلود گزارش کارآموزی در بانک (با قابلیت ویرایش و فایل Word ورد) 37 صفحه گزارش کارآموزی :: بانک کارآموزی bankekaramozi.blog.ir/tag/گزارش%20کارآموزی‏ - ذخیره شده ۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «گزارش کارآموزی» ثبت شده است - دانلود فایل کارآموزی در رشته ... های چند پایه فرمت: pdf تعداد صفحات: 46 کارشناسی آموزش دبستانی جشنواره درس ... و پیش دبستانی فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحه: 18 بخشی از گزارش: ..... مجموعه لینک دانلود گزارش کارآموزی رشته ها و مراکز صنعتی و دانشگاهی مختلف ... تحقیق مفهوم حسابرسى – در قالب ورد 46 ص – robot - seo-site مقاله seo-websites.ir/robot/تحقیق-مفهوم-حسابرسى-در-قالب-ورد-46-ص/‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2018 ... تحقیق مفهوم حسابرسى – در قالب ورد 46 ص ... اضافه کاری کالا با فرمت آفیس ورد Office Word به صورت (DOC)1 صفحه ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر آموزش و .... پاورپوینت درمورد پروژه نرم افزار 1 11 اسلاید فرمت فایل: پاورپوینت لینک بازاریابی اختصاصی فروشگاه… دانلود گزارش کارآموزی در قالب word با عنوان کارخانه سیمان شیراز 24 ص ... device.vbserver.ir/دانلود-گزارش-کارآموزی-در-قالب-word-با-عنوا-46/‏ - ذخیره شده دانلود گزارش کارآموزی کنترل کیفیت (M.S.A, S.P.C) رشته تحصیلی : مدیریت ... هزاران برگ زرین داردفرمت فایل: ورد - Word کتاب سبز - قابل ویرایش ) تعداد صفحه ... قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21 نحوه دسترسی : دریافت لینک دانلود بلافاصله پس از ... دانلود گزارش کارآموزی در پست برق مترو -تعداد صفحات ... - seda پروژه sedayepooya.ir/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-در-پست-برق-مترو-ت/‏ - ذخیره شده دانلود گزارش کارآموزی در پست برق مترو -تعداد صفحات 46 -فرمت فایل word ورد. کارآموزی در پست برق مترو,سیستم کنترل,کاراموزی رشته برق,سیستم اسکانا, ترانسفورماتور زمین کمکی ... آب لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word … پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر-46 صفحه word powerpoint2.iran-kadoo.ir/.../پروژه+کارآموزی+رشته+کامپیوتر46+صفحه+word.html‏ - ذخیره شده پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر-46 صفحه word ... در این کادر امکان وارد کردن عنوانی برای فایل جدید در قسمت name وجود دارد. .... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر-46 صفحه word – پک پروژه nanotour.ir/.../پروژه-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-46-صفحه-word/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر-46 صفحه ... مخصات فایل عنوان:پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر قالب بندی:word تعداد ... دانلود فایل فلش رسمی سامسونگG935F با ورژن XXU1DQH3 با اندروید 7 با لینک مستقیم . گزارش کارآموزی شرکت آوا گستر سرو - آپارات ► 0:21https://www.aparat.com/v/hGIwa/گزارش_کارآموزی_شرکت_آوا_گستر_سرو 9 آوریل 2018 - 21 ثانیه http://l1l.ir/4x9v در این قسمت گزارش کارآموزی شرکت آوا گستر سرو در قالب ... صفحه قابل ویرایش آماده دانلود شده است برای دریافت ... دانلود گزارش های کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ... https://parsproje.com/articles/110-kt.html‏ - ذخیره شده دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی رشته منهدسی کامپیوتر نرم افزار و سخت افزار و فناوری اطلاعات ... کد محصول : KT53 تعداد صفحات : ۸۶ صفحه فایل WORD قیمت : ۱۵۰۰۰ تومان فهرست ... کد محصول KT46 تعداد صفحات: ۳۰ صفحه فایل WORD قیمت: ۵۰۰۰ تومان فهرست مطالب ... لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد . تحقیق در مورد موتور القایی با فرمت ورد – domain - kicc مقاله kicc-apple.ir/domain/تحقیق-در-مورد-موتور-القایی-با-فرمت-ورد/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... دانلود گزارش کارآموزی شهرداری شیروان فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 9… ... اعتماد به نفس 46 ص کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل اعتماد به نفس 46 ص را مشاهده و در صورت ... دانلود پروژه کامل الکتریسیته و مغناطیس (word) لینک دانلود و خرید… ارتباط با صنعت www.darolfonoon.ac.ir/ارتباط-با-صنعت/‏ - ذخیره شده اطلاعیه حذف گالینگور گزارش کارآموزی و ارائه سی دی حاوی فایل word , pdf ... تنها صفحه أ موجود در فایل نمونه گزارش کارآموزی با عنوان تأییدیه گزارش کارآموزی و .... فایل "روند تفصیلی گذراندن واحد کارآموزی" و سایر فرم های مربوطه از طریق لینک های زیر ... لینک دریافت فایل از سایت اصلی - معرفی لینک و تبلیغات dl8.blogsky.com/1398/04/01/post-3734/‏ - ذخیره شده پروژه ریموت کنترل 4 کاناله کاملا رایگان به همراه مستندات - سیسوگ .... برای دریافت فایل های شبیه سازی و PCB به همراه فایل Word به من ایمیل بزنید. برچسب‌ها: ... دانلود فایلهای word گزارش کارآموزی - کلید www.kelid1.ir/صفحه_دانلود_کلید_سازی.htm‏ - ذخیره شده در این صفحه می توانید جزوه های سودمند در قالب فایل word و PDF و power point برای دانلود بیابید. ... و راه اندازی آسانسور در قالب فایل WORD Doc تعداد صفحه 160 قابل ویرایش (لطفا برای دانلود بر روی همین لینک کلیک فرمائید) ... 6 - گزارش کارآموزی رشته نرم افزار کامپیوتر ... 24 - ارزشیابی شایستگی کارکنان سازمان 46 اسلاید. گزارش کارآموزی عملیات حسابداری در بخش درمان تامین اجتماعی ... https://sabafiles.ir/.../report-on-the-training-of-accounting-operations-in-the-field-of-social-security/‏ - ذخیره شده 21 ژانویه 2018 ... Word. 4 مگابایت. 58 صفحه. رشته حسابداری، گزارش کارآموزی. 595 بازدید. ۲۰,۰۰۰ تومان. خرید نهایی کردن ... نتیجه گیری 46 فهرست منابع 47 ... لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد. همچنین لینک دانلود به ... دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ها dl2.e-gandoman.ir/ap/27889/html‏ - ذخیره شده اگر می خواهید غنی شوید، از دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ها هوای نفس بکاهید. ... این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است). تعداد صفحات: 83. لینک کمکی ... (فایل قابل ویرایش است) تعداد صفحات: 46 دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: ... 4 بررسی انتقادگری و انتقادپذیری در حکومت علوی 46 صفحه ورد – url url.iderutconf.ir/4-بررسی-انتقادگری-و-انتقادپذیری-در-حکو/‏ - ذخیره شده 4 بررسی انتقادگری و انتقادپذیری در حکومت علوی 46 صفحه ورد ... ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش ... 905 دانلود تحقیق: گزارش کارآموزی در مجتمع پتروشیمی اراک (بررسی کروماتوگرافی و ... گزارش کارآموزی کارآموزی برق مترو -46 صفحه word – graphics nanovalve.ir/.../گزارش-کارآموزی-کارآموزی-برق-مترو-46-صفح/‏ - ذخیره شده مشخصات فالی غنوان: گزارش کارآموزی کارآموزی برق مترو قالب بندی: word تعداد ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پاورپوینت کارآفرینی تولید و فروش سیستم ... اصول حسابداری 1 284 اسلاید لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:…