لینک فایل عنوان سمینار : نوسان سازه -48 صفحه word

مشخصات فایل

عنوان سمینار : نوسان سازه

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 48

 

 

محتویات

 

فهرست

مقدمه

معیارنوسان- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -5

نوسان ساز مقاومت منفی- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 6

روش های تولید مقاومت منفی- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -8

  • دیود تونلی
  • دیود گان
  • دیود زمان گذربهمنی
  • دیود زمان گذربهمنی پلاسما بدام افتاده

تکنیکهای طراحی نوسان ساز- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -11

نوسان سازهای فیدبک دار- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 12 

  • نوسان ساز هارتلی
  • نوسان ساز کلپیتس

نوسان سازهای کنترل شده با کریستال- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 16

اسیلاتورهای مایکروویو- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  17

اسیلاتورهای ترانزیستوری- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 20

تشدید‌کننده‌های مایکروویو- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -23

مدارهای تشدید سری و موازی (یادآوری) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   23 

تشدیدکننده های خطوط انتقال- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 31

کاواک های موجبر مستطیلی- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -36

کاواک های موجبراستوانه‌ای- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  37

تشدید کننده های دی الکتریک- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 38

ایجاد کردن رزوناتور- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 39

اسیلاتورDR - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 41

      - تنظیم فرکانس در DR

اسیلاتورتنظیم شوندهYIG - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 46

اسیلاتور   Gunn  element- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

اسیلاتورهای مایکروویو و RF به طورکلی در سیستم های نسبتا مدرن و سیستم های بی سیم مخابراتی برای تولید منبع سیگنال ، ترکیب  فرکانسی و تولید موج حامل به کار می رود.

اسیلاتورهای نیمه هادی با قطعات غیر خطی فعال مثل دیود و ترانزیستور به صورت ترکیب با مدارات پسیو برای تبدیل DC به سیگنال حالت دائمی سینوسی  RFمورد استفاده قرارمی گیرد.

مدارات اسیلاتوری ترانزیستوری پایه می توانند  به صورت عمده در فرکانسهای پایین همچنین با نوسان ساز های کریستالی برای تولید فرکانس های پایدار و با نویز کم استفاده شوند.

در فرکانس های بالا دیود ها و ترانزیستورها به صورتی بایاس می شوند که در نقطه کار به صورت یک مقاومت منفی عمل می کنند . با استفاده از کاواک ،خطوط انتقال یا رزوناتورهای     دی الکتریک  برای تولید فرکانس های نوسان پایه تا 100GHz به کار می روند .

آنالیز دقیق این مدارات با استفاده از نرم افزارهای CAD انجام می شود .

ما ابتدا یک یادآوری در مورد اسیلاتور ترانزیستوری شامل ساختارهای هارتلی و کلپیتس که بهتر از اسیلاتور کریستالی عمل می کنند خواهیم داشت سپس اسیلاتورهای مایکروویو را بررسی می کنیم .

اسیلاتورهای مایکروویو به خاطر داشتن مشخصه های متفاوت ترانزیستوری و توانایی ایجاد قطعات مقاومت منفی و ضریب کیفیت بالاتر با ساختارهای فرکانس پایین تفاوت اساسی دارند.

 

 

 

 

 

معیارنوسان :

معیارنوسان کردن رامی توان به چند روش دقیق و معادل هم بیان کرد.او‏‏‏‏‏ل اینکه در یک نوسان ساز دارای یک عنصر فعال دو دریچه ای باید یک مسیرفیدبک وجود داشته باشد واز طریق آن بخشی ازخروجی به ورودی برگردانده شود.اگر سیگنال فیدبک شده بزرگتر وهم فاز با ورودی باشد، نوسان شروع شده ودامنه اش به طور مرتب زیاد می شود، تا اینکه عنصراشباع شده، بهره حلقه فیدبک به یک برسد. بنابراین معیاراول این است، مداری نوسان می کند که درآن مسیرفیدبکی با بهره حداقل برابربا یک وبا تغییرفازصفروجودداشته باشد. معیار دیگر برای نوسان این است که ضریب پایداری مدار نوسان ساز باید کوچکتر از یک  باشد.

اگر یکی از دو معیار فوق برای یک مدار معتبر باشد ،دترمینال معادلات ولتاژهای گره های یاجریانهای حلقه های آن برابر صفر خواهد بود.این معیار سوم نوسان خواهدبود، و روش ریاضی مناسبی برای یافتن فرکانس نوسان می باشد، به شرط اینکه بتوان معادلات جبری لازم را حل کرد.

سرانجام، اگر یک مدار بالقوه نوسانی را به طور فرضی به یک بخش فعال و یک بارتقسیم کنیم، هنگام پیدایش شرایط نوسان بخش حقیقی امپدانس خروجی بخش فعال منفی می شود. این یک شرط لازم برای نوسان است ولی کافی نیست؛ معیار منفی شدن مقاومت برای توصیف کار نوسان سازهای مایکروویو که در آنها از دیودهای بامقاومت منفی(دیودهای تونلی،گان،ایمپات وتراپات)استفاده می شود،مفید است.

   


اساس مدل نوسان ساز :

شکل زیر یک سیستم حلقه بسته را نشان می دهد که قسمت اساسی یک مدل نوسان ساز را همین فیدبک مثبتی که از خروجی به ورودی اعمال می شود شامل می گردد، شرایط لازم برای نوسان یک مداررا با بد ست آوردن تابع تبدیل حلقه بسته برسی میکنیم:

 

که با فرض اینکه مقدار ولتاژ خروجی مخالف صفر وولتاژورودی برابر با صفر باشد داریم:

  

که تحت این شرایط می توانیم بگوییم نوسان ساز در حالت پایدار قرار دارد و این حالت پایدار در فرکانس خاصی اتفاق می افتد و باعث نوسان مدار می شود.

 

که در این صورت در فرکانس خاصی  تابع حلقه بسته (تابع انتقال کل سیستم) ناپایدار می- شود. به عبارت دیگراگر سیستم فوق دارای گین مدارباز به اندازه یک و زوایای 2kp باشد، وارد نوسان می شود.

 

نوسان ساز مقاومت منفی :                                

عنصری که انرژی الکتریکی را به انرژی حرارتی یا مکانیکی تبدیل می کند را می توان در مدار به  صورت یک  مقاومت معادل مثبت نشان داد. از طرف دیگر می توان عنصری را که بتواند شکل های دیگر انرژی رابه انرژی الکتریکی تبدیل کند با یک مقاومت منفی معادل نشان داد.دیودهای تونلی و گان، ترانزیستورهای تک اتصالی و ترکیب های خاصی از دو یا چند ترانزیستور می توانند انرژی را مصرف کرده و بخشی از آن رابه صورت یک سینوسی فرکانس بالا تبدیل کنند. بنابراین این عناصر در یک گستره فرکانسی خاص، خاصیت مقاومت منفی ازخود  نشان می دهند.

برای ساختن نوسان ساز، یک مدارتشدید موازی مرکب ازعناصرR,L,C رابا یک مقاومت منفی معادل موازی می کنیم؛ به دلیل اینکه بین صفحات خازن دوقطبی هایی وجود دارد که این دوقطبی ها دارای اتلاف هستند و این تلفات به صورت مقاومت ذاتی در خازن ظاهر می شود و از طرف دیگر هرسلف نیز به دلیل داشتن مقاومت ذاتی نمی گذارند که سیستم وارد نوسان شوند، باید روشی پیدا کنیم که این مقاومت ها را تا حد صفر کاهش دهد. که راه حل آن استفاده از مقاومت منفی است.که در این صورت داریم:

  

مدار نوسان ساز با مقاومت منفی

    


 

 

 

 

شرط شروع نوسان مدار :

 

ولی قبل ازشروع نوسان مقاومت مدارتشدیداز لحاظ اندازه از مقاومت منفی بزرگتر باشد، در حالت ماندگار اندازه دو مقاومت برابر می شوند؛ از لحاظ نظری این حالت تنها دریک فرکانس پیش می آید.

 

روش های تولید  مقاومت منفی :

  • د یود تونلی(Tunnel Diode) :

دیود پیوندی با آلایش بسیار زیاد که در بعضی از محدوده های کاری خود در جهت مستقیم، مقاومت منفی دارد که در نتیجه پدیده تونلی در مکانیک کوانتوم به وجودمی آید. این دیود می- تواند از مواد  نیمه رسانای مختلفی از قبیل ژرمانیوم، سیلیکن، گالیم آرسنایدوانیدیم آنتیموناید ساخته شود وبه عنوان نوسان ساز و تقویت کننده ای که می تواند به خوبی تا بسامدهای ریزموج عمل کند، بکار رود.

اثر تونل :

 سوراخ شدن سد پتانسیل مستطیلی در نیمه رسانا با ذره ای که دارای انرژی کافی برای عبور از سد نیست. موج مربوط به این ذره به طور تقریبی به صورت کامل در اولین لبه سد  بازتابیده   می شود، اما مقدار کمی از آن از سد می گذرد.

 

2 ) دیود گان(Gunn Diode) :

قطعه نیمه رسانای دو سری که بااستفاده از اثرگان نوسان های ریزموج ایجاد می کند، یا سیگنال ریز موج  ورودی را تقویت می کند. بسامد نوسان به زمان گذر حوزه بار بستگی دارد و می تواند از 50 گیگا هرتزهم فراتر رود، عملکرد آن درمد زمان گذراست.

اثرگان:

اثری که توسط ج.ب.گان در سال1963 کشف شده است؛ اگر یک ولتاژ DC ثابت و بیشتراز یک مقدار بحرانی به اتصال های دو طرف قطعه کوچکی از گالیم آرسنید نوع N اعمال شود، نوسان های ریزموج ایجاد خواهند شد. بسامدهای تولید شده، با توجه به ابعاد قطعه و سایر عوامل فیزیکی بین 500 مگاهرتز تا بالای 50 گیگا هرتز قرار دارند.

3)‌‌‌ دیود زمان گذر بهمنی ضربه ای(IMPATT Diode) :

نوعی دیود ریزموج حالت جامد که اساس کارآن ترکیب اثرشکست بهمن ضربه ای واثر زمان گذرحامل درتراشه نازک گالیم آرسنیدی یا سیلیسیمی ودرنهایت تولید مشخصه مقاومت منفی است. با قراردادن صحیح دیود در کاواک یاموج بر تنظیم شده می توان نوسان سازیا تقویت کنننده ای به دست آورد که درگستره گیگا هرتز کار می کند.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساختار و مشخصه های دیود زمان گذر بهمنی

 

                                                                                     

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

   


 

  

ساختار و مشخصه های دیود زمان گذر بهمنی

 

 

 

4) دیود زمان گذر بهمنی پلاسما به دام افتاده(TRAPATT  Diode) :

دیود ریزموج حالت-جامد که بسامد کارآن به عنوان نوسان ساز به طورتقریبی با ضخامت لایه فعال تعیین می شود. این دیود یک قطعه زمان- گذرمانند دیود ایمپات است ولی در مد متفاوتی عمل می کند؛ منطقه شکست بهمنی درداخل ناحیه رانش حرکت می کند و پلاسمای بارفضای به دام افتاده ای را در داخل ناحیه پیوند  PN به وجود می آورد.

 

تکنیک های طراحی نوسان ساز :

طراحی نوسان ساز بیشتریک هنراست تا یک علم دقیق. مدارهای به کار رفته تنها هنگامی در حالت ماندگار قرار می گیرند که به قدر کافی در ناحیه غیرخطی رفته ، متوسط بهره در یک تناوب، کسری از بهره نامی سیگنال کوچک ترانزیستورشود. در برگه اطلاعات ترانزیستور تنها پارامترهای مربوط به شرایط اولیه مدار نوسان ساز ذکر شده است ولی مقادیر نهایی و مقادیر  گذرا معلوم نمی باشد. اساس مدارهای معادل و ابزارهای تحلیلی متداول خطی بودن است. بنابراین شرایط حالت ماند گاریک نوسان سازرا در حالت کلی نمی توان به طور دقیق با       روش های ریاضی ساده معین کرد.

برای شروع نوسان خروجی یک عنصر تقویت کننده باید با بهره بزرگتر از یک وتغییر فاز صفریا مضرب صحیحی از 360 درجه به ورودی فیدبک شود. در یک مدار نوسان ساز ایده آل این وضعیت تنها در یک فرکانس پیش می آید؛ واین همان فرکانس نوسان است. اگر تغییر فاز شبکه فیدبک وترانزیستور مستقل از نقطه کار ترانزیستور باشد، فرکانس نوسان در حالت    ماندگار همان فرکانس شروع نوسان خواهد بود و این فرکانس را می توان با تحلیل سیگنال کوچک به طور دقیق پیش بینی کرد. همچنین می توان بهره می نیمم ترانزیستور که به ازای آن نوسان شروع می شود را تعیین کرد، ولی این بهره وفرکانس نوسان تمام چیزی است که از تحلیل سیگنال کوچک می توان به دست آورد.

بستگی فرکانسی عناصرغیرفعال نیز یک عامل پیچیده کننده دیگراست. خازن های بزرگتر از چند صد پیکوفاراد درحوالی 10 مگاهرتز القایی به نظرمی رسند، و خازن های پراکنده بین         دورهای یک القاگر می تواند امپدانس آن را خازنی کند. مدل کردن این اثرها با روش های نظریه مدار مشکل است واین اثرها می توانند باعث شوند که فرکانس نوسان با چیزی که تحلیل مداری پیش بینی می کند متفاوت  باشد.

با استفاده ازالقاگرهای با ضریب کیفیت بالا و با موازی کردن خازن های کوچک(pF 100تا300) با تمام خازن های کنارگذر و تزویج می توان این عیوب را رفع کرد. در فرکانس هایی که     خازن های بزرگ القایی می شوند، این خازن های کوچک یک اتصال کوتاه به وجود می آورند. بنابراین، تحلیل یک نوسان ساز تنها شروع فرآیند طراحی است. این تحلیل شاید بتواند مقادیر تمام عناصرتعیین کننده فرکانس را بد ست دهد، ولی در مورد مطالبی چون توان خروجی، بازده، خلوص شکل موج، پایداری فرکانسی وحساسیت به دما وتغییر ولتاژ منبع چیز زیادی نمی گوید. برای حل این نکات محاسبات سیگنال کوچک به عنوان نقطه شروع در نظرگرفته شده، مدار ساخته وتنظیم می شود تا عملکرد مطلوب بدست آید.

 


کلمات کلیدی : نوسان سازه,معیارنوسان,نوسان ساز مقاومت منفی,روش های تولید مقاومت منفی,دیود تونلی,نوسان سازهای کنترل شده با کریستال,ایجاد کردن رزوناتور
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل عنوان سمینار : نوسان سازه -48 صفحه word

فایل word سمینار (عمران) درباره مناطق زلزله خیز و انواع سازه ها | 688873 science.imets.ir/Science/688873/html‏ - ذخیره شده 15 فوریه 2019 ... بخشی از متن فایل word سمینار (عمران) درباره مناطق زلزله خیز و انواع سازه ها : ... با توجه به تکتونیک صفحه ای موجود, ایران در حال فشرده شدن بین ... بدین صورت که سازه, انرژی را با حرکات نوسانی و درصد میرایی آزاد ... لینک کمکی ... فایل word سمینار کارشناسی ارشد (عمران) 197 ص | 698041 scientific.imets.ir/scientific/698041/html‏ - ذخیره شده 18 ژانویه 2019 ... فایل word سمینار کارشناسی ارشد (عمران) 197 ص ... تعداد صفحات فایل : 262 ... با توجه به تکتونیک صفحه ای موجود, ایران در حال فشرده شدن بین ... بدین صورت که سازه, انرژی را با حرکات نوسانی و درصد میرایی آزاد ... لینک کمکی ... مشخصات فایل: سمینار کارشناسی ارشد (عمران) 197 ص |اِس تی store.zgoldfile.ir/fs/.../-سمینار-کارشناسی-ارشد-(عمران)-197-ص-‏ - ذخیره شده با ما همراه باشید با موضوع لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word و قابل ... با توجه به تکتونیک صفحه ای موجود، ایران در حال فشرده شدن بین صفحه اروپا ،آسیا ... برای طراحی یک سازه مقاوم در برابر زلزله رکورد شتاب و مشخصات زمین لرزه نیز نیاز ... بدین صورت که سازه، انرژی را با حرکات نوسانی و درصد میرایی آزاد می‌کند. دانلود تحقیق روابط عمومی الکترونیک | 158107 sheron.mohandesalvand.ir/sheron/158107/html+دانلود+تحقیق‏ - ذخیره شده روابط عمومی الکترونیک فرمت: doc تعداد صفحه: 34 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 34 صفحه قسمتی از متن word ... عنوان طرح dlform8.keybood.ir/all/184763/html‏ - ذخیره شده فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15 عنوان طرح ارائه استانداردهای آموزشی و پیشنهاد ساختار تشکیلاتی و نظام اجرایی اعتبارگذاری دانشگاههای ... روابط عمومی الکترونیک | empire | 157704 empire.chlorophyll.ir/empire/157704/html‏ - ذخیره شده روابط عمومی الکترونیک فرمت: doc تعداد صفحه: 34 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 34 صفحه قسمتی از متن word ... سمینار کارشناسی ارشد عمران تحلیل غیر خطی سازه ها – data net.mizbang.ir/data/سمینار-کارشناسی-ارشد-عمران-تحلیل-غیر-خ/‏ - ذخیره شده 2 مه 2018 ... این سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد عمران-سازه طراحی و تدوین ... نمونه های مشابه این عنوان با قیمت بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد. ... مقاله در مورد تعیین نفوذپذیری لینک پرداخت و دانلود… ... 117- پروژه آماده: بررسی فرآیند جوشکاری زائده ای (STUD WELDING) – شامل 105 صفحه فایل ورد (word). گزارش سمینار مخلوط آماده بتن پی دی اف - SKY https://www.saowthai.nl/.../گزارش-سمینار-مخلوط-آماده-بتن-پی-دی-اف.html‏ - ذخیره شده دانلود گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن (لینک مستقیم) (فرمت پی دی اف) , موجود ... در 45 صفحه ورد قابل ویرایشدانلود کارآموزی-گزارش کارآموزی-گزارش کارورزی- دانلود ... گزارش پروژه پی دی اف هند, , بیش; شرکت اوم سیمان آسیاب واحد کسب عنوان واحد . ... دی اف و 177 صفحه می باشداین سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد عمران -سازه ... مقاله – ماتریالیسم – restore restore.gridlearn.ir/مقاله-ماتریالیسم/‏ - ذخیره شده لینک دانلود ” MIMI file ” پایین همین صفحه تعداد صفحات : ” 39 ” فرمت فایل : ” word ” فهرست مطالب : آیا انسان بالفطره الهی است یا مادی ؟ سابقه تاریخی ماتریالیسم در ... عنوان روش تحقیق تحولات زیست محیطی | office | 185256 office.learnfox.ir/office/185256/html‏ - ذخیره شده دانلود مقاله عنوان روش تحقیق تحولات زیست محیطی ت ص: 55 فرمت: ورد قابل ویرایش فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت های اجرایی تحقیق 4- اهداف تحقیق 5- ... گزارش سمینار پیشرفت در تکنولوژی بتن پی دی اف https://www.haarstyliste-petra.nl/.../19236-گزارش-سمینار-پیشرفت-در-تکنولوژی-بتن-پی-دی-اف/‏ - ذخیره شده ۲۰ صفحه توضیحات : فایل پی دی اف آماده با موضوع جزوه اصول متالورژی که برای ... شبکه براوه بایگانی - 7y7 13 مه 2016 ... دانلود پاورپوینت سمینار کریستالوگرافی ... فایل ورد Word بررسی هزینه و کیفیت سازه های سبک وزن فلزی (LSF ... leading.11thivsc.ir/leading/1253394/html‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2019 ... فایل ورد Word بررسی هزینه و کیفیت سازه های سبک وزن فلزی (LSF) ... نام کنفرانس یا همایش : سومین کنفرانس بین المللی عمران , معماری و طراحی شهری ... کاربرد این سازه به عنوان یک سیستم سازه ای مستقل حایز اهمیت بوده و به ... و نوسان غیر منطقی و کاذب ارز در دوره های مختلف هستند مصداق نخواهد داشت. لینک کمکی ... تحقیق مش و تقویت نروژی https://www.vttamonines.be/Tue01-14951.html‏ - ذخیره شده سایت مرجع دانلود منابع علمی پروژه تحقیق پایان نامه مقاله رشته و گرایش ... همیشه نیازمند آن هستند که توانایی نوسان از خط تغذیه منفی تا مثبت را داشته باشند. ... پیشنهاد میکنند که شماباید آنرا با احتیاط استفاده کرده و آن را به عنوان آخرین راه حال در نظر ... و روش طراحی و ساخت آن در ساختمان، در قالب فایل word قابل ویرایش و در 85 صفحه. پاورپوینت درس 21 مطالعات هفتم ( اوضاع اجتماعی ایران باستان ) – pixel denjweb.ir/pixel/پاورپوینت-درس-21-مطالعات-هفتم-اوضاع-اجت/‏ - ذخیره شده 3 مه 2018 ... کاربر محترم شما در حال مشاهده فایلی با نام پاورپوینت درس 21 مطالعات هفتم ... سمینار ,نوسان, سازه, مربوط به دسته بندی فنی و مهندسی کاربر محترم شما در حال ... مقاله ای با عنوان نفی غرر این مقاله با فرمت Word… ... مشاهده فایلی با نام آموزش حل مشکل lcd صفحه سفید سامسونگ s7582 با لینک مستقیم در دسته بندی نرم… فایل word بررسی رفتار یک سیستم نوین استهلاک انرژی در سازه های ... educatorspaperss.icpes.ir/Educatorspaperss/583331/html‏ فایل word بررسی رفتار یک سیستم نوین استهلاک انرژی در سازه های فولادی ... انرژی در سازه های فولادی دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و ... در این مقاله سیستم جدیدی برای استهلاک انرژی در سازه های با مهاربند شورون ... می تواند به عنوان یک روش مناسب جهت ارتقای عملکرد لرزه ای سازه های موجود محسوب گردد ... تحقیق و بررسی در مورد جهانی شدن اقتصاد – رکورد پروژه tourantalya-linktrip.ir/.../تحقیق-و-بررسی-در-مورد-جهانی-شدن-اقتصاد/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... جهانی شدن اقتصاد که موضوع اصلی سمینار من می باشد در سه بخش جهانی، خاورمیانه و ... که در اثر شایعات مربوط به جنگ جهانی سوم ارزها به نوسان درآمده و لشکریان ط … ... عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود تحقیق سازه های سبک فولادی LSF را مشاهده و در ... عنوان درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان مثل خورشید dl2.e-gandoman.ir/all/184756/html‏ - ذخیره شده پژوهی, عنوان, خورشید, دبستان, هدیه, درس, سال, آسمانی, مثل, دوم ... دانلود ... گرد آوری شده در 25 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش جمهوری اسلامی ایران وزارت آموزش و پرورش ... عنوان درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان مثل خورشید ... afterwards.etock.ir/afterwards/185310/html‏ - ذخیره شده دانلود ... گرد آوری شده در 25 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش جمهوری اسلامی ایران وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان ... اداره کل آموزش و پرورش شهرستان . 879 – دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی – 47 صفحه فایل ورد ... manano.ir/immediately/879-دانلود-گزارش-کارآموزی-احداث-ساختمان/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2018 ... 879 – دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی – 47 صفحه فایل ورد ... pptx تعداد اسلاید 50 در این سمینار به بررسی تخصصی انواع تاورکرین، کاربرد، ... پاورپوینت پاس و حمایت در فوتبالفرمت فایل : پاورپوینت (لینک خرید و دانلود پایین صفحه) قابل ... پاورپوینت کامل و جامع با عنوان اسیلاتور (نوسان ساز) های ... تحلیل خرابی پیشرونده در قاب های خمشی نیمه گیردار با در نظر گرفتن ... research.gen2017.ir/research/1162436/html‏ - ذخیره شده 22 ژانویه 2019 ... فایل ورد تحلیل خرابی پیشرونده در قاب های خمشی نیمه گیردار با در نظر گرفتن ... نام کنفرانس یا همایش : هشتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ S5560I – JPKB2 با لینک مستقیم ... rankresan.ir/.../دانلود-فایل-فلش-فارسی-سامسونگ-s5560i-jpkb2-با-لی/‏ - ذخیره شده دانلود فایل فلش,فایل فلش فارسی,گوشی سامسونگ,سامسونگ S5560I مربوط به دسته ... کانتینرها در پایانه های کانتینری در بیش از 15 صفحه پاورپوینت فارسی ... در حال مشاهده فایلی با نام دانلود سمینار نوسان سازه در دسته بندی فنی و مهندسی هستید.… فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل حساسیت نوسانات طولی هواپیمای ... docx.incdl.ir/docx/339664/html‏ - ذخیره شده فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل حساسیت نوسانات طولی هواپیمای دوسرنشین در ... لینک دانلود ... دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ... حاصل از تحلیل حساسیت، پیشنهادی برای بهبود پاسخ نوسانی، عنوان می گردد. ... فایل ورد مقاله بررسی سازه های تاریخی آبی (مطالعه موردی قنوات شهرستان های ... لینک فایل دانلود سمینار کارشناسی ارشد (عمران) 197 ص|کِی اِن kn60.efplus.ir/.../لینک-فایل-دانلود-سمینار-کارشناسی-ارشد-عمران-197-ص‏ - ذخیره شده دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد فرمت فایل : وردقسمتی از محتوی فایلتعداد ... با توجه به تکتونیک صفحه ای موجود، ایران در حال فشرده شدن بین صفحه اروپا،آسیا ... برای طراحی یک سازه مقاوم در برابر زلزله رکورد شتاب و مشخصات زمین لرزه نیز نیاز ... بدین صورت که سازه، انرژی را با حرکات نوسانی و درصد میرایی آزاد می‌کند. سمینار کارشناسی ارشد (عمران) ghahramandl.myucare.ir/ghahramandl/117467/html‏ - ذخیره شده {قهرمان دانلود} سمینار کارشناسی ارشد (عمران) 197 ص فرمت فایل word و قابل ویرایش و ... بدین صورت که سازه، انرژی را با حرکات نوسانی و درصد میرایی آزاد می کند. ... طبقه بندی سایت های شبکه اجتماعی مبتنی بر شاخص شبکه والگوهای ارتباطی ... MPA فرمت فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 163 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل ... دانلود تحقیق روند طراحی نقشه های ساختمانیشرکت مشاوره ارکان توسعه ... nanotour.ir/solution/دانلود-تحقیق-روند-طراحی-نقشه-های-ساختم/‏ - ذخیره شده فلسفه مدیریتیفرمت فایل: ورد- Word مرجع فایل - قابل ویرایش ) تعداد صفحه : 10فلسفه مدیریتی ... 5 مقاله بیس پیشنهادی در خصوص ارزیابی ریسک(لینک رایگان بازدید) ... تحقیق نوسانات اقلیمی و تأثیر آن بر تغییرات محیطی ... و اکسید سریم با پیوند دهنده مناسب برای صیقل کاری شیشه ها wordفهرست مطالب عنوان صفحه چکیده . لینک خرید فایل بررسی جایگاه ایران در بازار جهانی نفت|اِن اِن nn60.xfilegold.ir/fs/.../بررسی-جایگاه-ایران-در-بازار-جهانی-نفت‏ - ذخیره شده باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان مقاله فایل Word و قابل ویرایش میباشد متن فارسی 50 صفحه مقدمه در این مقاله سعی خواهد شد با توجه به مجموعه داده ها و اطلاعات ... لینک مستقیم فایل دانلود گزارش کامل کارآموزی در شبکه بهداشت و درمان ... music.teachx.ir/.../دانلود...(فایل-Word/-با-قابلیت-ویرایش)تعداد-صفحات-25‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل عمل کار آموزی در یک سازمان در ... که تقاضا برای به خدمات آنان از سازمان در مواقع مختلف به شدت نوسان داشته و تغییر می کند . ... کارآموزی در شبکه بهداشت و درمان (فایل Word/ با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات ... و – به طور طبیعی ، به عنوان بخشی از پروژه های سرمایه ای جدید ، صادرات محصول ... خرید دانلود سمینار کارشناسی ارشد (عمران) 197 ص|آی اِچ ih58.xlesson.ir/se/.../دانلود-سمینار-کارشناسی-ارشد-(عمران)-197-ص‏ - ذخیره شده پژوهشگر گرامی،شما با عنوان فرمت فایل : وردقسمتی از محتوی فایلتعداد صفحات ... پژوهشگر گرامی،شما با عنوان دانلود سمینار کارشناسی ارشد (عمران) 197 ص وارد وب سایت شده اید برای ... با توجه به تکتونیک صفحه ای موجود، ایران در حال فشرده شدن بین صفحه ... بدین صورت که سازه، انرژی را با حرکات نوسانی و درصد میرایی آزاد می‌کند. دانلود فایل با عنوان کاراموزی شرکت ایران سازه |جِی اُ jolge.xdlfile.ir/fs/1047315/html‏ - ذخیره شده محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 33 کاراموزی شرکت ایران سازهفهرست ... تکنولوژی بتن توسط m پی دی اف l gambhir - سنگ شکن https://www.freelearn.asia/sand/2337/‏ - ذخیره شده 10 نوامبر 2012 ... در این مطلب برای شما لینک دانلود سمینار اثر فولاد محصور کننده در رفتار ... از ایران سازه بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ مهندسی عمران راه و ساختمان(مهندس ... ارزیابی روش های متداول تخمین پریود اصلی نوسان سازه ها توسط نتایج حاصل از ... معمار به فارسی روان برگردانده شده تحت عنوان آموزش sketchup pro با زیر نویس .