لینک فایل عنوان مقاله: چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم -11 صفحه word

مشخصات فایل

عنوان مقاله: چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم

قالب بندی: word

تعداد صفحات:11

 

 

محتویات

چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم

بتون و بتون ریزى

سقف 

 

 

قسمتی از متن

چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم

 

 

 اگر قصد ساختن یک سرپناه براى خود دارید کافى است مطابق نقشه رعایت ضوابط فنى و استفاده از مصالح مرغوب، آغاز کنید.

این گزارش، این آگاهى را به شما مى دهد که سریع تر اقدام به جلوگیرى از اشتباهات و خطا هاى فنى مجرى ساختمان کنید و با مطلع کردن مهندس ناظر خود، از بروز دوباره کارى (که بار مالى زیادى به شما تحمیل مى کند) و همچنین پوشاندن خطا هاى غیرقابل جبران که مى تواند در آینده صدمات جبران ناپذیرى به ساختمان شما وارد آورد، جلوگیرى کنید.

براى شروع با انواع اسکلت هاى ساختمان آشنا مى شوید، و در ادامه با جزییات فنى و اجرایى آشنا خواهید شد.

  • ساختمان هاى فلزى: در ساخت این نوع ساختمان ها از پروفیل هاى فولادى در ستون و تیر هاى آن استفاده شده است. اجراى سریع، کوچک بودن ابعاد ستون ها (نسبت به حالت بتونى) مقاومت بالاى فولاد در برابر کشش و فشار از جمله مزیت هاى این نوع ساختمان ها به شمار مى رود، در مقابل زنگ زدگى، خوردگى و ضعف در برابر آتش سوزى از جمله معایب آن به شمار مى رود.
  • نصب و اتصال اجزاى تیر، ستون و پل هاى این ساختمان ها به دو طریق جوشکارى و یا پیچ و مهره انجام مى پذیرد. در ایران، اکثر ساختمان هاى مسکونى با اسکلت فلزى به روش جوشکارى نصب مى شود.
    - ساختمان هاى بتونى: ساختمان هایى که اسکلت اصلى آنها از بتون آرمه است را ساختمان بتونى مى نامند. زلزله هاى اخیر نشان داده که ساختمان هاى بتونى در صورت اجراى صحیح، مقاومت خوبى از خود به نمایش مى گذارد. همچنین مقاومت در برابر آتش سوزى، اجراى سازه هاى خاص، اجراى معمارى در خور توجه و عملکرد بهتر دیوار هاى آجرى با اسکلت بتونى از مزیت هاى این نوع ساختمان ها به شمار مى آید.
  • ساختمان هاى آجرى: مطابق آئین نامه ۲۸۰۰ زلزله ایران، ساختمان هاى با مصالح بنایى حداکثر باید داراى دو طبقه (بدون احتساب زیرزمین) باشند.
  • ساختمان هاى خشتى: استفاده از خشت در ساختمان هاى روستایى و شهر هاى کوچک به دلیل شرایط اقلیمى انجام مى پذیرد. در مناطق کویرى که روز هاى گرم و شب هاى سرد دارد، بهترین روش سرمایشى و گرمایشى خانه ها استفاده از دیوار هاى قطور خشتى است. اما این نوع دیوار ها در برابر زلزله آسیب پذیر بوده و به صورت آوارى مهیب، جان زیادى را مى گیرد. متاسفانه هنوز آئین نامه اى در کشور براى این نوع ساختمان ها تدوین نشده است. به غیر از موارد فوق، ساختمان هاى پیش ساخته، ساختمان هاى چوبى و ساختمان هاى سنگى نیز بر حسب مناطق خاص خود ساخته مى شوند.
     چه بتونى
  • وقتى مى خواهید خانه اى را بسازید، چه بتونى باشد و یا فلزى، موارد زیر را باید رعایت کنید:
  • ساختمان هایى که بیش از ۴ طبقه و یا ۱۲ متر به بالا هستند باید با ساختمان مجاور خود فاصله داشته باشند. این فاصله ها را که اصطلاحاً درز انقطاع مى نامند حداقل یک صدم ارتفاع است یعنى براى ساختمان به ارتفاع ۲۰ متر درز انقطاع ۲ سانتیمتر خواهد بود. وجود این درز براى حذف و یا کاهش خسارت ناشى از ضربه ساختمان هاى مجاور به یکدیگر است. این درز ها را مى توان با مصالح نرم که در هنگام زلزله به راحتى خرد مى شوند، پر نمود.
  • پلان ساختمان باید ساده و منظم باشد و داراى پیش آمدگى و پس رفتگى زیادى نباشد.
  • بار و تاسیسات سنگین مانند منبع آب در طبقات فوقانى ساختمان قرار داده نشود و سعى شود تا سنگینى ساختمان در پایین ترین سطح ممکن باشد.
  • اجراى مصالح نما، شیشه، دیوار هاى جداکننده طورى باشد که هنگام زلزله از سازه جدا نشود.
  • سعى نکنید بیش از آنچه که در نقشه سازه آورده شده است، اقدام به تقویت سازه، خصوصاً پل ها و تیر ها کنید. افزایش ابعاد پل یا تیر و یا میلگرد ها ى آن نتیجه عکس خواهد داد.اگر هنگام خاکبردارى به پى (فونداسیون) ساختمان همسایه برخورد کردید، اقدام به تخریب آن نکنید. ضمن هماهنگى با مهندس ناظر خود، با یک برگ یونولیت (فوم) اقدام به جداسازى پى ساختمان همسایه با بتون پى ساختمان خود کنید.
    - پس از اتمام خاکبردارى و قبل از اجراى بتون مگر (بتونى کم سیمانى که به ضخامت
    ۱۰ سانتیمتر در زیر فونداسیون روى خاک اجرا مى کنند) از محکم و سفت بودن خاک زیر فونداسیون مطمئن شوید. در این مورد حتماً با مهندس ناظر ساختمان خود مشورت کنید.بار هاى وارد بر ساختمان، همگى در نهایت به پى (فونداسیون) ساختمان منتقل شده تا به زمین برسد. لذا دقت در اجراى مرحله از ساختمان حائز اهمیت است. پى ها نیز انواع مختلفى دارند. اما پى رایج ساختمان هاى مسکونى در ایران به صورت پى نقطه اى (تکى یا دوبل) است.پس از خاکبردارى محل پى ساختمان، قبل از آنکه بخواهید پى را اجرا کنید، حتماً از مقاومت بستر خاکى که به آن رسیده اید مطمئن شوید. اگر خاک بستر به راحتى توسط بیل دستى برداشته مى شود، اجراى فونداسیون به تنهایى جوابگو نخواهد بود. از آنجا که اکثر نقشه هاى محاسباتى داده شده به مالکین، بدون بررسى خاک منطقه و آزمایش هاى مربوطه است، لذا فقط به نقشه اکتفا نکنید و حتماً از کارشناس امر یا مهندس ناظر خود بهره بجویید.تراکم بستر خاک قبل از اجراى فونداسیون نیز نباید فراموش شود. بعد از آنکه از خاک زیر پى مطمئن شدید، باید دقیقاً طبق پلان ساختمان (و از هر طرف نیز ۱۰ سانتیمتر بیشتر) سطح را با یک بتون کم عیار به ضخامت ۵ الى ۱۰ سانتیمتر بپوشانید. سپس بر روى آن اقدام به آرماتوربندى و قالب بندى پى کنید.براى متصل کردن کلیه پى ها به هم باید از شناژ استفاده کرد. ابعاد شناژ در نقشه هاى محاسباتى موجود است.
    به خاطر داشته باشید که آرماتور هاى شناژ حتماً به درون آرماتور هاى فونداسیون رفته و از مرکز ستون نیز عبور کند. اگر ساختمان اسکلت بتونى باشد، میلگرد هاى ریشه ستون درون این شناژ قرار مى گیرد و اگر ساختمان اسکلت فلزى باشد، صفحه ستون همراه با بولت هاى آن. مراقب بستن خاموت ها (آرماتور هاى عرضى که به دور آرماتور هاى طولى و اصلى در شناژ ها بسته مى شوند) باشید. همانطور که در نقشه هاى سازه تان درج شده است، فاصله خاموت ها از هم در نزدیکى ستون ها و پى ها کمتر مى شود. رعایت کردن این فاصله ها بسیار مهم است و متاسفانه مجریان جهت راحتى کار خود، کلیه فواصل را مساوى در نظر مى گیرند که پس از زلزله آسیب جدى خواهند دید. همچنین انتهاى کلیه خاموت ها (تنگ ها) باید کاملاً خم شود و خم هاى دو خاموت کنار هم روبه روى یکدیگر قرار نگیرند.هنگام بستن میلگرد هاى پى و شناژ دو نکته را در نظر داشته باشید البته این دو نکته در کلیه آرماتور بندى هاى اجزاى ساختمان نیز به کار مى رود.
  • اول اینکه انتهاى میلگرد هایى که آزاد هستند و دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد بایستى به صورت ۹۰ درجه خم شوند. حداقل اندازه این خم ها باید ۱۲ برابر قطر آن میلگرد باشد و مورد دوم طول روى هم قرار گرفتن آرماتور ها است. اگر آرماتور طولى در جایى قطع شد و مجبور شدید براى ادامه از یک آرماتور دیگر استفاده کنید باید حداقل به میزان ۵۰ برابر قطر آن آرماتور، آن دو را روى هم قرار دهید. کمتر از این میزان و یا قرار گرفتن نوک به نوک میلگرد ها به هیچ عنوان مجاز نیست.
    اگر بتون را به صورت آماده خریدارى مى کنید، از یک کارخانه معتبر تهیه کنید. اگر اسکلت ساختمان شما بتونى است ریشه ستون ها را مطابق نقشه و قبل از بتون اجرا کنید. هنگام بتون ریزى، بتون این ناحیه باید حسابى متراکم شود. از آنجا که تراکم میلگرد ها در ناحیه ریشه ستون ها زیاد است، ممکن است کارگران وقت و دقت زیادى را صرف این کار نکنند.

لذا مراقب باشید که تراکم بتون به خوبى انجام گیرد.اگر جهت قالب بندى فونداسیون خود از آجر استفاده کردید، حتماً روى آجر ها را کاملاً با نایلون بپوشانید تا مانع جذب آب بتون توسط آجر ها شوید. اگر از قالب چوبى و یا فلزى استفاده کردید حتماً آن را با روغن مخصوص (و یا حتى المقدور با روغن سوخته) چرب کنید تا موقع جداسازى قالب ها از سطح بتون، بدون آسیب رساندن به بتون کار خود را انجام دهید. البته مراقب باشید که آرماتور ها روغنى و چرب نشود.فاصله بین قالب و آرماتور ها را مطابق نقشه رعایت کنید.
حداقل بین
۵ تا ۷ سانتیمتر بین قالب و میلگرد باید فاصله باشد تا با بتون کاملاً پر شود. اگر تحت هر شرایطى پس از بتون ریزى، آرماتور فونداسیون نمایان بود (البته این میزان نباید خیلى زیاد باشد، در غیر این صورت بتون ریزى شما ایراد داشته و باید با مهندس ناظر مشورت نمایید). یک ملات پرسیمان با دانه بندى ریز درست کنید و آن قسمت را بپوشانید.
در غیر این صورت آن قسمت محل خوبى براى خوردگى آرماتور فونداسیون شما خواهد بود.آب دادن و نگهدارى از بتون را فراموش نکنید. در واقع این شما هستید که مقاومت اصلى بتون را تعیین مى کنید!


کلمات کلیدی : چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم ,بتون و بتون ریزی ,سقف
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل عنوان مقاله: چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم -11 صفحه word

تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم | 9221 static1.e-gandoman.ir/nk/9221/html‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2019 ... دانلود تحقیق با موضوع چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم،. در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از مقدمه تحقیق: اگر قصد ... تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم | بهترین سایت ... pdf.irartglass.ir/pdf-9221.best.html‏ - ذخیره شده بخشی از مقدمه تحقیق: اگر قصد ساختن یک سرپناه برای خود دارید، کافی است مطابق ... دیجیتال و ایمن سازی آن در برابر حملات SQL injection + فایل برنامه نویسی ... در این صفحه تخصصی لینک دانلود تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر ... چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم، در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش. چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم | scotland | 138743 scotland.mohandesalvand.ir/scotland/138743/html‏ - ذخیره شده چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم فرمت: doc تعداد صفحه: 15 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 15 صفحه ... چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم | cars | 138619 cars.etock.ir/cars/138619/html‏ - ذخیره شده چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم فرمت: doc تعداد صفحه: 15 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 15 صفحه ... چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم | selecting | 138552 selecting.learnfox.ir/selecting/138552/html‏ - ذخیره شده چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم فرمت: doc تعداد صفحه: 15 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 15 صفحه ... چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم ghahramandl.myucare.ir/ghahramandl/6627/html‏ - ذخیره شده {قهرمان دانلود} چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم فرمت فایل word و قابل ... مقاله با موضوع مقاوم سازی قاب های خمشی فولادی برای جلوگیری از خسارت ستون. ... زلزله,عوامل آن و زلزله در ایران فرمت فایل: word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد ... چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم ghahramandl.myucare.ir/ghahramandl/85233/html‏ - ذخیره شده {قهرمان دانلود} تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص ... وورد نوع فایل: .doc (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 15 صفحه قسمتی از ... مقاله با موضوع مقاوم سازی قاب های خمشی فولادی برای جلوگیری از خسارت ستون ها در ... زلزله,عوامل آن و زلزله در ایران فرمت فایل: word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد ... فایل word مقاله چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم | 30230 articles.icoac.ir/articles/30230/html‏ - ذخیره شده بخشی از متن فایل word مقاله چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم : ... برای شروع با انواع اسکلت های ساختمان آشنا می شوید, و در ادامه با جزییات فنی و ... شناژ قرار می گیرد و اگر ساختمان اسکلت فلزی باشد, صفحه ستون همراه با بولت ... کمتر از این میزان و یا قرار گرفتن نوک به نوک میلگرد ها به هیچ عنوان مجاز ... لینک کمکی ... مقاله زلزله و ایمن سازی ساختمان | detail pdf5.codetalk.ir/ap-detail/46110/html‏ - ذخیره شده 18 مارس 2019 ... بازدیدکننده عزیز، به صفحه ویژه |مقاله زلزله و ایمن سازی ساختمان| خوش ... فرمت فایل اصلی: doc ... در بخش «چگونه بسازیم» سایت با اصول اولیه محاسبات، طراحی، ساخت و ... چگونه آنچه ساخته ایم را در برابر زلزله ایمن سازی کنیم ... لینک کمکی ... دانلود مقاله ترجمه شده رشته عمران با عنوان پاسخ های دینامیک باد و زلزله به ... پاورپوینت بادگیر – feed - kicc مقاله kicc-apple.ir/feed/پاورپوینت-بادگیر/‏ - ذخیره شده دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید پاورپوینت : تعداد اسلاید : 47 صفحه به نام خدا بادگیر موضوع : ÷ بادگیر اجزای بادگیر نحوه عملکرد بادگیر ... دانلود مقاله چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم ... رطوبت سنج 25 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ... فایل جدید [تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم] newfile.gamelus.ir/newfile-9221.amp‏ - ذخیره شده سوالی در رابطه با تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم ندارید؟ آیدی من @Siamak_ADN است. به علاوه، در بالای این صفحه لینک کانال دانلود مقاله را ملاحظه خواهید کرد. باعث افتخار ... در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از ... دانلود مقاله کامل درباره خوردگی در چاه های نفت و گاز – ریموت پروژه khabarfariman.ir/remote/دانلود-مقاله-کامل-درباره-خوردگی-در-چاه/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده ... خرید و دانلود تحقیق: چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم - 18 صفحه فایل ورد. دیتیل های سازه های کابلی و اسپیس فرم – design - mizban مقاله net.mizbang.ir/design/دیتیل-های-سازه-های-کابلی-و-اسپیس-فرم/‏ - ذخیره شده 1 مه 2018 ... بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به دیتیل های سازه های کابلی و ... دانلود توان الکتریکی که اغلب به عنوان برق یا الکتریسیته شناخته می ... دانلود سولوشن مسیر شارژ, هواوی huawei G750, با لینک مستقیم در ... چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم - 18 صفحه فایل ورد را که در دسته بندی عمومی و آزاد… تحقیق در مورد چسب – run sportclips.ir/run/تحقیق-در-مورد-چسب/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 20 صفحه قسمتی از متن ... بدون شک، خون نخستین ماده‌ای بود که بشر از آن به عنوان چسب استفاده می‌کرد که البته کیفیت خوبی نداشت و متداول نشد. ... تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص. تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص ( ورد ... mer30web.ir/تحقیق-چگونه-یک-ساختمان-ایمن-در-برابر-زل/‏ - ذخیره شده 26 مه 2019 ... تحقیق-چگونه-یک-ساختمان-ایمن-در-برابر-زلزله- لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده ... مقاله عملکرد خانواده – upload - ideru مقاله upload.iderutconf.ir/مقاله-عملکرد-خانواده/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله عملکرد خانواده را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. ... لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) ... یک مادر آگاه ومومن باشدی خود می تواند فرزند سالم و پویایی را پرورش دهد وبه عنوان ... مقاله در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص. تحقیق در مورد چشم‌اندازی بر بیورادیوراکتورهای غشایی جهت تصفیه آب ... seo-websites.ir/server/تحقیق-در-مورد-چشم‌اندازی-بر-بیورادیور/‏ - ذخیره شده 27 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 27 ... طی سال‌های اخیر به عنوان سیستم‌های پیشرفته تصفیه پساب کاربرد گسترده‌ای داشته‌اند. ... مقاله چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم ... فایل بصورت word و در 18 صفحه به همراه تصاویر مربوطه میباشد… تحقیق در مورد پول و اقتصاد – نانو فایل nanotour.ir/تحقیق-در-مورد-پول-و-اقتصاد/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 27 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : 1 فهرست مطالب عنوان: فصل اول: زمینه های تئوریک بحث نهایی مقدمه: زمینه تاریخی بحث انتقادات عمومی بر ... تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص. تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص ... graph.7appleid.ir/تحقیق-در-مورد-چگونه-یک-ساختمان-ایمن-در-ب/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 15 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : 1 چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم اگر قصد ساختن یک سرپناه براى خود دارید ... برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی – upload - sun پروژه sunrank.ir/upload/برنامه-الگویی-haccp-برای-تولید-بستنی/‏ - ذخیره شده فرمت فایل: ورد – Word قابلیت ویرایش تعداد اسلاید : 34 برنامه الگویی ... دانلود پروژه انبار دادهانبار داده عنوان مقاله : انبار داده قالب بندی : word تعداد ... توسط ادمین حجم : حدودا 150 مگ بعد از پرداخت لینک دانلود انی برای شما نمایش داده می شود. ... 481 - خرید و دانلود تحقیق: چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم - 18 صفحه فایل ورد. تحقیق/ بهسازی زمینهای آبرفتی به روش تزریق سیمان – فیسبوک لاین seoarzon.ir/.../تحقیق-بهسازی-زمینهای-آبرفتی-به-روش-تزر/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... با اجرای انواع سازه‌های بزرگ و مهم در اکثر کشورهای صنعتی پیشرفته به عنوان یک راه حل مفید و ... تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص. مقاله اسکن بروشور – wood masterlink.ir/wood/مقاله-اسکن-بروشور/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 2 صفحه ... تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص ... موفقیت مشخصات فایل عنوان: پاورپوینت اسرار موفقیت قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 68 محتویات قسمتی از پاورپوینت آیا شما ... تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص ... nanovalve.ir/.../تحقیق-در-مورد-چگونه-یک-ساختمان-ایمن-در-ب/‏ - ذخیره شده تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 15 ص ,چگونه یک ساختمان ... تعداد صفحه : 15 صفحه قسمتی از متن .doc : چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله ... 32ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و… ... بتناستفاده,وسیع,از,بتن,ساخته‌شده,از,جمله,خصوصیات,برجسته‌اش,به, عنوان,یک ... لینک مستقیم تحقیق زلزله|اِل اُ load.xteach.ir/nil/44019/لینک-مستقیم-تحقیق-زلزله‏ - ذخیره شده جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان تحقیق زلزله را مشاهده می نمایید. دانلود تحقیق با موضوع زلزله، در قالب word و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل: ... و خسارت های ناشی از زلزله تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم پروژه ترمیم و ... تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم – سرچ روز tourantalya-linktrip.ir/.../تحقیق-چگونه-یک-ساختمان-ایمن-در-برابر-زل/‏ - ذخیره شده فرمت فایل : word(قابل ویرایش) تعداد صفحات:22 فهرست مطالب: چگونه یک ساختمان ... (چه در کنار و چه در کف قالب) •سقف چکیده: چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل فایل فلش huawei c2822 هوآوی با لینک ... پروژه با عنوان: اکستـروژن گــرم پـودر آلـومینیـم (Hot Extrusion of Aluminium Powder). تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم samandardl.karmand-online.ir/samandardl/108541/html‏ - ذخیره شده تحقیق چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم: Receive file with topic ... گاز در برابر زلزله فرمت فایل: word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 56 ... تحقیق در مورد زندگینامه امام رضا 22 ص – گرافیک زرد pes-persian.ir/graphic/تحقیق-در-مورد-زندگینامه-امام-رضا-22-ص/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده ... 481 چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم 18 صفحه فایل ورد. تحقیق درمورد مهندسی کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات شیمی مواد پاک ... sedayepooya.ir/area/تحقیق-درمورد-مهندسی-کشاورزی-زراعت-و-اص/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 32 به نام ... اولین ماده ای که به عنوان شوینده ساخته شد، صابون بود. ... چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم در دسته بندی علوم پایه بازدید کننده عزیز ... تحقیق درباره قیام امام خمینی و امام حسین – buffer - seda پروژه sedayepooya.ir/buffer/تحقیق-درباره-قیام-امام-خمینی-و-امام-حسی/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد ... تحقیق در مورد چگونه یک ساختمان ایمن در برابر زلزله بسازیم ... تاثیر هندسه ابزار برشی بر تنش پسماند در فرآیند تراشکاری - 63 صفحه فایل ورد (word). تحقیق امنیت در برابر صاعقه | 7643 nikan.roadmag.ir/nikan/7643/html‏ - ذخیره شده 14 ژوئن 2019 ... ... امنیت در برابر صاعقه, مقاله امنیت در برابر صاعقه, تحقیق حفاظت در برابر صاعقه به صورت DOC ... در قالب word و در 35 صفحه، قابل ویرایش.