لینک فایل مقاله درباره سقف و انواع آن -57 صفحه

مشخصات فابل

عنوان:سقف و انواع آن

قالب بندی:word

تعداد صفحات:57

 

 

محتویات

سقف

سقفهای تیرچه بلوک

­حمل و نقل انبار کردن تیرچه

بلوک

میله گردهای ممان منفی

میله گرد حرارتی

کلاف عرضی

قلاب اتصال

بتون ریزی

مراح مختلف اجراء

پی کنی

دسترسی به زمین بکر

برای محافظت پایه ساختمان

تقسیم بندی زمینها از نظر مقاومت بار ساختمان

ابعاد پی

وزن ساختمان

آزمایش تعیین قدرت تحملی زمین به طریقه بارگذاری

آزمایش تعیین قدرت مجاز تحمل زمین بطریقه وزن مخصوص

انواع پی ها

پی های عمومی

شمع کوبی

دیوار حائل (نگهدارنده)

دیوار باربر بتن آرمه

 

نکات مربوط به دیوار بار بر بتن آرمه

دیوار غیر باربر (پارتیشن = جدا کننده)

اتصال دال به دیوار بتن آرمه

گام بندی اجرای دیوار بتن آرمه

گام بندی ترسیم کیفیت آرماتورگذاری دیوار بتن آرمه

پله بتن آرمه Reinforced Concrete stair

گام بندی اجرای پله بتن آرمه

گام بندی ترسیم کیفیت آرماتورگذاری پله بتن آرمه

 

 

سقف و انواع آن: سقف و انواع آن

متدوال ترین نوع تیرچه درایران تیرچه های بتونی می باشد که با قالب سفالی و یا بدون قالب سفالی تهیه و عرضه می گردد.

تیرچه های معمولی با خرپا مسلح می باشند خرپا از سه قسمت تشکیل می شود.

۱-میله گردهای کف خرپا می باشد که تعداد و قطر آن طبق محاسبه بدست می آید. و باید از لحاظ طول و تعداد ونوع میله گرد ( ساده یا آجدار) کاملا مطابق نقشه باشد کلیه ممانهای مثبت تیرچه وسیله همین میله گردهاتحمل می شود با توجه به اینکه اغلب مهندسین محاسب برای صرفه جوئی طول یک یا چند میله گرد را کوتاه تر تعیین می نمایند این میله گردها باید درست در وسط طول تیرچه ( محل ممان مثبت بحرانی ) قرار گیرد. برای اینکه این میله گردها در  موقع بتون ریزی جابه جا نشود بهتر است آنها را بوسیله یک یا چند میله گرد عرضی به همدیگر جوش بدهیم.

۲-میله گرد فوقانی خرپا که از میله گرد ۸ یا ۱۰ و یا ۱۲ آجدار بوده و داخل بتون سقف و میله گرد های حرارتی قرار می گیرد.

۳-آنگاه میله گرد مارپیچ یا میله گرد مهاری خرپا است که میله گرد کف را به میله گرد فوقانی متصل می نماید. خرپای بعضی از تیرچه ها از ورق و یا تؤاما از ورق و  میله گرد می باشد ولی متدوال ترین نوع خرپا از میله گرد ساخته می شود این خرپا را در داخل قالب فلزی و یا سفالی قرار می دهند، آنگاه بتونی با عیار ۴۰۰ یا ۴۵۰ کیلوگرم سیمان و مصالح سنگی ریز دانه تهیه نموده وقالب را که در حدود ۱۰ سانتیمتر پهنا و ۴ سانتیمتر ارتفاع دارد از این بتون پر کرده و بوسیله میز لرزان آنرا ویبره می نمایند. اگر قالب فلزی باشد بعد از سخت شدن بتون آن را از قالب جدا کرده و چند روزی در حوضچه های آب قرار داده آنگاه به بازار عرضه می کنند ولی اگر قالب سفالی باشد این قالب همیشه همراه تیرچه خواهد بود. در هر حال چه قالب سفالی و چه قالب فلزی باشد تیرچه باید چند روز در حوضچه های آب قرار گیرد.

اگر از قالب سفالی استفاده می شود بهتر است قبل از بتون ریزی آنرا در حوضچه های آب قرار داده تاکاملا زنجاب شود زیرا در غیر اینصورت آب بتون مجاور خود را مکیده و آنرا پوک می نماید. در موقع بتون ریزی تیرچه بهتر است خرپا را قدری در محل خود جا به جا کنیم تا مطمئن شویم که کلیه میله گردهای تحتانی آن داخل بتون واقع شده و کاملا در بتون غرق می باشد. بعضی از تیرچه های بتونی پیش تنیده می باشد که معمولا دارای مقطعی سپری شکل بوده و فاقد میله گرد فوقانی وهمچنین میله گرد مارپیچ می باشد. میله گردهای تحتانی این نوع تیرچه ها را قبل از بتون ریزی با روش خاص و وسائل مخصوص کشیده آنگاه بتون ریزی می نمایند و تا سخت شدن کامل بتن آنرا در حال کشش نگاه میدارند. به این نوع تیرچه ها اصطلاحا تیرچه بتونی پیش تنیده می گویند.

­حمل و نقل انبار کردن تیرچه :

حمل و نقل و انبار کردن تیرچه ها باید با دقت انجام شود زیرا در اثر کوچکترین بی احتیاطی در  موقع حمل و نقل و یا انبار کردن آنها ممکن است تیرچه شکسته و یا ترک بخورد و در موقع نصب نیر ترکها مشاهده نشده و در دراز مدت موجب خسارات جبران ناپذیری بشود. در موقع حمل و نقل بهتر  است از میله گردهای فوقانی بعنوان دستگیره استفاده شود و بهتر است که بوسیله دو نفر کارگر دو سر تیرچه گرفته شود. بطوریکه اگر طول تیرچه را به a نمایش دهیم باید تیرچه از محل   گرفته شود بطوریکه قسمت آزاد بین دو کارگر مساوی  باشد در  موقع انبار کردن تیرچه ها باید زیر آنرا کاملا مسطح نموده و آنها را در کنار هم قرار دهیم آنگاه روی تیرچه های ردیف اول را حداکثر بفاصله یک  متر به یک متر چوب چهار تراش قرار داده و تیرچه ردیف بعد را روی آن قرار دهیم باید دقت شود که کلیه چهار تراش های ردیف در یک محور واقع شود. و فاصله تخته های کنار تا لبه تیرچه بیش از ۲۰ تا ۵۰ سانتیمتر نباشد. بدین طریق می توان حداکثر تا ۶ ردیف تیرچه را روی هم انبار نمود. بهتر است تیرچه های هم طول با هم انبار شود زیرا در این صورت در موقع استفاده از جابجائی بیهوده آن جلوگیری می شود.

۲-بلوک :

بلوکهای مورد استفاده در سقف های تیرچه بلوک معمولا بتونی یا سفالی است و هیچ گونه باری را تحمل نمی نماید و فقط بعنوان قالب مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک های سفالی از لحاظ وزن سبک تر بوده و بار کمتری را به ساختمان وارد می نماید عرض بلوکها معمولا ۴۰ سانتی متر بوده گاهی نیز آنها را تا ۶۰ سانتیمتر هم می سازند وارتفاع آن تابع ضخامت سقف و بار سقف بوده و بین ۲۰ تا ۲۵ سانتیمتر است بلوک باید طوری طرح شود که به راحتی قابل حمل و نقل بوده و روی تیرچه قرار بگیرد.

بلوک ها دارای لبه ای هستند که بوسیله آن بر روی تیرچه قرار می گیرند. اگر از تیرچه با قالب سفالی استفاده می شود بهتر است از بلوک سفالی نیز استفاده گردد زیرا به علت هم رنگ بودن مصالح بعد از سفید کاری روی سقف ایجاد سایه نمی نماید.

۳-میله گردهای ممان منفی

با فرض اینکه تکیه گاه تیرچه ها گیردار فرض می شود در محل تکیه گاه ممانی ایجاد می گردد که می باید بوسیله میله گردی تحمل شود به این لحاظ اگر دو عدد تیرچه به یک تیر خم شود میله گرد فوقانی تیرچه ها را بوسیله محاسبه تعیین می گردد و معمولا میله گردی به قطر ۸ یا ۱۰ یا ۱۲ استفاده می گردد. در آخرین دهانه که تیرچه به یک تیر ختم می گردد نیز میله گردی را بصورت گونیا خم نموده و قسمت کوتاه گونیا را داخل آهنهای تیر یا یا  میله گردهای تیر بتونی قرارداده و قسمت مستقیم را روی میله گرد فوقانی تیرچه گذاشته و چند جای آنرا با سیم آرماتوربندی می بندند به این قطعات میله گرد ممان منفی می گویند.

۴-میله گرد حرارتی

بعد از اتمام سقف و گذاشتن کلیه آهنها یک سری میله گرد در جهت عمود بر میله گرد های بالای تیرچه به فاصله تقریبی ۲۵ الی ۴۰ سانتیمتر قرار می دهند قطر این میله گردها به وسیله محاسبه تعیین می شود و معمولا میله گردی با قطر ۶ یا ۸ یا ۱۰ می باشد به این آهن ها میله گرد حرارتی می گویند این میله گردها باید به کلبه آهنهای تیرچه با سیم آرماتوربندی بسته شود.

۵-کلاف عرضی

از دهانه ۲/۴ متر به بالا در وسط دهانه بین بلوک ها (عمود بر جهت تیرچه) فاصله در حدود حداقل ده سانتیمتر قرار می دهند و زیر این فاصله را تخته ای قرار داده و درون این فاصله حداقل ۲ میله گرد به قطر ۱۰ میلیمتر یکی بالا و یکی پایین قرار می دهند میله گرد بالا را به میله گردهای بالایی تیرچه می بندند و میله گرد پائین را هم به آهنهای مارپیچ تیرچه متصل می نمایند و این فضا بعد از آنکه بوسیله بتون پر شد مانند تیری عمود بر تیرچه ها قرار گرفته و درمقابل ممانهای وسط تیرچه مقاومت خواهد نمود و برای دهانه های بیش از ۶ متر دو عدد کلاف عرضی با فاصله های مساوی در نظر می گیریم. برای اطمینان بیشتر بهتراست کلاف عرضی را از دهانه ۵/۲ متر به بالا ایجاد نمائیم.

۶-قلاب اتصال :

در ساختمانهایی که اسکلت آن فلزی است میله گردهای تیرچه روی نیمی از بال پل قرار می گیرند که پهنای آن در حدود ۲ تا ۳ سانتیمتر می باشد. در شرایط عادی این تکیه گاه کافی است ولی اگر سقف در اثر نیروی زلزله جابجا شود تیرچه از تکیه گاه خود خارج شده و سقف سقوط خواهد کرد.

برای جلوگیری از ین عیب میله گردهایی را  که قطر آن بوسیله محاسبه تعیین می شود و معمولا از میله گردهایی به قطر ۱۲ یا ۱۴ میلیمتر استفاده می شود به شکل زیر خم می کند و بوسیله آن تیرچه و آهن پل را به  همدیگر متصل می نمایند.

در شکل     طول d باید مساوی عرض جان پلی باشد که تیرچه به آن ختم می شود زاویه های a و β باید ۴۵ درجه باشد و طول d با توجه به طول دهانه بوسیله محاسبه تعیین می گردد و در حدود ۴۰ الی ۵۰ سانتیمتر است و باید به میله گردهای هفت و هشت تیرچه بسته شود. گذاشتن این قلابها برای ساختمانهایی که اسکلت آن فلزی است الزامی می باشد و بهتر است برای ساختمانهای بتونی نیز گذاشته شود.

 


کلمات کلیدی : مقاله درباره سقف و انواع آن,گام بندی ترسیم کیفیت آرماتورگذاری پله بتن آرمه,گام بندی اجرای پله بتن آرمه,پله بتن آرمه Reinforced Concrete stair,گام بندی تر
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل مقاله درباره سقف و انواع آن -57 صفحه

لینک مستقیم فایل تحقیق در مورد انواع سقف کرمیت - xuni.ir medu.xuni.ir/fs/599790/html‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 25 انواع سقف ... تحقیق درباره… انواع سقف – complete masterlink.ir/complete/تحقیق-درباره-انواع-سقف-2/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 28 انواع سقف: سقف کُرمیت در سیستم سقف کُرمیت از تیرچه های فولادی ... مقاله انواع سقف – setup - seo-site مقاله seo-websites.ir/setup/مقاله-انواع-سقف/‏ - ذخیره شده 28 آوریل 2018 ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله انواع سقف را مشاهده و در صورت ... تحقیق درباره رذایل اخلاقی 103 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت… ... مشخصات فایل طرز دوخت و برش لباس عروس کار آموزی 20 صفحه را مشاهده و در ... دانلود مقاله کامل درباره انواع سقف کرمیت – ریموت پروژه khabarfariman.ir/remote/دانلود-مقاله-کامل-درباره-انواع-سقف-کرم/‏ - ذخیره شده انواع سقف کرمیت,دانلود تحقیق درمورد انواع سقف کرمیت,مقاله درباره انواع سقف کرمیت, ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :25 بخشی از متن مقاله انواع سقف کرمیت سقف های کرمیت را می ... دانلود مقاله کامل درباره انواع سقف کرمیت – cycle - kicc مقاله kicc-apple.ir/cycle/دانلود-مقاله-کامل-درباره-انواع-سقف-کرم/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :25 بخشی از متن مقاله انواع سقف کرمیت سقف های کرمیت را می توان ... دانلود مقاله کامل درباره انواع سقف کرمیت 25 ص – encode - mizban مقاله html.mizbang.ir/encode/دانلود-مقاله-کامل-درباره-انواع-سقف-کرم/‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 25 انواع سقف کرمیت سقف های کرمیت را می توان به چند ... تحقیق و بررسی در مورد انواع سقف کرمیت 25 ص – رینگ مقاله khabarfariman.ir/.../تحقیق-و-بررسی-در-مورد-انواع-سقف-کرمیت-25-ص/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به تحقیق و بررسی در مورد انواع سقف کرمیت 25 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... دانلود مجموعه مقالات همایش ملی نقش زنان در توسعه پایدار 188 صفحه word. پاورپوینت معرفی انواع سقف و بررسی سقف بهینه – آیکون پروژه pdpnetwork.ir/.../پاورپوینت-معرفی-انواع-سقف-و-بررسی-سقف-ب/‏ - ذخیره شده سقف تیرچه و بلوکسقف تیرچه بلوک تشکیل یافته است از : 1- تیرچه هایی که معمولا ... درباره بهداشت فایل کامل تحقیق درباره بهداشت به همراه لینک دانلود دانلود فایل ... به همراه لینک دانلود دانلود فایل سطح دیسک: هر دیسک سخت مجموعه ای از 4 یا 5 صفحه ... تحقیق در مورد انواع سقف کرمیت – browser sedayepooya.ir/browser/تحقیق-در-مورد-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به تحقیق در مورد انواع سقف کرمیت را که در دسته بندی فنی و مهندسی قرار دارد را ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 25 انواع سقف کرمیت سقف های ... تحقیق درباره انواع سقف کرمیت – سئو پروژه nanotour.ir/seo/تحقیق-درباره-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره انواع سقف کرمیت. لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد. فایل آماده پرینت(با فرمت ورد) تعداد صفحات:25 انواع سقف کرمیت سقف های کرمیت را می توان به ... پاورپوینت هایی جالب درباره توضیح انواع سقف ها – species - مقاله manano.ir/species/پاورپوینت-هایی-جالب-درباره-توضیح-انوا/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2018 ... سه پاورپوینت درباره انواع سقف 1- سقف چوبی 2- سقف طاق ضربی 3- سقف ... تعلیق مولتی لینک، فعال و سیستم های ترمز ABS و EBD فرمت ورد38 صفحه ... 353 دانلود تحقیق: دانلود گزارش کارآموزی در کارخانه شیر و لبنیات چوپان ... تحقیق درباره انواع سقف – پک پروژه nanotour.ir/peak/تحقیق-درباره-انواع-سقف/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره انواع سقف را مشاهده و در صورت ... تعداد صفحه: 12 نوع فایل: Word فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب سقف ... کلینیک ترک سیگار و توصیه های رفتاری ترک لینک دانلود و خرید پایین ... تحقیق درباره انواع سقف کرمیت – پراکسی مقاله tourantalya-linktrip.ir/proxy/تحقیق-درباره-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره انواع سقف کرمیت را مشاهده و در صورت ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده ... و روانی و فاکتورهای آن و بررسی مصرف مایعات و تغذیه در ورزش 17 صفحه فایل ورد. تحقیق انواع سقف کرمیت – technical technical.iderutconf.ir/تحقیق-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق انواع سقف کرمیت را مشاهده و در صورت ... فرمت فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحه: 25 فهرست مطالب: انواع سقف کرمیت سقف ... تحقیق درباره ویروسها وسیستمهای کامیوتری لینک دانلود و خرید پایین ... مقاله در مورد انواع سقف کرمیت – service ناب online-sms.ir/service/مقاله-در-مورد-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله در مورد انواع سقف کرمیت را مشاهده و در صورت ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:24 فهرست مطالب انواع سقف کرمیت سقف تیرچه بلوک کرمیت: ... تحقیق انواع سقف کرمیت – location rankresan.ir/location/تحقیق-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده کاربر محترم شما در حال مشاهده فایلی با نام تحقیق انواع سقف کرمیت ... لینک پرداخت و دانلود “پایین مطلب: فرمت فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحه: 25 فهرست مطالب : انواع سقف کرمیت سقف تیرچه بلوک ... تحقیق درباره شبکه بیسیم لینک… نمونه ای از امکان سنجی برای بلوک بتن ساخت PDF https://www.olympiaruddervoorde.be/.../01-19_fa-3348.html‏ - ذخیره شده تحقیق امکان سنجی طرح بسته ... فروش آنلاین. مطالعه سقف های پیش تنیده و مقایسه آن با سقف های تیرچه بلوک . ... دانلود فایل انواع اتصالات پیچ و مهره ای اصطکاکی و اتکایی ... این فایل ۳۰ صفحه که از عکس های متعددی برای جا انداختن بحث اتصالات اتکایی و اصطکاکی .... استفاده از مطالب بلاگ فقط با ذکر منبع و لینک فعال مجاز است. انواع سقف کرمیت – اتصال نوین seoarzon.ir/connection/انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به انواع سقف کرمیت را که در دسته بندی فنی و ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ... تعداد صفحه : 25 صفحه قسمتی از متن .doc : انواع سقف کرمیت سقف های کرمیت را می ... دانلود پویایی گروه و روش مربیگری,تحقیق پویایی گروه و روش مربیگری,مقاله ... تحقیق درباره انواع سقف ساختمان - همیار دانشجو https://hdaneshjoo.com/.../تحقیق-درباره-انواع-سقف-ساختمان‏ - ذخیره شده تحقیق درباره انواع سقف ساختمان ... حجم فایل:533 کیلوبایت. پرداخت و دانلود قیمت: 1,200 تومان پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. 0 0 گزارش. لینک فایل تحقیق تأثیر موسیقی بر مغز انسان|وب سایت کِی اف kf.file4use.ir/art/29311/تحقیق-تأثیر-موسیقی-بر-مغز-انسان‏ دانلود تحقیق با موضوع ،در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش. ... پاورپوینت انواع سقف ها از نظر سازه ای:انواع سقف,انواع سقف کاذب,انواع سقف ها,انواع سقف بتنی ... مقاله بررسی روش اجرای انواع سقف های بتنی با تکیه بر سیستم ... https://www.civilica.com/Paper-ICOHACC01-ICOHACC01_186=بررسی-روش-اجرای-انواع-سقف-های-بتنی-با-تکیه-بر-سیستم-کوبیاک...‏ - ذخیره شده سیستم کوبیاکس یکی از انواع سقف هاست که استفاده از توپ های پلاستیکی حاوی هوا در آن منجر به سبک سازی در سقف می گردد. سیستم ... حجم فایل: ۴۹۷.۸۹ کیلوبایت ( فایل این مقاله در ۱۳ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. ... اطلاعات بیشتر درباره COI. دانلود مقاله انواع سقف ها – فونت مهشید amlaaktalayesabz.ir/font/دانلود-مقاله-انواع-سقف-ها/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود مقاله انواع سقف ها را مشاهده و در صورت نیاز آن ... فرمت : WORD تعداد صفحه :21 سقفها سقفها به قسمتی از ساختمان اطلاق می شود که ... تحقیق درباره: تریستور ها لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل ... key | hot mazandarandl11.rpimag.ir/mazandarandl/73925/html‏ 4 ا کتبر 2018 ... در این صفحه تخصصی لینک دانلود انواع سقف ها در ساختمان سازی را قرار داده ایم. برای رفتن به صفحه توضیحات کامل بر روی توضیحات بیشتر ... تحقیق درباره انواع سقف کرمیت – recovery - denj پروژه denjweb.ir/recovery/تحقیق-درباره-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2018 ... تحقیق درباره انواع سقف کرمیت. لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد. فایل آماده پرینت(با فرمت ورد) تعداد صفحات:25 انواع سقف کرمیت سقف های ... full | pezhman pezhman.irartglass.ir/pezhman-401.full.html‏ - ذخیره شده جهت پرسش هرگونه سوال درباره انواع سقف ها در ساختمان سازی به من تلگراف بفرستید . ... در این صفحه تخصصی لینک دانلود انواع سقف ها در ساختمان سازی را قرار داده ایم. انواع سقف ها – یونیکد saadattalar.ir/unicode/انواع-سقف-ها/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل انواع سقف ها را مشاهده و در صورت نیاز آن را ... تحقیق در مورد جنایت بر میت-فرمت فایل word و با قابلیت ویرایش -تعداد ... 362- پروژه و تحقیق آماده: تراریوم (باغ شیشه‌ای)، انواع و مراحل کاشت و تهیه تراریوم - 37 صفحه فایل ورد - word ... تحقیق در مورد پنبه لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب… تحقیق درباره. انواع سقف کرمیت – locale talashna.ir/locale/تحقیق-درباره-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق درباره. ... طرح توجیهی پرورش قـارچ خوراکـی فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 16 صفحه موضوع ... تحقیق درمورد انواع سقف – target adlt7.ir/target/تحقیق-درمورد-انواع-سقف/‏ - ذخیره شده تحقیق درمورد انواع سقف. لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد. فایل آماده پرینت(با فرمت ورد) تعداد صفحات:28 انواع سقف: سقف کُرمیت در سیستم سقف کُرمیت از ... انواع سقف کرمیت | knee | 13457 knee.etock.ir/knee/13457/html‏ - ذخیره شده انواع سقف کرمیت فرمت: doc تعداد صفحه: 25 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 25 صفحه قسمتی از متن word (doc): 1 ... تحقیق درباره انواع سقف کرمیت – print print.gridlearn.ir/تحقیق-درباره-انواع-سقف-کرمیت/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره انواع سقف کرمیت. لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد. فایل آماده پرینت(با فرمت ورد) تعداد صفحات:25 انواع سقف کرمیت سقف های کرمیت را می توان به ...