لینک فایل مقاله درباره بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان -16 صفحه word

مشخصات فایل

عنوان: مقاله درباره بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان

قالب بندی:  word

تعداد صفحات: 16

 

محتویات

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                       صفحه

 

مقدمه......................................................................................... 1

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان چیست؟................................................. 2

مزایای بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند سازی ساختمان .............................. 2

تعاریف ساختمانهای هوشمند ............................................................... 4

 ورودیها (inputs )........................................................................ 5

 نرم افزار پردازش و تحلیل اطلاعات ...................................................... 6

خروجی‌ها (output)...................................................................... 6

نمونه‌هایی از معماری حرکتی .............................................................. 7

نتیجه.......................................................................................... 9

منابع......................................................................................... 10

 

 

مقدمه

 

در سال 1970، ورود کامپیوتر و تکنولوژی ارتباطات راه دور، زندگی بشر را متحول کرد. این تغییر و تحول حتی از نظریه‌‌ای که خود، جلودار این تکنولوژی بود، پیشی گرفت. از سال 1990، زندگی فردی و اجتماعی افراد، با ورود کامپیوتر و ارتباطات راه دور و در نتیجه بی‌معنی شدن فاصله‌ها، تغییرات بسیاری کرد. فضاها و مکانهای فیزیکی و تعاریفشان، درست همانند چهره انسان، در طول زمان دچار تغییر شده‌اند. برای مثال اتاقهای ملاقات و کنفرانس شکل مجازی به خود گرفته اند. چرا که بسیاری از عناصر و اجزاء فیزیکی آنها، جای خود را به کامپیوتر داده‌اند.

 

این اتفاق درست همان چیزی است که می‌توان نامش را وحدت میان توانایی‌های کامپیوتر و دنیای فیزیکی ما دانست. در هم آمیختن دنیای فیزیکی ما با کامپیوتر این امکان را فراهم می‌آورد تا دنیای بدست آمده با ذهنی کامپیوتری بیاندیشد.

 

کامپیوتر این توانایی را دارد که اطلاعات را دریافت کند (input) و آنها را با کامپیوترها و ماشین‌های دیگر رد و بدل کند. همچنین کامپیوتر می‌تواند به راحتی کارهایی نظیر، پویش اطلاعات، محاسبه، نتیجه‌گیری (output) را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. گویی کامپیوترها هم می‌تواند بیاندیشند، اما سریعتر از انسانها.

امروزه ساختمانها خود گونه ای از تکنولوژی هستند. آنها خود را با تکنولوژی وفق می‌دهند و از آن بهره می‌گیرند. ساختمانها به عنوان یک سازه به محض اینکه توانایی کامپیوتر را در اختیار بگیرند، هوشمند خواهند شد. نخستین بنای هوشمند از تکنولوژی در جهت مهیا ساختن محیطی امن و راحت و انرژی زا استفاده کرد. ایده یک ساختمان هوشمند، ارتباط و پیوستگی میان دسترسی، نوردهی، امنیت، نظارت، مدیریت و ارتباط راه دور را پیش رو قرار می‌دهد. عامل یکپارچگی، این توانایی را به سیستمها می‌دهد تا بتوانند اطلاعات را میان خود رد و بدل کنند. تبادل اطلاعات میان این سیستم‌ها باعث می‌شود که خروجی اطلاعات که همان نتیجه نهایی است، بدون ایجاد هر گونه اختلال، انجام شود. از سوی دیگر سیستمهای خروجی اطلاعات و یا تصمیم گیرنده‌های نهایی، سیستم‌هایی هستند پاسخگو، که پاسخی مناسب برای اطلاعات ارسالی که از منابع گوناگون به سیستم وارد می‌شوند، مهیا می‌کنند. خروجی‌های اطلاعات( output ) و سیستم‌های تصمیم گیرنده ، اصلی‌ترین و ضروری‌ترین مولفه در این نوع معماری که به نام معماری پاسخگو شناخته می‌شود، هستند.

 

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان چیست؟

 

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (bms)به مجموعه سخت افزارها و نرم افزارهایی اطلاق می شود که به منظور مانیتورینگ و کنترل یکپارچه قسمت های مهم و حیاتی در ساختمان نصب می شوند.

 

با بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند سازی ساختمان می توان بازدهی امکانات و تسهیلات کنونی ساخنمان را افزایش داده و عملکرد آنها را بهینه نمود و همچنین سطح خدمات را با بکارگیری پیشرفت ها و فناوری های  روز ارتقاء داد.

 

یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که دارای یک زیر بنای ارتباطی پیشرفته است و کلیه سیستمهای این ساختمان با استفاده از امکانات کامپیوتری  بصورت مرکزی مانیتور و کنترل می شوند و ساکنین این ساختمانها ضمن استفاده از خدمات پیشرفته ساختمان هوشمند، در مصرف انرژی صرفه جویی قابل ملاحظه ای کرده و یک خانه لوکس را نیز تجربه می کنند.

 

مزایای بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند سازی ساختمان

 

 

 

  • افزایش رفاه محیطی و لوکس نمودن ساختمان با مکانیزه کردن سیستمهای موجود ساختمان
  • کاهش مصرف انرژی در ساختمان با بهره برداری بهینه از انواع سوخت و جلوگیری از اتلاف و پرت منابع تجدید ناپذیر و ارتقاء کارایی مدیریت انرژی
  • کاهش هزینه های شارژ و نگهداری به مقدار قابل ملاحظه با بکارگیری روشهای نوین مدیریت هوشمند
  • افزایش ایمنی و امنیت ساختمان از طریق ایجاد سیستم های نظارت و کنترل مستمر و غیر مستمر بر روی کلیه سیستم های موجود ساختمان اعم از کنترل تردد و سطح دسترسی و کنترل حریق و ضد سرقت و دوربین های مدار بسته
  • کنترل دما در ساختمان با بکارگیری سیستم های گرمایش و سرمایش خودکار
  • کنترل خودکار روشنایی ساختمان با بکارگیری سیستم های هوشمند کنترل روشنایی
  • کنترل و مانیتورینگ ساختمان بصورت مرکزی و از راه دور از طریق سیستم های کامپیوتری
  • افزایش کارایی و بهره وری سیستم ها و امکانات موجود در ساختمان با استفاده از سیستم کنترل مرکزی و تعبیه برنامه نرم افزاری و ایستگاه های کار
  • کنترل یکپارچه تمامی سیستم های مکانیکی، الکتریکی، تهویه، روشنایی، تردد و حفاظت، اعلام حریق و کنترل دود، آسانسورها، حرارتی و ......
  • کاهش نیروهای انسانی درگیر در ساختمان و خطاهای ناشی از عملکرد آنها
  • افزایش عمر مفید تجهیزات بکار رفته در ساختمان با بکارگیری بهینه از آنها

 

به طور کلی ساختمان هوشمند، ساختمانی است که مجهز به یک زیر ساختار ارتباطاتی قوی بوده که می‌تواند به صورت مستمر نسبت به وضعیتهای متغیر محیط عکس العمل نشان داده و خود را با آنها وفق دهد و همچنین به ساکنین ساختمان این اجازه را می‌دهد که از منابع موجود به صورت موثرتری استفاده نموده و امنیت و آرامش آنها را افزایش دهد.
مزایای یک ساختمان هوشمند از طریق اتوماتیک کردن سیستمهایی مانند گرمایش،
Ventilation، و تهویه مطبوع یا (HVAC) Air Conditioning، سیستم اعلام حریق و آتش نشانی، سیستم های امنیتی و مدیریت انرژی و روشنایی بوجود می‌آید. بطور مثال، در نظر بگیرید که حریقی در یک ساختمان بوقوع بپیوندد، سیستم اعلام حریق به سیستم امنیتی بصورت خودکار ارتباط برقرار می‌کند و از این طریق قفلهای کلیه درب‌ها باز می‌شوند و مردم می‌توانند به راحتی از محل حریق دور شوند و سیستم امنیتی با سیستم HVAC نیز ارتباطی خودکار برقرار کرده و از این طریق هوای سالم جایگزین هوای دودآلود می‌شود. از سوی دیگر یکی از مزایای بسیار مهم این ساختمان ها، صرفه جویی در زمینه حامل های مختلف انرژی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعاریف ساختمانهای هوشمند

 

مفهوم ساختمان هوشمند معرف نوعی بده و بستان و تبادل قوی و بدون نقص اطلاعات میان بخش‌های مختلف ساختمان است. اصطلاح «بخش‌های ساختمان»، همه اجزایی را که در اداره کردن ساختمان نقش ایفاء می‌کنند را در بر می‌گیرد. بخش‌هایی نظیر HVAC، بخش‌های مکانیکی، ساختمانی، کنترل دسترسی، امنیتی، مدیریتی، نوردهی، نگهداری و تعمیرات، شبکه محلی و مدیریت انرژی. ساختمان‌ هوشمند یعنی کنترل و مدیریت اجزاء یک بنا توسط کاربرانی که از توانایی‌های کامپیوتر استفاده می‌کنند تا نیازها را برآورده سازند. نیازهایی که ممکن است شامل کارآمدی، سودمندی و ذخیره انرژی، سرگرمی، ایجاد شعف و شادی، آسایش، بازگشت سرمایه و کم کردن هزینه‌های زندگی باشد. بنابراین لزومی ندارد که تعریف یک ساختمان هوشمند را به موفقیت‌ها و اهداف بسیار ویژه وآرمانی ربط داد. چرا که تعریف این موفقیتها و اهداف از موقعیتی به موقعیت دیگر تغییر می‌کند و نزد افراد گوناگون، تعاریف گوناگون دارد. یک ساختمان هوشمند باید دارای عملکرد یکسانی باشد تا این توانایی را داشته باشد که نیازهای مختلف و گوناگون را پاسخ گوید.




در سال 1988، معماری بنام «اتکین» تعریفی برای ساختمانهای هوشمند ارائه کرد. او گفت: یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که از وقایعی که در درون و برون آن رخ می‌دهد مطلع است و می‌‌تواند در مواجهه با این وقایع و برای بوجود آوردن محیطی دلچسب برای کاربرانش، موثرترین و بهترین تصمیمات را در همان زمان بخصوص، اتخاذ کند. «اتکین» در تعریف خود علاوه بر توانایی کسب اطلاعات (input) و توانایی پاسخگویی (output) ، فاکتور زمان را نیز دخیل کرد.بر مبنای این تعریف همه تصمیمات سیستم در مواجهه با وقایع درون و برون ساختمان باید در زمان خاص خود اتخاذ شوند و اگر این تصمیم گیری ها در زمان دیگری انجام شوند، ارزشمند نخواهند بود. کلمه «مطلع است» در تعریف «اتکین» به معنای اطلاعات دریافت شده (input) و وسایل ارتباطی است که اطلاعات به وسیله آنها به سیستم کنترل وارد شده و جمع آوری می‌شود. کلمه «تصمیم می‌گیرد» در این تعریف بیانگرهمه انواع پاسخ‌هاست. مانند تصمیم سیستم برای تعادل دمای درون بنا، هماهنگ فرم ساختمان که همه اینها تحت عنوان «خروجی سیستم» (output) قرار می‌گیرند.
در این تحقیق به  پیرامون این ویژگیها می‌پردازیم تا سهم و نقش هر کدام را در ساختمانهای هوشمند روشن سازیم.

 


کلمات کلیدی : بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان,نمونه‌هایی از معماری حرکتی, نرم افزار پردازش و تحلیل اطلاعات,تعاریف ساختمانهای هوشمند,
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل مقاله درباره بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان -16 صفحه word

لینک دانلود دانلود پروژه سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ... ofma.zgoldfile.ir/.../دانلود-پروژه-سیستمهای-کنترل-هوشمند-تاسیسات-حرارتی-ساختمان-word‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ساختمان word این تحقیق در 17 صفحه تحریر شده است. مجموعه صفحات فایل بصورت تصویری در لینک زیر ... مقاله خانه های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS ghahramandl.myucare.ir/ghahramandl/106924/html‏ - ذخیره شده مقاله خانه های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS: قهرمان دانلود - چگونه با خرید ... با بکارگیری انواع حسگرها در داخل و خارج ساختمان و با بکارگیری یک سیستم واحد می .... هوشمند تأسیسات حرارتی ساختمان فرمت فایل: word (لینک دانلود پایین صفحه) ... پاورپوینت درباره آشنایی با خانه های هوشمند فرمت فایل: power point (لینک ... مقاله سیستم مدیریت هوشمند ساختمان | pdf word75.codetalk.ir/ap-pdf/46165/html‏ - ذخیره شده شما به صفحه اختصاصی |مقاله سیستم مدیریت هوشمند ساختمان| وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی لینک کلیک کنید. ... دانلود مقاله ای کامل درباره سیستم مدیریت هوشمند ساختمان بصورت فایل word قابل ویرایش تعداد صفحات پنج صفحه ... به طور کلی هدف از استفاده از سیستم های BMS در یک ساختمان تطبیق شرایط کارکرد ... مقاله سیستم مدیریت هوشمند ساختمان | 103951 - dayandata host217.dayandata.ir/103951.html‏ - ذخیره شده مقاله سیستم مدیریت هوشمند ساختمان | 103951 | host217.dayandata.ir. ... دانلود مقاله ای کامل درباره سیستم مدیریت هوشمند ساختمان بصورت فایل word قابل ... قسمت های مختلف تحت کنترل معمولا شامل تاسیسات مکانیکی و سیستم تهویه ... با بکارگیری انواع حسگرها در داخل و خارج ساختمان و با بکارگیری یک سیستم ... لینک کمکی. مقاله سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-CBOEC03-CBOEC03_069=سیستم-مدیریت-هوشمند-ساختمان-BMS.html‏ - ذخیره شده اعتبار موردنیاز PDF: ۱ WORD: ۴ | تعداد صفحات: ۹ | تعداد نمایش خلاصه: ۴۹۷ | نظرات: ۰ ... حجم فایل: ۲۳۰.۴۷ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۹ صفحه با فرمت PDF قابل ... BMS با بکارگیری انواع و اقسام سنسورهای حسی در داخل و خارج ساختمان و با ... بهینه سازی مصرف انرژی،خانه هوشمند،کنترل سیستم های ساختمان،مدیریت هوشمند ساختمان ... مقاله صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از سیستم های مدیریت ... https://www.civilica.com/Paper-CBOEC03-CBOEC03_104=صرفه-جویی-در-مصرف-انرژی-با-استفاده-از-سیستم-های-مدیریت-هوشمند-ساختمان-...‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان ... حجم فایل: ۲۶۶.۴۸ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۲ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد). محتوای کامل این مقاله با فرمت WORD هم قابل دریافت می باشد. ... برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. ... اطلاعات بیشتر درباره COI . سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ها - dlform5 dlform5.keybood.ir/ap/32843/html‏ - ذخیره شده طرح توجیهی تولید لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق. ... دانلود مقاله ای کامل درباره سیستم مدیریت هوشمند ساختمان بصورت فایل word قابل ویرایش تعداد صفحات پنج صفحه دسته بندی: جزوات» سایر ... با بکارگیری این شیشه ها، در ساختمان ها به عنوان یک جسم عایق، که نقش اصلی را درجهت حفظ گرما ... مقاله ای درباره ساختمان هوشمند - dlform1 dlform1.keybood.ir/ap/44910/html‏ - ذخیره شده طرح توجیهی تولید لوازم و قطعات الکتریکی و الکترونیکی سیستم های هوشمند توزیع برق. ... دانلود مقاله ای کامل درباره سیستم مدیریت هوشمند ساختمان بصورت فایل word قابل ویرایش تعداد صفحات پنج صفحه دسته بندی: جزوات» سایر ... با بکارگیری این شیشه ها، در ساختمان ها به عنوان یک جسم عایق، که نقش اصلی را درجهت حفظ گرما ... سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ها – دانشگاهی khabarfariman.ir/سیستم-مدیریت-هوشمند-ساختمان-ها/‏ - ذخیره شده فایل کامل سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ها به همراه لینک دانلود ... مناسب برای درس شبکه های هوشمند. ... پاورپوینت درباره ارتقای سلامت و آموزش بهداشتتعداد صفحات: 75نوع فایل: power point ... فایل: ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 31فهرستمقدمه :از دیر باز، بکارگیری بانک های خازنی بعنوان یک ضرورت در طراحی فیدرهای توزیع پذیرفته… بررسی روشهای مختلف تیغ زنی بر عملکرد و بقای گیاه ... - mizban مقاله net.mizbang.ir/.../بررسی-روشهای-مختلف-تیغ-زنی-بر-عملکرد-و-ب/‏ - ذخیره شده مقاله در مورد سرامیک لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل… تحقیق درباره آشنایی ... تحقیق درباره آشنایی با مهارت های زندگی فرمت فایل word: (… ... آشنایی با سیستم های گرمایش از کف این فایل شامل 31 صفحه و… ... پاورپوینت بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان پاورپوینت بکارگیری سیستم های هوشمند… دانلود تحقیقی مفید تحت عنوان بکارگیری سیستم های هوشمند در ... 268129jnwk.9rton.ir/‏ دانلود یک مقاله جامع در مورد تغذیه ، تربیت و لطیفه های کودک ... تحقیقی مفید تحت عنوان بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان در قالب word در 12 صفحه. دانلود تحقیق مدیریت کیفیت جامع TQM – immediately - مقاله manano.ir/immediately/دانلود-تحقیق-مدیریت-کیفیت-جامع-tqm/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2018 ... این تحقیق ، با موضوع مدیریت کیفیت جامع TQM بصورت Word انجام گرفته است. ... بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل ... تحقیق درباره سوره فاتحۀ الکتاب حمدسوره فاتحۀ الکتاب (حمد). ... بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان فرمت فایل: word تعداد ... پروژه آماده: بررسی سیستم های مدیریت هوشمند انرژی در ساختمان (115 ... denjweb.ir/printer/پروژه-آماده-بررسی-سیستم-های-مدیریت-هوش/‏ - ذخیره شده پروژه آماده, بررسی, سیستم, مدیریت, هوشمند, انرژی, ساختمان, فایل ورد, word, ... پروژه آماده: بررسی سیستم های مدیریت هوشمند انرژی در ساختمان (115 صفحه فایل ورد – word ) را ... با بکارگیری انواع حسگرها در داخل و خارج ساختمان و با بکارگیری یک سیستم واحد می توان بصورت لحظ … ... Next: تحقیق کامل در مورد اینورتر- تبدیل ac به dc ... مقاله خانه های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS – cache sedayepooya.ir/cache/مقاله-خانه-های-هوشمند-و-سیستم-مدیریت-هو/‏ - ذخیره شده قاله خانه های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS در دسته بندی فنی و مهندسی ... با بکارگیری انواع حسگرها در داخل و خارج ساختمان و با بکارگیری یک سیستم واحد می ... کارآفرینی در دسته بندی علوم انسانی بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به مقاله کارآفرینی در قالب ورد 40 صفحه را که در ... مقاله شهریار لینک پرداخت و… دانلود مقاله جامع و کامل در مورد مدیریت word - فایل اندیش - تماشا ► 0:22https://tamasha.com/v/EkkNj 10 آوریل 2019 - 22 ثانیه مقاله جامع و کامل در مورد مدیریت word.برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک نمایید. http://yon.ir/OXyJY مقاله جامع و کامل در مورد ... فایل فلش فارسی نوکیا nokia 5030c rm-524 ورژن 05.01 – reset reset.gridlearn.ir/فایل-فلش-فارسی-نوکیا-nokia-5030c-rm-524-ورژن-05-01/‏ - ذخیره شده nokia 5030c rm 524 در دسته بندی نرم افزار های آماده ... اشکال این فایل زبان فارسی را پشتیبانی می کند میتوانید فایل را با لینک مستقیم ... تحقیق در مورد آزادی اقتصادی ... بکارگیری سیستم های هوشمند در مدیریت ساختمان در قالب word در 12 صفحه. مقاله: خانه های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS article351.rpimag.ir/calibri/18238/html‏ - ذخیره شده Can I download مقاله: خانه های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS at a low cost? ... با بکارگیری انواع حسگرها در داخل و خارج ساختمان و با بکارگیری یک سیستم ... [2017-10-14]: خانه ی هوشمند (Smart home) خانه هوشمند مجموعه ای از تکنولوژی ها و ... ساختمان های هوشمند لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ... دانلود پروژه سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ساختمان word door.eflink.ir/.../دانلود-پروژه-سیستمهای-کنترل-هوشمند-تاسیسات-حرارتی-ساختمان-word‏ - ذخیره شده مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود تحقیق سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ساختمان wordاین تحقیق در 17 صفحه تحریر شده است. مجموعه صفحات فایل بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است. ... آنها فایل ورد(Word) پروژه تجهیزات سیستم های قدرت و بکارگیری تست های غیر مخرب (NDT) فایل ورد(Word) میکرو کنترلر ... لینک مستقیم دانلود پروژه سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ... lp62.xlesson.ir/sd/13365/html‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ساختمان word این تحقیق در 17 صفحه تحریر شده است. مجموعه صفحات فایل بصورت تصویری در لینک زیر ... لینک فایل دانلود پروژه سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ... kk57.teachx.ir/.../لینک-فایل-دانلود-پروژه-سیستمهای-کنترل-هوشمند-تاسیسات-حرارتی-ساختمان-word‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق سیستمهای کنترل هوشمند تاسیسات حرارتی ساختمان word این تحقیق در 17 صفحه تحریر شده است. مجموعه صفحات فایل بصورت تصویری در لینک زیر ... لینک فایل تحقیق در مورد انرژی در ساختمان kh57.ydlteach.ir/fs/1599951/تحقیق-در-مورد-انرژی-در-ساختمان-‏ - ذخیره شده دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد تحقیق در مورد انرژی در ساختمان را مشاهده می نمایید . ... تعداد صفحه : 10 صفحه. قسمتی از متن .doc : انرژی در ساختمان. اولین گام برای طراحی سیستم های خورشیدی در جهت بهره گرفتن هر چه بهتر و بیشتر ... مطالبی که در ذیل از نظرتان خواهد گذشت نشان دهنده روشهای مناسب بکارگیری انرژی خورشیدی ... فایل word مقاله مدیریت هوشمند تاسیسات و بنا – مهتاب Building ... books.imets.ir/Books/88797/html‏ - ذخیره شده 2 فوریه 2019 ... فایل word مقاله مدیریت هوشمند تاسیسات و بنا – مهتاب Building Management System – B.M.S. ... مجموعاً مسائل نوینی را در بهرهبرداری و مدیریت یک ساختمان در زمینههای ... مستقیم ناشی از بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند چه میزان میباشد و ... لینک کمکی ... درطراحی لرزه ای پی ها در آیین نامه های ساختمانی ایران | WORD.