لینک فایل مقاله درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی -15 صفحه word

مشخصات فایل

عنوان: اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی

قالب بندی: word

تعداد صفحات:  15

 

محتویات

تعداد تنفس  Frequency) یا ((RR  (Respiratory Rate

حجم جاری (Tidal Volume(Tv))

(Minute volume (Mv)) حجم دقیقه­ای

زمان دم (Inspiratory Time (Ti))

کسر اکسیژن دمی (Fractional Inspired Oxygen (Fio2))

حساسیت ونتیلاتور(Sensitivity / Trigger)

Flow

 (Inspiratory, Expiratory Ratio یا Ratio E: I) نسبت دم به بازدم

فشار مثبت انتهای بازدم و فشار مثبت مداوم راههای هوایی :

Positive End expiratory ventilation (PEEP)

Continues Positive Airway pressure (CPAP)

داخلیPEEP

فشار کفه­ای یا فشار استاتیک (Plateau pressure)

Ramp

فشار حمایتی  PS (pressure  support )

دم عمیق Sigh

Apnea Ventilation   

تنفسهای خودبخودی با فشار مثبت مداوم راههای هوایی در دو سطح متفاوت

(BIPAP Biphasic positive airway pressure)

Ventilator modes

تنفس با فشار مثبت متناوب(IPPB Intermittent positive pressure Breathing)

حداکثر فشار راههای هوایی  Peak airway pressure  or Peak inspiratory pressure (PIP)

(MAP یا Mean airway pressure) فشار متوسط راه­های هوایی

افزایش یا کاهش فشار راههای هوائی (Airway pressure low or high)  

نگهداشتن ریه­ها در حالت دم Hold) (Inspiratory

نگهداشتن ریه­ها در حالت بازدم  Hold) (Expiratory

مقاومت راههای هوایی (Resistance airway)

ظرفیت (قابلیت اتساع) (Compliance)

HME filter (Heat and moisture Exchange filter) or Hygrobac filter

حساسه جریان (Flow Sensor)

منابع

 

تعداد تنفس  Frequency) یا ((RR  (Respiratory Rate

تعداد تنفس­هایی است که در هر دقیقه توسط ونتیلاتور به بیمار داده­می­شود و بستگی به پاتولوژی بیماری بیمار و حجم جاری و مقدار مورد نیاز Paco2 دارد. برای بیماران با ریه طبیعی تعداد تنفس بین 8-6 تنفس در دقیقه مناسب است. برای بیماران با بیماری­های انسدادی ریه برای جلوگیری از auto PEEP و هیپرونتیلاسیون یا خروج بیش از حد Co2 تعداد تنفس بین  8-6  تنظیم می­شود. بیماران با بیماری­های محدودکننده ریوی(پنومونی) تعداد تنفس­ها بین 20-12 تنفس در دقیقه را تحمل می­کنند.

حجم جاری (Tidal Volume(Tv))

حجم جاری، حجمی از گاز است که در هر تنفس توسط ونتیلاتور به بیمار تحویل می­گردد. این حجم از 5 تا 15 میلی­لیتر به ازای هرکیلوگرم وزن بیمار قابل تنظیم است و بستگی به ظرفیت ریه­ها، مقاومت راه­های هوائی و پاتولوژی بیماری دارد. افراد با ریه طبیعی حجم­های  12- 15 cc/kg  را تحمل می­کنند اما در بیماران با بیماری­های محدود کننده ریوی از حجم­های  cc/kg 5-8 استفاده می­شود.

 

(Minute volume (Mv)) حجم دقیقه­ای

عبارت است از حاصل ضرب تعداد تنفس(F یا RR) در حجم جاریTV           Tv × RR= MV

 

زمان دم (Inspiratory Time (Ti))  

در ونتیلاتورهای زمانی با تنظیم مستقیم نسبت دم به بازدم، زمان دم با توجه به تعداد تنفس و نسبت دم به بازدم تنظیم می­گردد. بعنوان مثال اگر تعداد تنفس 12 بار در دقیقه باشد و نسبت دم به بازدم 1:2 در نظر گرفته شود. زمان هر سیکل تنفسی 5 ثانیه و زمان دم 7/1 ثانیه می­گردد. در ونتیلاتورهای حجمی نسبت دم به بازدم با میزان Flow تنظیم می­شود و هرچه قدر زمان  Flow بیشتر باشد سرعت جریان هوا در دم بیشتر شده و زمان دم کوتاهتر می­شود و بر عکس با کاهش Flow سرعت جریان هوا در دم کمتر و در نتیجه زمان دم بیشتر می­شود. در ونتیلاتورهای پیشرفته­تر زمان دم مستقیما تنظیم شده و به هنگام تنظیم زمان دم پارامترهای  I:E و Flow در صفحه نمایش ونتیلاتور به نمایش در می­آید تا کاربر بتواند بر اساس آنها زمان دم را دقیقا تنظیم نماید.

 

کسر اکسیژن دمی (Fractional Inspired Oxygen (Fio2))

درصد یا کسر اکسیژن دمی مقدار اکسیژنی است که به بیمار داده می­شود و بین 21% (هوای اتاق) تا 100% قابل تنظیم است. اگر چه توصیه می­شود برای پیشگیری از مسمومیت با اکسیژن نباید به مدت طولانی از اکسیژن 100% استفاده شود، اما در ابتدای وصل کردن بیمار به ونتیلاتور معمولا جهت جلوگیری از هیپوکسی از اکسیژن 100%  استفاده می­گردد. مسمومیت با اکسیژن ساختار غشای آلوئولی- مویرگی را متغیر می­کند و باعث ادم ریوی، آتلکتازی و کاهش Pao2 می­گردد. بنابر این به محض ثابت شدن وضعیت بیمار بر اساس پالس اکسی متری و ABGs درصد اکسیژن بتدریج پایین آورده می­شود. در صورتیکه علی­رغم تجویز اکسیژن 60% ، Pao2  به 60 میلیمترجیوه نرسید بجای بالابردن  Fio2 باید از PEEP استفاده­کرد. در اکثر ونتیلاتورها امکاناتی تعبیه شده است که در مواردی مانند ساکشن ترشحات ریوی، برونکوسکوپی، فیزیوتراپی ریوی، انتقال بیمار یا انجام سایر پروسیجرهای استرس­زا می­توان بطور موقت به بیمار اکسیژن 100% داده شود.

 

حساسیت ونتیلاتور(Sensitivity / Trigger)

در تنفس­های اجباری  طبق فواصل از پیش تنظیم شده، دم اجباری ارائه می­گردد. اما در صورت شروع تنفس مجدد بیمار، با تنظیم حساسیت، ونتیلاتور شروع به ارائه جریان می­کند که یک افت فشار، در مدار دستگاه احساس شود. بنابراین تنظیم حساسیت (Senility setting) نمایانگر مقدار افت فشار در زیر خط پایه(انتهای بازدم) است که بیمار بایستی در مدار ونتیلاتور ایجاد کند(Triggering effort) تا موجب تحریک دستگاه جهت ارائه حجم جاری تنظیمی برروی آن شود. با تنظیم صحیح کلید حساسیت، می­توان پاسخ تهویه­ای دستگاه را با کوشش­های بیمار هماهنگ کرد. در مد کنترله کلید حساسیت(off) است، بنابراین دستگاه پاسخی به کوشش تنفسی بیمار نمی­دهد، در حالیکه در مدهای کمکی مانند SIMV با تنظیم صحیح میزان حساسیت، دستگاه به کوشش تنفسی بیمار با یک تنفس اجباری هماهنگ با دم بیمار پاسخ می­دهد. بنابراین حساسیت ونتیلاتور مقدار تلاش تنفسی بیمار را که جهت شروع دم ونتیلاتور لازم­است را تعیین می کند و بر اساس فشار یا حجم تنظیم می­گردد. در ونتیلاتورهای جدید غالبا بجای حساسیت فشاری از حساسیت جریانی (Flow Triggering)  یا (Flow by) استفاده می­شود. در سیستم حساسیت جریانی، زمانیکه جریان دم ارادی بیمار به حجم از پیش تنظیم شده(توسط اپراتور) برسد یک تنفس حمایتی توسط ونتیلاتور تحویل می­گردد. اساس کار حساسیت جریانی به این صورت است که یک جریان مداوم از داخل مدار ونتیلاتور باز می­گرد(جریان تحویلی = جریان برگشتی)، زمانیکه بیمار تنفس ارادی را شروع نماید، قسمتی از جریان گاز عبوری وارد ریه بیمار شده، بنابراین حجم گاز برگشتی کاهش می­یابد. (جریان برگشتی< جریان تحویلی)، ونتیلاتور این اختلاف جریان را حس کرده وبا ارایه جریان کافی، از دم بیمار حمایت می­کند. برای مثال اگر میزان حساسیت جریان (Flow Sense)، 3 لیتر در دقیقه و مقدار جریان پایه (Flow Base)، 6 لیتر در دقیقه تنظیم شود، جریانی به میزان 6 لیتر در دقیقه در طی بازدم در مدار ونتیلاتور جریان می­یابد. اگر بیمار تنفس ارادی نداشته باشد، 6 لیتر هوا در مدار باز دمی بر­می­گردد. لیکن اگر تنفس بیمار شروع و مقدار برگشتی از 6 لیتر به 3 لیتر افت نماید، نمایانگر دم ارادی بیمار به­ میزان 3 لیتر در دقیقه می­باشد که محرک دستگاه برای تحویل حجم جاری تنظیمی بر روی ونتیلاتور می­باشد. انتخاب میزان Trigger بستگی به مد تنفسی و میزان کوشش تنفسی بیمار دارد. به عبارت دیگر حساسیت بر اساس نوع ونتیلاتور حساسیت دستگاه، میزانی از تلاش بیمار(فشار منفی یا حجمی) است که برای تحویل تنفس از طرف ونتیلاتور لازم است. حساسیت دستگاه باید به نحوی تنظیم شود که به بیمار امکان تحریک ونتیلاتور جهت ارائه حجم جاری را بدهد. در صورتی که برای تحریک دستگاه نیاز به کوشش تنفسی بیشتری باشد و یا بین زمان کوشش تنفسی بیمار و شروع جریان گاز تاخیری پیش آید، افزایش کار عضلات تنفسی و در نهایت خستگی بیمار در انجام تنفس ارادی اتفاق می­افتد. برعکس بالا بردن حساسیت موجب کاهش مقدار کوشش مورد نیاز برای تحریک ونتیلاتور توسط بیمار خواهد شد. در این حالت ونتیلاتور نسبت به کوشش دمی  بیمار بیش از حد حساس می­شود، در این حالت سیکل­های ونتیلاتوری خودبخود یا سیکل­های خودکار ایجاد خواهد شد در این سیکل­ها ونتیلاتور بدون در نظر گرفتن جایگاه بیمار در سیکل تنفسی، یک تنفس را بلا­فاصله بعداز تنفس قبلی ارایه می­کند.


Flow

 سرعت جریان هوا در طول دم است که بر حسب لیتر در دقیقه محاسبه میشود و منظور از فلو این است که حجم مشخصی از گاز (حجم جاری) با چه سرعتی به بیمار برسد هر چه فلو بیشتر باشد زمان دم کوتاهتر می­شود و در نتیجه فشار حداکثر ریه بیشتر خواهد­شد و بر عکس با کاهش فلو زمان دم طولانی تر می­گردد. مقدار نرمال آن تقریبا 30 تا 50 لیتر در دقیقه است. در بیماران با دیسترس تنفسی و یا حجم های جاری بالا میزان میزان فلو بین 100-60 لیتر در دقیقه تنظیم می­شود تا کار تنفسی کاهش یافته و عوارض جانبی ناشی از آن کم شود.

مثالی برای اندازه گیری میزان فلو:

RR: 10    VT: 500      BW: 50 Kg   

I:E  Ratio: 1:2 → Inspration time = 2"        700cc     2""

                        X         60"    Flow= x=flow=22lit/mint


کلمات کلیدی : اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل مقاله درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی -15 صفحه word

دانلود تحقیق کامل درمورد آزادی و آگاهی، دو عنصر بنیادی در تربیت ... net.mizbang.ir/decimal/دانلود-تحقیق-کامل-درمورد-آزادی-و-آگاهی/‏ - ذخیره شده 2 مه 2018 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 9 آزادی و آگاهی، دو عنصر بنیادی در .... میتوانید فایل مربوط به تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی را که در ... اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو | namely | 6406 namely.etock.ir/namely/6406/html‏ - ذخیره شده اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو فرمت: doc تعداد صفحه: 6 Cam Shaft housing ... میل بادامک Cam Shaft Casing محفظه میل بادامک Bushing بوش تحقیق در مورد. اصطلاحات مرتبط با مشاوره از کتاب مثنوی معنوی مولانا | netscape | 6522 netscape.mohandesalvand.ir/netscape/6522/html‏ - ذخیره شده اصطلاحات مرتبط با مشاوره از کتاب مثنوی معنوی مولانا + فرمت: doc تعداد صفحه: 99 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 99 ... تحقیق درباره اصطلاحات مرتبط با مشاوره از کتاب مثنوی معنوی مولانا ... dl1.akarian.ir/poly/6232/html+تحقیق+درباره‏ - ذخیره شده اصطلاحات مرتبط با مشاوره از کتاب مثنوی معنوی مولانا + فرمت: doc تعداد صفحه: 99 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 99 ... حسابداری پروژه تاسیس آموزشگاه | uzbekistan | 139518 uzbekistan.bostore.ir/uzbekistan/139518/html‏ - ذخیره شده حسابداری پروژه تاسیس آموزشگاه فرمت: doc تعداد صفحه: 29 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 29 صفحه قسمتی از متن ... تحقیق آماده در مورد اصطلاحات تخصصی اتومبیل - فایل rfile.rf.gd/page.php?id=4220‏ - ذخیره شده تحقیق آماده در مورد اصطلاحات تخصصی اتومبیلدانلود رایگان تحقیق آماده در مورد اصطلاحات تخصصی اتومبیلجدید و آپدیت شده برای دانلود کردن روی لینک کلیک کنید. تحقیق در مورد وب کاوی (فرمت Word ورد وبا قابلیت ویرایش)تعداد ... rezvan.ctcr.ir/prod/8465680-html‏ دریافت یکی یگر از فایل ها با عنوان تحقیق در مورد وب کاوی (فرمت Word ورد ... در واقع وب کاوی، فرآیند کشف اطلاعات و دانش ناشناخته و مفید از داده های وب می باشد. ... تحلیل لینک ... تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی . دانلود تحقیق درمورد تاثیر عناصر باغها بر سایر هنرها – bold sedayepooya.ir/bold/دانلود-تحقیق-درمورد-تاثیر-عناصر-باغها/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 6 تاثیر عناصر باغها بر سایر هنرها در ذهنیت ایرانی، باغ تصویری فراگیر دارد؛ به ... تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی. نمونه گزارش تخصصی کلاس دوم ابتدایی چگونگی تقویت حافظه ... - مقاله manano.ir/track/نمونه-گزارش-تخصصی-کلاس-دوم-ابتدایی-چگو-2/‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2018 ... در قالب ورد وقابل ویرایش در27 صفحه بهترین نمونه درفضای مجازی بیان مسئله ... جوشکاری با لیزرفرمت فایل: ورد - Word کتاب سبز - قابل ویرایش ) تعداد ... تحقیق درباره اخلاق و معاشرتلینک خرید در پایین صفحه قرار دارد. ... کارآموزی مکانیک شرکت پیشتاز قطعه سناباد مشهد، بررسی سیستم تهویه مطبوع ساختمان. اصطلاحات عرفانی در غزلیات حافظ | struck | 6112 struck.chlorophyll.ir/struck/6112/html‏ - ذخیره شده فرمت فایل: ورد (قابلیت ویرایش و آماده چاپ) قسمتی از محتوای متن تعداد صفحات: 10 صفحه بسم الله الرحمن الرحیم اصطلاحات عرفانی در غزلیات حافظ ادب: ادب در لغت به ... دانلود تحقیق مدیریت روابط انسانی – operator denjweb.ir/operator/دانلود-تحقیق-مدیریت-روابط-انسانی/‏ - ذخیره شده 2 مه 2018 ... تحقیق مدیریت روابط انسانی در 32 صفحه با فرمت ورد بسیار جامع به همراه ... فایل مربوط به دانلود حذف frp در گوشی های مدل cpu MT6572 با لینک مستقیم را… ... تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی. تحقیق درباره جزیره ای شدن شبکه های توزیع برق|بهترین مرجع ... fdsa.sellf.ir/prod-s-b-686734-تحقیق-درباره-جزیره-ای-شدن-شبکه-های-توزیع-برق‏ فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 19 صفحه جزیره ای شدن[ 1] : طبق ... تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی. سیستم – unix unix.iderutconf.ir/سیستم/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... بدینترتیب سیستم مکانیکی عملاً نشان خواهد داد که ساختمان چگونه با محیط اطراف ... به چشم میخورند، با انتقال جریان هوا و ایفای نقش در فرایند تهویه، عملکرد کفهای تا … ... تحقیق در مورد خطاطی ,خطاطی,دانلود تحقیق در مورد خطاطی ,خطاطی کاربر عزیز ... بایگانی‌های مکانیک - صفحه 23 از 24 - دانلود تحقیق و پاورپوینت مهندسی https://b.11file.ir/tag/مکانیک/page/23/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره شبیهسازی ماشینکاری الکتروشیمیایی (ECM) ... این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در ۷ صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند ... لینک دانلود پایین صفحه ... گسترش وسیع این فرآیند را می‌توان در راستای نیاز به ماشینکاری مواد سفت و سخت، ... اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو dl4.e-gandoman.ir/all/5827/html‏ - ذخیره شده اگر نادانی اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو مردم و شرارت رهبران اصطلاحات ... اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو فرمت: doc تعداد صفحه: 6 Cam Shaft ... میل بادامک Cam Shaft Casing محفظه میل بادامک Bushing بوش تحقیق در مورد... لینک کمکی ... زبان انگلیسی اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی اصطلاحات ... 2019 | _ parsborna.ir/2019/‏ - ذخیره شده 1 ژوئن 2019 ... دانلود رایگان مقالات انگلیسی درباره زنجیره تامین سال ۲۰۱۹ – ۲۰۱۸ با ترجمه … ... زنجیره ارزش در فرآیند تولید و جایگاه مهندسی ارزش. ..... دیکشنری لغات و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی/فارسی مکانیک لغت .... این صفحه را در شبکه های … ...... مقاله قلمه زدن لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ... دانلود مقاله کامل درباره بعثت پیامبر (صلی الله و ... - لینک خرید فایل nafis.nima2.ir/.../687003-دانلود-مقاله-کامل-درباره-بعثت-پیامبر-(صلی-الله-و-علیه-و-آله-و-سلم)‏ - ذخیره شده مشخصات فایل برابر عنوان آن در مورد دانلود مقاله کامل درباره بعثت پیامبر (صلی الله و علیه و آله و سلم) ... فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 10 .... تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی. پاورپوینت انواع طبقه بندی بودجه ای khorasan.iran2kadoo.ir/.../پاورپوینت+انواع+طبقه+بندی+بودجه+ای.html‏ - ذخیره شده پاورپوینت تهویه مکانیکی یا مصنوعی .... 96 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ... فایل بودجه ریزی عملیاتی یک پاورپوینت بسیار عالی در 156 اسلاید می باشد این ... دانلود مقاله کامل درباره بودجه و استاندارد لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده ... مقاله درباره راهنمای آزمایشگاه خواص مکانیکی 16ص - دانلود رایگان 2.freedownloadk3.ir/product/395300‏ - ذخیره شده دانلود رایگان تعداد صفحه : 56بسمه تعالی راهنمای آزمایشگاه خواص مکانیکی مقدمه هدف ... مقاله درباره راهنمای آزمایشگاه خواص مکانیکی 16صفرمت فایل: ورد- Word ... خواص مکانیکی مقاله ای مفید و کامل لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word ( قابل ویرایش و . ... بایگانی‌ها اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی - پورت وان. اصطلاحات پزشکی | psdkart بزرگترین مرجع دانلود مقاله،پروژه،طرح PSD psdkart.ir/tag/اصطلاحات-پزشکی/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی فرمت فایل word: ( لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات : ۱۵ صفحه بخشی از متن : تعداد تنفس ... اصطلاحات عمران متره و برآورد | prepaid | 6468 prepaid.expert-developers.ir/prepaid/6468/html‏ - ذخیره شده دانلود ... تعداد صفحات: 46 فرمت: WORD حجم فایل: 664 ... 42 KB فصل چهارم بلوکاژ: به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت زمین به کف ساختمان ها، از بلوکاژ یا ماکادم ... دانلود فایل کارآموزی کامپیوتر شرکت داده پردازی فن آوا :: ffselm ffselm.blog.ir/.../دانلود-فایل-کارآموزی-کامپیوتر-شرکت-داده-پردازی-فن-آوا_1‏ - ذخیره شده 4 ا کتبر 1996 ... پاورپوینت الکترونیکی و صفحه کلید لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ... mouse keyboard موس مکانیکی (1) صفحه کلید (3) صفحه کلیدمجازی (4) موس ... تحقیق درباره برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران (word) .... آموزی: بررسی سیستم تهویه مطبوع ساختمان فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:44 فهرست 1. فایل ورد Word دانلود پروپوزال آماده: تدوین راهبردهای مدیریت تولیدات ... learning.11thivsc.ir/Learning/1257786/html‏ - ذخیره شده 1 فوریه 2019 ... توجه : این فایل به صورت فایل ورد (Word) ارائه میگردد و قابل تغییر ... SWOT صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word ... 2- اهمیت و ضرورت تحقیق: ... دیوید (1380)؛ مدیریت استراتژیک, فرآیند تصمیم گیری است که جهت ... وجود سازمان های بوروکراتیک و مکانیکی است که تمرکز اختیارات قواعد و ... دانلود تحقیق کامل درمورد فوتبال ایران و آسیا (رشته تربیت بدنی ... dddesign.ir/traffic/دانلود-تحقیق-کامل-درمورد-فوتبال-ایران/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: ... تحقیق درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی در پزشکی. دانلود گزارش کارآموزی درباره سیستم های برقی و ... - مقاله جو https://maghalejoo.com/doc/.../سیستم-های-برقی-و-الکترونیکی-اتومبیل/‏ - ذخیره شده دانلود گزارش کارآموزی درباره سیستم های برقی و الکترونیکی اتومبیل خودرو ... حجم فایل ورد: 315.3KB; فرمت: فایل Word قابل ویرایش و پرینت (DOCx); تعداد صفحات فارسی: 94; ارائه شده برای رشته مکانیک خودرو ..... سیستم تهویه مطبوع را می توان با شدت کنترل کرد یا ، چنان که غالباً متداول است، کنترل آن را به نوعی سیستم ... دیس فایل dsfasdf.ihostfull.com/‏ - ذخیره شده دیس فایل. صفحه نخست; لیست کامل مطالب; پاورپوینت کتاب اختلال بیش فعال .... تحقیق آماده در مورد بیحسی موضعی Local Anesthetics در قالب فایل پاورپوینت ... دانلود مقالهبررسی یک جنجال پوچ رسانه ای دیدگاه رهبر حکیم انقلاب ... wbargo.doryan.ir/postid604547.html‏ دانلود مقاله بررسی یک جنجال پوچ رسانه ای دیدگاه رهبر حکیم انقلاب درباره هولوکاست ... تحقیق در مورد موتور اتومبیل دانلود تحقیق در مورد موتور اتومبیل فرمت فایل: ورد قابل ... گزارش کارآموزی جوشکاری الکتروفیوژن مهندسی مکانیک در حرارت و سیالات .... فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 12 فهرست مطالب مقدمه اصطلاحات و تعاریف ... فایل word ترجمه مقاله سازمان مدیرت صنعتی به همراه متن انگلیسی ... bigdata.icoac.ir/bigdata/646099/html‏ - ذخیره شده 10 نوامبر 2018 ... بخشی از متن فایل word ترجمه مقاله سازمان مدیرت صنعتی به همراه متن .... فرایند جامع ارزیابی بزرگی ریسک (خطر) و تصمیم گیری درباره ی قابل تحمل ... اصطلاحات مداوم طرح اصول ریسک زمینه خط (ریسک) ..... و وضعیت کشمکش بوجود می آید (به قسمت« کشمکشها» صفحه رجوع شود) ..... سیستم های تهویه موثر را فراهم نمایند. فایل اجرایی ترینر جنگهای صلیبی 1 – فایل بولار - Bular.ir https://bular.ir/فایل-اجرایی-ترینر-جنگهای-صلیبی-1/‏ 8 نوامبر 2017 ... مرجع دانلود فایل، مقاله، پروژه، رام گوشی و کتاب ... لطفا برای دانلود فایل فایل اجرایی ترینر جنگهای صلیبی ۱ از طریق لینک زیر اقدام ... نوشته قبلیپیشین مقاله درباره اصطلاحات متداول در فرایند تهویه مکانیکی -۱۵ صفحه word. پاورپوینت در مورد فشار(Pressure) - دانلود رایگان 5.freedownloadi54.ir/product/1247583‏ دانلود رایگان پاورپوینت در مورد فشار(Pressure) لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ... پرسش صفحه 75 کاروفناوری نهم پودمان تاسیسات مکانیکی. سوال: محاسبه ... تحقیق در مورد فرآیند فشار بالا ( High Pressure … ... تحقیق در مورد ... اصطلاحات رایج در تهویه مکانیکی و کار با ونتیلاتور .