لینک فایل پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt

 

 

پمپ خانگی
پمپ آب خانگی، جهت افزایش فشار آب خانه، ساختمان، آپارتمان و ویلا ها به کار می رود.
متراژ واحد، تعداد شیر ها و همچنین تعداد طبقات عواملی هستند که در انتخاب پمپ خانگی موثر می باشندپمپ با مخازن انبساط یا پمپ با کلید اتوماتیک و یا بوستر پمپ از انواع پمپ خانگی هستند که با توجه به موارد مذکور، یکی از آنها برای ساختمان و یا خانه مورد نظر انتخاب می شود.

 

 

 

انواع پمپ آب خانگی

 

 

 

  • بوستر پمپ خانگی
  • پمپ جتی خانگی
  • پمپ سانتریفیوژ خانگی
  • پمپ بشقابی خانگی
  • پمپ خانگی با مخزن انبساط
  • پمپ خانگی با کلید اتوماتیک

 

 

 

 روش صحیح لوله کشی برای استفاده از مخزن ذخیره آب به همراه کلید اتومات دیحیتال و کلید اتومات مکانیکی در این کتاب به روش اتصال همزمان آب شهری و مخزن ذخیره آب به پمپ می پردازیم این روش برای کارکرد صحیح کلید اتومات دیجیتال الزامی است این روش لوله کشی را باید برای کلید اتومات مکانیکی هم به کار ببرید در غیر اینصورت ممکن است پمپ هوا بگیرد و مثل حالتی که پمپ بدون آب مانده باشد ، یکسره کار کند تا بسوزد علت هوا گرفتن پمپ  این است که معمولا مخزن ذخیره آب نسبت به پمپ ارتفاع چندانی ندارد و فشار آب مخزن صفر است ولی فشار آب شهری 1.5 تا 2.5 بار است و این فشار باعث می شود تا پمپ هوا نگیرد
نکته مهم : پمپی که به آب شهری متصل است اصلا نیازی به هواگیری ندارد و فقط پمپ هایی که به تانکر متصل هستند و آب شهری هم به آنها وصل نشده است باید هواگیری شوند.به عبارت دیگر تمام کسانی که می خواهند از مخزن ذخیره آب استفاده کنند باید همین روش را به کار گیرند و از نظر روش لوله کشی ، فرقی میان اتومات دیجیتال و مکانیکی نیست.ولی نکته مهم اینجاست که اگر برای اتومات دیجیتال جور دیگری لوله کشی کنید اصلا کار نمی کند (اتومات نمی کند) ولی اتومات مکانیکی و مخزن باد در صورت عدم اتصال مستقیم به آب شهری هم به درستی کار می کند ولی فشار بیشتری به پمپ می آید ( اتومات مکانیکی و مخزن باد اصلا برای همین کار ساخته شده اند تا بتوانند آب با فشار صفر مثل تانکرها و استخرها را پمپاژ کنند )در ادامه دو شکل برای انواع لوله کشی آمده است که هر دو یکسان هستند .








 

 

 

راهنمای انتخاب پمپ آب خانگی

 

 

 

عوامل متعددی در انتخاب پمپ آب خانگی موثر می باشند که در زیر به آنها اشاره می کنیم (بهتر است برای انتخاب دقیق نوع پمپ با کارشناسان فروش شرکت آبیاران تماس حاصل نمایید.):
متراژ واحد
تعداد طبقات آپارتمان
میزان مصرف آب
تعداد شیر آب
انتخاب صحیح موتور پمپ آب خانگی یا الکتروپمپ خانگی جهت تقویت فشار آب کاملا مشکل مصرف کننده را برطرف می نماید.

 

 

 

پمپ خانگی بی صدا یا پمپ خانگی کم صدا

 

 

 

واژه ای غلط یا حربه ای برای عوام فریبی، تمامی پمپ های حال حاضر بازار دارای صدا هستند و این اصطلاح مرسوم در بازار کاملا اشتباه می باشد، اصطلاح پمپ آب خانگی بی صدا فقط برای عوام فریبی و سوء استفاده می باشد. درنتیجه کلیه پمپ های موجود در بازار ایران دارای صدا بوده ولی بسته به نوع و مدل و برند آن پمپ، میزان صدا متفاوت می باشد.

 

 

 

کاربرد پمپ آب خانگی

 

 

 

افزایس فشار آب ساختمان و آپارتمان
تقویت فشار آب خانگی
تنظیم پمپ خانگی
الکتروپمپ های آب خانگی دو دسته می باشند:
 
الکتروپمپ های افزایش فشار آبالکتروموتور پمپ 3000 دور 
الکتروپمپ های آب در گردش ( سیرکولاتور یا پمپ های برگشت آب گرم ): الکتروموتور پمپ 1500 دور، برای به گرداندن آب گرم در یک مدار بسته مثل شوفاژخانه ها
هرچه دور الکتروموتور بیشتر، میزان فشار و صدای تولیدی بیشتر می باشد.
جهت اتوماتیک کردن پمپ افزایش فشار از سه روش استفاده می شوذ:
1.
استفاده از تابلو فرمان برای پمپ سه فاز (احیانا اینورتر)
2.
استفاده از ست کنترل یا کلید دیجیتال
3.
استفاده از منبع تحت فشار
پمپ خانگی با مخازن انبساط
در پمپ خانگی با مخزن انبساط، تعداد دفعات سرویس کردن و کنترل آن بیشتر از دیگر مدل ها می باشد. در این نوع پمپ اندازه منبع انبساط بستگی مستقیم به اندازه آب مصرفی دارد. از اجزا این پمپ می توان به پنج راهی و کلید اتوماتیک، درجه و منبع انبساط اشاره نمود.
پمپ خانگی با کلید اتوماتیک
پمپ خانگی با کلید اتوماتیک نسبت به پمپ خانگی با منبع انبساط نسبتا هزینه کمتری دارد ولی برای استفاده از این نوع پمپ باید میزان باز و بسته شدن شیر را مد نظر قرار داد چون در هر دور باز و بسته شدن شیر کلید اتوماتیک استارت زده و پمپ شروع به کار می کند لذا در مورادی که میزان مصرف بیشتر است باید از این نوع پمپ صرفنظر نمود.
 
بوستر پمپ خانگی
بوستر پمپ خانگی به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد
از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود.
نکات پس از خرید پمپ آب خانگی 
-
جهت افزایش طول عمر پمپ آب خود تلاش نمایید منبع دیافراگمی با حجم بالاتر تهیه نمایید.
-
وزن لوله ها را مهار نمایید و توجه نمایید که پمپ زمینی به عنوان تکیه گاه وزن لوله های سیستم لوله کشی در معرض فشار نباشد.
-
مبحث 16 مقررات ملی ساختمان: اتصال پمپ به انشعاب اصلی آب شهری غیر مجاز است، بنابراین برای نصب پمپ باید از لوله اصلی آب شهری جدا شده و در محلی غیر از آن و توسط شیر یکطرفه به سیستم آب شهری اتصال یابد.

 

 

 

لیست قیمت پمپ آب خانگی Pentax

 

 

 

 

 

 

 

 پمپ آب یا پمپ آب خانگی، پمپی است که در مصارف خانگی جهت تقویت فشار آب خانگی استفاده می شود. برای افزایش فشار آب خانگیاز پمپ های مختلفی می توان استفاده کرد که در ذیل نمونه های آن ذکر شده است.

 

 

 

پمپ آب خانگی یا همان پمپ تقویت فشارآب ساختمان در انواع نیم اسب بخار،یک اسب بخار،یک ونیم اسب بخار و دواسب بخارموجود می باشد.پمپ آب خانگی نیم اسب بخارجهت مصرف در ساختمان های یک طبقه با حداکثر متراژ150متر نصب می گردد.

 

 

 

پمپ آب خانگی یک اسب بخاربشقابی جهت مصرف در ساختمان های سه طبقه وشش واحد با حداکثر متراژهر واحد75متر نصب می گردد. پمپ آب خانگی یک اسب بخارجتی جهت مصرف در ساختمان های چهار طبقه هشت واحد با حداکثر متراژ 68متر نصب می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

پمپ آب خانگی یک اسب بخار دو پروانه جهت مصرف در ساختمان های چهار طبقه هشت واحد با حداکثر متراژ75متر نصب می گردد. پمپ آب خانگی یک ونیم اسب بخاردو پروانه جهت مصرف در ساختمان های پنج طبقه 10واحد با حداکثر متراژ100متر نصب می گردد.

 

 

 

پمپ آب خانگی دو اسب بخارجهت مصرف در ساختمان های پنج طبقه 14 واحد با حداکثر متراژ100متر نصب می گردد. پمپ آب خانگی با توان های بیش از دو اسب بخار از طریق مشاوره تلفنی ویا مذاکره حضوری کارشناسان جهت مصرف در مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بالا وطبقات مختلف انتخاب و عرضه می گردد.

 

 

 

پیشنهاد می شود جهت انتخاب صحیح پمپ افزایش فشار آب خانگی مورد نیاز شما با کارشناسان ما مشاوره نمایید تا کلیه نیازهای شما را پوشش دهد.

 

 

 

امروزه با افزایش انفجارگونه جمعیت شهرها  و رونق گرفتن ساخت مجتمع های و برج های مسکونی تامین آب مورد نیاز تمامی واحدها بخصوص واحد های مستقر در طبقات بالاتر امری اجتناب ناپذیر گردیده است لذا برای تامین فشار و دبی آب مصرفی از انواع پمپ سانتریفیوژ تک پروانه، پمپ سانتریفیوژ دو پروانه و پمپ سانتریفیوژ چند پروانه وهمچنین انواع بوسترپمپ های دو و چند پمپه استفاده می گردد.

 

 

 

 انتخاب پمپ آپارتمانی وابسته به متغیرهای بسیاری می باشد از آن جمله می توان به :

 

 

 

  • تعداد طبقات ساختمان
  • تعداد واحد ساختمان
  • متراژ هر یک از واحدها
  • محل قرار گیری پمپ در ساختمان (بعد از کنتور آب و در ورودی آب ساختمان و یا بر روی پشت بام)
  • طول مسیر لوله کشی ها در داخل ساختمان
  • سایز لوله ها در داخل ساختمان

 

 

 

 

 

 

 

پمپ آب خانگی یا همان پمپ تقویت فشارآب ساختمان در انواع نیم اسب بخار،یک اسب بخار،یک ونیم اسب بخار و دو اسب بخار موجود می باشد.

 

 

 

پمپ آب خانگی نیم اسب بخار جهت مصرف در ساختمان های یک طبقه با حداکثر متراژ150متر نصب می گردد.

 

 

 

پمپ آب خانگی یک اسب بخار بشقابی جهت مصرف در ساختمان های سه طبقه و شش واحد با حداکثر متراژ هر واحد 75 متر نصب می گردد.

 

 

 

پمپ آب خانگی یک اسب بخار جتی جهت مصرف در ساختمان های چهار طبقه هشت واحد با حداکثر متراژ68متر نصب می گردد.

 

 

 

پمپ آب خانگی یک اسب بخار دو پروانه جهت مصرف در ساختمان های چهار طبقه هشت واحد با حداکثر متراژ 75 متر نصب می گردد.

 

 

 

پمپ آب خانگی یک ونیم اسب بخار دو پروانه جهت مصرف در ساختمان های پنج طبقه  10واحد با حداکثر متراژ  100متر نصب می گردد.

 

 

 

پمپ آب خانگی دو اسب بخار جهت مصرف در ساختمان های پنج طبقه 14 واحد با حداکثر متراژ100 متر نصب می گردد و برای 20 واحد با میانگین 100متر متراژ از پمپ های4 اسب دو پروانه سه فاز استفاده می گردد.

 

 

 

جهت مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بیش از 20 واحد از انواع بوستر پمپ ها استفاده می گردد این بوستر پمپ ها بسته به میزان مصرف آب درانواع بوسترپمپ های دو و چند پمپه قرار می گیرد . در بوستر پمپ ها جهت کاهش مصرف برق و افزایش طول عمر قطعات پمپ از سیستم های دور متغیرالکترونیکی (اینورتر) استفاده می گردد . عملکرد این سیستم ها به این نحواست که با سنسورهایی که در مدار خروجی پمپ قرار گرفته میزان فشار و دبی پمپ سنجیده شده و با کنترل سرعت دوران الکتروموتور نصب شده بر روی پمپ منجربه کاهش مصرف انرژی می گردد.

 

 

 

برای کارکرد پمپ ها به صورت اتوماتیک و کاهش دفعات روشن وخاموش شدن پمپ ها ودر نتیجه عملکرد کم صدا تر پمپ نیاز به نصب مخزن تحت فشار به همراه درجه و کلید اتوماتیک است چرا که آب تحت فشار ذخیره شده در منبع مذکور باعث ایجاد یک فشار ثابت در پشت لوله گردیده و در نتیجه کاهش چشمگیر دفعات روشن وخاموش شدن پمپ و همچنین ایجاد جریان متناوب و یکنواخت آب در لوله ها را در پی دارد.

 

 

 

هنگام راه اندازی و نصب پمپ آب منزل  بهتر است مکان نصب پمپ را پائین تر و یا همسطح ورودی آب  قرار داده تا فشار مکش ایجاد شده مثبت باشد، اگر این کار در بعضی از شبکه های آبرسانی امکان پذیر نبود، تا آنجائیکه وضع ایستگاه های پمپاژ اجازه می دهد باید سعی نمود پمپ نزدیک سطح مایع منبع مکش قرار گیرد تا بخشی از توان پمپ صرف مکش آب نگردد و مشکلات کمتری در کار پمپ ایجاد شود، مسیر لوله کشی باید حتی المقدور مستقیم و از ایجاد خم ها و زانوها کمتری استفاده گردد ، بین زانوئی و محل اتصال مکش باید لوله مستقیمی به طول حداقل 5 برابر قطر مکش فاصله ایجاد نمود. چون در غیراین صورت فشار مکش نامتعادلی ایجاد شده و یک طرف چشمه پروانه و محفظه مکش پر تر از طرف دیگر شده و تلفات هیدرولیکی پمپ زیاد و راندمان پمپ کم می گردد.باید قطر لوله مکش یک نمره بیشتر از قطر مجرای رانش بوده و اگر امکان پذیر نیست حداقل یکسان باشد،در مجتمع های مسکونی بزرگ که از بوستر پمپ استفاده می گردد توجه به موارد ذیل در طول عمر بوستر پمپ شما موثر خواهد بود. در مسیر رانش پمپ، یک شیر دروازه ای و یک سوپاپ کنترل قرار می دهند، کار این سوپاپ حفظ پمپ در مقابل فشارهای اضافی وارد بر پمپ است. سوپاپ انتهای لوله مکش باید حداقل 5/1 متر از سطح مایع مکش پائین تر بوده و پمپ نیز باید به سطح منبع مکش نزدیک باشد. پمپ و موتور را باید روی فونداسیون محکمی نگهداشت تا منجر به لرزش وصدای اضافه پمپ نگردد در غیر اینصورت بوش های اتصال محور پمپ و موتور و همچنین یاتاقان های آن خراب و سبب شکستگی محور می گردد.            

 

 

 

                                                                                                              

 

 

 

فروش پمپ آب خانگی نیم اسب و بالاتر

 

 

 

روش انتخاب پمپ آب خانگی

 

 

 

آسان ترین راه برای انتخاب یک پمپ آب خانگی با مراجعه به جداول و منحنی های مشخصه در کاتالوگ پمپ ها با توجه به داشتن ارتفاع و میزان آبدهی مورد نیاز می باشد. این منحنی ها کلیه ی مشخصات پمپ آب  اعم از ارتفاع (هد)، توان و راندمان را در سرعت دوران مورد نظر به ازاء آبدهی های (دبی) مختلف نمایش می دهند تا استفاده ی عملی از آن راحت تر گردد.

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات نمودار : 1

 

 

 


کلمات کلیدی : پمپ, پمپ خانگی,پنتاکس, پمپهای تقویت فشار, پمپهای ساختمانی, پمپ های سانتریفیوژی,پمپ آب خانگی,بوستر پمپ خانگی پمپ جتی خانگی پمپ سانتریفیوژ خانگ
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt

پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید ... onefootball.ir/grand/پاورپوینت-پمپهای-خانگی-یا-پمپهای-تقوی/‏ فایل کامل پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt به همراه لینک دانلود. دانلود فایل. پمپ خانگیپمپ آب خانگی، جهت افزایش ... تصاویر برای لینک فایل پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt پاورپوینت میدان دل کامپو سیه نا – تست مقاله nanotour.ir/test/پاورپوینت-میدان-دل-کامپو-ـ-سیه-نا/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت میدان دل کامپو سیه نا به همراه لینک دانلود. دانلود فایل. 55 اسلاید قابل ویرایش از میدان دل کامپو سیه نا بصورت ppt امروزه میدان دل کامپو با طراحی ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt. نقشه طبقات اقلیمی استان اردبیل – تست مقاله nanotour.ir/test/نقشه-طبقات-اقلیمی-استان-اردبیل/‏ - ذخیره شده فایل کامل نقشه طبقات اقلیمی استان اردبیل به همراه لینک دانلود. دانلود فایل ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. دانلود فایل پاور درمورد - 674 - پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار 1393translation.roadmag.ir/2016slides/.../html+دانلود+فایل+پاور+درمورد‏ - ذخیره شده 11 مه 2019 ... این فایل درمورد پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار می باشد که در قالب پاورپوینت آمده است و در 55 اسلاید می باشد. پمپ خانگی. پمپ آب خانگی، ... کاراموزی زمین – cache - seda پروژه sedayepooya.ir/cache/کاراموزی-زمین/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به کاراموزی زمین را که در دسته بندی عمومی و آزاد قرار دارد را ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:28 فهرست و توضیحات: زمین ساختمانها و محوطه سازی ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin -ppt. تحقیق در مورد مهدی (علیه السلام) در تشیع – اوتپوت tourantalya-linktrip.ir/.../تحقیق-در-مورد-مهدی-علیه-السلام-در-تشیع/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. مقاله مقایسه عملکرد ارقام بادام زمینی با الگو های مختلف کاشت در شرایط ... tourantalya-linktrip.ir/.../مقاله-مقایسه-عملکرد-ارقام-بادام-زمینی/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به مقاله مقایسه عملکرد ارقام بادام زمینی با الگو های مختلف کاشت در شرایط زارعین شمال خوزستان را که در دسته بندی فنی و ... دانلود فایل فلش گوشی هوآوی Huawei G7-L11 بیلد نامبر C636B330 با لینک مستقیم ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt. پلان معماری ساختمان مسکونی 178 متری – valid پروژه online-sms.ir/valid/پلان-معماری-ساختمان-مسکونی-178-متری/‏ - ذخیره شده فایل کامل پلان معماری ساختمان مسکونی 178 متری به همراه لینک دانلود ... ها به همراه لینک دانلود دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت شواهدی در سنگ ها ، در حجم 51 اسلاید ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt. مصرف مواد مخدر در ایران – دانشگاهی khabarfariman.ir/مصرف-مواد-مخدر-در-ایران/‏ - ذخیره شده تحقیق مواد مخدر فایل کامل مصرف مواد مخدر در ایران به همراه لینک دانلود. دانلود فایل .... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. پاورپوینت وب عمیق یا پنهان – پیش نویس زنده - earthcafe earthcafe.ir/draft/پاورپوینت-وب-عمیق-یا-پنهان/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت وب عمیق یا پنهان به همراه لینک دانلود. دانلود فایل ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. پمپ فایل ... پاورپوینت معماری دیجیتال – پیش نویس زنده - earthcafe earthcafe.ir/draft/پاورپوینت-معماری-دیجیتال/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت معماری دیجیتال به همراه لینک دانلود. دانلود فایل ... پاورپوینت - پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. پمپ فایل ... پاورپوینت درباره اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی – انکد مقاله fanoosonline.ir/.../پاورپوینت-درباره-اثرات-تغییر-در-نرخ-ها/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت درباره اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی به همراه لینک دانلود ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. نمونه اساسنامه شرکت های کارگذاری – دانلود sahab-co.ir/signal/نمونه-اساسنامه-شرکت-های-کارگذاری/index.html‏ فایل کامل نمونه اساسنامه شرکت های کارگذاری به همراه لینک دانلود. دانلود فایل ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. نگرش کارشناسان اتحادیه اروپا نسبت به استفاده از GMO در غذا و ... sahab-co.ir/signal/نگرش-کارشناسان-اتحادیه-اروپا-نسبت.../index.html‏ فایل کامل نگرش کارشناسان اتحادیه اروپا نسبت به استفاده از GMO در غذا و تغذیه و ... برنام ریزی فایل کامل برنامه‌ریزی منابع سازمانی به همراه لینک دانلود دانلود فایل 1. ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt ... تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt به همراه لینک دانلود دانلود فایل پمپ… کتاب انگلیسی اقتصاد خرد سالواتوره – رم شانس seoarzon.ir/ram/کتاب-انگلیسی-اقتصاد-خرد-سالواتوره/‏ - ذخیره شده فایل کامل کتاب انگلیسی اقتصاد خرد سالواتوره به همراه لینک دانلود. دانلود فایل ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. پایان نامه: بررسی هویّت دینی دانشجویان و رابطه¬¬ی آن با برخی عوامل ... pdpnetwork.ir/icon/پایان-نامه-بررسی-هویّت-دینی-دانشجویان/‏ - ذخیره شده پمپ فایل کامل پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt به همراه لینک دانلود دانلود فایل پمپ خانگیپمپ آب خانگی، جهت افزایش ... تحقیق در مورد تربیت کودک از نظر اسلام – ping - denj پروژه denjweb.ir/ping/تحقیق-در-مورد-تربیت-کودک-از-نظر-اسلام/‏ - ذخیره شده 3 مه 2018 ... بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به تحقیق در مورد تربیت کودک از نظر اسلام را ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده ... Next: دانلود پاورپوینت پیشینه تفکر درزمینه مدیریت – 34 اسلاید ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. زبان تخصصی برای کنکور ارشد پلیمر رنگ دانشگاه امیرکبیر – isi 14nour.ir/isi/زبان-تخصصی-برای-کنکور-ارشد-پلیمر-رنگ-دا/‏ دانلود فایل کامل دانلود گزارش کارآموزی رشته حقوق به همراه لینک دانلود دانلود فایل ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. دانلود پاورپوینت سیستم روشنایی طبیعی(ppt) 57802zrpn.9rton.ir/‏ دانلود فایل فلش هواوی huawei y330-u01بیلد نامبر c00b140 با لینک مستقیم ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt برنامه تشخیص رگ های شبکیه چشم با استفاده از تبدیل گابور و ... clothing-mariana.ir/isi/برنامه-تشخیص-رگ-های-شبکیه-چشم-با-استفاد/‏ پمپ فایل کامل پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt به همراه لینک دانلود دانلود فایل پمپ خانگیپمپ آب خانگی، جهت افزایش ... پلان معماری اتوکد طرح 54 – سرویس پروژه simcardmajazi.ir/service/پلان-معماری-اتوکد-طرح-54/‏ - ذخیره شده پلان معماری فایل کامل پلان معماری اتوکد طرح 54 به همراه لینک دانلود ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. پمپ فایل کامل ... آمار استفاده از تلویزیون *** – create - mizban مقاله cyclic.mizbang.ir/create/آمار-استفاده-از-تلویزیون/‏ - ذخیره شده 3 مه 2018 ... بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به آمار استفاده از تلویزیون ... دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی 12 اسلاید در دسته بندی علوم ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt ... دانلود فایل فلش فارسی گوشی سامسونگ Galaxy Core 2 Dual SIM SM-G355H با لینک مستقیم. پلان و جزئیات معماری ساختمان مسکونی با مصالح بنایی - نفیس فایل nafisfile.com/.../پلان-و-جزئیات-معماری-ساختمان-مسکونی-با-مصالح-بنایی‏ - ذخیره شده این فایل حاوی پلان معماری طبقات، نماها، مقاطع و جزئیات اجرایی مختلف یک سازه بنایی دو ... پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را ... پاورپوینت-رنگ در معماری داخلی و خارجی - در 50 اسلاید-powerpoint-ppt. 5,000 تومان. پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt. پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید ... starstore.sellfile.ir/prod-481217-پاورپوینت_+پمپهای+خانگی+یا+پمپهای+تقویت+فشار_+در+55+اسلاید_powerpoin_ppt.html‏ - ذخیره شده این فایل درمورد پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار می باشد که در قالب پاورپوینت آمده است و در ... پاورپوینت-ppt- انرژی های نوین(پایدار)- در 55 اسلاید- powerpoint. بانک جزوه و پروژه hadafyar.sanafa.ir/‏ - ذخیره شده ردیابی افراد روی نقشه لدون استفاده از gps یا اینترنت ... ماه تا شهریور سال ۱۳۹۲ ( بانک ایمیل داخل فایل اکسل و همراه با لینک سایت های جمع آوری .... روانشناسی فیزیولوژیک کالات · خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری · پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt · مقاله ترجمه ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید ... www.zepodownload.loxblog.com/.../%20پمپ%20خانگی/%20پمپ%20خانگی.htm‏ - ذخیره شده بازدید ماه : 2805 :: بازدید سال : 33108 :: بازدید کلی : 149121. پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt. نوشته شده توسط : زپو ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید ... merinastudio.ir/doctoral/پاورپوینت-پمپهای-خانگی-یا-پمپهای-تقوی/‏ 27 آوریل 2018 ... پمپ فایل کامل پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید- powerpoin-ppt به همراه لینک دانلود. دانلود فایل. پمپ خانگیپمپ آب ... پاورپوینت فوق العاده تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان - 40 اسلاید tamaddonsell.iran2kadoo.ir/.../پاورپوینت+فوق+العاده+تاسیسات+آب+رسانی+داخلی+ساختمان+40+اسلاید.html‏ - ذخیره شده این پاور پوینت دارای 61 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد ... فایل پاور پوینت آئین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران کاملا .... اتصال سری پمپ ها دو یا چند دستگاه موتور مشابه را می توان به منظور افزایش فشار بطور ... نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 55 اسلاید قسمتی ... پاورپوینت آشنایی با کشاورزی ، دامپروری و ماهیگیری – ریستارت talashna.ir/restart/پاورپوینت-آشنایی-با-کشاورزی-،-دامپرور/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت آشنایی با کشاورزی ، دامپروری و ماهیگیری به همراه لینک ... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin-ppt.