لینک فایل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه

  اصولا کارهایی راکه برای احداث یک ساختمان صورت میگیرد بسیار گسترده  میباشد وبه علت محدود بودن زمان کارآموزی نمیتوان تمام کارهای انجام شده رادید و از نزدیک لمس کرد.در این مجموعه سعی شده است تاحدودی به بیان مراحل مختلف اجراازقبیل تخریب وآماده سازی زمین وتجهیزکارگاه وساخت و اجرای بتن وقالب بندی وآرماتوربندی واجرای سقف تیرچه بلوک پرداخته شود.                                                                                                                                                    


فصل دوم

 

تخریب:

 

زمین احداث این منزل مسکونی یک زمین صاف وهموارشده نبود بلکه یک ساختمان فرسوده وکلنگی بود که باید تخریب میشد.

 

تخریب این ساختمان در دومرحله صورت گرفت که ابتدا سقف ان توسط  کارگران تخریب شداما دیوارها وکف ان توسط لودرتخریب گردید وپس ازآن اقدام به خروج همه نخاله ها از محل کارگاه شد.

 

قبل از این مرحله اقدام به بریدن همه تیراهنهای سقف توسط هوا برش شد و همه درب وپنجره ها و تمام کابینتها وشیرآلات ولوله های آب از محل کارگاه خارج شد. دو حلقه چاه نیزدرمحل وجود داشت که با شفته آهک وقلوه سنگ پر شد.

 

  رعایت اصول ایمنی در تخریب:

 

     قبل از هر چیز باید روش تخریب مشخص شود و کار برای عوامل اجرایی شرح داده شود. تخریب در معابر عمومی باید درمحوطه ای محصور با نرده های حفاظتی به ارتفاع دو متری انجام شود. کلیه کارگران میبایست مجهزبه کلاه ایمنی باشند ودر ساعات غیر کاری به هیچ عنوان نباید اقدام به برداشتن حصار کرد.

 

تمامی راههای عبورومرور افراد غیر مسؤل به کارگاه باید مسدود شود. به هیچ عنوان نباید مسیر ریزش آوار به عنوان مسیراصلی انتخاب شود ودر هنگام عملیات تخریب از اب برای ته نشین کردن غبار در محیط جلو گیری شود.

 

البته در اجرای اصول ایمنی درعملیات تخریب این پروژه ازحصار و نرده به علت خلوت بودن محیط استفاده نشد اما برای ایمنی و اطمینان بیشترراههای  ورودی به صورت موقت مسدود شد وهمچنین از آب پاشی برای کم کردن گرد وخاک استفاده شد.  

 

فصل سوم

 

تجهیز کارگاه:

 

  برای تجهیز کارگاه باید مصالح وابزار مورد نیازبه کارگاه آورده شود. مصالحی مانند سیمان که به دو صورت فله وپاکتی موجود میباشددر کارگاه میبایست به نحوی درست انبار شود که البته در این پروژه بیشتر از سیمان پاکتی استفاده شد.

 

  روش نگهداری ازسیمان در قسمت بعد توضیح داده خواهد شد.برای جلوگیری از شلوغ شدن کارگاه معمولا موارد مصرف شن وماسه ازقبل پیش بینی میشد وبه صورت روزانه به گارگاه منتقل میشد.

 

انبارکردن سیمان:

 

 درموقع انبار کردن سیمان باید دقت شود که رطوبت هوا وزمین باعث فاسد شدن سیمان نشود.در این پروژه برای انبار کردن پاکتهای سیمان ابتدا تمامی پاکتها برروی قطعات تخته که بازمین حدود ده سانتیمتر فاصله داشت قرار داده شد وکیسه ها در ردیفهای ده تایی روی هم چیده شد.

 

  علت این کار این است که اگربیش ازده کیسه را روی هم قرار دهیم کیسه های زیرین دراثر فشار زیاد سخت شده ودرصورت نگهداری دراز مدت غیر قابل مصرف خواهند شد واستفاده ازانها منوط به آزمایش سیمان خواهد بود. چنانچه سیمانهای سخت شده به راحتی با دست پودرشوند قابل مصرف در قطعات بتنی میباشند درغیر اینصورت سیمان فاسد شده وبرای اطمینان بیشتراز فاسد شدن ان از آزمایشهایی استفاده میکنند.

 

بتنی که باسیمان فاسد شده ساخته میشود باربر نبوده و نمیتوان از ان در قطعات اصلی ساختمان مانند تیرهاو ستونها وسقف استفاده کرد.چنانچه این سیمانها کاملا فاسد نشده باشند میتوان ازانها به عنوان ملات برای فرش موزاییک ویا اجرای بتن مگر استفاده نمود.

 

اگر بخواهیم سیمان را برای مدت طولانی انبار کنیم باید تا انجا که امکان داردبا دیوارهای خارجی انبارفاصله داشته باشد.

 

البته چون در این پروژه از سیمان پاکتی استفاده شد  برای نگهداری پاکتها درفضای بازپس از اینکه انها را بر روی چوبهای تراورس قرار دادند روی انهارا با ورقه های پلاستیکی پوشانیدند تا از نفوظ رطوبت به انها جلوگیری شود.    

 

 اگرسیمان به طرزصحیح انبارشود حتی تا یک سال بعد نیزقابل استفاده خواهد بود البته فقط ممکن است زمان گیرش آن قدری به تاخیر بیافتد ولی درمقاومت 28 روزه ان تاثیری نخواهد داشت.

 

پیاده کردن نقشه:

 

پس از بازدید از محل اولین قدم در ساخت یک ساختمان پیاده کردن نقشه میباشد  منظور از پیاده کردن نقشه انتقال نقشه ساختمان از روی کاغذ برروی زمین با  ابعاداصلی است.بطوری که محل دقیق پی ها وستونها ودیوارها وزیرزمینهاوعرض پی ها روی زمین بخوبی مشخص باشد.

 

همزمان با ریشه کنی وبازدید ازمحل باید قسمتهای مختلف نقشه ساختمان مخصوصا نقشه پی کنی کاملا مورد مطالعه قرارگرفته بطوری که در هیچ قسمت نقطه ابهامی وجود نداشته باشد وبعدا اقدام به پیاده کردن نقشه بشود.

 

باید سعی شود حتما در موقع پیاده کردن نقشه از نقشه پی کنی استفاده شود. در انجام پیاده کردن نقشه این ساختمان که پروژه من بود با توجه به کوچک بودن ساختمان از متر وریسمان استفاده شد.

 

ابتدا محل کلی ساختمان روی زمین مشخص شدو بعد با کشیدن ریسمان در یکی ازامتدادهای تعیین شده وریختن گچ یکی ازخطوط اصلی ساختمان تعیین                   شد .بعد از ان خط دیگر ساختمان را که عمود بر خط اول میباشد رسم شد. در اصطلاح بنایی استفاده از این روش را 3-4-5- میگویند. درصورت قناس بودن زمین ممکن است دوخط کناری نقشه برهم عمود نباشند

 

 در این صورت یکی از خطوط میانی نقشه را که حتما بر خط اول عمود است انتخاب ورسم مینماییم.  ممکن است برای عمود کردن خطوط از گونیای بنایی استفاده شود دراین صورت دقت کار کار کمتر میشود. در موقع پیاده کردن نقشه برای جلوگیری از جمع شدن خطاهها بهتر است اندازه ها را همیشه از یک نقطه اصلی که آن را مبداء می نامیم شروع وروی زمین منتقل می نماییم . بعد از اتمام کار پیاده کردن نقشه باید حتما مجددا اندازه گذاری های نقشه پیاده شده را کنترل نماییم.

 

علت این کار این است که حتی المقدوراز وقوع اشتباهات احتمالی جلوگیری شود. برای اینکه مطمئن شویم  زوا یای بدست آمده اطاق ها قائمه می باشد باید دوقطر هراتاق را اندازه گیری کنیم چنانچه مساوی بودند آن اتاق گونیا است .           

 

به این کار اصطلاحا چپ وراست می گویند.البته چنانچه در این مرحله اطاقها3 الی 4سانتیمترنا گونیا باشد اشکالی ندارد زیرا با توجه به اینکه پی ها همیشه قدری پهن ترازدیوارهای روی آن می باشد لذا در موقع چید ن دیوار می توان ناگونیایی ها را برطرف نمود. بطور کلی باید همیشه توجه داشت که پیاده کردن نقشه یکی از حساسترین ومهمترین قسمت اجرای یک طرح بوده وکوچکترین اشتباه درآن موجب خسارتهای فراوان می شود .

 

پی کنی  :

 

اصولا پی کنی به دو دلیل انجام می شود .1-دسترسی به زمین بکروبرای محافظت                          ازپی ساختمان . با توجه به اینکه کلیه بار ساختمان به وسیله دیوارها یاستونها به زمین منتقل می  شود در نتیجه ساختمان باید روی زمینی که قابل اعتماد بوده و قابلیت  تحمل

 

بار ساختمان داشته باشد بنا گردد. برای برای دسترسی به چنین زمینی ناچار به ایجاد پی برای ساختمان می باشیم . برای محافظت پایه ساختمان وجلوگیری از تاثیر عوامل جوی در پایه ساختمان باید پی سازی کنیم در این صورت حتما در بهترین زمینها باید حداقل پی هایی به عمق 40تا50 سانتیمترحفر کنیم.

 

 طول وعرض وعمق پی ها کاملا بستگی به وزن ساختمان وقدرت تحمل خاک محل ساختمان دارد.

 

 در ساختمانهای بزرگ قبل از شروع کاربوسیله ازمایشهای مکانیک خاک قدرت مجاز تحملی زمین را تعیین نموده وازروی ان مهندس محاسب ابعاد پی را تعیین میکند. ولی در ساختمانهای کوچک که ازمایشات مکانیک خاک در دسترس نیست باید از مقاومت زمین در مقابل بار ساختمان مطمئن شویم.

 

 اغلب مواقع قدرت مجازتحملی زمین برای ساختمانهای کوچک با مشاهده خاک پی ودیدن طبقات ان وطرز قرار گرفتن دانه ها به روی همدیگرو با ضربه  زدن بوسیله کلنگ به محل پی قابل تشخیص است.

 

البته قبل از ان باید مهندس محاسب وزن ساختمان و میزان باری که ازطرف ساختمان به زمین وارد میشود اگاه باشد.

 

باید متذکر شد که نوع پی استفاده شده در این ساختمان پی نواری میباشد. با توجه به تشخیص مهندس محاسب ساختمان وبررسی نوع خاک محل حداقل عمق پی در این پروژه 50 سانتیمتردر نظر گرفته واجرا شد.

 

  البته باید در نظر داشت که اگر در این عمق به زمین بکرنرسیدیم باید عمق پی را تا زمین بکر ادامه داده ویااز روشهایی دیگراز جمله شمع کوبی ویا تسطیع اقدام به اصلاح مقاومت زمین کرد

 

کرسی چینی:

 

معمولا در طبقه همکف ساختمانها سطح اتاقها را چند سانتیمتراز کف حیاط یا کوچه بلندتر میسازند که به این اختلاف ارتفاع کرسی چینی . معمولا کرسی چینی به سرعت انجام میشود.هدف از ساخت کرسی در ساختمان این است که درابتدااز قدیم بشر تمایل بیشتر داشت قدری بلندتر از کف زمین سکونت کند وبدین ترتیب احساس امنیت بیشتری میکرد درثانی ارتفاع طبقه همکف با سطح زمین مانع ورود برف وباران وغیره به داخل اطاقها میگردد.وسوم اینکه چون اغلب زمینهایی که ما برای ساختمان انتخاب میکنیم کاملا

  مسطح نبوده ودارای شیب میباشند واز طرفی اتاقها وسالنهای ساختمان باید کاملا در یک سطح ساخته شوند لذا برای مسطح کردن اطاقها قسمتهای پایین را


کلمات کلیدی : احداث ساختمانهای مسکونی,اجرای ساختمان,اجرای سازه ها,عمران و ساختمان,ساختمان سازی, سازه, کارآموزی اجرای ساختمان,پروژه و کارورزی ساختمانها,
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه

کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx ... seoarzon.ir/ram/کارآموزی-و-پروژه-اصول-و-روشهای-احداث-سا/‏ - ذخیره شده فایل کامل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx – در 45 صفحه به همراه لینک دانلود. دانلود فایل.  اصولا کارهایی راکه برای احداث یک ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx ... denjweb.ir/optimal/کارآموزی-و-پروژه-اصول-و-روشهای-احداث-سا/‏ - ذخیره شده 3 مه 2018 ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx – در 45 صفحه ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پاورپوینت آشنایی با انواع ... نمایش سلوشن مشکل شارژ گوشی LG-E615 با لینک مستقیم موضوع : نمایش سلوشن… ... دانلود تحقیق تاریخچه منبت تعداد صفحات : 85 صفحه - قالب بندی : word ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx ... tourantalya-linktrip.ir/.../کارآموزی-و-پروژه-اصول-و-روشهای-احداث-سا/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx – در 45 صفحه را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. نقشه شیپ فایل استان های ایران در فرمت SHP – data - mizban مقاله net.mizbang.ir/.../نقشه-شیپ-فایل-استان-های-ایران-در-فرمت-shp/‏ - ذخیره شده 2 مه 2018 ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل نقشه شیپ فایل استان های ایران ... فایل نمایش راه حل مشکل شارژ گوشی Nokia-215 با لینک مستقیم را ... جذب فسفر توسط گیاهان جذب فسفر توسط گیاهان:از خاک تا سلول 16 صفحه مقدمه P یک… ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه. تصاویر برای لینک فایل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه تحقیق در مورد جایگاه تعقل در زندگی – data - mizban مقاله net.mizbang.ir/data/تحقیق-در-مورد-جایگاه-تعقل-در-زندگی/‏ - ذخیره شده 2 مه 2018 ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد جایگاه تعقل در زندگی را مشاهده ... گوشی سامسونگ E7000 با اندروید 4.4.4 با ورژن ZCU1AOA4 با لینک… ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه ... بررسی روابط اجتماعی بررسی روابط اجتماعی 55 صفحه اکثر محصولات ... دانلود طرح توجیهی تولید لاستیک رادیال خودرو 63 صفحه – دانشگاهی khabarfariman.ir/دانلود-طرح-توجیهی-تولید-لاستیک-رادیال/‏ - ذخیره شده فایل کامل دانلود طرح توجیهی تولید لاستیک رادیال خودرو 63 صفحه به همراه لینک ... نقشه های سازه فایل کامل نقشه های سازه ای ساختمان 6 طبقه به همراه لینک دانلود ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه . پاورپوینت مسجدجامع فهرج یزد با فیلم – دانشگاهی khabarfariman.ir/پاورپوینت-مسجدجامع-فهرج-یزد-با-فیلم/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت مسجدجامع فهرج یزد با فیلم به همراه لینک دانلود ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه. دانلود فایل pit گوشی سامسونگ SGH-I337M – history ayeenbook.ir/history/دانلود-فایل-pit-گوشی-سامسونگ-sgh-i337m/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود فایل pit گوشی سامسونگ ... SGH- I337M_signed_fussion3.pit با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود ... 181- پروژه آماده: بررسی مدیریت انرژی در خودروهای هیبریدی - 70 صفحه فایل ورد ( word) ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه. حل مشکل خاموشی Lenovo A680 بدون نیاز به باکس – history ayeenbook.ir/.../حل-مشکل-خاموشی-lenovo-a680-بدون-نیاز-به-باکس/‏ - ذخیره شده دانلود فایل سرت, سامسونگ J210F , با لینک مستقیم کاربر عزیز میتوانید مشخصات ... ثبت املاک ثبت املاک 69 صفحه مقدمه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بعنوان ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه. کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx ... sedayepooya.ir/boot/کارآموزی-و-پروژه-اصول-و-روشهای-احداث-سا/‏ - ذخیره شده کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx – در 45 صفحه ... و ساختمان,ساختمان سازی, سازه, کارآموزی اجرای ساختمان,پروژه و کارورزی ساختمانها, ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق عملکرد دستگاه های حفاری را مشاهده و در ... و آموزش نصب ریکاوری و روت سامسونگ A510M اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم. کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای اجرای ساختمانهای فلزی-در قالبdocx ... www.kiffile.ir/2019/.../کارآموزی-و-پروژه-اصول-و-روشهای-اجرای-سا/‏ - ذخیره شده 12 آوریل 2019 ... این کارآموزی در مورد اصول و روشهای اجرای ساختمانهای فلزی در قالب ورد و در 42 ... فرمت فایل دانلودی:.zip ... منظور از محوطه سازی تسطیح و آماده سازی محوطه های ساختمان های پروژه ... به عبارت دیگر زهکشی تخلیه آب از محوطه به صورت احداث نهرها , آبروهای باز ... در ساختمانهای شهری نظیر منازل مسکونی معمولا بنچ مارکهای اصلی , سطح ... گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج javooneirani.ir/‏ - ذخیره شده تجاری,دانلود گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج,ساختمان,شهر کرج, کاراموزی ساختمان ... فرایند تولید دانلود فایل گزارش کارآموزی طراحی فرایند تولید در 35 صفحه ورد قابل ویرایش هدف تحقیق: ... مانند تمامی مباحث طراحی ابزار اصول […] ... پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس – modify ... seopole.ir/modify/پاورپوینت-بررسی-معماری-مجتمع-تجاری-تف/‏ - ذخیره شده پروژه کارآموزی اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی فایل کامل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه به همراه لینک ... پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور وصدا) – valid پروژه online-sms.ir/valid/پاورپوینت-تاسیسات-الکتریکینور-وصدا/‏ - ذخیره شده فایل کامل پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور وصدا) به همراه لینک دانلود ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه ... در 45 صفحه به همراه لینک دانلود دانلود فایل  اصولا کارهایی راکه برای احداث یک ساختمان ... گزارش کار آموزی کلیات طراحی جیگ و بدنه سازی در ایران خودرو 175899mupl.9rton.ir/‏ دانلود مسیر کامل کانکتور هندزفری گوشی نوکیا 225 با لینک مستقیم · اقدام پژوهی چگونه ... مقاله کامل آموزش مبحث انتگرال در ریاضی | 17 صفحه · تحقیق درباره ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه بایگانی: با - ت بررسی data-display.saheltak.ir/prod-s-g-tag/با‏ محاسبه عددی با متلب روش وتری,روش ساخت سیمان,پروژه کارآموزی,پروژه دانشجویی, پروژه راهسازی,جزوه کنترل پروژه ...... پروژه کار آفرینی احداث یک کافی نت 14 صحفه با فایل word ...... پروژه پایانی به زبان انگلیسی در زمینه توسعه و گسترش برند در 45 صفحه پی دی اف ...... گزارش کارآموزی پروژه ساخت ساختمانهای تجاری مسکونی انبوه . بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی) – کامپرس ... sedayekhak.ir/.../بررسی-وضعیت-فروش-محصولات-چرمی-سبک-داخل/‏ - ذخیره شده فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)تعدادصفحات:114فهرست مطالبعنوان صفحهفصل ... پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها به همراه لینک دانلود دانلود فایل توضیحات:فایل ... دانلود طرح توجیهی: تولید خمیر کاغذ از ضایعات کشاورزی - 66 صفحه ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه. حل تمرین کتاب مکانیک خاک، مفاهیم و کاربردها پاوری – ویرایش دوم ... simcardmajazi.ir/.../حل-تمرین-کتاب-مکانیک-خاک،-مفاهیم-و-کارب/‏ - ذخیره شده فایل کامل حل تمرین کتاب مکانیک خاک، مفاهیم و کاربردها پاوری – ویرایش دوم به ... فایل کامل کتاب- معماری معاصر ایران و اصول آن- در 40 صفحه-pdf به همراه لینک… ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه . ije957 – مقاله پروپزال تحقیق ije957.petdioarticello.ir/‏ پروژه مالی صنعت چین چین به همراه چارت سازمانی در 45 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین فایل پروژه مالی اصول و طراحی سیستم انبارداری ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((پروژه کارآفرینی پرورش گل وگیاه زینتی)) را در ادامه مطلب ببینید ... دانلود تحقیق با موضوع اسید نیتریک، در قالب docx و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، ... بررسی ارتعاشات تیر یکسر گیردار متصل به آلیاژهای حافظه دار ... edupconf.ir/.../بررسی-ارتعاشات-تیر-یکسر-گیردار-متصل-به/‏ - ذخیره شده پروژه کارآموزی اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی فایل کامل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه به همراه لینک ... نتایج جستجو برای «ارور» - StuFile.ir sabzfile.ir/search/ارور?page=4‏ - ذخیره شده ... و آزاد » فرم و مستندات, عمومی و آزاد » گزارش کارآموزی, عمومی و آزاد » گوناگون, عمومی و آزاد » لینک مستقیم ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای اجرای ساختمانهای فلزی-در قالبdocx - در 42 ... این فایل در مورد تعمیرات و نگهداری شرکت مخابرات میباشد در 45 صفحه و در قالب ورد است. دانلود گزارش کارآموزی رشته عمران - احداث ساختمان مسکونی ... سیستم رفاقتی(سیستم بادی) پروژه آزمایشگاه سیستم عامل ویژه پیام ... smsism.ir/security/سیستم-رفاقتیسیستم-بادی-پروژه-آزمایشگ/‏ - ذخیره شده پاتریک گدس فایل کامل پاورپوینت پاتریک گدس و اندیشه های او به همراه لینک ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه . پژوهش مدیریت ریسک – تایید مقاله - payamcity.ir payamcity.ir/verify/پژوهش-مدیریت-ریسک/‏ - ذخیره شده مدیریت ریسک فایل کامل پژوهش مدیریت ریسک به همراه لینک دانلود. دانلود فایل ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه . تحقیق مقدمه و تاریخچه طبقه‌بندی مشاغل در جهان – ریستارت talashna.ir/restart/تحقیق-مقدمه-و-تاریخچه-طبقه‌بندی-مشاغل/‏ - ذخیره شده فایل کامل تحقیق مقدمه و تاریخچه طبقه‌بندی مشاغل در جهان به همراه لینک دانلود ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه ... 45 صفحه به همراه لینک دانلود دانلود فایل  اصولا کارهایی راکه برای احداث یک ساختمان ... کارآموزی پروژه اصول روشهای اجرای ساختمانهای فلزیدر قالبdocx در 42 ... centerproject.iran-kadoo.ir/.../کارآموزی%20پروژه%20اصول%20روشهای%20اجرای%20ساختمانهای...‏ - ذخیره شده جزوه-اصول معماری تزئینی،آینه کاری گچبری-docx-در 45 صفحه .... دانلود کارآموزی احداث ساختمان فهرست مطالب صفحه مقدمه فصل اولبررسی بخشهای مرتبط بابخش کار آم ... گزارش کارآموزی در روژه مسکونی 8 واحدی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند .... لینک دانلود پایین صفحه مقدمه استانداردهای حسابداری بر مبنای مفاهیم نظری ... آموزش جدیدترین روش باز کردن FRP سامسونگ FRP J700F با لینک ... tmpaonline.ir/.../آموزش-جدیدترین-روش-باز-کردن-frp-سامسونگ-frp-j70/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل آموزش جدیدترین روش باز کردن FRP سامسونگ ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه ... دانلود پروژه طراحی سایت اخبار تعداد صفحات : 51 صفحه - قالب بندی : word … تحقیق ‌استراتژی هوشمند – استاتوس پروژه designihaa.ir/status/تحقیق-‌استراتژی-هوشمند/‏ - ذخیره شده تحقیق علوم سیاسی فایل کامل تحقیق ‌استراتژی هوشمند به همراه لینک دانلود ... کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه . تحقیق احداث ساختمان مسکونی yimto.orxun.ml/‏ - ذخیره شده دانلود فایل ورد گزارش کارآموزی(احداث ساختمان مسکونی) ، در حجم 96 صفحه آماده پرینت ... گزارش کارآموزی اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی در 25 صفحه ورد قابل .... گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی شرکت چکاد افزار گلستان در 45 صفحه ورد ... پاورپوینت بررسی معماری و بنای زیگورات چغازنبیل – ویژوال پروژه dddesign.ir/visual/پاورپوینت-بررسی-معماری-و-بنای-زیگورات/‏ - ذخیره شده پروژه کارآموزی اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی فایل کامل کارآموزی و پروژه- اصول و روشهای احداث ساختمانهای مسکونی-در قالبdocx - در 45 صفحه به همراه لینک ...