لینک فایل گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx

 

 

 کردن سیستم ها ی سایت : (Network) شبکه

 یا Administrator       راه اندازى ، کنترل و نگهدارى شبکه شاید یکى از مشکلترین و دشوارترین بخشهاى کارى یک مسئول سایت باشد. چون مشکلات و عیوب ناشى از سخت افزارهاى یک شبکه ،با مشکلات و عیوب ناشى از برنامه هاى نرم افزارى شبکه ادغام شده واگر به فرض در هنگام تنظیم شبکه مشکلی به وجود آید ،وقت زیادی تلف خواهد گردید تا بفهمیم مشکل از ناحیه سخت افزارى است یا نرم افزارى . لذا بر آن شدم یک توضیح بسیار ساده و روان در رابطه با شبکه ( سخت افزارى و نرم افزارى) در حدى که خودم یاد گرفتم  را، بنویسم و فقط در حد دانسته ها و اطلاعات خود، آنچه را که مىدانم و در این مدت فرا گرفته ام را که می توانم بگویم گشایش بابى نوین در جهت پیشرفت و ترقى من ، که کمتر با اینگونه برنامه ها آشنا بودم ، شد را گزارش دهم :

که شامل چهار بخش اصلی می باشد :

معرفی شبکه، کارت شبکه و راه اندازى و نگهدارى شبکه از لحاظ سخت افزارى

 Network Neighborhoodتنظیم و کنترل برنامه  

Sharingاستفاده از شبکه و عمل  

و اینترنت (Server)  جهت اتصال شبکه به سرورWingate نصب و تنظیم برنامه 

 

معرفی کارت شبکه، و راه اندازى و نگهدارى شبکه از لحاظ سخت افزارى

کارت شبکه یا LAN Card

      کامپیوترها جهت اتصال به هم و استفاده از برنامه هاى هم و اشتراک برنامه ها از نظر سخت افزارى احتیاج به کارت شبکه یا LAN Card دارند. که بطور معمول در بازاردو نوع کارت معمول می باشد. یک قسم آنها کارتهاِی 10 در 10 بوده و قسم دیگر کارتهای 10 در 100 میباشند. جهت کنترل اتصال درست کارت شبکه به کامپیوتر مىتوانید روى آیکون My Computer کلیک راست نموده و ازقسمت Properties پوشه Device manager را انتخاب نمایید. در بین ابزارهاى نصب شده طبق شکل باید در قسمت Network adapters ،نام ومشخصات کارت شبکه شما وجود داشته باشد.
      اگر در این بخش علامت سوال یا تعجب به شکل زرد رنگ وجود داشته باشد نشان مىدهد که راه انداز (Driver ) کارت شبکه شما ناقص بوده و درست نصب نشده است و بایستى طبق روشهاى Hardware settings آنرا برداشته(Remove) و با Refresh ، یا از قسمت Add new hardware در بخش کنترل پنل ( Control panel ) درایور یا راه انداز مناسب و صحیح آنرا نصب نمایید. (براى مشاهده جزئییات نصب یک سخت افزار در صورت لزوم به جزوه آموزش نصب و راه اندازى ویندوز و تنظیمات کامپیوتر از همین سرى جزوات مراجعه نمایید.)
توجه نمایید که بعد از نصب کارت شبکه، آیکون Network Neighborhood در روى میز کار (Desktop ) مشاهده خواهد شد که بعدا" به توضیح تنظیم آن خواهیم پرداخت.

 

      از آنجاییکه ما معمولا" دو نوع شبکه BNC و HUB را مورد استفاده قرار می دهیم بر روی اکثر کارتها جهت اتصال هر دو نوع رابط وجود دارد

  1. شبکه BNC
  2. شبکه Hub

شبکه سرى یا BNC

      در شبکه BNC کامپیوترها بطور سری به هم متصل می شوند و در صورتی که شبکه و سیمهای ارتباطی یک کامپیوتر خراب شود باعث از کار افتادن بقیه شبکه نیز خواهد گردید. رابط BNC که به شکل یک استوانه مِباشد دارای دو برآمدگِی مِی باشد.( مانند شکل)

 

      در ابتدا و انتهای سیمهای رابط این نوع شبکه یک عدد رابط به نام به نام BNC پرچ شده است که جهت اتصال به سیمها و کامپیوترهای دیگر در سر هر کدام از آنها یک عدد T-Connector قرار می دهند همانطور که در شکل مشاهده می نمایید در سر تی ها برآمدگی و ی شکافها و فرورفتگیهاِی جهت برقرار اتصال با هم وجود دارد و شما بایست بطور دقیق هنگام اتصال دو قسمت به هم ، شکافها یا فرورفتگی ها را با برآمدگیهای قطعه مقابل چفت نمود و با یک بار چرخش آنرا قفل نمایید تا سفت شود.

            

      در اینگونه شبکه در ابتدا و انتهای کلیه کامپیوتر ( کامپیوتر اول و آخر) با دو عدد Terminator بایستی بسته شوند.

            

تذکر:

      اینگونه سیم کشی تا حدود نسبتا" زیادی از نظر هزینه به صرفه بوده و ارزان می باشد ولی کنترل ، نگهداری آن بسیار مشکل بوده و بایستی همواره احتیاط را پیشه خود نمود. بسیار دیده شده که این سیمها و رابطها از مناره ها شکسته و قطع می گردند لذا می توانید قسمتهای انتهاِیی را باچسپ محکم و یا سیم محک نمایید تا شکسته و قطع نشود.

       

Troubleshooting یا رفع اشکالات جزئی:

      گاهى در شبکه مشکلاتى پیش مىآید که شاید با کمى تامل و دقت قابل رفع باشد. اگر شبکه یا کامپیوترى از شبکه قطع باشد و بعد از کنترل موارد لازم، در شبکه مطمئن شدید که از لحاظ برنامه و نرم افزار مشکلى ندارید مى توانید کنترلهاى زیر انجام دهید:
      تریمیناتورهاى دو سر شبکه را چک و کنترل نمایید و مطمئن شوید که مشکلى نداشته و محکم متصل باشند.
تیکانکترها متصل بوده و هیچ سیمی قطع نباشد.
      معمولا" بر اثر کشیدگى سیمها پرچ سر سیمها جدا مىشود در صورت مشاهده و شک ، یک سیم سالم را با آن تعویض کنید.
      تریمیناتور انتهایی دستگاه آخرى را باز نموده و به دستگاه دومى وصل کرده و با رفع اشکال و اتصال دو دستگاه اولى ، سپس دستگاه سومى و الی آخر مشکل را( که مى تواند حاصل از سیم، تىکانکتر و یا ترمیناتور باشد ) یافته و رفع نموده و در صورت لزوم قطعه مربوطه را تعویض نمایید.
جهت تست سالم بودن سیمها در صورت لزوم مىتوانید علاوه بر تست آنها مابین دو دستگاه سالم از اهم متر نیز استفاده نمایید.

شبکه Hub

      اماٌ یکی از مطمئن ترین و بهترین سیستم شبکه بندی ، شبکه Hub می باشد. در اینگونه شبکه از طریق سیمهای رابط به یک Hub متصل می شوند. در این سیستم بر عکس شبکه BNC اگر کامپیوتری قطع شود فقط آن قطع بوده و بقیه سیسیتم مختل نشده و شبکه برقرار است. رابط اینگونه شبکه ها سیمهایی است که به سر آنها یک عدد ِArj 45 پرچ گردیده است که با رنگهای خاصِی جهت گرفتن و فرستادن اطلاعات مشخص شده است.

            

این رابطها به کارت شبکه کامپیوتر وصل بوده و طرف دیگر آنها به سوکتهای دیواری ( Facepalte ) متصل می شوند.

            

        در روی این دستگاه فعالیت دستگاها با چراغهای چشمک زن مشخص می شود و در صورت عدم فعالیت مِی توان از عدم اتصال آن آگاهی پیدا نمود و در جهت رفع عیب آن بر آمد.

Troubleshooting یا رفع اشکالات جزئی:

      اگر در این گونه شبکه نیز مشکلی پیش بیاید ، کنترل موارد زیر توصیه می شود
، روشن بوده و سوکتهاى سیمهاى متصل شده محکم باشند و لق نباشن Hub الف) مطمئن باشید دستگاه هاب
ب) جایگاه سوکت سیمهاى قطع شده را با جایگاه سیمهاى اتصالى سالم در روى هاب جابجا نموده و نتیجه را مشاهده نمایید .
ت) کنترل سالم بودن سیمها و سوکت سر آنها.
ث) کنترل سالم بودن سوکتهاى اتصالى

تنظیم و کنترل برنامه Network Neighborhood 

      همانطور که در بالا بیان شد بعد از نصب کارت شبکه آیکون تنظیمات آن در درون Control panel یا همچنین میز کار یا Desktop جهت تنظیمات قابل مشاهده است.

 

جهت تنظیم شبکه کافى است شما روى آیکون Network Neighborhood کلیک راست نموده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.

 

قبل از شروع کار و تنظیمات لازم مىدانم شما را کمى با این پنجره و مشخصات آن آشنا نمایم.

 

      همانطور که طبق شکل مىبینید درون این پنجره پوشه های(Tab)، گوناگونى وجود دارد و مهمترین آنها قسمت Configurations ، یا پیکربندى شبکه و بخش Identification، یا مشخصات و شناسایى کامپیوتر مىباشد.
      در بخش Configuration یا پیکربندىمعمولا گزینه هایى جهت بکار گیرى clients ( ) ، adapters ( )، protocols ( ) و services ( ) وجود دارد.

      Clients    :نرم افزارهاى Clients شما را قادر مىسازد که پرینترها و فایلهاى مشترک ( Shared ) را در کامپیوترهاى دیگر مشاهده و استفاده نمایید.
      Adapters  : یک adapter، یک وسیله سخت افزارى است که از نظر فیزیکى مشخص میکند کامپیوتر شما به شبکه متصل است.
      Protocol  : نشانگر یک زبان مشترک است که کامپیوترها جهت ارتباط با یکدیگر از شبکه نیاز دارند. ( کامپیوترها باید از یک زبان مشترک Tcp/Ip جهت ارتباط با یکدیگر استفاده نمایند.)
      Services  : بعضى از سرویسها شما را قادر مىسازند که شما بتوانید فایلها و پرینترهاى خود را با دیگران در شبکه مشترک (Share ) نمایید و سرویسهاى دیگرىجهت گرفتن پشتیبان اتوماتیک از سیستم( Automatic system backup )،تنظیمات و ثبت از راه دور (Remote Registory ) و عامل کنترل و مشاهده شبکه ( Network Monitor Agent ) و جود دارند.

      در زیر این گزینه ها سه دکمه Add ، Remove و Properties وجود دارد که با کلیک روى دکمه Add پنجره اى باز مىشود که شما می توانید در صورت نیاز از آن (client, adapter, protocol, services ) مورد نیاز خود را اضافه نمایید.
ودر صورتى که بخواهید گزینه اى را حذف نمایید آنرا انتخاب نموده و روى دکمه Remove کلیک نمایید. برنامه حذف خواهد گردید.
با انتخاب گزینه اى و کلیک روى دکمه Properties شما مشخصات و تنظیمات جزئى و بیشترى را در پنجره باز شده مشاهده خواهید نمود.
      در بخش Primary Network Logon، شما مىتوانید با کلیک در مثلث پایین رو، نوع اتصال به شبکه را انتخاب نمایید. این بخش نشان مىدهد که کدام شبکه اتصال شما را پشتیبانى خواهد نمود. بنابراین شما از آن شبکه استفاده نمایید. مثلا" اگر شما Windows Logon را انتخاب نمایید شما به ویندوز 98 متصل بوده و در صورتى که شبکه شما قطع باشد شما هیچ پیامى بر این مبنى نخواهید داشت. ولى اگر گزینه Client for Microsoft network  را انتخاب نموده باشید،هنگام ورود به ویندوز پنجره اى به شکل زیر از شما نام کاربر ( User Nanme ) و رمز ورود ( Password ) و احتمالا" Domain یا نام شبکه را از شما خواهد خواست و در صورتیکه شبکه شما دچار مشکل باشد، پیامهاى هشدار دهنده در این بخش مشاهده خواهید نمود.
      در قسمت انتهایى این پنجره یک دکمه فشارى به نام File and Printers Sharing وجود دارد که با کلیک روى آن پنجره دیگرى باز مىشود که شما مىتوانید با کلیک درون جعبه هاى دو گزینه موجود،اجازه دهید دیگران از فایلها و پرینترهاى Share شده و مشترک شما استفاده نمایید.


کلمات کلیدی : گزارش کارورزی کامپیوتر, نرم افزار,کارآموزی کامپیوتر,کارآموزی نرم افزار,کارورزی رشته کامپیوتر,نرم افزار و کامپیوتر,رشته کامپیوتر
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx

تصاویر برای لینک فایل گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم ... - mizban مقاله net.mizbang.ir/.../گزارش-کار-دوره-کارورزی-رشته-مهندسی-کام/‏ - ذخیره شده 2 مه 2018 ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx ... در دسته بندی علوم انسانی بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به گزارش تخصصی نقش ورزش و تربیت بدنی ... مربوط به دانلود فایل ریکاوری سامسونگ SM- C5000اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم را که در دسته بندی نرم افزار… دانلود گزارش و پروژه کارآموزی مهندسی کامپیوتر https://www.anipaper.ir/.../گزارش-پروژه-کارآموزی-مهندسی-کامپیوتر‏ - ذخیره شده کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر | دانلود نمونه گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتر و پروژه ... گزارش کارآموزی برنامه Regedit در ویندوز های 9x ,xp, 2000 ... گزارش کارآموزی آموزش رایانه کار درآموزشگاه کامپیوتر و حسابداری تابران ... یک نام الکترونیکی در واقع یک فایل است. .... دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت. دانلود مجموعه کار آموزی - نمونه کارآموزی - نیازمندی های چارراهی درج ... www.charrahi.ir/p-دانلود-مجموعه-کار-آموزی-نمونه-کارآموزی‏ - ذخیره شده فایل گزارش کارآموزی شرکت رهیافت سامفایل کارآموزی مهندسی برق شبکه های انتقال و .... کارآموزی و کارورزی کارآموزی طراحی و برنامه نویسی کامپیوتری 37 ص (word) .... مجموعه لینک دانلود گزارش کارآموزی رشته ها و مراکز صنعتی و دانشگاهی مختلف ... کارآموزی و پروژه- گزارش کارآموزی حسابداری در یک شرکت-در قالبdocx - در 80 صفحه . دانلود مقاله،تحقیق،پایان نامه،پاورپوینت و کتاب - مطالب ابر کارآموزی maghale96.mihanblog.com/post/tag/کارآموزی‏ - ذخیره شده کارآموزی رشته گرافیک طراحی آرم و لوگو در انجمن هنرهای تجسمی اداره ارشاد · خلاصه ... فایل ورد قابل تغییر ، کامل ، دارای فهرست ، دارای صفحات تصویری و آموزش نرم افزار ... لینک های مرتبط : کارآموزی و کارورزی-بررسی سلامت روانی و روانشناختی والدین ... مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx، گزارش کار دوره کارورزی ... نمایش سلوشن مشکل Light گوشی Samsung GT-S3850 با لینک مستقیم rankresan.ir/.../نمایش-سلوشن-مشکل-light-گوشی-samsung-gt-s3850-با-لینک-مستق/‏ - ذخیره شده نمایش سلوشن مشکل Light گوشی Samsung GT-S3850 با لینک مستقیم. سلوشن مشکل ... موضوع : نمایش سلوشن مشکل Light گوشی Samsung GT-S3850 با لینک مستقیم میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید . ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. دانلود مقاله کامل درباره دین فرهنگ و تمدن اسلامى – graphics rankresan.ir/graphics/دانلود-مقاله-کامل-درباره-دین-فرهنگ-و-تم/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. دانلود فایل شماتیک سامسونگ SM-G925I با لینک مستقیم – traffic uploadmb.ir/.../دانلود-فایل-شماتیک-سامسونگ-sm-g925i-با-لینک-م/‏ - ذخیره شده دانلود فایل شماتیک ,سامسونگ SM G925I ,با لینک مستقیم در دسته بندی نرم ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. کارآموزی موجود در ترنتر https://art-core.be/limestone-crusher/05-10035/‏ - ذخیره شده کارآموزی . فناوری فراطیف پویا . کارشناس نرم افزار مسلط به ++c و qt . شغل . ... این فایل حاوی 60 صفحه گزارش کارآموزی و به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد. ... گزارش کارآموزی رشته مهندسی معماری دفتر فنی اورچین در قالب ورد (word) و قابل ویرایش به ... دوره های کارآموزی کانادا اگر در کانادا بدنبال کسب تجربه کاری با ارزشی هستید، ... دانلودفایل روت گوشی سامسونگ sumsung galaxy s3GT_9300با ... reading.ptgc.ir/.../8472041-دانلودفایل-روت-گوشی-سامسونگ--sumsung-galaxy-s3GT_9300با-اندروید4.4.4-با-لینک-مستقیم‏ - ذخیره شده مختصر مشخصات فایل با عنوان دانلودفایل روت گوشی سامسونگ sumsung galaxy s3GT_9300با اندروید4.4.4 با لینک مستقیم. ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx · گزارش کار دوره کارورزی رشته ... گزارش کارورزی کامپیوتر – نرم افزار-در 50 صفحه- در قالبdocx · گزارش کارورزی ... دانلود پاورپوینت بسیار ارزشمند هارددیسک – remote remote.gridlearn.ir/دانلود-پاورپوینت-بسیار-ارزشمند-هاردد/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به دانلود پاورپوینت بسیار ارزشمند هارددیسک را که در دسته بندی فنی و مهندسی قرار دارد را در صورت نیاز ... دریافت فایل · گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx ... دانلود فایل ریکاوری ادیت شده هواوی huawei y220-u10 با لینک مستقیم. دانلود فایل ... گزارش کارورزی کامپیوتر – نرم افزاردر 50 صفحه در قالبdocx centerproject.iran-kadoo.ir/.../گزارش+کارورزی+کامپیوتر+–+نرم+افزاردر+50+صفحه+در+قالبdocx.html‏ - ذخیره شده 290 صفحهبا فرمت وردwordقابل ویرایش:لینک دانلود فایل در زیر توضیحات ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. پاورپوینت درباره پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم ... online-sms.ir/.../پاورپوینت-درباره-پردازش-تحلیلی-برخط-ب/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به پاورپوینت درباره پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم را که در دسته بندی فنی و مهندسی قرار دارد را ... فرمت فایل : power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید : 34 اسلاید فهرست ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. دانلود پاورپوینت استکبارستیزی – 26 اسلاید – bold - seda پروژه sedayepooya.ir/.../دانلود-پاورپوینت-استکبارستیزی-26-اسلای/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به دانلود پاورپوینت استکبارستیزی – 26 اسلاید را که در دسته بندی علوم انسانی قرار دارد را ... می تواند پیامدهای غیرقابل جبرانی در بر داشته باشد برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید: … ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. دانلود فایل ریکاوری کاستوم (twrp) سامسونگ n900d با لینک مستقیم ... sedayepooya.ir/.../دانلود-فایل-ریکاوری-کاستوم-twrp-سامسونگ-n900d/‏ - ذخیره شده دانلود فایل ریکاوری کاستوم (twrp) سامسونگ n900d با لینک مستقیم ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. گزارش ... نمایش سلوشن مشکل بازر گوشی Huawei Y520-U22 ... - لینک خرید فایل javab.nima2.ir/list/693436-html‏ - ذخیره شده مشخصات فایل برابر عنوان آن در مورد نمایش سلوشن مشکل بازر گوشی Huawei Y520- U22 با ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx ... گزارش کارورزی کامپیوتر – نرم افزار-در 50 صفحه- در قالبdocx. نتایج جستجو برای «رشته کامپیوتر» - همکاری در فروش فایل دانشجویی www.gardenideas.space/search/رشته-کامپیوتر‏ گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در ... کارآموزی در سازمان آموزش و پرورش،معاونت پژوهش و برنامه ریزی-در قالبdocx - در 110 ص. گزارش کــــــارآموزی طراحی وب سایت شرکت فنی - دانلود رایگان freedownload.downloadpaperk3.cu.cc/product/12390‏ 16 ساعت قبل ... گزارش کارآموزی طراحی وب، شرکت نرم افزاری طراحی سایت با نرم افزار ... فایــل ... رشته کامپیوتر گزارش کارآموزی طراحی سایت طراحی وبسایت دانلود ... دانلود رایگان ... کارآموزی طراحی وب سایت شرکت مهندسی - داک لینک. کارآموزی طراحی وب ... KZ-1355, گزارش کار آموزی خدمات حسابداری شرکت (12 صفحه). تجارت ایران ... پروژه کاراموزی دانشجویی etedal.fireblog.ir/‏ - ذخیره شده 20 مه 2019 ... قالب پاورپوینت آماده مهندسی نساجی ... فروش بهترین سورس ضد لینک تلگرام همراه با ربات نمونه .... کتاب جامع و کم نظیر آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور; سوورس کد ... کاراموزی رشته حسابداری در اداره و شبکه بهداشت و درمان در 60 صفحه ..... فایل گزارش کارآموزی شهرداری مرودشت کاردانی کامپیوتر- نرم افزار نتایج جستجو برای «ارور» - StuFile.ir sabzfile.ir/search/ارور?page=3‏ - ذخیره شده ... و آزاد » گزارش کارآموزی, عمومی و آزاد » گوناگون, عمومی و آزاد » لینک مستقیم ... فایل مورد نظر با موضوع کاورزی رشته گرافیک با فرمت پاورپوینت و در 18 صفحه می باشد. ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx ... گزارش کار دوره کارورزی حسابداری یک شرکت -در 20 صفحه- در قالبdocx ... بایگانی‌های رشته کامپیوتر - دانلود فایلهای فنی و مهندسی https://d.11file.ir/tag/رشته-کامپیوتر/‏ - ذخیره شده گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در ۶۰ صفحه- در قالبdocx ... گزارش کارورزی کامپیوتر, نرم افزار,کارآموزی کامپیوتر,کارآموزی نرم افزار, کارورزی رشته کامپیوتر,نرم .... گزارش کارورزی کامپیوتر – نرم افزار-در ۵۰ صفحه- در قالبdocx ..... فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات ۵۵ صفحه. گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم ... - FinerDesign finerdesign.ir/core/گزارش-کار-دوره-کارورزی-رشته-مهندسی-کام/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx را که در دسته بندی فنی و مهندسی قرار ... فایل گزارش کارآموزی شهرداری مرودشت کاردانی کامپیوتر- نرم افزار etedal.alblog.ir/post81092.html‏ - ذخیره شده فایل گزارش کارآموزی شهرداری مرودشت کاردانی کامپیوتر- نرم افزار ... صفحات: 27 بخشی از متن : 1-2 گزارش مشروح پیشرفت کار یک تست و check up سیستمهای ... صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید. ... وش عمده مجموعه کارآموزی دوره کارشناسی تمامی رشته ها با بیش از 33 عدد کارآموزی ... مطالعه تطبیقی پرداخت بیعانه در قراردادها - profile stufilesell.ir/profile/مطالعه-تطبیقی-پرداخت-بیعانه-در-قراردا/‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2019 ... اطلاعات بیشتر درباره فایل نفیس مطالعه تطبیقی پرداخت بیعانه در قراردادها ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 ... دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx در .... 61 صفحه به زبان فارسیبه همراه:لینک دانلود مستقیم کتابها و فیلمهای آموزش فتوشاپ به … دانلود نرم افزار اجرای بازی های PS3 در کامپیوتر2016 - profile - stufilesell stufilesell.ir/profile/دانلود-نرم-افزار-اجرای-بازی-های-ps3-در-کام-2/‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2019 ... طبقه بندی: لینک مستقیم ... دانلود فایل ارزشمند: ارزیابی دقت روش MPA برای قاب های خمشی بلند مرتبه ویژه طبقه بندی: عمران ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx ... فایل نفیس گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx در ... انواع طراحی با بهترین نرم افزارها | برگ 6264 - ترمانسا termansa.aa8.ir/page/6264/‏ - ذخیره شده دریافت فایل بیشتر بخوانید » · گزارش کارورزی کامپیوتر – نرم افزار-در 50 صفحه- در قالبdocx ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx ... پاورپوینت صادرات غیر نفتی لینک پرداخت و دانلود * پایین مطلب* فرمت فایل:powerpoint (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد اسلاید :114 انواع ... پاورپوینت مشکلات خواندن – access spichart.ir/access/پاورپوینت-مشکلات-خواندن/‏ - ذخیره شده بازدید کننده محترم محتوای فایل پاورپوینت مشکلات خواندن برای شما در دسترس است ... دانلود فایل دریافت فایل فایل 2 قسمت دوم پرداخت و دانلود برچسب ها: لینک فایل… ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در ... نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx برای شما در دسترس است دانلود فایل کردن سیستم… مبانی نظری و پیشینه تحقیق بزه، بزهکار، بزهکاری – مترجم مقاله saadattalar.ir/.../مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-بزه،-بزهکار،/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به مبانی نظری و پیشینه تحقیق بزه، بزهکار، بزهکاری را که در دسته بندی علوم انسانی قرار دارد را در صورت نیاز ... دریافت فایل · دانلود فایل ریکاوری (twrp) گوشی Wileyfox Swift با لینک مستقیم ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. گزارش ... تحقیق درباره بررسی محل بازی کودکان – بلوتوث شاخص irancell7.ir/bluetooth/تحقیق-درباره-بررسی-محل-بازی-کودکان/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده ... گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار-در 60 صفحه- در قالبdocx. پاورپوینت آموزشی علوم پنجم ابتدایی درس نهم (کارها آسان می شود2 ... designihaa.ir/status/پاورپوینت-آموزشی-علوم-پنجم-ابتدایی-در/‏ - ذخیره شده کارآموزی در شرکت نرم افزار پارس شمال -در قالبdocx - در 60 صفحه ... سوالات امتحان نهایی سال سوم (هنرستان) رشته کامپیوتر با پاسخ ... به همراه لینک دانلود دانلود فایل مجموعه کامل گزارش کارهای دوره ی 6 ماهه کارآموزی مشاوره حقوقی ، جهت اخذ ... همراه لینک دانلود دانلود فایل توضیحات:انسیس به انگلیسی: ANSYS یک نرم‌افزار مهندسی به کمک ...