لینک فایل پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx

 مراحل فرایند تولید رب گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی از فرآورده های غذایی تبدیلی است که به عنوان عصاره گوجه فرنگی حاوی حجم زیادی از خواص یاد شده از گوجه فرنگی می باشد که به عنوان چاشنی در بیشتر غذاها مصرف می شود و طعم دهنده و رنگ دهنده ای منحصر به فرد می باشد .در گذشته ای نچندان دور هر کسی رب مورد مصرف خود را به صورت سنتی در منزل طبخ می نمود. در این روش سنتی گوجه ها را شسته و به مدت یک روز در آب خیس نموده و خورد می کنند و بعد از مدتی تحت فشار قرار داده تا آب گوجه فرنگی خارج شود سپس آن را در صافی ریخته تا آب گوجه فرنگی را از تفاله آن جدا کنند .پس از این مرحله آب صاف شده گوجه فرنگی را جوشانده تا غلیظ شود و رب گوجه فرنگی حاصل گردد و در ظروف سفالی و یا شیشه ای نگهداری کنند.

الف) مرحله خیس گذاری؛ این مرحله از فرایند درون استخر شستشوی گوجه فرنگی  صورت می گیرد. درون استخر شستشوی گوجه فرنگی پمپ سیر کولاسیون وجود دارد که باعث می شود که گوجه فرنگی درون آب به اطراف جابجا شده و عمل شستشو بهتر صورت گیرد و همچنین این پمپ سیرکولاسیون باعث می شود که باکتری های غیر هوازی درون این استخر رشد نکنند و از ایجاد بویی بد در استخر جلوگیری میکنند. در این حالت که عمل هوا دهی به آب صورت می گیرد باعث می شود که مقداری بوی بد به خاطر رشد میکرو ارگانیسم ها ی هوازی ایجاد گردد . اما از بوی بدی که میکروارگانیسم های غیر هوازی ایجاد میکنند به تناسب کمتر می باشد.برای رفع مشکلات میکروبی آب باید آب را کلرینه کرد که اضافه کردن کلرcl به آب باید به تعداد مناسبی باشد. اضافه کردن    به تعدادی بیش از حد مجاز به آبباعث تیرگی رنگ آب می شود و در نتیجه طعم آب را تغییر می دهد .معمولا استاندارد ملی برای استفاده از کلر درآب در حدود PPM می باشد.

ب) مرحله شستشو:در این مرحله گوجه فرنگی ها را از درون استخر شستشو به درون کانالهایی وارد می شوند که از روبرو به شکل  U  دیده می شوند. شستشو به صورت غوطه وری و سیرکولاسیون با پمپ هوا صورت می گیرد و معمولا گوجه فرنگی از درون استخر شستشو با جریان آب وارد سالن تولیدی می شود. جنس کانالهای   شکل از جنس بتونهای قابل شستشو می باشد تا مواد آلی حاصل از شستشو درون منافذ را پر نکند.

ج) مرحله قبل از سورتینگ پیش سورت می باشد در این مرحله تورهایی که باعث می شود که مقداری از گوجه هایی که له شده و کپک زده و مقداری از دم گوجه فرنگی به علت پرتاب شدن بروی این توری از ارتفاع 35سانتی متری از توری بگذرند ومقداری از آن بر روی تسمه سورت نروند. بعد از آنکه گوجه فرنگی ها از پیش سورت گذشته به تسمه سورت منتقل می شوند .بر روی تسمه سورت عمل جدا سازی گوجه فرنگی هایی که له شده ،گوجه فرنگیهای کپک زده ،دم گوجه فرنگی و دیگر مواد زائداز گوجه فرنگی های سالم و رسیده توسط کارگر صورت می گیرد .تسمه سورتهایی که برای قسمت سورتینگ گوجه فرنگی استفاده می شوند به صورت رول مانند هستند. جنس این تسمه سورتها یا پلاستیکی ویا استیل می باشد.افرادی که بر روی تسمه سورت ،سورتینگ را انجام می دهند باید تعداد آنها حداقل 4نفر بوده و به صورت زیگزاگ اطراف تسمه سورت بنشینند.روشنایی قسمت تسمه نقاله سورت باید مناسب باشد. از نظر سیستم گرمایشی و سرمایشی هم باید فراهم باشد تا کارگران کار را راحتتر انجام دهند. تجربه نشان می دهد که افراد اطراف تسمه سورت که کارsorting را انجام می دهند بهتر می باشد که بعداز 4-3ساعت کار به خاطر آنکه دچار سر گیجه می شوند و نمی توانند کار sorting را انجام دهند با افراد دیگری عوض شوند.تسمه سورت دارای عرض 100سانتیمتر ،طول 7- 6 متر هستند که حداکثر با سرعت  تنظیم شده   حرکت می کنند .در انتهای قسمت تسمه سورت لوله های آبی وجود دارند که گوجه فرنگی های سورتینگ شده را با فشار آب 60- 40 psi  شستشو می دهند.

د) تهیه پالپ: گوجه فرنگی های جدا شده یا     شده پس از طی مراحل خرد کردن در درون خرد کن توسط مونو پمپ به درون پری هیتر وارد می شود.

و) گوجه فرنگی خرد شده طی مرحله بعد از خرد شدن وارد دستگاه پری هیتر می شود. دستگاه پری هیتر متشکل از یک پوسته اصلی می باشد که درون این پوسته یکسری لوله هایی به صورت رفت و برگشتی می باشند و این لوله ها هیچ راهی به پوسته ندارند. گوجه فرنگیهای خرد شده که درون  shellaindtupes وارد میشوند توسط بخار اشباع که درون پوسته می باشند از طریق انتقال حرارت به روش conduction  (هدایت) باعث بالا رفتن دمای گوجه فرنگی خرد شده می شوند .آب کندانس شده از طریق شیر تراپ که به صورت یکطرفه عمل میکند آب کندانس حاصل از بخار را خارج می کند. دستگاه با فشار 5/2بار کار می کند و دمایی که بخار اشباع وارد دستگاه می کند 125درجه سانتی گراد می باشد اما دمای گوجه فرنگی خرد شده به این دما نمی رسد . عواملی باعث می شود که حرارت کل صرف گرمای مفید نشود عبارتند از : بزرگ بودن خود لوله های رفت و برگشت درون پری هیتر ،ایزوله نبودن سطح پوسته دستگاه ، یک شیلنگ تیوپ 6 پاس می شود. یعنی یک پری هیتر از 6 بار مسیر رفت و برگشتی تشکیل شده است. معمولا

اما امروزه همانند همه عرصه های دیگر زندگی تکنولوژی به کمک بشر آمده تا رب گوجه فرنگی در بهداشتی ترین شرایط، عالیترین بسته بندی و در نهایت کیفیت به سهولت در دسترس همگان قرار گیرد .

 

خلاصه فرآیند تولید رب:

 

  1. دریافت گوجه فرنگی
  2. خیساندن وشستشوی مقدمات گوجه
  3. سرورتینگ و شستشوی گوجه
  4. خردکردن گوجه
  5. پخت اولیه
  6. فیلتراسیون
  7. تانک فرموله
  8. تغلیظ آب گوجه
  9. پاستوریزاسیون

 

10 . پرکردن درقوطی ودربندی

 

  1. پاستوریزاسیون قوطی پرشده
  2. عبوراز زیردوش آب سرد

 

13 . خشک کردن

 

 14 .)اتیکت زنی وبسته بندی

 

فرآیند تولید محصول بشرح ذیل قابل بیان می باشد:

 

 

 

1- گوجه فرنگی درسبدهای یا جعبه های 25 کیلوگرمی وارد کارخانه می شود و پس از توزین در سکوی بارگیری قرار میگیرد و کالای توزین شده وبا کنترل تعداد جعبه با سبد تحویل گرفته می شود.

 

2- درمحل سکوی بارگیری یک حوضچه سیمانی قرار دارد که کف آن از صفحات مشبک پوشانده شده و پر از آب است گوجه ها از سبد در آب حوضچه تخلیه می شود البته کف حوضچه دارای شیب مناسب میباشد . بطوریکه با باز کردن دریچه خروج گوجه ها به راحتی همراه آب درکانال مربوطه جاری شده و ضمن شستشو اولیه به سمت خط تولید بعد از آن بوده و مجهزبه لوله های هوا میباشد هوای دمیده شده از این لوله هاسبب ب ه غلیان در آمدن گوجه ها ودرنتیجه شستشوی بهترگوجه ها میشود.

 

3- سپس گوجه ها برای شستشوی نهایی از زیر دوشهای آب رد شده وروی میز سورتینگ قرار می گیرد گوجه فرنگی ها درحین عبور از روی سورتینگ توسط کارگرانی که در دو طرف میز قرار دارند مورد بازرسی قرار میگیرند وگوجه های نامناسب وکال و لهیده و یا چیزهای دیگری مثل چوب و غیره که احتمالاً خمراه گوجه باشند از گوجه ها جدا می گردند.

 

 

 

4- گوجه های تمیز شده پس از عبور از زیر دوش آب که شستشوی نهایی را انجام می دهد وارد خردکن می شود و در آن خرد کن که از یکسری تیغه های را انجام می دهد وارد خردکن می شود و در آن خردکن که از یکسری تیغه های متحرک تشکیل شده است سبب خرد شدن گوجه ها میشود .گوجه های خرد شده وراد مخزنی با حجم حدود یک متر مکعب درزیر خردکن موسوم با بالانس تانک می شوند.

 

5- گوجه های خرد شده توسط منوپمپ وارد پری هیتر می شوند . پری ه یتر یک دستگاه افقی استوانه است که درون آن لوله های استیل با قطر کمتر قرار دارد و اطراف لوله ها بخار می باشد بطوریکه گوجه های خرر شده با عبور از داخل این لوله های به حرارت حدود 90- 85 درجه سانتیگراد می رسند .

 

حرارت داده شده درپری هیتراولا سبب می شود تا راندمان آبدهی در مرحله فیلتراسیون افزایش یابد.

 

ثانیا آنزیم پکتیناز از بین برود و در نتیجه رب تولیدی از ویسکوزیته مناسبی برخوردار باشد ثالثاً بار میکروبی کاهش یافته و به رندمان سالم سازی درمراحل بعدی کمک می کند و بعلت متلاشی و نرم شدن بافت گوجه ها ضمن آسانتر کردن عمل آبگیری استهلاک صافی ها را نیز کاهش می دهد. 

 

6- گوجه های خردشده پس از عبور از پری هیتر وارد صافیها می شوند این صافیها دو یا سه مرحله ای می باشند بطوریکه تفاوت مراحل مختلف در قطر توری های آنها می باشد توری مرحله اول با سوراخهای با قطر یک و مرحله دوم حدود 0.7 میلی متر می باشد. مراحل مختلف اولاً برای بالابردن کیفیت وکمیت آب گیری می باشد و ثانیاً بسته به شرایط مواد اولیه می توان به دلخواه ازبعضی مراحل استفاده کردد و یا آن را ازدورخارج نمود.

 

7- پس از آن آب گوجه وارد تانک فرموله که مخازنی استیل می باشد می شوند در این مخازن به میزان حداکثر 3 درصد وزن محصول نهایی به آبگوجه نمک طعام افزوده می شود.

 

8- آب گوجه فرموله شده توسط پمپ وارد دیگ تغلیظ می گردد . البته نمک را می توان درمحصول نهایی پس از خروج از دیگ تغیلظ اضافه کردن اما بعلت بالابودن ناخالصی درکشور ما ولزوم افزودن آب نمک بجای نمک خشک اینکار اگر در تانک فرموله انجام شود صحیح تر است . آب گوجه می تواند دریک یا دو یا چند مرحله تغلیظ شود (تا به محصول نهایی تبدیل گردد اینکار در کارخانجات رب گوجه فرنگی معمولاً دردو مرحله بصورت بچ و یا دریک سیستم مدا وم و به صورت سیرکولاسیون انجام می شود اما در کارگاه کوچک می توان از دیگهای تحت خلا یک مرحله ای و یا از دو دیگ مشابه هم و درطی دو مرحله استفاده نمود .

 

در هر حال آب گوجه دردیگ تغلیظ تخت خلا و بصورت غیرمستقیم تماس با حرارت بخار حرارت می بیند وآب خود را از دست می دهد و بنا به دلخوا تولید کننده تا درجه بریکس مورد نظر تخلیه می شود .

 

همانطوریگه قبلاً اشره شده تغلیظ آب گوجه تحت خلا سبب حفظ کیفیت زنگ وویتامینها از یکطرف افزایش سرعت عمل وصرفه جوئی درانرژی ازطرف دیگرمی گردد.

 

9- رب گوجه فرنگی آماده شده ازدیگ تغلیظ وارد مخزن ذخیره مشود.

 

10- گوجه ازمخزن ذخیره با عبور ازدستگاهی مشابه پری هیترپاستوریزه شده و در درجه حرارت حدود 85 درجه سانتریفوژی نتیگراد حرارت میبیند.

 

11- رب گوجه توسط دستگاه پرکن درقوطی یا ظروف مشابه پر میشود.

 

12- سپس قوطیهای پرشده از رب گوجه فرنگی دربندی می شود.

 


کلمات کلیدی : رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن,رب,رب گوجه فرنگی,فراوری رب گوجه فرنگی,روش تولید رب گوجه,خط تولید رب گوجه فرنگی,کارخانه رب گوجه,روش فراوری
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx

پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx chargebist.gemfile.ir/.../پاورپوینت-رب-گوجه-فرنگی-و-تکنولوژی-و-فراوری-آن-80-اسلاید-pptx‏ این پاورپوینت در مورد رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن در 80 اسلاید ... فرمت فایل اصلی: pptx ... پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن | 6081 - direct1 direct1.takpower.ir/direct1/6081/html‏ - ذخیره شده 15 آوریل 2019 ... این پاورپوینت در مورد رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن در 80 اسلاید زیبا می باشد. مراحل فرایند تولید رب گوجه فرنگی: گوجه فرنگی از ... تصاویر برای لینک فایل پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx دانلود فایل پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 ... porojeh.farsfile.ir/download/32597‏ - ذخیره شده این پاورپوینت در مورد رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن در 80 اسلاید زیبا می باشد. ... عنوان فایل: پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید، pptx ... در صورت وارد کردن آدرس ایمیل، پس از پرداخت فایل برای شما ایمیل می شود. ... لینک دانلود بعد از پرداخت بصورت متن در بالای صفحه برای شما نمایش داده خواهد شد. پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ... designihaa.ir/.../پاورپوینت-رب-گوجه-فرنگی-و-تکنولوژی-و-فر/‏ - ذخیره شده پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ... دانلود فایل فلش کمیاب گوشی nokia 105 rm-1133 ورژن 15.00.11 با لینک مستقیم. پاورپوینت رب گوجه فرنگی؛ تکنولوژی و فراوری آن - فــــــرافایل https://farafile.ir/.../پاورپوینت-رب-گوجه-فرنگی؛-تکنولوژی-و-فراوری-آن‏ - ذخیره شده دانلود پاورپوینت رب گوجه فرنگی؛ تکنولوژی و فراوری آن، در حجم 80 اسلاید، همراه ... فرمت فایل دانلودی .zip; فرمت فایل اصلی pptx; تعداد صفحات 80; حجم فایل 6.8MB ... بهترین و جدیدترین فایلها و پروژه های دانشجویی و دانش آموزی azmoon.marketfile.ir/default.aspx?page=79‏ دانلود رایگان کلیه پروژه ها و فایل های دانشجویی ترجمه مقالات تخصصی سوالات استخدامی ... پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx. نمایش های مختلف ماتریس اسپارس و کاربرد آن در پردازش تصویر ... mastanehonline.fileina.com/product-20043-Aspars-different-display-matrix-and-its-applicatio.aspx‏ دانلود فایل .... دانلود پاورپوینت کتاب ریز پردازنده Z80 (سخت افزار، نرم افزار، برنامه ریزی و ارتباط دهی) تالیف باری بی . ...... پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ...... پرسشنامه هوش اخلاقی لینک و کیل (2005). پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن - 97thesis 97thesis.myucare.ir/18pro/6026/html‏ - ذخیره شده 11 ژوئن 2019 ... این پاورپوینت در مورد رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن در 80 اسلاید زیبا می باشد. مراحل فرایند تولید رب گوجه فرنگی: گوجه فرنگی از ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرشت و منش gotofiles.sellu.ir/product-192732-مبانی-نظری-پژوهش-سرشت-و-منش.aspx‏ لینک دوستان ... دانلود فایل پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهران،در حجم 47 اسلاید قابل ...... پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx. پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن | description pdf55.codetalk.ir/ap-description/9952/html‏ - ذخیره شده 18 مه 2019 ... فرمت فایل اصلی: pptx. تعداد صفحات: 80. حجم فایل: 6,982 کیلوبایت. رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن; رب گوجه فرنگی; فراوری رب گوجه ... sale frestsale.mihanblog.com/‏ - ذخیره شده 25 ا کتبر 2017 ... انشا نویسی 30 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و ..... دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل:ppt pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید متن ..... دانلود کارآموزی تکنولوژی آسیابانی از گندم تا آرد. .... تولید کنسرو رب گوجه فرنگی ( گزارش از شرکت صنایع غذایی گلستان عصاره) ...... بازدید این ماه : 80 رب گوجه فرنگی - centerproject - ایران کادو centerproject.iran-kadoo.ir/.../تحقیق%20نخود%20فرنگی-200.html‏ - ذخیره شده محصولات لبنی شیر پاستوریزه پگاه ، محصولات غذایی رب گوجه فرنگی جام شهد توس و کمپوت ... فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات80 بی شک صنعت لبنیات درکشور ما ... تبدیل و فرآوری محصولات غذایی نیز از دیرزمان موردتوجه بشربوده است. .... فایل: ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید پاورپوینت : تعداد اسلاید ... تحقیق در مورد نیشکر (word) 10985mejb.9i8.ir/‏ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات. فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت. تعداد صفحات: .... پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید، pptx پاورپوینت بافت فرسوده اصفهان mihanfile.freedocdl.ir/prod-9882-پاورپوینت-بافت-فرسوده-اصفهان.html‏ free download پاورپوینت بافت فرسوده اصفهان با استفاده از منابع خارجی ... پاورپوینت بافت فرسوده اصفهان این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بافت ... که به صورت فرمت PowerPoint در 48 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در ... نت یاهو · پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ... لینک دوستان. پاورپوینت درباره مدیریت استراتژیک تکنولوژی sellfileppt1.teenpaper.red/‏ گرچه تدوین استراتژی تکنولوژی تا حد زیادی از منطق تدوین دیگر استراتژی‌ها پیروی ... پاورپوینت درباره مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید .... 20% مشتریان 80% سود اوری برای سازمان را ایجاد می کنند. ..... فرمت فایل : .pptx ...... اکثرا گوجه فرنگی را در زمانی که به رنگ قرمز است استفاده می کنند و کمتر از میوه ... دانلود-پاورپوینت-معماری-بومی-و-اقلیمی-مناطق-کوهستانی pnucloob.filenab.com/tag-دانلود-پاورپوینت-معماری-بومی-و-اقلیمی-مناطق-کوهستانی.aspx‏ رفع مشکل فایل های pdf و دانلود فونت های فارسی مورد نیاز. فرمت فایل دانلودی: .zip ... فرمت فایل اصلی: pptx ...... آموزش جلوگیری از هک شدن مودم وای فای wifi تی پی لینک TP-LINK ...... پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx. پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ... smsism.ir/.../پاورپوینت-رب-گوجه-فرنگی-و-تکنولوژی-و-فر/‏ - ذخیره شده پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ... تاریخچه هوش مصنوعی مبانی هوش مصنوعی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته… ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل راهنمای کنترل گزش جانوران سمی را مشاهده و در صورت ... پاورپوینت درس 23 کارگاه کارآفرینیدرآمد زایی - trdaily - بلاگ trdaily.blog.ir/?page=12‏ - ذخیره شده 2 ا کتبر 1996 ... پاورپوینت انواع پله -31 اسلاید مشخصات فایل عنوان: پاورپوینت انواع .... فیزیکی آن، منابعی که این ماده از آنها بازیافت شده، تکنولوژی های به .... دانلود کتاب مهارتهای زندگی 1 دانلود کتاب مهارتهای زندگی 1 فایل pdf تعداد صفحه 80 زبان : فارسی ... درباره رب گوجه فرنگی 45اسلاید چکیده محتوای فایل: رب گوجه فرنگی ... مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت خصوصی سازی ... - مهر - وبلاگ نویسی fstudent.blogbist.ir/tagی.php‏ 26 ژوئن 2018 ... پاورپوینت بررسی بتن عبور دهنده نور در 17 اسلاید زیبا و قابل ... پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. ...... در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 59 اسلاید شامل مقدمه، مقایسه کانتکس با ...... تکنولوژی CMOS RF 0.18 um ...... تبریزی، می‌توانید از ۳ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی استفاده کنید. مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه - بهداشتی kelas4.blogbist.ir/tagو.php‏ 26 ژوئن 2018 ... پاورپوینت بررسی طرح مرمت مسجد مدرسه سپهسالار در 46 اسلاید زیبا و قابل ... پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. ..... فرمت فایل اصلی: PPTX ..... مزیت ها و چالش های این دو روش در فراوری تحقیق پرداخته گردد. ...... سس کوفته تبریزی، می‌توانید از ۳ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی استفاده کنید. پاورپوینت رب گوجه | pack | maria maria.smshoora.ir/maria-11991.pack.html‏ - ذخیره شده 3 آوریل 2019 ... تولید رب گوجه فرنگی; دانلود پاورپوینت; پاورپوینت رب گوجه; فرایند ... در این صفحه تخصصی لینک دانلود پاورپوینت رب گوجه را قرار داده ایم. ... فرمت فایل: PPT! ... هرز مزارع، کنترل علف هرز گوجه فرنگی، مدیریت علف های هرز گوجه PPTX. ... و تکنولوژی و فراوری آن، فراوری رب گوجه فرنگی، کارخانه رب گوجه، رب گوجه ... بایگانی: دانلود - ت بررسی pad.saheltak.ir/prod-s-d-tag/دانلود‏ پروژه پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت تکنولوژی عایق های رطوبتی سقف .... خرید پروژه سازه های فولادی,دانلود جامعترین فایل پروژه فولاد,انجام پروژه به شکل دستی و با ...... دانلود نمونه آماده پایان نامه/مقاله درباره افسردگی در زنان با فرمت word- ورد 80 صفحه ...... دانلود گزارش کارآموزی رشته صنایع غذایی تولید کنسرو رب گوجه فرنگی. جدیدترین و بروزترین مرجع فایل و پایان نامه های دانشجویی و کامل ترین ... https://filer.tebyan.net/default.aspx?TopicID=-1‏ در این مقاله شرح مختصری از تکنولوژی ریخته گری رینک پیستون ساخته شده از ..... اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است به همراه فایل word مربوطه ..... این پاورپوینت در 80 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در ..... طرح توجیهی رب گوجه فرنگی برای دانشجویان صنایع غذایی درس اصول طراحی کارخانجات. دانلود پاورپوینت میکرو پروسسور PLC و 33 اسلاید hamyar.fileyar.ir/product-14657-Powerpoint.aspx‏ پاورپوینت درس (2) دو تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم (26 اسلاید) ..... پاورپوینت زندگی نامه و اقدامات محمد رضا شاه پهلوی، این فایل با فرمت PPTX و با حجم 21 ... کارخانه فراوری محصولات باغی ( کمپوت، ابمیوه، کنسانتره و نکتار)در نهاوند، این فایل .... طرح کارافرینی تولید رب گوجه فرنگی (گزارش بازدید)، این فایل در قالب word و در حجم ... مطالب ارسال شده توسط masterfile - فروشگاه مستر فایل masterfile.rozblog.com/user-masterfile/page/12‏ پاورپوینت تولید آرد ماهی در 6 اسلاید . ... محصول تولیدی پودر ماهی عبارتست از محصول جامد فرآوری شده‌ای که از آبگیری، پختن، جداسازی، ... لینک منبع و پست : پاورپوینت تولید لواشک خرما ...... پاورپوینت فرآیند تولید رب گوجه فرنگی - دانلود پایان نامه ...... «مهار تورم» رتبه جهانی «شاخص کیفیت زندگی» درایران را از 80 به 49 رساند . برچسب درس - دانلود رایگان جدیدترین پروژه های دانشجویی و مرجع فایل ... www.instagramweb.aniblog.ir/tag/درس/page/2‏ پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار در 47 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با ... کاتلر ترجمه فروزنده) در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx ..... تحقیق در مورد تأثیر علم و تکنولوژی بر جنبش های اجتماعی در 21 صفحه ورد قابل ...... دانلود طرح توجیهی رب گوجه فرنگی ...... 80 سوال از فصل اول ریاضی سوم دبستان. دانلود-رایگان-گرو-تالر - جدیدترین و بروزترین فایل ها و پروژه های ... bing.payfile.org/tag-دانلود-رایگان-گرو-تالر.aspx‏ دانلود پاورپوینت با موضوع آدیداس، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش. ...... پریوش حلم سرشت و اسماعیل دل پیشه، در قالب ppt و در 80 اسلاید، قابل ویرایش. ...... با طراحی پارامتریک در نرم افزار سالیدورک می‌توان ابعاد دلخواهی از قطعه را با ابعاد دیگر لینک کرد طوری که با ...... پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن. پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ... spichart.ir/.../پاورپوینت-رب-گوجه-فرنگی-و-تکنولوژی-و-فر/‏ - ذخیره شده 9 آوریل 2018 ... پاورپوینت رب گوجه فرنگی و تکنولوژی و فراوری آن،80 اسلاید،pptx ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود پاورپوینت جدید آموزشگاه ... دانلود تحقیق در مورد استراتژی های کشوری در کنترل سرطان لینک دانلود و خرید پایین… دانلود رایگان پاورپوینت ارائه نظام سلامت کشور سوئد - فایل دانشجویی ... mastanehonline.monoblog.ir/post-157034.html‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... پرسشنامه,تحقیق, پروپوزال, پایان نامه, پاورپوینت , نمونه سوال ... 58 اسلاید در خصوص ویژگی های دموگرافیک ، سیاسی و اقتصادی کشور سوئد به عنوان مقدمه و اسلایدهای نظام سلامت و کارکردهای آن در کشور سوئد ... فرمت فایل, pptx ... لینک های ویژه ... نرم افزاردانلود طرح توجیهی کارخانه رب گوجه فرنگیپایان نامه بررسی ...