لینک فایل تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx

این تحقیق در مورد شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها در 70 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل علفهای هرز و راه های مقابله با آنها،علف هرز،انواع علفهای هرز،کنترل علفهای هرز،مزایا و معایب علف هرز،مبدا و منشا علفهای هرز،تقسیم بندی علفهای هرز،روشهای کنترل علفهای هرز،بوم شناسی و مدیریت علف هرز‌،تیره های علفهای هرزو... می باشد

فهرست

مقدمه. 4

مبدا و منشا علفهای هرز 4

سیر تحولی علفهای هرز 5

تقسیم بندی علفهای هرز 5

علفهای هرز اجباری.. 5

علفهای هرز اختیاری.. 5

چرا علف هرز داریم؟ 5

آینده بحث... 6

انتشار و عبور گیاهان هرز از موانع بزرگ... 7

راههای عمده انتقال گیاهان هرز از قاره‌ای به قاره دیگر. 7

انتشار گیاهان هرز در محدوده‌های کوچک.... 7

عواملی که در انتشار گیاهان هرز دخیل‌اند. 8

تکثیر رویشی.. 9

انواع مهم ساقه‌های زیرزمینی.. 9

تکثیر زایشی.. 10

عوامل موثر در تولید دانه گیاهان.. 10

طبقه‌بندی گیاهان هرز 12

گیاهان هرز یک ساله. 12

گیاهان هرز دو ساله. 12

گیاهان هرز چندساله. 12

از بین بردن گیاهان هرز چند ساله. 13

تقسیم بندی علف کشها 14

طبقه بندی شیمیایی علف کشها 14

عکس‌العمل گیاهان نسبت به علف کشها 14

جذب علف کشها توسط اندامهای گیاهی.. 15

جذب برگی.. 15

جذب بوسیله اندامهای زیر زمینی.. 15

انتقال علف کشها 15

سرنوشت مولکولی علف کشها در گیاهان عالی.. 16

اجرای تناوب زراعی: 18

نتیجه گیری.. 22

علفهای هرز باغات انار 23

اهمیت اقتصادی وخسارت : 24

طبقه بندی وشناسایی علف های هرز : 25

طبقه بندی، شناسایی و کنترل  علفهای هرز 25

کنترل علف های هرز 28

کنترل شیمیایی علفهای هرز 29

مقدار مصرف علفکشهای رایج فوق به شرح زیر می باشد. 30

کنترل شیمیایی علف های هرز 30

سم پاشی واصول ایمنی.. 30

نحوه ی عمل : 31

در سمپاشی مزارع به نکات زیر توجه داشته باشیم: 31

بوم شناسی و مدیریت علف هرز‌ 32

علف‌های هرز یکساله، دوساله و چند ساله. 33

اویارسلام ارغوانی.. 33

پنجه مرغی.. 34

تقسیم بندی علف‌های هرز از روی خصوصیات ساقه. 43

مبدا و منشا علفهای هرز 52

سیر تحولی علفهای هرز 53

روشهای کنترل علفهای هرز 54

بوم شناسی و مدیریت علف هرز 54

علفهای هرز یکساله، دوساله و چند ساله. 55

فهرست اسامی تیره های علفهای هرز: 56

ویژگی علفهای هرز 57

خسارت علفهای هرز 57

گیاهان هرز آبزی.. 60

کنترل گیاه هرز به روش بیولوژیکی.. 60

تناوب زراعی.. 61

تراکم گیاهی.. 61

کنترل بیولوژیکی بوسیله حشرات... 61

مزایای کنترل گیاه هرز با مواد شیمیایی.. 63

مدیریت بهینه مصرف سم درمبارزه با علفهای هرز 63

روشهای استفاده از علف کش.... 66

منابع: 69

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

رویش گیاه در محلی غیر از محل اصلی خود ، گیاه ناخواسته ، گیاهی با ارزش منفی و سرانجام گیاهانی که با گیاهان کشت شده زندگی می‌کنند. تعاریف مربوط به علف هرز در اکثر موارد حاکی از وجود نوعی ارتباط و وابستگی بین گیاه و فعالیتهای کشاورزی بشر می‌باشد.

اصولا در محیطهای دست خورده‌ای که در آنها نقش بشر مهمترین عامل آشفتگی شناخته شده است گیاهان هرز به مناسبت سازش قابل توجهی که دارند بهتر رشد می‌کنند. تولید بذر فراوان ، طولانی بودن دوره خواب ، توانایی ادامه حیات در شرایط نامساعد ، قدرت رقابت و آشفته ساختن محیط ، توانایی گسترش در بعضی موارد و انتشار به طریق رویشی از اختصاصات قابل توجه اکثر گونه‌های علفهای هرز می‌باشد. ممکن است در برخی موارد گیاهان زراعی در محلی ناخواسته برویند، که در چنین مواردی این گونه گیاهان را می‌توان از علفهای هرز به شمار آورد. مانند رویش گندم در مزرعه جو.

مبدا و منشا علفهای هرز

انسانها به همان اندازه که در تغییر ارزشهای کمی و کیفی محصولات زراعی نقش مهمی دارند، در تغییرات تدریجی علفهای هرز نیز دخالت دارند. از دوران قبل از تاریخ ، یخچالها مهمترین عامل دگرگونی سیمای پوشش گیاهی کره زمین بوده‌اند. بدین ترتیب قسمت اعظم علفهای هرز نواحی معتدل گونه‌هایی هستند که در مناطق ایجاد شده به علت یخبندانها ، گسترش یافته‌اند. کشاورزی یکی دیگر از عوامل مهمی است که در سطح وسیع‌تر به شیوه‌ای سریع‌تر از یخبندانها ، موجب آشفتگی و دگرگونی محیط شده است.

بسیاری از گیاهان که امروزه علفهای هرز را تشکیل می‌دهد قبل از زندگی روستانشینی و آغاز کشاورزی وجود نداشته‌اند و احتمالا همراه با گیاهان زراعی بوجود آمده‌اند، چنانکه در بعضی موارد از اجداد و نیاکان واقعی واریته‌های کشت شده به شمار می‌آیند. بدین معنی که بعضی از گیاهان زراعی امروز ، ممکن است حاصل تغییر و تکامل علفهای هرز باشند.

سیر تحولی علفهای هرز

علفهای هرز ممکن است به دو طریق زیر بوجود آمده باشند:

گونه‌های وحشی که به مرور زمان طولانی خود را با محیطهایی که دگرگونیهای طبیعی و غیر طبیعی داشته‌اند سازش داده‌اند.

گونه یا واریته‌های جدیدی که در خلال توسعه و گسترش کشاورزی ظاهر شده‌اند.

تقسیم بندی علفهای هرز علفهای هرز اجباری

بسیاری از علفهای هرز هرگز به صورت وحشی وجود ندارند، زیرا ممکن است که در خلال توسعه و گسترش کشاورزی ظاهر شوند. بنابراین فقط در میان گیاهان زراعی که بشر در رویش و پرورش آنها دخالت دارد می‌رویند. این قبیل علفهای هرز را علفهای هرز اجباری می‌نامند. شامل پیچک صحرایی ، تربچه وحشی هستند. مبدا چنین گیاهانی تاکنون شناخته نشده است ولی به برخی از گیاهان زراعی شباهت دارند.

علفهای هرز اختیاری

علفهای هرز اختیاری گیاهانی هستنتد که هم بطور وحشی و هم محیطهایی که دست بشر در آنها دخالت دارد، می‌رویند. گونه گل عقربی و گونه‌های مختلف پیاز و ماشک نمونه‌های از علفهای هرز اختیاری هستند.

چرا علف هرز داریم؟

انسان در بعضی مناطق مجبور شده است که کار کشاورزی خود را با شرایط اقلیمی منطقه سازش دهد. از این رو در بعضی مناطق یا نوارهای جغرافیایی ما فقط محصولات معینی ، نظیر ذرت ، گندم ، برنج و میوه کشت می‌شوند. توانایی سازگاری و تطابق گیاهان زراعی با محیط غالبا کمتر از گونه‌های بدمی بوده است. از اینرو جای تردید است که گیاهان زراعی بتوانند بدون کمک و دخالت انسان ، مدت زیادی در یک محیط دوام آورند.

زیرا علفهای هرز که سازش بیشتری با محیط دارند به سرعت رشد کرده تمام مزارع را اشغال می‌کنند و موجب از بین رفتن گیاهان زراعی می‌گردند. بنابراین یکی از علل تسلط علفهای هرز به گیاهان زراعی سازش کم گیاهان اخیر با محیط است. بعضی از روشهای کشاورزی نوین ، زمینه گسترش و نفوذ علفهای هرز را بیشتر فراهم می‌سازند بدین صورت که:

کاشت خطی گیاهان زراعی سبب می‌شود که در فواصل باقی مانده و بدون گیاه ، محیطی مناسب برای اجتماع و نفوذ گونه‌های دیگر گیاهی باشد.

غالبا در مزارعی که حفظ گیاه زراعی خاصی کشت می‌گردد گیاه زراعی که آنطور که باید و شاید موفق به بهره برداری کامل از امکانات کشت نمی‌شود. در این موارد می‌توان گفت که هر گیاهی دارای سیستم ریشه‌ای خاص است که فقط قادر به بهره داری از آب و مواد غذایی موجود در طبقه معین از خاک می‌باشد مثلا گندم دارای ریشه افشان بوده و مواد غذایی مواد را از طبقات سطحی زمین بدست می‌آورد در صورتی که کاهو و هویج با دارا بودن ریشه راست از قسمت عمق خاک مواد غذایی لازم را تهیه می‌کنند.

ضمنا کوتاه بودن دوره نمو و گسترش کم و محدود ریشه‌ها در بعضی از گیاهان زراعی نیز از عوامل دیگری هستند که بهره برداری از امکانات زمین و کشت را دچار اشکال می‌سازند و چه بسا همین موضوع موجب کندی نمو برگها شده و در نتیجه گیاه نتواند از آفتابی که در دسترس دارد به اندازه کافی استفاده نماید. در چنینی حالاتی علفهای هرز قادرند به راحتی از این منبع استفاده نماید. بعضی از علفهای هرز رشد و نموی همانند گیاهان زراعی دارند.

بطوری که دانه‌های آنها همزمان با دانه‌های گیاهان زراعی می‌رسند و درو می‌شوند و در موقع کشت نیز همراه با آنها کاشته می‌شوند، مانند بعضی واریته‌های نی که در زراعتهای گیاهان زراعی مانند ذرت ، قیاق ، می‌رویند و نظیر آنها رشد کرده و سنبله‌هایشان همزمان با آنها می‌رسد. در حالی که دوره خواب و قابلیت شکنندگی ساقه این علفهای هرز بیش از قیاق است.

آینده بحث

با توجه به اینکه هر گیاه به نوبه خود از ساحختار پیچیده و شگفت آوری تشکیل شده است که در آن هزاران فرایند حیاتی با نظم و ترتیب معین به انجام وظیفه مشغولند بایستی این ساختارها و فرایند در بومهای کشاورزی مربوطه به خوبی شناخته شوند و نقاط حساس و متمایز کننده آنها نیز ، از نظر مقایسه بین گیاهان زراعی و علف های هرز وابسته ، به خوبی مشخص شود فقط در این صورت است که می‌توان زمینه‌های کنترل و مهار علف‌های هرز را فراهم کرد و به گیاهان زراعی مورد علاقه فرصت رشد و بالندگی بخشید.

بر اساس مطالعات انجام شده تقریبا 700 گونه گیاه هرز از اروپا به شمال شرقی آمریکا وارد شده است که حدود 420 گونه یا تقریبا 60 درصد آنها متعلق 7 تیره گیاهی شامل تیره کاسنی ، تیره گندم ، تیره شب‌بو ، تیره نعناع ، تیره بقولات ، تیره میخک و تیره میمون می‌باشد. حرکت و مهاجرت گیاهان هرز از غرب به شرق کره زمین مانند حرکت گیاهان هرز از شرق به غرب عظیم نبوده است. تعداد محدودی از گونه‌های آمریکایی به اروپا وارد شده که امروزه از گیاهان هرز به شمار می‌آیند. حرکت و تهاجم گیاهان هرز در جهات شمالی و یا جنوبی نسبتا کمتر بوده است. تعداد محدودی از گونه‌های مناطق گرمسیری در قسمت جنوبی ممالک متحده آمریکا منتشر شده‌اند. 

انتشار و عبور گیاهان هرز از موانع بزرگ دانه‌ها و اندام های رویشی (غده‌ها ، پیازها ، ریزوم‌ها) که وسیله تکثیر غیرجنسی گیاهان هستند، بوسیله انسان از موانع بزرگ طبیعی مانند کوهها ، اقیانوسها از منطقه‌ای به منطقه دیگر عبور کرده و سپس انتشار یافته‌اند. علاوه بر انسان ، پرندگان نیز امکان دارد که برخی از دانه‌ها را از نقطه‌ای به نقطه دیگر حمل کند. تغییرات شدید جوی مانند گردبادها و طوفانهای شدید نیز ممکن است دانه‌ها را از محلی به محل بسیار دور افتاده حمل کنن


کلمات کلیدی : شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها,علفهای هرز و راه های مقابله با آنها,علف هرز,انواع علفهای هرز,کنترل علفهای هرز,مزایا و معایب علف هرز,?
در این سایت هیچ فایلی برای فروش قرار نمی گیرد. برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx

تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx – رفرش ... nanotour.ir/refresh/تحقیق-شناخت-علفهای-هرز-و-راه-های-مقابله/‏ - ذخیره شده این تحقیق در مورد شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها در 70 صفحه در قالب ورد و ... پاورپوینت نماز قطعه ای از پازل زندگی موحد نوع فایل:power point قابل ویرایش: 107 ... استاتیک بر روی مخمر و درصنایع غذایی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات… تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx – context sedayepooya.ir/.../تحقیق-شناخت-علفهای-هرز-و-راه-های-مقابله/‏ - ذخیره شده این تحقیق در مورد شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها در 70 صفحه در قالب ... 17 پاورپوینت کامل و آماده ارائه ‌چکیده محتوای فایل فهرست مطالب: ژئودیتابیس ساختار … ... پاورپوینت با موضوع ملاحظات ایمنی در کار با حیوانات آزمایشگاهی لینک دانلود و ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx starstore.psdsell.ir/.../تحقیق+شناخت+علفهای+هرز+و+راه+های+مقابله+با+آنها،+70+صفحه،docx.html‏ - ذخیره شده این تحقیق در مورد شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها در 70 صفحه در قالب ورد و ..... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : .ppt ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx - سارا ... www.sarafile.com/?mark=5&productID=129&vote=yes‏ این تحقیق در مورد شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها در 70 صفحه در قالب ورد و قابل ... این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله ... لینک دانلود محصول هم به نشانی ایمیل شما ارسال میگردد و نیز در صفحه حساب ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx – fresh spichart.ir/fresh/تحقیق-شناخت-علفهای-هرز-و-راه-های-مقابله/‏ - ذخیره شده 2 آوریل 2018 ... این تحقیق در مورد شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها در 70 صفحه ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل :… تصاویر برای لینک فایل تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx پاورپوینت بتن – شل مقاله tourantalya-linktrip.ir/shell/پاورپوینت-بتن/‏ - ذخیره شده تعداد اسلاید: 41 فرمت فایل : ppt تعریف بتن بتن درمفهوم کلی ، به هر ماده یا محصولی گفته می شود ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه، docx. پاورپوینت فراکتال ها – شل مقاله tourantalya-linktrip.ir/shell/پاورپوینت-فراکتال-ها/‏ - ذخیره شده فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 17 قسمتی از پاورپوینت : تعریف آشوب فصل ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه، docx. پاورپوینت شاخص گذاریRDF :: allwes allwes.blog.ir/1396/12/01/پاورپوینت-شاخص-گذاریRDF_54‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 1996 ... پاورپوینت شاخص گذاریRDF نوع فایل:power point قابل ویرایش: 32 اسلاید قسمتی ... پاورپوینت کنترل گیاه هرز به روش بیولوژیکی لینک دانلود و خرید پایین .... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx این ... روش های بیوتکنولوژیکی جایگزین سموم شیمیایی مبارزه با علف های هرز https://www.civilica.com/Paper-NCEA02-NCEA02_148=روش-های-بیوتکنولوژیکی-جایگزین-سموم-شیمیایی-مبارزه-با-علف-های-ه...‏ - ذخیره شده علف های هرز به عنوان عامل کاهش چشمگیر عملکرد اکوسیستم های کشاورزی شناخته می شوند . ... حجم فایل: ۵۸۹.۳۵ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۷ صفحه با فرمت PDF قابل .... مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند : مقاله علفهای هرز فضای سبز و راههای مبارزه و پیشگیری با آنها https://www.civilica.com/Paper-NACONF01-NACONF01_1035=علفهای-هرز-فضای-سبز-و-راههای-مبارزه-و-پیشگیری-با-آنها.html‏ - ذخیره شده حجم فایل: ۱۲۹.۴۳ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۹ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... نقش مخرب علف های هرز در فضای سبز باعث توجه بیشتر به کنترل آنها و درنظر گرفتن ... این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده ... الهی‌نیا، سید علی، کتاب بیماری‌شناسی گیاهی و شناخت قارچ‌ها و . پایان نامه علفهای هرز - رسا تسیس https://www.resathesis.ir/دانلود/26559/پایان-نامه-علفهای-هرز‏ - ذخیره شده پایان نامه علفهای هرز وزارت آموزش وپرورش اداره کل مدارس عالی فنی وحرفه ای مقدمه: ... صفحه اصلی · پیگیری سفارش · درباره ما · تماس با ما ... دانلود فایل ... با کنترل علفهای هرز قبل از هر چیزتوجه ویژه ای به شناخت بیولوژی واکولوژی این گیاهان معطوف شود. ... آن را برای تغذیه وپرورش گیاه مورد نظرش آماده ساخته است؛ولی علفهای هرز از راه های ... دانلود پاورپوینت علائم و هشداردهنده های ایمنی – 27اسلاید – ftp مقاله seopole.ir/ftp/دانلود-پاورپوینت-علائم-و-هشداردهنده-ه/‏ - ذخیره شده دانلود پاورپوینت علائم و هشداردهنده های ایمنی 27اسلاید ... تحقیق در مورد آغاز خلقت انسان لینک دانلود و خرید پایین توضیحات: *دسته بندی :ورد *نوع فایل : doc ( قابل ویرایش و آماده… ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx. فایل word مقاله بررسی سطوح کود نیتروژن با پوشش گوگردی و اوره بر ... docx.icoac.ir/docx/11504/html‏ - ذخیره شده 9 ا کتبر 2018 ... فایل word مقاله بررسی سطوح کود نیتروژن با پوشش گوگردی و اوره بر ... مجموعه مقالات اولین همایش گیاهان دارویی ,ادویه ای ومعطر .شهرکرد .صفحه 2 ... 20- حق نیا ,خ. 1370خاک شناخت . ... 1377 تاثیر آرایش کاشت وتراکم بوته بر عملکرد دانه واجزا آن در ..... مبارزه با علف های هرز به دو روش شیمیایی و مکانیکی انجام می گیرد . تحقیق جامع و کامل درباره علف های هرز parsdigishop.iran-kadoo.ir/.../تحقیق+جامع+و+کامل+درباره+علف+های+هرز.html‏ - ذخیره شده ... علف های هرز. فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 55 صفحه .... پاورپوینت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها،90 اسلاید،pptx این پاورپوینت در ... تحقیق در مورد زندگی نامه ویلیام شکسپیر - دانلود رایگان 2.freedownloadi52.ir/product/1407319‏ دانلود رایگان تحقیق در مورد زندگی نامه ویلیام شکسپیر لینک دانلود و خرید پایین ... فایل فلش ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx sale frestsale.mihanblog.com/‏ - ذخیره شده 25 ا کتبر 2017 ... انشا نویسی 30 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل .... کلید برقراری ارتباطات کامپیوتری خوب ،به ویژه نوع راه دور آن ،مودم است . ..... پاورپوینت درباره شناسائی گونه های علف های هرز اموزشکده کشاورزی ...... .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 13 صفحه قسمتی از متن .docx : در ... مطالب مدیر سایت - vdigi vdigi.mihanblog.com/post/author/1704573‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2017 ... نورهای تابیده شده از بی نهایت دور موازی هستند، بنابراین همه آنها بعد از بازتابش نقطه خاصی به نام. ..... Doc با لینک مستقیم کنش‌های متقابل به علت وجود یا فقدان علف‌های هرز : a ... تحقیق درباره : 1284.dot 1284.dot با لینک مستقیم ماشین های صفحه ...... پاورپوینت راه موفقیت دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل:ppt pptx ... تحقیق و پژوهش-خاک‌ورزی و انواع آن-در 70 صفحه-docx lono.farsfile.ir/.../تحقیق-و-پژوهش-خاک‌ورزی-و-انواع-آن-در-70-صفحه-docx‏ این تحقیق در مورد خاک‌ورزی و انواع آن در 70 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد. ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، قیمت: 7,000 تومان ... پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. 0 0 گزارش. به اشتراک بگذارید: . baran starstore.teenpaper.red/page-514803.html‏ - ذخیره شده پاورپوینت سیستمهای اطلاعات راهبردی و سیستم های اطلاعاتی مدیریت،110 اسلاید، ... تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، 70 صفحه،docx · جزوه انواع مواد و ... روشهای کنترل علفهای هرز باغات میوه - واحد باغبانی مدیریت جهاد ... www.bagbanitakestan.blogfa.com/author/bagbanitakestan?p=4‏ - ذخیره شده 2- هدایت جریان هرز آب های اطراف محل کاشت به طرف چاله هایی که درخت در آن غرس شده است .... شده است ولی مشکل آنان راه مبارزه با آن است، لذا در این مقاله سعی شده است راه های مبارزه با .... برای دانلود نشریه با حجم 6.1 مگ و 16 صفحه و کیفیت عالی بر روی لینک زیر .... توصیه هائی جهت مقابله با خشکسالی و عوارض آن در باغات میوه .... راسخون.docx تحقیق اکولوژی گیاهان زراعی | RSLB! rslb.ir/html/article/3217‏ 22 آوریل 2017 ... دسته: پاورپوینت فرمت فایل: ppt حجم فایل: 2956 کیلوبایت تعداد صفحات ... تحقیق آفات مهم گیاهان زراعی زنجره های چغندر قند 2017-01-16 ... دلیل برای حفظ ثبات تولید، شناخت عوامل محیطی در رابطه با نیازهای این اکوسیستم ها ... رقابت علفهای هرز ... تحقیق اثر شوری بر گیاهان زراعی و راه های مقابله با آن 2017-04-28 مشخصات فایل: تحقیق در مورد ذرت 164 ص |اِس تی store.zgoldfile.ir/fs/1621054/تحقیق-در-مورد-ذرت-164-ص-‏ - ذخیره شده با ما همراه باشید با موضوع لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 154 صفحه قسمتی از ... بنابراین بهترین راه قابل قبول برای دستیابی به خود کفایی در تولید ذرت و متعاقب آن ... رشد ، رطوبت ، هدف تولید ( دانه یا علوفه ) ، رقابت با علفهای هرز ، پنجه زنی ، اندازه و ... all - فروشگاه فایل forushgahfile.com/all.dhtml‏ تحقیق شناخت علفهای هرز و راه های مقابله با آنها، · پاورپوینت جنگل، ...... Acysms 3.1 فارسی · پروژه و تحقیق-حافظه و هوش در روانشناسی یادگیری- در 70 صفحه-docx